Praca ZASTĘPCA/ ZASTĘPCZYNI DYREKTORA WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy ZASTĘPCA/ ZASTĘPCZYNI DYREKTORA WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 1 ofert pracy ZASTĘPCA/ ZASTĘPCZYNI DYREKTORA WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU.

ZASTĘPCA/ ZASTĘPCZYNI DYREKTORA WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU - od 3 500 PLN

Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału, Z-czyni / Z-ca Dyrektora Wydziału; Ważniejsze zadania: nadzór i koordynacja działań w zakresie prowadzenia spraw dotyczących zarządzania mieniem Miasta i Skarbu Państwa, sprzedaży nieruchomości Miasta w szczególności: W zakresie gospodarki nieruchomościami: Nadzór i koordynacja nad:1.Prowadzeniem obrotu i zarządzaniem nieruchomościami, które mogą być przedmiotem sprzedaży, zamiany i zrzeczenia się, oddania w użytkowanie wieczyste, w najem lub dzierżawę, użyczenia, oddania w trwały zarząd, a także mogą być obciążane ograniczonymi prawami rzeczowymi, wnoszone jako wkłady niepieniężne (aporty) do spółek, przekazywane jako wyposażenie tworzonych przedsiębiorstw państwowych oraz jako majątek tworzonych fundacji;2.Przekazywaniem nieruchomości nieodpłatnie w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego;3.Przekazywaniem nieruchomości w drodze darowizny na cele publiczne, a także darowizny dokonywanej między Skarbem Państwa a jednostką samorządu terytorialnego, a także między tymi jednostkami;4.Przekazywaniem darowizny nieruchomości stanowiącej przedmiot własności Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego;5.Sprzedażą, zamianą, darowizną lub oddaniem w użytkowanie wieczyste nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego.6.Zasobem nieruchomości Skarbu Państwa, a w szczególności: 1) ewidencją nieruchomości zgodnie z katastrem nieruchomości;2) zapewnieniem wyceny tych nieruchomości;3) sporządzaniem planów realizacji polityki gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa oraz przedkładanie ich wojewodzie - celem akceptacji - co najmniej na dwa miesiące przed zakończeniem okresu obowiązywania poprzedniego planu; 4) zabezpieczaniem nieruchomości przed uszkodzeniem lub zniszczeniem;5) wykonywaniem czynności związanych z naliczaniem należności za nieruchomości udostępniane z zasobu oraz prowadzanie windykacji tych należności;6) współpracą z innymi organami, które na mocy odrębnych przepisów gospodarują nieruchomościami Skarbu Państwa, a także z właściwymi jednostkami samorządu terytorialnego;7) zbywaniem oraz nabywaniem, za zgodą wojewody, nieruchomości wchodzących w skład zasobu, 8) wydzierżawianiem, najmem i użyczaniem nieruchomości wchodzących w skład zasobu, 9) składaniem wniosków o założenie księgi wieczystej dla nieruchomości Skarbu Państwa oraz wpisem w księdze wieczystej.7.Ustalaniem warunków zbycia nieruchomości (gruntowych zabudowanych i niezabudowanych, budynkowych i lokalowych - niemieszkalnych) w drodze przetargu, rokowań lub w drodze bez przetargowej; 8.Określaniem warunków wynikających z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do przetargów nieruchomości będących własnością Miasta i Skarbu Państwa oraz do ich zagospodarowania i porządkowania; 9.Regulowaniem stanów prawnych nieruchomości; 10.Sprzedażą lokali użytkowych na rzecz najemców w drodze bez przetargowej wraz z ustanowieniem w oznaczonym udziale prawa do gruntu oraz sprzedaż lokali wolnych w trybie przetargu; 11.Ujawnianiem w księgach wieczystych praw i innych ograniczeń, badanie zgodności treści ksiąg wieczystych z rzeczywistym stanem prawnym nieruchomości; 12.Prowadzeniem spraw spadkowych, gdy spadkobiercą ustawowym do nieruchomości jest Miasto lub Skarb Państwa; W zakresie współpracy z biznesem: 1.Inicjowanie działań służących szeroko pojętemu rozwojowi gospodarczemu miasta;2.Współpraca ze Stowarzyszeniami wskazanymi w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Słupsku, samorządami gospodarczymi, stowarzyszeniami i instytucjami około biznesowymi; 3.Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w przedmiocie aktywizacji lokalnego rynku pracy mającego na celu pobudzanie przedsiębiorczości oraz sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań zleconych do realizacji Powiatowemu Urzędowi Pracy;4.Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania przez Miasto nowych inwestorów, w tym przygotowywanie i aktualizacja ofert inwestycyjnych;Szczegółowy zakres zadań określa Regulamin Wewnętrzny Wydziału. 4. Warunki pracy na stanowisku: a.wysiłek umysłowy,b.odporność na stres,c.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością,d.budynek jest wyposażony w windę, pomieszczenia higieniczno - sanitarne przystosowane osób niepełnosprawnych;Wysokość wynagrodzenia podstawa + dodatek funkcyjny w wysokości 240 zł
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-01-13 - Słupsk (pomorskie)