SPECJALISTA DS. HANDLU Katowice oferta pracy HAFNER POMAGIER - TRZEBUCHOWSCY SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - Przygotowywanie ofert handlowych. Budowanie bazy klientów. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Reprezentacja firmy na rynku. Obsługa urządzeń biurowych. - Godziny pracy: 8:00-16:00.
Data publikacji: 2019-12-03
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: HAFNER POMAGIER - TRZEBUCHOWSCY SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Walentego Roździeńskiego 170, 40-203 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie ofert handlowych. Budowanie bazy klientów. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Reprezentacja firmy na rynku. Obsługa urządzeń biurowych. - Godziny pracy: 8:00-16:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie (kierunek dowolny). Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane prawo jazdy kat. B. Wymagana odporność na stres, sumienność, rzetelność.
Nazwa pracodawcy: HAFNER POMAGIER - TRZEBUCHOWSCY SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Aleja Walentego Roździeńskiego 170, 40-203 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 500-119-745) w godzinach 8:00-16:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Aleja Walentego Roździeńskiego 170, 40-203 Katowice) lub e-mail: mermer (at) hafner.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail, Godziny : 8:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.HAFNER.pl
Ulica pracodawcy: Aleja Walentego Roździeńskiego
Numer budynku pracodawcy: 170
Profil działalności pracodawcy:
SPRZEDAŻ HURTOWA NIEWYSPECJALIZOWANA. PRODUKCJA GAZÓW TECHNICZNYCH.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.12.2019
Data dodania oferty pracy: 02.12.2019
Oferta pracy ważna do: 02.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a68046f51377760d8e5ecd3522158237
Podobne oferty pracy
kontroler jakości
INHATEX SP Z O O - 2017-08-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z HACCP, kontrola jakości. Mile widziane doświadczenie.
Rybhand Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-09-04 - Jarocin (wielkopolskie)
Prowadzenie rekrutacji pracowników z Ukrainy, Białorusi, Mołdawi, Gruzji, Rosji.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Łódź (łódzkie)
przygotowanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, stały kontakt z potwierdzonymi klientami, obsługa zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Świdnik (lubelskie)
Obsługa sprzedaży internetowej, odbieranie telefonów, wprowadzanie zamówień, wsparcie biura.
Szkółka Roślin Ozdobnych "Clematisy" Klara Wędrowska - 2018-02-09 - Kolincz (pomorskie)
Organizowanie i realizacja postępowań o zamówienia publiczne, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji postępowań, przygotowanie pism do podmiotów zewnętrznych oraz pism wewnętrznych, realizacja bieżących spraw administracyjnych, prowadzenie sprawozdawczości z zakresu zamówień publicznych.
Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa - 2019-09-26 - Gdynia (pomorskie)
przygotowywanie terenu pod założenia ogrodowe: wycinka drzew i krzewów; wykonywanie cięć formujących drzewa i krzewy; sadzenie drzew, krzewów, kwaitów i ich pielęgnacja; układanie alejek ogrodowych; budowa oczek wodnych; montaż systemów nawadniajacych; koszenie i nawożenie trawników
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Szczuka (kujawsko-pomorskie)
opracowywanie opisów przedmiotu zamówienia, a w tym wymagań technicznych i jakościowych dla przedmiotów umundurowania, opracowywanie specyfikacji technicznych przedmiotów umundurowania podlegających ocenie zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa, współudział w opracowywaniu wzorów przedmiotów umundurowania dla potrzeb Straży Granicznej.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2015-12-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
1. Rejestracja i nadzór nad zamówieniami klienta oraz tworzenie dostaw zgodnie z wymaganiami biznesowymi i przyjętymi procedurami. 2. Terminowa obsługa i kontrola portali klientów.3. Redukcja poziomu zaległych zamówień dla obsługiwanych klientów.4. Aktywny kontakt z klientem.5. Proaktywna komunikacja wewnątrz organizacji (logistyka, magazyn) w celu zapewnienia terminowej realizacji dostaw. 6. Tworzenie i wysyłanie invoice correction w PR1 i CN request w GP1w przeciągu 5 dni od decyzji.7. Nadzór nad zablokowanymi zamówieniami i dostawami - order error, missing IIP, credit check, blokfor delivery, complete delivery.Język rosyjski jest wymagany do obsługi rosyjskojęzycznych kontrahentów, a język ukraiński do obsługi i koordynacji zespołu pracowników ukraińskojęzycznych.Zatrudnienie w okresie od 29.12.2019r. do 31.12.2020r.
kontakt przez PUP - 2019-11-19 - Pabianice (łódzkie)
REALIZOWANIE PLANÓW SPRZEDAŻY, OBSŁUGA KLIENTA, SPORZĄDZANIE UMÓW KREDYTOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-09-29 - Katowice (śląskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert, kontakt z kontrahentami i klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA MIN. ZA:-MONITORING UCZESTNIKÓW I REZULTATÓW PROJEKTU-ROZLICZENIA FINANSOWE
CPB SP. Z O.O. - 2018-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa maszyn drukarskich, kontrola jakości, wpuszczanie i odbieranie rolek z materiałem, kontrola przebiegu procesu na ekranie
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Nowa Wieś Legnicka (dolnośląskie)
Sporządzanie i przestrzeganie harmonogramów wydatków, sporządzanie wniosków o płatność, prowadzenie finansowej dokumentacji projektów, sporządzanie umów cywilnoprawnych, umów finansowych i ich rozliczanie
4system Polska Sp. z o.o. - 2018-09-14 - Zielona Góra (lubuskie)
pobieranie próbek z różnych substancji, przygotowywanie sprawozdań
PPHU "ABBA-EKOMED" Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługą procesów logistycznych
Zakład Drzewny "KIMEX" Spółka Jawna Elżbieta Urbańska-Buda, Grzegorz Buda - 2018-11-22 - Nadrzecze (lubelskie)
Obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Kraków (małopolskie)
- Sprzedaż usług i produktów oferowanych przez pracodawcę. Bieżąca współpraca z powierzonymi klientami firmy. Pozyskiwanie nowych klientów. Promocja produktów. Współpraca z działem technicznym przy wdrażaniu rozwiązań systemowych. Praca w siedzibie firmy oraz w delegacjach na terenie Polski Południowej.- Wynagrodzenie od 2800 zł/brutto + premia sprzedażowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenia zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość produktów branży teleinformatycznej. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) tritechnet.pl
TRITECH NETWORKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-24 - Katowice (śląskie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami z Wietnamu, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnnych w języku wietnamskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
specjalista ds. sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Leszno (wielkopolskie)
-Obsł. sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne,- Wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej,- Nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym,- Opracowywanie sprzedaży w sklepie internetowym,- Wstawianie opisanego produktu do oferty sklepu i wdrażanie rozwiązań zwiekszajacych efektywność sprzedaży inline,- Realizowanie zamówień i przygotowanie produktow do wysyłki,- Obsł. klientów w formule: tel. i e-mailowej,- Zamawianie towarów od dostawców i dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Łódź (łódzkie)
Dostarczanie usług HR na najwyższym poziomie w zakresie benefitów, wyrównań oraz tworzenia list płacowych dla kadry menadżerskiej
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Kraków (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
1.Zadania z zakresu rachunkowości instytucji kultury2.Zadania z zakresu naliczania wynagrodzeń, zasiłków ZUS oraz innych świadczeń pracowniczych3.Praca w systemie Rewizor GT oraz Gratyfikant GT firmy Insert4.Praca w programie PŁATNIK
Biblioteka Miejska w Łodzi - 2019-03-28 - Łódź (łódzkie)
Przeprowadzanie analiz finansowych i rynkowych, analiz wrażliwości, przygotowywanie modeli wyceny, modeli finansowych projektów inwestycyjnych, w tym tworzenie projekcji rachunku wyników, cashflow i bilansu, Analiza i ocena biznesplanów oraz projektów inwestycyjnych.Rozwój i rozbudowa narzędzi analitycznych.Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-11-15 - Lublin (lubelskie)
systematyczne wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów , obsługa klientów pod kątem zapytań, zamówień, nawiązywanie kontaktów i budowa relacji z klientami, przygotowanie i prezentacja oferty handlowej, realizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Radom (mazowieckie)
KONTROLA BILETÓW W KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ NA TERENIE BYDGOSZCZY
REWIZOR PAWEŁ ADAMIAK - 2016-05-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań: • prowadzenie ewidencji wpłat od klientów• bieżące wprowadzanie wyciągów bankowych oraz uzgadnianie stanów kont bankowych• bieżąca rejestracja faktur w systemie księgowym• naliczanie odsetek za nieterminowe płatności• wystawianie faktur sprzedaży• przygotowywanie zaświadczeń o niezaleganiu w opłatach• przygotowywanie wezwań do zapłaty oraz ugód pozasądowych po uzgodnieniu wysokości rat i terminach spłaty
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. - 2019-04-16 - Lublin (lubelskie)