SPECJALISTA DS. HANDLU I MARKETINGU INTERNETOWEGO(NR 2996) Bydgoszcz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU I MARKETINGU INTERNETOWEGO(NR 2996)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - sprzedaż asortymentu z zakresu chłodnictwa komercyjnego i klimatyzacji;- aktywne budowanie rynku, pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami firmy;- analiza rynku i ofert konkurencji, planowanie i realizacja strategii sprzedażowych, praca nad rozwojem marki i wizerunku przedsiębiorstwa;- tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta;- administrowanie stronami internetowymi firmy, wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowego, obsługa zamówień;- przygotowywanie materiałów promocyjnych, kreowanie merytorycznych treści dotyczących produktów znajdujących się w ofercie firmy, tworzenie postów na potrzeby social media, optymalizacja SEO, marketing internetowy;- udział w targach, wystawach i konferencjachUmowa o pracę, pełny etatUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 8-16)
Data publikacji: 2020-10-12
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- sprzedaż asortymentu z zakresu chłodnictwa komercyjnego i klimatyzacji;- aktywne budowanie rynku, pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami firmy;- analiza rynku i ofert konkurencji, planowanie i realizacja strategii sprzedażowych, praca nad rozwojem marki i wizerunku przedsiębiorstwa;- tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta;- administrowanie stronami internetowymi firmy, wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowego, obsługa zamówień;- przygotowywanie materiałów promocyjnych, kreowanie merytorycznych treści dotyczących produktów znajdujących się w ofercie firmy, tworzenie postów na potrzeby social media, optymalizacja SEO, marketing internetowy;- udział w targach, wystawach i konferencjachUmowa o pracę, pełny etatUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 8-16)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. HANDLU I MARKETINGU INTERNETOWEGO(NR 2996)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:- wykształcenie: min. średnie- doświadczenie handlowe oraz umiejętność prowadzenia negocjacji- znajomość specyfiki branży e-commerce- doświadczenie na podobnym stanowisku- dodatkowym atutem będzie: doświadczenie w branży chłodniczej/klimatyzacyjnej, znajomość obsługi programów sprzedażowych (Insert GT SUBIEKT)
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
danePracodawcy_nip: 5540158291
danePracodawcy_regon: 090220013
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Sposób aplikacji:CV należy przesłać na adrese-mail: rekrutacja (at) prymusb2b.plUWAGA: w tytule wiadomości należy podać nazwę stanowiska!
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Adres strony pracodawcy: www.prymusB2B.pl
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 27b
Profil działalności pracodawcy:
Kompleksowe zaopatrzenie dla chłodnictwa i klimatyzacji;Części zamienne do AGD i gastronomii;Sprzedaż hurtowa i detaliczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 12.10.2020
Oferta pracy ważna do: 18.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c25266c208ae9d52f8e7fc8cbec3cd31
Podobne oferty pracy
- Kontakty i negocjacje z dostawcami,- Dokonywanie zakupów pod potrzeby produkcji i działów handlowych, - Nadzór nad realizacją zamówień, terminowością dostaw oraz obiegiem dokumentacji.- Stały nadzór i optymalizację stanów magazynowych.- Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby kierownictwa.
LUXIONA POLAND S.A - 2016-05-12 - Jacentów (świętokrzyskie)
kontrola systemów automatyki przemysłowej
APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż produktów firmy - praca stacjonarna
PPHU FIRMA POLIMAT BREJECKI ROMAN - 2016-01-14 - Przedbojewice (kujawsko-pomorskie)
Przewóz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną do szkół i ośrodka, konserwacja sprzętu domowego, naprawy hydrauliczne.
SPECJALNY OŚRODEK WYCHOWAWCZY ZGROMADZENIA SIÓSTR MIŁOSIERDZIA - 2018-11-06 - Lublin (lubelskie)
Poszukiwanie osób chętnych na kurs języka polskiego, wśród osób legalnie przebywających w Polsce oraz zamierzających przybyć do Polski w celach zarobkowych lub turystycznych w szczególności z krajów j.w.
kontakt przez PUP - 2020-07-06 - Podgaje (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów, obsługa i sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Kompleksowa obsługa na odcinku zatrudniania i wynagradzania pracowników, wspieranie procesów rekrutacji nowych pracowników.
Zakład Przemysłu Mięsnego "Dróbaleks" Spółka Jawna K.E.C. Śmieszny, M. Mroczkowska - 2020-04-07 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
- nauka prowadzenia obsługi kadrowej pracowników,- uczestnictwo w procesach rekrutacji,- obsługa programu optima kadry, Płace HRM Płatnik,- nauka rozliczania benefitów dla pracowników.
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Sopot (pomorskie)
Pozyskiwanie kontrahentów,nawiązywanie współpracy z kontrahentami z Rosji,Ukrainy oraz ze Szwecji,dbanie o dobre relacje z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2020-09-07 - Jarosław (podkarpackie)
-badanie skupowanego zboża-archiwizacja próbek-pozyskiwanie nowych dostawców-obsługa systemu GMP +-sporządzanie dokumentów, tabeli skupowych
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Jasionka (lubelskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych.Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień.Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
Administrowanie strony internetowej, obsługa imprez statutowych stowarzyszenia, sporządzanie projektów ofert turystycznych,, obsługa infokiosku.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Siedlce (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Warszawa (mazowieckie)
gotowość do pracy w porze nocnej, rzetelne podejście do obowiązków, dobra kondycja fizyczna. Praca na pełen etat (nocna zmiana) 6 dni w tygodniu w godzinach 18-6.
Euro-Net Sp. z o.o. - 2018-09-11 - Pruszków (mazowieckie)
- obsługa sprzedaży poprzez stronę sklepu internetowego, serwisy aukcyjne- przygotowanie dokumentów magazynowych i wysyłkowych- doradzanie klientom w zakresie sprzedawanych produktów- zamawianie towarów od dostawców- dodawanie produktów na stronie sklepu i w serwisach aukcyjnych - prace magazynowe związane z przygotowaniem produktów do wysyłki- prace porządkowe o obrębie biura i magazynu
Heat & Style Andrzej Kraszewski - 2021-04-15 - Lubieszewo (zachodniopomorskie)
FIRMA NARZĘDZIOWY24.EU DZIAŁAJĄCA W BRANŻY TECHNICZNEGO ZAOPATRZENIA ZAKŁADÓW PRODUKCYJNYCH POSZUKUJE OSOBY NA STANOWISKO SPECJALISTA DS. E-MARKETINGU/GRAFIK.OSOBA ZATRUDNIONA NA STANOWISKU SPECJALISTY DS. E-MARKETINGU POWINNA POSIADAĆ DOŚWIADCZENIE W OBSZARZE MARKETINGU INTERNETOWEGO ORAZ LEGITYMOWAĆ SIĘ WYKSZTAŁCENIEM INFORMATYCZNY LUB MARKETINGOWYM. W TRAKCIE REKRUTACJI BRANE SĄ RÓWNIEŻ POD UWAGĘ TAKIE CZYNNIKI JAK ZNAJOMOŚĆ NARZĘDZI MARKETINGU ONLINE (FACEBOOK, YOUTUBE, VIMEO, GOOGLE+) CZY ZNAJOMOŚĆ ZASAD SEO I NARZĘDZIA GOOGLE ANALITICS. SPECJALISTA DS. E-MARKETINGU MUSI RÓWNIEŻ POSIADAĆ “LEKKIE PIÓRO” GWARANTUJĄCE TWORZENIE SKUTECZNYCH MATERIAŁÓW MARKETINGOWYCH. KONIECZNA JEST BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW GRAFICZNYCH (COREL, PHOTOSHOP, INNE).
NARZĘDZIOWY24.EU KRZYSZTOF DEPA - 2016-06-30 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klientów działających na rynku polskim:- realizacja zamówień,- fakturowanie,- kontrola spływu należności,- utrzymywanie dobrych kontaktów z klientami.
VOSTER Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-08-10 - Zarzecze (podkarpackie)
Wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktow, opracowanie materiałów reklamowych oraz przygotowanie akcji promocyjnych, wspieranie działu sprzedaży, analiza działań marketingowych prowadzonych przez konkurencję
TOMADEX s.c. Tomasz Szulc, Adam Czajka - 2017-10-30 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Przygotowywanie ofert cenowych nasion, uzupełnianie towaru, fakturowanie i wycena.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "AGRO-TERS" EDWARD SOLAK I STANISŁAW SOLAK SPÓŁKA JAWNA - 2020-10-06 - Chełm (lubelskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Szychowo (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowe przygotowanie dokumentacji pod oferty przetargowe ze strony oferenta, wypełnianie wymogów formalno-prawnych do rozpoczęcia pozyskanych kontraktów, kontrola stanów magazynowych, zamawianie materiałów w korelacji ze stanem magazynowym. Przygotowanie i kompletacja dokumentów odbiorowych (odbiory częściowe i końcowe), zamawianie usług zewnętrznych w porozumieniu z Kierownikiem Budowyorganizacja spraw urzędowych, w tym uzyskiwanie pozwoleń wyjazdy do urzędów. Wymagane: doświadczenie zawodowe min. 1 rok na stanowisku Specjalista ds. przygotowania produkcji, wykształcenie min. średnie zawodowe, prawo jazdy kat. B, znajomośc obsługi komputera oraz pakietu MS Office, znajomość przepisów o zamówieniach publicznych, zamawianie materiałów wraz z negocjacjami cenowymi, zamawianie usług zewnętrznych w porozumieniu z Kierownikiem Budowy.
IDEA Arkadiusz Kardyś - 2021-04-08 - Katowice (śląskie)
Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl zakładka Oferty pracy1)Kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;2)publikowanie postępowań;3)opracowanie jednolitych wzorów dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń itp.;4)przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.);5)współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego;6)uczestnictwo w komisjach przetargowych, w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych;7)udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualne reprezentowanie Zamawiającego;8)wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania;9)przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie całokształtu prac;10)szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych;11)monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów;12)nadzorowanie procedur rozeznania rynku dla zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wewnętrznymi przepisami regulującymi udzielanie zamówień;13)opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości dokumentacji wynikającej ze stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych.- Wynagrodzenie: od 1050 zł brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godz.: 7:30-15:30. Możliwość zatrudnienie również w zadaniowym czasie pracy. Wymagania niezbędne:1)pełna zdolność do czynności prawnych;2)wykształcenie wyższe drugiego stopnia (preferowane: prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia);3)niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;4)przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5)nieposzlakowana opinia;6)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;7)znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych tej ustawy, znajomość kodeksu cywilnego;8)udokumentowana wiedza z zakresu zamówień publicznych oraz minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie przygotowania i przeprowadzania zamówień publicznych;9)znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).Wymagania dodatkowe:rzetelność i terminowość; zdolność analitycznego myślenia; komunikatywność, operatywność i dobra organizacja pracy; wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej; inicjatywa i zaangażowanie; umiejętności negocjacyjne; odporność na stres; umiejętność pracy w zespole.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-09-18 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie indywidualnych zajęć terapeutycznych
Zespół Szkół w Kołczygłowach - 2016-12-01 - Kołczygłowy (pomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, sporządzanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-08-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż głównie internetowa produktów do maszyn przemysłowych
M4 Maszyny - 2018-01-10 - Lubin (dolnośląskie)
x
EP MARKET Sp. z o.o. - 2017-04-26 - Białystok (podlaskie)
1. Bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym.2. Promowanie i sprzedaż produktów i usług bankowych oferowanych przez Bank.3. Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-19 - Błonie (mazowieckie)
obsługa klientów polskich i chińskich, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Chin, współpraca z kierownictwem sklepu, import towarów m.in. z Chin
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Lubaczów (podkarpackie)