SPECJALISTA DS. HANDLU Kościan oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WALDI I SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: AKTYWNE POZYSKIWANIE I BUDOWANIE RELACJI BIZNESOWYCH Z KLIENTEM, SPRZEDAŻ PRODUKTÓW, ADMINISTRACYJNE WSPARCIE DZIAŁU HANDLOWEGO, WSPÓŁPRACA Z PRACOWNIKAMI INNYCH DZIAŁÓW
Data publikacji: 2020-07-22
Lokalizacja: Kościan (wielkopolskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WALDI I SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ignacego Krasickiego 15, 64-000 Kościan, powiat: kościański, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
AKTYWNE POZYSKIWANIE I BUDOWANIE RELACJI BIZNESOWYCH Z KLIENTEM, SPRZEDAŻ PRODUKTÓW, ADMINISTRACYJNE WSPARCIE DZIAŁU HANDLOWEGO, WSPÓŁPRACA Z PRACOWNIKAMI INNYCH DZIAŁÓW
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie 2 600,00 zł + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kościan
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościański
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3011
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kościan
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik handlowiec*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU, UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA I UTRZYMYWANIA RELACJI Z KLIENTEM, KOMUNIKATYWNOŚĆ, ŁATWOŚC W NAWIĄZYWANIU KONTAKTÓW, ZAANGAŻOWANIE I MOTYWACJA DO PRACY, ZNAJOMOŚĆ J. ANGIELSKIEGO BĘDZIE DODSTKOWYM ATUTEM
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WALDI I SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
danePracodawcy_nip: 6981796845
danePracodawcy_regon: 300994511
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Adres pracodawcy:
Ignacego Krasickiego 15, 64-000 Kościan, powiat: kościański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: kościański
danePracodawcy_kodPowiatu: 3011
Gmina pracodawcy: Kościan
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kościan
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954484
Ulica pracodawcy: Ignacego Krasickiego
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|522305
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|112
Data dodania oferty pracy: 22.07.2020
Oferta pracy ważna do: 20.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?88906f705679329431aaace9d5274bfd
Podobne oferty pracy
wystawianie faktur, rozliczanie
"ALMAS" B.KUCHARSKA T.STAWIARZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-24 - Lędziny (śląskie)
odbieranie zleceń od niemieckiego kontrahenta; konfekcjonowanie ich i dostarczanie wg. listów przewozowych, odbieranie towaru; przekazywanie na magazyn; wysyłanie towarów i wszystkie prace towarzyszące tym czynnościom
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Połupin (lubuskie)
-
TAD-MET TERESA OSTROWSKA, TADEUSZ OSTROWSKI, JAROSŁAW OSTROWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2020-04-30 - Kościerzyna (pomorskie)
sporządzanie informacji i kampanii promocyjnych dla wietnamskich lub chińskich klientów spółki, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-koordynowanie na poziomie Oddziału działań podejmowanych w ramach kontroli zarządzczej i dokonywanie analizy stanu tej kontroli w celu przedstawienia Komendantowi Oddziału zapewnia o funkcjonowaniu adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.- koordynowanie na poziomie Odziału wykorzystywanie funduszy zewnętrznych w celu pozyskiwania środków zewnętrznych,-opracowanie zbiorczej informacji na temat stanu realizacji budzetu Oddziału w układzie zadaniowym wraz z wnioskamidot. dlaszej jego realizacji w celu zapewnieniaprawidłowej realizacji budżetu w układzie zadaniowym,-organizaowanie i koordynowanie szkoleń dla funkcjonariuszy i pracowników NoOSG z zakresu budżetu zadaniowego i kontroli zarządczej w celu zapoznania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i procedurami.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-02-19 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
pozukiwanie i obsługa klientów na rynku zachodnim i wschodnim
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Źródła (dolnośląskie)
- Wykonywanie kosztorysów w zakresie rozdzielni SN i nN; Analiza dokumentacji technicznej; Zapewnienie kompleksowej realizacji zadań w obszarze kalkulacji; Współpraca z innymi działami w firmie.- Wynagrodzenie: od 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Stawska wynagrodzenie uzależniona od posiadanego doświadczenia na w.w. stanowisku - do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 7:00-15:00. Wymagania: średnie lub wyższe techniczne kierunek energetyka, elektrotechnika. Mile widziane pół roczne doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość czytania i interpretowania schematów elektrycznych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (tel.: 41/388-15-24) w godz.: 7:30-16:00 lub e-mail: monika.mroczkowska (at) zpue.pl
ZPUE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-18 - Katowice (śląskie)
POZNANIE: KONSTRUOWANIA NARZĘDZI PROMOCJI DANEGO PRODUKTU; PROCESÓW SPRZEDAŻOWYCH; ZASAD PRZYGOTOWYWANIA OFERTY HANDLOWEJ; DZIAŁAŃ USPRAWNIAJĄCYCH OBSŁUGĘ KLIENTA.NAUKA NAWIĄZYWANIA BEZPOŚREDNICH KONTAKTÓW I UTRZYMYWANIA POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI BIZNESOWYMI.
kontakt przez PUP - 2020-03-09 - Konin (wielkopolskie)
- kompletowanie dokumentów do odprawy celnej- archiwizacja dokumentacji- logistyka, organizowanie transportu- pomoc w przygotowaniu dokumentów eksportowych do odpraw celnych
MIR-KAR HF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-28 - Makowiska (łódzkie)
- Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. wdrażania programów europejskich i współpracy międzynarodowej. - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku : Realizacja pozakonkursowych projektów dla młodzieży, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej m.in. koordynacja zespołu projektowego w terenie, obsługa administracyjna projektu, sprawozdawczość finansowo-rzeczowa projektu. Monitorowanie możliwości aplikowania o środki europejskie na realizację programów zgodnych z zapotrzebowaniem Śląskiej WK OHP. Uczestnictwo w procesie projektowania, wnioskowania i realizacji projektów konkursowych współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnictwo w procesie projektowania, wnioskowania i realizacji projektów międzynarodowych finansowanych w ramach Erasmus + i z innych źródeł. Nawiązywanie i prowadzenie współpracy z instytucjami i organizacjami zagranicznymi prowadzącymi działalność zbieżną z celami OHP. Prowadzenie dokumentacji wydziałowej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonywanie innych zadań niezbędnych dla działalności OHP.- Warunki pracy: Pełny wymiar czasu pracy. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Miejsce pracy: Śląska WK OHP, Plac Grunwaldzki 8-10, 40-950 Katowice.- Godziny pracy: 7:45-15:45.
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2020-02-13 - Katowice (śląskie)
- Bieżący monitoring oraz analiza wyników. Bieżąca kontrola kosztów, kalkulacja kosztów produktów i inwestycji, analiza ich rentowności, analiza finansowa nowych projektów, przygotowanie raportów, budżetów, prognoz, analiz.- Firma oferuje: ciekawą i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i kwalifikacji,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjny pakiet socjalny.- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto (do negocjacji). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny trzy miesięce. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne (rachunkowość, controlling). Wiedza z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej. Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. Umiejętność tworzenia i rozliczania budżetów. Umiejętność sporządzania analiz i prognoz ekonomicznych, finansowych, statystycznych oraz raportów. Biegła obsługa MS Office, szczególnie MS Excel. Duża odpowiedzialność, samodzielność i sumienność. Kontakt telefoniczny (32-324-07-26) w godzinach: 7:30-15:00 e-mail: praca (at) wiromet.com.pl
ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-29 - Mikołów (śląskie)
organizacja pracy,zarządzanie,pozyskiwanie klientów,analizowanie rynku,tworzenie ofert handlowych,reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych
kontakt przez PUP - 2020-02-12 - Biskupice (śląskie)
Kontakt z klientem, rozwiązywanie problemow związanych z transportem, negocjacje. Oferta dostępna w sali C, E, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawnościKontakt z pracodawcą - tel.: 733 700 089.
FRANCE TRANSPORT POLOGNE Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
1. Prowadzenie nadzoru transakcji i raportów w celu wykrycia potencjalnie nieuczciwych działań handlowych.2. Śledzenie naruszeń określonych wymogów prawnych lub zasad giełdowych i ich eskalacja w odpowiednich przypadkach.3. Budowanie i utrzymywanie silnych relacji z różnymi podmiotami na całym świecie, przyczynianie się do rozwoju i podnoszenia reputacji zespołu.4. Identyfikacja ryzyka, przyczynianie się do zwiększania efektywności istniejących procedur nadzoru.Umowa na czas nieokreślony poprzedzona okresem próbnym.
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Wrocław (dolnośląskie)
zapewnienie materiałów do realizacji produkcji i prowadzonych budów wg standardu (cena/jakość/termin), sporządzanie oraz kompletacja dokumentacji zamówień (zamówienia, umowy, wz, atesty, certyfikaty itp.), nadzór nad terminową i efektywną realizacją zamówień, ścisła współpraca z działem ofertowym i wykonawczym, weryfikacja i ewidnecja w systemie faktur zakupowych z przypisaniem ich do właścicwych kont księgowych, optymalizacja kosztów zakupu
TOCZPOL CONSTRUCTION GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-07 - Ścinawa (dolnośląskie)
Konfekcja odzieży damskiejsprzedaż internetowa, przyjmowanie zamówień, wysyłka odzieży, pzryjmowanie zwrotów, negocjowanie z klientami
MODESTA Przedsiębiorstwo Konfekcyjne - 2017-01-26 - Ozorków (łódzkie)
Wyszukiwanie i porównywanie dostepnych ofert, dokonywanie zakupów na zlecenie klienta; doradztwo w zakresie ofert i towarów; kontakt z klientami zagranicznymi w języku angielskim, hiszpańskim.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Łódź (łódzkie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
Rozliczanie kosztów delegacji, faktur. Weryfikacja stanów urlopowych, kontrola przepływu towarów, zamawianie artykułów.Praca w godzinach 7/15 lub 8/16, na okres próbny z możliwością przedłużenia.Kontakt z pracodawcą osobisty porzedzony kontaktem e-mailowym: marta.klupsch (at) txm.pl lub tel. 722234766
T.X.M. S. A. - 2018-02-15 - Andrychów (małopolskie)
negocjacje warunków sprzedaży z klientami zagranicznymi a w szczególności z Rosji i Ukrainy, prowadzenie rozmów handlowych, przygotowywanie dokumentów i raportów, utrzymywanie trawłych relacji handlowych z klientami firmy
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Skarszewy (pomorskie)
ustalanie procesów produkcyjnych, ustalanie planów produkcji, opracowanie kolejności zleceń
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Czaple (dolnośląskie)
- Zapoznanie się z materiałami reklamowymi,- Obługa plotera tnącego,- Obsługa komputera,- Dbanie o porządek w miejscu pracy,- Przygotowywanie prezentacji,- Aplikacja folii na powierznie płaskie
kontakt przez PUP - 2020-02-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat), doświadczenie min. 3 lata, certyfikat księgowy, komunikatywność, sumienność, dobra znajomość pakiety MS Office, praktyczna znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatków, w tym VAT, CIT, PCC, umiejętność analitycznego myśleniaZakres obowiązków:- kontrola zapisów księgowych i uzgadnianie sald kont księgowych;- weryfikacja i księgowanie dokumentów sprzedaży i zakupu;- obsługa rozrachunków- dokonywanie przelewów bankowych, kompensat, umów przekazu;- księgowanie innych dokumentów m.in. umów leasingu tzw. przekształconego, list płac;- dokonywanie rozliczeń międzyokresowych zgodnie z zasadami wewnętrznym spółki; - prowadzenie korespondencji oraz współpraca z kontrahentami i komórkami merytorycznymi w Spółce;- współpraca w zakresie windykacji należności z wyznaczoną w Spółce komórką;- przygotowanie, weryfikacja ewidencji aktywów trwałych;- weryfikacja dokumentów dotyczących importu, eksportu, obrotu wewnątrzwspólnotowego;- przygotowywanie rejestrów i deklaracji VAT, VAT-UE, podatku akcyzowego;- itp.
"BLENDING" SP. Z O. O. - 2019-05-15 - Zduny (wielkopolskie)
Zamawianie towarów, utrzymanie pozytywnych relacji z dostawcami i klientami, zarządzanie stanem i realizacją zamówień.
Shell Polska Sp. z o.o. Oddział w Krakowie - 2018-08-03 - Kraków (małopolskie)
praca w Dziale Utrzymania Ruchu
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2018-02-12 - Poznań (wielkopolskie)
Więcej informacji na stronie: www.katowice.po.gov.pl w zakładce Oferty pracyKONKURS NA STANOWISKO URZĘDNICZE. Prokurator Okręgowy w Katowicach ogłasza konkurs na stanowisko urzędnicze - specjalisty do spraw inwestycji i remontów w Prokuraturze Okręgowej w KatowicachMiejsce pracy Prokuratura Okręgowa w Katowicach, Wydział VII Budżetowo-Administracyjny, Dział Inwestycji, Remontów i Utrzymania Nieruchomości. (1 etat). Zakres wykonywanych zadań :Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty do spraw inwestycji i remontów wykonuje zadania polegające, w szczególności na: - koordynacji i nadzorze nad realizacją programów inwestycyjnych i zadań remontowych:*przygotowaniu programu inwestycji i zadań remontowych,* uczestniczeniu w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontów,*przygotowaniu i kontroli budżetu zadań inwestycyjnych i remontowych,*uzyskiwaniu niezbędnych w procesie inwestycyjnym lub remontowym: uzgodnień i pozwoleń,*ocenie kompletności, spójności i poprawności rozwiązań projektowych, przedmiarów, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów i dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,*udziale w przygotowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji,*rozliczaniu zadań inwestycyjnych i remontowych pod względem finansowym, technicznym i merytorycznym, *monitorowaniu i kontroli pracy wykonawców zgodnie z zawartymi umowami,*rozliczaniu wykonawców z wykonanych zadań i postępu prac budowlanych, także poprzez organizowanie i branie udziału w naradach koordynacyjnych na budowie,*nadzorze nad dokumentacją podwykonawczą sporządzaną przez wykonawcę, - współpracy przy pozyskiwaniu nowych nieruchomości w celu zabezpieczenia powierzchni biurowych i magazynowych na potrzeby prokuratur okręgu katowickiego, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych,- współpracy przy przygotowywaniu wniosków do jednostek nadrzędnych w sprawie pozyskania środków finansowych na realizację inwestycji i zadań remontowych, - uczestniczeniu w przygotowaniu i realizacji postępowań w trybie zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związanych z utrzymaniem nieruchomości, - udziale w opracowywaniu projektów planów wydatków jednostki w zakresie inwestycji i remontów oraz utrzymania nieruchomości, jak też sporządzaniu kwartalnych analiz i sprawozdań w tym zakresie, - sporządzaniu okresowych przeglądów budynków będących w dyspozycji prokuratur okręgu katowickiego.- bieżącym administrowaniu nieruchomościami użytkowanymi przez Prokuraturę Okręgową w Katowicach i prokuratury rejonowe okręgu katowickiego. - Praca w godzinach: 7:30-15:30. - Na ofertę pracy mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
PROKURATURA OKRĘGOWA W KATOWICACH - 2020-05-07 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie sprawozdawczości do GUS, obsługa pracowników, kontrola ewidencji czasu pracy, opracowywanie miesięcznych harmonogramów pracy dla portierów i palaczy, opracowywanie aneksów do Regulaminu Pracy i Regulaminu wynagrodzeń.Bieżąca analiza przepisów prawa pracy.
Zespół Domów Pomocy Społecznej prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryl - 2019-07-29 - Wieleń (wielkopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń , prowadzenie dokumentacji kadrowej. Obsługa programu komputerowego ds. kadr i płac.Wykształcenie min. średnie. Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego. Praca w godz. 6-14/7-15.
" CROBIS" SP. Z O.O. - 2017-10-14 - Mysłowice (śląskie)
-kontakt z klientem-praca biurowa-wystawianie zleceń -wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Połchowo (pomorskie)