ZASTĘPCA/ ZASTĘPCZYNI DYREKTORA WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: ZASTĘPCA/ ZASTĘPCZYNI DYREKTORA WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału, Z-czyni / Z-ca Dyrektora Wydziału; Ważniejsze zadania: nadzór i koordynacja działań w zakresie prowadzenia spraw dotyczących zarządzania mieniem Miasta i Skarbu Państwa, sprzedaży nieruchomości Miasta w szczególności: W zakresie gospodarki nieruchomościami: Nadzór i koordynacja nad:1.Prowadzeniem obrotu i zarządzaniem nieruchomościami, które mogą być przedmiotem sprzedaży, zamiany i zrzeczenia się, oddania w użytkowanie wieczyste, w najem lub dzierżawę, użyczenia, oddania w trwały zarząd, a także mogą być obciążane ograniczonymi prawami rzeczowymi, wnoszone jako wkłady niepieniężne (aporty) do spółek, przekazywane jako wyposażenie tworzonych przedsiębiorstw państwowych oraz jako majątek tworzonych fundacji;2.Przekazywaniem nieruchomości nieodpłatnie w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego;3.Przekazywaniem nieruchomości w drodze darowizny na cele publiczne, a także darowizny dokonywanej między Skarbem Państwa a jednostką samorządu terytorialnego, a także między tymi jednostkami;4.Przekazywaniem darowizny nieruchomości stanowiącej przedmiot własności Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego;5.Sprzedażą, zamianą, darowizną lub oddaniem w użytkowanie wieczyste nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego.6.Zasobem nieruchomości Skarbu Państwa, a w szczególności: 1) ewidencją nieruchomości zgodnie z katastrem nieruchomości;2) zapewnieniem wyceny tych nieruchomości;3) sporządzaniem planów realizacji polityki gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa oraz przedkładanie ich wojewodzie - celem akceptacji - co najmniej na dwa miesiące przed zakończeniem okresu obowiązywania poprzedniego planu; 4) zabezpieczaniem nieruchomości przed uszkodzeniem lub zniszczeniem;5) wykonywaniem czynności związanych z naliczaniem należności za nieruchomości udostępniane z zasobu oraz prowadzanie windykacji tych należności;6) współpracą z innymi organami, które na mocy odrębnych przepisów gospodarują nieruchomościami Skarbu Państwa, a także z właściwymi jednostkami samorządu terytorialnego;7) zbywaniem oraz nabywaniem, za zgodą wojewody, nieruchomości wchodzących w skład zasobu, 8) wydzierżawianiem, najmem i użyczaniem nieruchomości wchodzących w skład zasobu, 9) składaniem wniosków o założenie księgi wieczystej dla nieruchomości Skarbu Państwa oraz wpisem w księdze wieczystej.7.Ustalaniem warunków zbycia nieruchomości (gruntowych zabudowanych i niezabudowanych, budynkowych i lokalowych - niemieszkalnych) w drodze przetargu, rokowań lub w drodze bez przetargowej; 8.Określaniem warunków wynikających z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do przetargów nieruchomości będących własnością Miasta i Skarbu Państwa oraz do ich zagospodarowania i porządkowania; 9.Regulowaniem stanów prawnych nieruchomości; 10.Sprzedażą lokali użytkowych na rzecz najemców w drodze bez przetargowej wraz z ustanowieniem w oznaczonym udziale prawa do gruntu oraz sprzedaż lokali wolnych w trybie przetargu; 11.Ujawnianiem w księgach wieczystych praw i innych ograniczeń, badanie zgodności treści ksiąg wieczystych z rzeczywistym stanem prawnym nieruchomości; 12.Prowadzeniem spraw spadkowych, gdy spadkobiercą ustawowym do nieruchomości jest Miasto lub Skarb Państwa; W zakresie współpracy z biznesem: 1.Inicjowanie działań służących szeroko pojętemu rozwojowi gospodarczemu miasta;2.Współpraca ze Stowarzyszeniami wskazanymi w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Słupsku, samorządami gospodarczymi, stowarzyszeniami i instytucjami około biznesowymi; 3.Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w przedmiocie aktywizacji lokalnego rynku pracy mającego na celu pobudzanie przedsiębiorczości oraz sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań zleconych do realizacji Powiatowemu Urzędowi Pracy;4.Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania przez Miasto nowych inwestorów, w tym przygotowywanie i aktualizacja ofert inwestycyjnych;Szczegółowy zakres zadań określa Regulamin Wewnętrzny Wydziału. 4. Warunki pracy na stanowisku: a.wysiłek umysłowy,b.odporność na stres,c.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością,d.budynek jest wyposażony w windę, pomieszczenia higieniczno - sanitarne przystosowane osób niepełnosprawnych;Wysokość wynagrodzenia podstawa + dodatek funkcyjny w wysokości 240 zł
Data publikacji: 2017-01-13
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału, Z-czyni / Z-ca Dyrektora Wydziału; Ważniejsze zadania: nadzór i koordynacja działań w zakresie prowadzenia spraw dotyczących zarządzania mieniem Miasta i Skarbu Państwa, sprzedaży nieruchomości Miasta w szczególności: W zakresie gospodarki nieruchomościami: Nadzór i koordynacja nad:1.Prowadzeniem obrotu i zarządzaniem nieruchomościami, które mogą być przedmiotem sprzedaży, zamiany i zrzeczenia się, oddania w użytkowanie wieczyste, w najem lub dzierżawę, użyczenia, oddania w trwały zarząd, a także mogą być obciążane ograniczonymi prawami rzeczowymi, wnoszone jako wkłady niepieniężne (aporty) do spółek, przekazywane jako wyposażenie tworzonych przedsiębiorstw państwowych oraz jako majątek tworzonych fundacji;2.Przekazywaniem nieruchomości nieodpłatnie w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego;3.Przekazywaniem nieruchomości w drodze darowizny na cele publiczne, a także darowizny dokonywanej między Skarbem Państwa a jednostką samorządu terytorialnego, a także między tymi jednostkami;4.Przekazywaniem darowizny nieruchomości stanowiącej przedmiot własności Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego;5.Sprzedażą, zamianą, darowizną lub oddaniem w użytkowanie wieczyste nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego.6.Zasobem nieruchomości Skarbu Państwa, a w szczególności: 1) ewidencją nieruchomości zgodnie z katastrem nieruchomości;2) zapewnieniem wyceny tych nieruchomości;3) sporządzaniem planów realizacji polityki gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa oraz przedkładanie ich wojewodzie - celem akceptacji - co najmniej na dwa miesiące przed zakończeniem okresu obowiązywania poprzedniego planu; 4) zabezpieczaniem nieruchomości przed uszkodzeniem lub zniszczeniem;5) wykonywaniem czynności związanych z naliczaniem należności za nieruchomości udostępniane z zasobu oraz prowadzanie windykacji tych należności;6) współpracą z innymi organami, które na mocy odrębnych przepisów gospodarują nieruchomościami Skarbu Państwa, a także z właściwymi jednostkami samorządu terytorialnego;7) zbywaniem oraz nabywaniem, za zgodą wojewody, nieruchomości wchodzących w skład zasobu, 8) wydzierżawianiem, najmem i użyczaniem nieruchomości wchodzących w skład zasobu, 9) składaniem wniosków o założenie księgi wieczystej dla nieruchomości Skarbu Państwa oraz wpisem w księdze wieczystej.7.Ustalaniem warunków zbycia nieruchomości (gruntowych zabudowanych i niezabudowanych, budynkowych i lokalowych - niemieszkalnych) w drodze przetargu, rokowań lub w drodze bez przetargowej; 8.Określaniem warunków wynikających z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do przetargów nieruchomości będących własnością Miasta i Skarbu Państwa oraz do ich zagospodarowania i porządkowania; 9.Regulowaniem stanów prawnych nieruchomości; 10.Sprzedażą lokali użytkowych na rzecz najemców w drodze bez przetargowej wraz z ustanowieniem w oznaczonym udziale prawa do gruntu oraz sprzedaż lokali wolnych w trybie przetargu; 11.Ujawnianiem w księgach wieczystych praw i innych ograniczeń, badanie zgodności treści ksiąg wieczystych z rzeczywistym stanem prawnym nieruchomości; 12.Prowadzeniem spraw spadkowych, gdy spadkobiercą ustawowym do nieruchomości jest Miasto lub Skarb Państwa; W zakresie współpracy z biznesem: 1.Inicjowanie działań służących szeroko pojętemu rozwojowi gospodarczemu miasta;2.Współpraca ze Stowarzyszeniami wskazanymi w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Słupsku, samorządami gospodarczymi, stowarzyszeniami i instytucjami około biznesowymi; 3.Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w przedmiocie aktywizacji lokalnego rynku pracy mającego na celu pobudzanie przedsiębiorczości oraz sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań zleconych do realizacji Powiatowemu Urzędowi Pracy;4.Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania przez Miasto nowych inwestorów, w tym przygotowywanie i aktualizacja ofert inwestycyjnych;Szczegółowy zakres zadań określa Regulamin Wewnętrzny Wydziału. 4. Warunki pracy na stanowisku: a.wysiłek umysłowy,b.odporność na stres,c.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością,d.budynek jest wyposażony w windę, pomieszczenia higieniczno - sanitarne przystosowane osób niepełnosprawnych;Wysokość wynagrodzenia podstawa + dodatek funkcyjny w wysokości 240 zł
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ZASTĘPCA/ ZASTĘPCZYNI DYREKTORA WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: dyrektor do spraw administracyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe: administracyjne, prawnicze, ekonomiczne, geodezyjne; co najmniej 5- letni staż pracy lub prowadzenie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczego charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku którego nabór dotyczy; znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych; kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność.Jednocześnie osoba zatrudniona na powyższym stanowisku nie może: być członkiem zarządu, rady nadzorczej lub komisji rewizyjnej spółki prawa handlowego, o ile nie została zgłoszona do objęcia takich stanowisk przez jednostki samorządu terytorialnego, być zatrudniona lub wykonywać innych zajęć w spółkach prawa handlowego, które mogłyby wywołać podejrzenie o ich stronniczość lub interesowność, być członkiem zarządu, rady nadzorczej lub komisji rewizyjnej spółdzielni, z wyjątkiem rady nadzorczej spółdzielni mieszkaniowej, być członkiem zarządu fundacji prowadzącej działalność gospodarczą, posiadać w spółkach prawa handlowego więcej niż 10 % akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego w każdej ze spółek, prowadzić działalności gospodarczej na własny rachunek lub wspólnie z innymi osobami, a także zarządzać taką działalnością lub być przedstawicielem w prowadzeniu takiej działalności nie dotyczy to działalności wytwórczej w rolnictwie w zakresie produkcji roślinnej i zwierzęcej, w formie i zakresie gospodarstwa rodzinnego.2. Wymagania dodatkowe: mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej; mile widziane studia podyplomowe z zakresu zarządzania lub nieruchomości; mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym; co najmniej roczne doświadczenie na stanowiskach kierowniczych; doświadczenie w zarządzaniu komórkami sprzedażowymi; znajomość aktów prawnych: ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2016 r. poz. 2147); ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności ( Dz. U. z 2012 r. poz. 83 z późn. zm.) ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2016 r. poz. 23 z późn. zm.) umiejętność zarządzania zespołem; umiejętność argumentowania; umiejętność skutecznego komunikowania się; umiejętność organizacji pracy; umiejętność radzenia sobie w sytuacji stresu; umiejętność podejmowania decyzji; wysoka kultura osobista
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
list motywacyjny; życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; kwestionariusz osobowy opatrzony własnoręcznym podpisem ( do pobrania poniżej); oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych ( do pobrania poniżej); kserokopia dowodu osobistego ( str. 1 i 2 ); dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności ( kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje ); kserokopia dokumentu poświadczającego znajomość języka obcego; zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy; w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej przez okres co najmniej 5 lat - kserokopia dokumentu potwierdzającego prowadzenie działalności tj. odpis z ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z KRS; w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.6. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.7. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku (pok.100 ), Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko: Zastępca / Zastępczyni Dyrektora Wydziału Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu w terminie do dnia 19 stycznia 2017 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Referacie Kadr Wydziału Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Referacie Kadr.Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,34 %.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: dyrektor do spraw administracyjnych
Data dodania oferty pracy: 13.01.2017
Oferta pracy ważna do: 19.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
dostawa towaru, zgodnie ze zleceniem, załadunek i rozładunek towaru, dbałość o prawidłową ekspozycję towaru, rozliczanie dokumentacji;
IGLOTEX - ŁUKASZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-13 - Lublin (lubelskie)
Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta;Zadbanie o estetyczny wygląd i właściwą ekspozycję towrów; obsługa kasy fiskalnej i wspomaganie pracy innych działów w sklepie. Miejsce pracy: Wrocław ul. ZwycięskaKontakt kandydató z pracodawcą: rekrutacja (at) simply-market.pllub poprzez logowanie się na stronie internetowej: www.simply-market.plOferta pracy znajduje się w sali: GB,GA
ELEA POLSKA SP. Z O.O. - 2015-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Pracownik budowlany
BET-BRUK Beata Stach - 2018-03-14 - Tarnów (małopolskie)
Przygotowanie powierzchni, elementów i części do spawania zgodnie z dokumentacją techniczną; Spawanie elementów ze stali różnego rodzaju; Wykonywanie ręcznych prac ślusarskich
"CHROMAX" ZAKŁAD OBRÓBKI METALU IWONA PERZYŃSKA - 2018-04-10 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Zapewnienie utrzymania właściwego funkcjonowania maszyn i urządzeń
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
malowanie okien i drzwi drewnianych, szlifowanie oraz przygotowywanieelementów drewnianych do malowania.Praca w godzinach 7-15
Halupczok - Stolarstwo S. C - 2017-12-15 - Węgry (opolskie)
obsługa klienta, przyjmowanie i wykładanie towaru, dbałość o czystość, przestrzeganie zasad BHP i HACAP
P.P.H.U. "SARNA" - 2016-12-14 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Zastępca kierownikaPraca na terenie Polski, a także na terenie SłowacjiPraca w godzinach 8:00-18:00, 10:00-20:00 od poniedziałku do piątku
Merkury Market Sp.z o.o. - 2019-06-19 - Mielec (podkarpackie)
jw.
BSK RETURN SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
zapewnienie czystości w pokojach hotelowych oraz pomieszczeń dostępnych, dbałość o wyposażenie ww. miejsc zgodnie z obowiązującymi standardami
kontakt przez OHP - 2016-08-25 - Stawiguda (warmińsko-mazurskie)
Odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przygotowywanie dań kuchni tajskiej, nepalskiej, czytanie przepisów w języku nepalskim.
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Otwock (mazowieckie)
obsługa klienta na sali konsumpcyjnej
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Grądy (mazowieckie)
Nadzór nad pracą personelu, planowanie produkcji, nadzór nad bieżącą produkcją, zapewnienie bezawaryjnej realizacji procesu produkcyjnego.
Zakład Produkcji Hamulców ''UNIMEX'' Sp. z o.o. - 2018-04-13 - Legnica (dolnośląskie)
Prace porządkowe. Pracodawca zapewnia dowóz do pracy z Bolesławca i okolic. Mile widziana osoba posiadająca orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Ceramika MILLENA S.C. Dariusz Sikorski, Wiesława Seneszyn - 2017-08-22 - Parzyce (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
praca na produkcji przy obróbce mechanicznej metali, obsługa tokarki
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO - POZNAŃ Sp.z o.o. - 2019-05-28 - Poznań (wielkopolskie)
praca na hali sprzedaży; tworzenie zamówień; zarządzanie personelem; obsługa klienta
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-24 - Gubin (lubuskie)
obsługa klienta - telefoniczna i bezpośrednia, obsługa urządzeń biurowych, współpraca z Zarządem Firmy, zarządzanie kontami i profilami społecznościowymi, prowadzenie kalendarza firmowego, sporządzanie i redagowanie pism, współpraca z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Mikołów (śląskie)
pozyskiwanie nowych Klientów sprzedaż produktów takich jak: drukarki,kserokopiarki i podobne analizowanie potrzeb klienta; wybieranie wariantów,produktów lub usług, przygotowywanie oferty dla klienta; prezentowanieprzygotowanej oferty i doradzanie klientowi; prowadzenie dokumentacjizwiązanej z ofertami; spotkania z Klientami
CEDARTEX S. J - 2019-01-28 - Opole (opolskie)
transportowanie materiałów dekarskich na stanowisko pracy, proste pomocnicze prace pod nadzorem dekarza, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, toalet, praca w godz. 14:00-21:00
Clar System Spółka Akcyjna - 2019-01-15 - Lubin (dolnośląskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-10-05 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Zastępca Kierownika Marketu
DINO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-07-25 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
pakowanie, wysyłka, sortowanie, obsługa skanera
kontakt przez OHP - 2017-07-13 - Chorzów (śląskie)
naprawa maszyn i urządzeń typu: koparka, ładowarka, spycharka itp.
Zaklad Remontowo Budowlany ABUD Marcin Szafrański - 2015-12-24 - Sosnowiec (śląskie)
Kasjer-sprzedawca.
F.H. DELIKATESY SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-27 - Przodkowo (pomorskie)
1.Obsługa linii produkcyjnej połączona z wytworzeniem finalnego produktu, w tym:•obsługa maszyn,•naważanie półproduktów,•przygotowywanie ryby do pakowania,•kontrola jakości surowców,•przeprowadzenie kontroli wagi pakowanych produktów.
Fish Food Sp. z o.o. - 2018-12-05 - Żeromin (łódzkie)
- prace pomocnicze przy produkcji poubojowej (na odcinku obróbki jelit)- Możliwość zakwaterowania i wyżywienia,- Kontakt: telefon: 58 536-18-08- Kontakt e-mail: ksiegowosc (at) masarnia-bielawki.pl
ST. RĄBAŁA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-22 - Bielawki (pomorskie)
w/g stanowiska
Z.P.C. "ZŁOTY KŁOS" WIESŁAWA BINKOWSKA, DOROTA BINKOWSKA SPÓŁKA JAWNA - 2019-05-02 - Kielce (świętokrzyskie)