SPECJALISTA DS. HANDLU I MARKETINGU INTERNETOWEGO(NR 2550) Bydgoszcz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU I MARKETINGU INTERNETOWEGO(NR 2550)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - sprzedaż asortymentu z zakresu chłodnictwa komercyjnego i klimatyzacji;- aktywne budowanie rynku, pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami firmy;- analiza rynku i ofert konkurencji, planowanie i realizacja strategii sprzedażowych, praca nad rozwojem marki i wizerunku przedsiębiorstwa;- tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta;- administrowanie stronami internetowymi firmy, wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowego, obsługa zamówień;- przygotowywanie materiałów promocyjnych, kreowanie merytorycznych treści dotyczących produktów znajdujących się w ofercie firmy, tworzenie postów na potrzeby social media, optymalizacja SEO, marketing internetowy;- udział w targach, wystawach i konferencjachUmowa o pracę, pełny etatUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 8-16)
Data publikacji: 2020-09-07
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- sprzedaż asortymentu z zakresu chłodnictwa komercyjnego i klimatyzacji;- aktywne budowanie rynku, pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami firmy;- analiza rynku i ofert konkurencji, planowanie i realizacja strategii sprzedażowych, praca nad rozwojem marki i wizerunku przedsiębiorstwa;- tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta;- administrowanie stronami internetowymi firmy, wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowego, obsługa zamówień;- przygotowywanie materiałów promocyjnych, kreowanie merytorycznych treści dotyczących produktów znajdujących się w ofercie firmy, tworzenie postów na potrzeby social media, optymalizacja SEO, marketing internetowy;- udział w targach, wystawach i konferencjachUmowa o pracę, pełny etatUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 8-16)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. HANDLU I MARKETINGU INTERNETOWEGO(NR 2550)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:- wykształcenie: min. średnie- język angielski na poziomie przynajmniej średnio zaawansowanym- doświadczenie handlowe oraz umiejętność prowadzenia negocjacji- znajomość specyfiki branży e-commerce- doświadczenie na podobnym stanowisku- dodatkowym atutem będzie: doświadczenie w branży chłodniczej/klimatyzacyjnej, znajomość obsługi programów sprzedażowych (Insert GT SUBIEKT)- prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
danePracodawcy_nip: 5540158291
danePracodawcy_regon: 090220013
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Sposób aplikacji:CV należy przesłać na adrese-mail: rekrutacja (at) prymusb2b.plUWAGA: w tytule wiadomości należy podać nazwę stanowiska!
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Adres strony pracodawcy: www.prymusB2B.pl
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 27b
Profil działalności pracodawcy:
Kompleksowe zaopatrzenie dla chłodnictwa i klimatyzacji;Części zamienne do AGD i gastronomii;Sprzedaż hurtowa i detaliczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 07.09.2020
Oferta pracy ważna do: 13.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4ce0a36d6d98a5d132e76fdac20802b3
Podobne oferty pracy
redagowanie sprawozdań i raportów, weryfikacja dnych pod względem jakości
Fundacja Aktywizacja - 2020-10-12 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta, obsługa komputera, programu sprzedażowego, mediów społecznościowych, obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Dobrodzień (opolskie)
•Czynny udział w kreowaniu polityki sprzedażowej •Aktywne pozyskiwanie klientów oraz budowanie relacji z już istniejącymi•Współtworzenie strategii marketingowej•Prowadzenie obserwacji oraz analizowanie lokalnego rynku hotelarskiego •Kreowanie polityki cenowej hotelu•Tworzenie oferty dla klientów indywidualnych i grupowych; praca w godz. 8-16
TOURTREND Sp. z o.o. - 2016-09-02 - Strzelinko (pomorskie)
Praca na produkcji (produkty ogniotrwałe). Trzy zmiany w godz.: 6-14, 14-22, 22-6.
VESUVIUS POLAND Sp. z o.o. - 2018-11-30 - Skawina (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Odpowiedzialność za rozwój biznesu oraz sprzedaż odlewów żeliwnych na rynkach zagranicznych,aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,(poprzez kontakt mailowy,telefoniczny oraz spotkania),bieżąca obsługa oraz rozwijanie dotychczasowych klientów,przygotowywanie ofert handlowych,monitorowanie oraz odpowiedź na zapytania ofertowe klientów,bieżąca analiza dynamiki i trendów na rynku odlewniczym(żeliwo szare i sferoidalne),praca w systemie CRM i ERP.
Odlewnia Kutno Sp. z o.o. - 2018-01-19 - Kutno (łódzkie)
- koordynacja zadań jakościowych dotyczących produktu i linii produkcyjnej- opracowywanie i kontrola wskaźników jakosci- prowadzenie ewidencji statusów reklamacji
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KONSPO" MARIUSZ LATOS I ZBIGNIEW GLINIECKI - SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa administracyjna wsólnot mieszkaniowych
Zarządzanie Nieruchomościami WESTA - 2017-12-06 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Poznań (wielkopolskie)
oferta stażu z przeznaczeniem dla osób do 30 roku życia: zaznajomienie się z przepisami prawa pracy i stosowanie ich w praktyce.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Otwock (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie kandydatów do pracy, tworzenie bazy klientów, kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zatrudnienia cudzoziemców, tworzenie oraz zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych, utrzymywanie stałego kontaktu z kandydatami do pracy oraz pracownikami, obsługa oraz wsparcie strony internetowej agencji, stron w sieciach społecznościowych, realizowanie bieżących zadań wyznaczonych przez dyrektora.
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Poznań (wielkopolskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów - sprzedaż usług porządkowych. Praca stacjonarna i praca w terenie. Prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych. Jedna zmiana 7:00-15:00, umowa o pracę.Kontakt z pracodawcą 71 367 80 06 w.15
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Usługowe Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Zamawianie towarów, wporwadzanie danych do systemu (m.in. nazwy i ceny towarów), dokonywanie korekt w systemie, wykonywanie przelewów, pozyskiwanie nowych klientów.
Handel hurtowy i detaliczny S.C. Marta Wróbel, Robert Podsiadło - 2018-01-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)
- zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników szkoły zgodnie z obowiązującycmi przepisami prawa pracy;- tworzenie dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiazującycmi przepisami prawa pracy;- prowadzenie w systemie informatycznym ewidencji czasu pracy;-przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym w realizacji obowiązków służbowych;-przygotowywanie w ścisłej współpracy z wicedyrektorami dokumentacji związanej z awansem zawodowym nauczycieli;-przygotowywanie sprawozdań do GUS oraz innych jednostek;-wpisywanie niezbędnych danych do arkusza organizacji szkoły, SIO i programu Kadr firmy Progman;-prowadzenie dokumentacji zgodnie z rzeczowym wykazem akt;-prowadzenie rejestru wydanych legitymacji uprawniajacych do ulgowych przejazdów;-wykorzystywanie technologii komputerowej;-w realizacji powierzonych zadań ścisła współpraca z pracownikami innych komurek;-porządkowanie dokumentacji i przekazywanie do archiwum zgodnie z instrukcją archiwalna.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 342 - 2018-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
pozyskiwanie uczestników konferencji, seminariów i szkoleń organizowanych celem doskonalenia zawodowego specjalistów różnych branż, sprzedaż fachowych publikacji książkowych adresowanych m.in. do stomatologów, lekarzy weterynarii, rehabilitantów..., sprzedaż produktów multimedialnych i prenumerat czasopism specjalistycznych
kontakt przez OHP - 2017-06-20 - Katowice (śląskie)
opieka nad pacjentem m.in.: mycie, ubieranie, zakaładanie pampersów, zmiana bielizny pościelowej, odporowadzanie pacjentów na konsultacje itd.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Opracowywanie harmonogramów, budżetów, dokumentacji produkcyjnej, ofert na wykonanie zlecenia; sporządzanie inwentaryzacji obiektowej. Współpraca z kontrahentami oraz z pozostałymi działami firmy.
ECO TECHNOLOGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-12 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Współpraca z KGHM ZANAM,prowadzenie dokumentacji, uzgodnienia zleceń.
SKB SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-13 - Polkowice (dolnośląskie)
-przygotowanie ofert sprzedaży,-obsługa klienta (internetowego oraz stacjonarnego),-wysyłka zamówionych towarów do klienta,-kontrola stanów magazynowych i zamawianie towarów od dystrybutorów,-zarządzanie profilami na portalach społecznościowych,-telefoniczny i meilowy kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Kraków (małopolskie)
Aktywna sprzedaż i fachowe doradztwo w salonie, sporządzanie ofert, umów, pilnowanie terminów. Utrzymanie stałych kontaktów z klientami. Obsługa klienta zgodnie ze standardami pracy w naszej firmie. Obsługa systemu sprzedażowego. Dbanie o wygląd i porządek w salonie.
PAGEN - 2016-04-15 - Kraków (małopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie lub wyższe; podstawowa znajomość języka angielskiego; obsługa komputera i pakietu Office; zakres obowiązków: kontakt z klientami, pozyskiwanie klientów, pozyskiwanie podwykonawców, prowadzenie i aktualizacja rejestru klientów, przygotowanie szkoleń i kursów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2019-10-30 - Gliwice (śląskie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
praca przy tłumaczeniu umów, kontakt i opieka nad obecnymi klientami, tłumaczenia
TEX COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-28 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Wyszukiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi firmami i klientami indywidualnymi w regionie. Efektywne promowanie firmy oraz jej produktów i usług.
Andrex-Dąbrowski Sp.J. - 2016-10-18 - Brzyście (podkarpackie)
udział w rekrutacjach i sporządzanie protokołów; prowadzenie spraw osobowych w tym: zatrudnianie, zwalnianie, wynagradzanie, awansowanie, nagradzanie i karanie; ewidencjonowanie i rozlicznie czasu pracy (w tym, w przerywanym, równoważnym systemie czasu pracy), prawidłowe rozlicznie godzin nadliczbowych, udzielanie urlopów pracowniczych i rodzicielskich, innych usprawiedliwionych i nieusprawiedliwionych nieobecności, delegowanie pracowników; przygotowywanie umów cywilnoprawnych; sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i wyrejestrowywanie pracowników oraz zleceniobiorców do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnego; przygotowywanie sprawozdań GUS i PFRON; terminowe kierowanie pracowników na okresowe i kontrolne badania lekarskie oraz szkolenia bhp; wykonywanie analiz i sprawozdań, archiwizacja.
Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku - 2018-12-10 - Gdańsk (pomorskie)
przyjmowanie zamówień, obsługa procesu realizacji zamówień, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Chludowo (wielkopolskie)
Opracowywanie, analizowanie, kontrolowanie planów finansowych oraz danych ekonomicznych; opracowywanie i dostarczanie informacji do podejmowania decyzji zarządczych; komunikacja z rosyjskojęzycznym zarządzającym i ukraińskojęzycznymi partnerami.
kontakt przez PUP - 2020-08-25 - Częstochowa (śląskie)
Profesjonalna obsługa klienta, wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej, rozwiązywanie problemów klientów, przyjmowanie reklamacji.
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-20 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie zaleceń lekarskich w stosunku do mieszkanców Domu.Wykonywanie zabiegów fizjoterapii oraz rehabilitacji ruchowej.
Dom św. Elżbiety Zgromadzenie Sióstr św. Elżbiety - 2019-02-28 - Starogard Gdański (pomorskie)