SPECJALISTA DS. HANDLU Golina oferta pracy Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Zbieranie informacji o klientach· Organizacja spotkań i prezentacja ofert firmy· Realizacja planu sprzedażowego i negocjacji· Pozyskiwanie nowych klientów· Tworzenie ofert handlowych
Data publikacji: 2020-08-28
Lokalizacja: Golina (wielkopolskie)
Pracodawca: Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworcowa 47 D, 63-200 Golina, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zbieranie informacji o klientach· Organizacja spotkań i prezentacja ofert firmy· Realizacja planu sprzedażowego i negocjacji· Pozyskiwanie nowych klientów· Tworzenie ofert handlowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Golina
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarociński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3006
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jarocin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: przedstawiciel handlowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
portugalski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
francuski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
niderlandzki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_2: Array
Nazwa pracodawcy: Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 6172148186
danePracodawcy_regon: 300459077
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Adres pracodawcy:
Dworcowa 47 D, 63-200 Golina, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: jarociński
danePracodawcy_kodPowiatu: 3006
Gmina pracodawcy: Jarocin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Golina
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0199361
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 47 D
Profil działalności pracodawcy:
przetwarzanie i konserwowanie mięsa,z wyłączeniem mięsa z drobiu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|332203
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data dodania oferty pracy: 28.08.2020
Oferta pracy ważna do: 28.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?456adf05ddfb3b44c92a73e2cb4750ef
Podobne oferty pracy
Zakres obowiązków:- opracowywanie danych oraz przygotowywanie analiz, raportów, kalkulacji i zestawień;- analizowanie kosztów;- weryfikacja formalno-rachunkowa dokumentów księgowych;- bieżące wspomaganie administracji i księgowości;- kontrola obiegu dokumentów;- udział w procesie zamknięcia okresów sprawozdawczych, uzgadnianie i weryfikacja kont księgowych;- aktywny udział w usprawnieniu procesów, realizowaniu projektów.Oczekiwania:- wykształcenie ekonomiczne;- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym szczególnie Excel;- znajomość języka obcego mile widziana;- chęć podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju;- zdolność analitycznego myślenia, skrupulatność, sumienność i dokładność;- dodatkowym atutem będzie znajomość systemu sprzedaży subiekt GT.Pracodawca oferuje:- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;- możliwość stałego rozwoju;- atrakcyjne wynagrodzenie;- pracę w przyjaznej atmosferze.
FEROCITY Ewelina Kampik-Nowak - 2018-12-21 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
Obsługa klienta i wsparcie IT w języku niemieckim i angielskim, rozwiązywanie problemów, rozwiązywanie problemów informatycznych, konsultacje w sprawie funkcjonowania oprogramowania i komputerów, śledzenie wszystkich mogących pojawić się problemów, wdrażanie rozwiązań w przypadku eskalacji problemów.
Temporary Work Agency - 2019-11-25 - Hiszpania (Hiszpania)
Sprzedaż i promocja produktów finansowych, pozyskiwanie nowych klientów zarówno indywidualnych jak i biznesowych,serwisowanie obecnych klientów firmy.Pracodawca zapewnia płatne szkolenia przygotowujące do pracy oraz pakiet benefitów- laptop,opieka medyczna,karta sportowa,karta wizerunkowa.
TOWARZYSTWO UBEZPIECZENIOWE NATIONALE-NEDERLANDEN - 2015-11-30 - Kielce (świętokrzyskie)
- załadunek;- rozładunek;- przyniesienie materiału.Pracodawca zapewnia transport.
WHG MARCIN CIESIELSKI - 2019-09-11 - Wołów (dolnośląskie)
Wsadowanie i przetopienie wsadu zgodnie z procesem technologicznym. Obsługa pieca topielnego i urządzeń odlewniczych. Topienie i stopowanie metalu w piecu oraz modyfikowanie, rafinowanie, odgazowanie i zagarowanie stopu. Czyszczenie pieca. Wygrzewanie kadzi i rynien spustowych. Przygotowywanie kadzi do wysyłki aluminium. Opróżnienie kadzi z pozostałego metalu. Bieżąca konserwacja narzędzi odlewniczych (praca w godz.: 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00, 6.00-18.00, 18.00-6.00).
"Poland Smelting Technologies Polst" Sp. z o.o. - 2017-07-31 - Wałbrzych (dolnośląskie)
•MONITOROWANIE STANU NALEŻNOŚCI W PRZEDSIĘBIORSTWIE•KONTROLA WEWNĘTRZNA ROZLICZEŃ GOTÓWKOWYCH•UZGADNIANIE SALD ROZRACHUNKÓW Z KONTRAHENTAMI •OBSŁUGA KRAJOWEGO REJESTRU DŁUGÓW•ROZLICZANIE WPŁAT KONTRAHENTÓW W SYSTEMIE FINANSOWYM
DRIMPOL SP. Z O.O. - 2017-05-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Kontrola jakości produktów, weryfikacja oraz naprawa części na podstawie obowiązujących zasad, dbanie o czystość na stanowisku pracy.
kontakt przez OHP - 2016-02-25 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków. Zgłaszanie pracowników do ZUS, aktualizacja ich danych oraz ich wyrejestrowywanie. Naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie deklaracji: ZUS, PIT.
"Gotec Polska" Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Kraków (małopolskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie rejestrów korespondencji, umów , sporządzanie pism, prowadzenie akt osobowych pracowników, prowadzenie spraw kadrowych pracowników, rozliczanie świadczeń integracyjnych, rozliczanie ZUS
Centrum Integracji Społecznej Gminy Kłodzko - 2019-09-09 - Kłodzko (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe; min. 1 rok doświadczenie zawodowe: 2 lata; zaawansowana znajomość jęz. chińskiego i angielskiego; zakres obowiązków: tworzenie marketingu cyfrowego, przygotowanie strategii marketingowej, współpraca z działem sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Gliwice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
praca z global view, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, techniczne lub prawnicze; komunikatywna znajomość języka angielskiego; znajomość pakietu Office; mile widziane doświadczenie z zakresu przygotowywania i prowadzenia projektów z dotacji; zakres obowiązków: opracowywanie wniosków projektowych; prowadzenie spraw formalnych związanych z realizacją finansowanych lub dofinansowanych projektów z dotacji (np.NCBiR, NCN); udział w organizowaniu prezentacji ITG KOMAG podczas targów; udział w organizowaniu konferencji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2019-04-19 - Gliwice (śląskie)
Specjalista do spraw energetyki cieplnej
Zakład Energetyki Cieplnej sp. z o.o. - 2019-03-29 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Osoby z ustalonym odpowiednim profilem zgłaszają się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Wymagane min. średnie wykształcenie, komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Rybnik (śląskie)
nabór w drodze konkursu, oznaczenie konkursu:K-1100-1/18, informacje na temat konkursu po adresem: www.olsztyn.so.gov.pl
SĄD OKRĘGOWY W OLSZTYNIE - 2018-02-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. obsługi klienta biznedsowego
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Sprzedaż akcesorii telefonicznych, pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad istniejącymi klientami, opracowywanie ofert sprzedaży, stały kontakt z klientem.Stałe wynagrodzenie + system prowizyjny.
ATLANTIC MOBILE ACCESSORIES EUROPE Sp. z o.o. - 2020-01-14 - Kraków (małopolskie)
-
Biuro Rachunkowe M.Nowopolski,B. Nowopolski Spółka cywilna - 2019-07-25 - Kościerzyna (pomorskie)
Zakres obowiązków: organizacja dostaw materiałów do produkcjicodzienne monitorowanie i modyfikowanie dostaw w zależności od bieżących potrzeb produkcji;utrzymywanie założonego poziomu zapasów magazynowych; organizacja transportówrealizacja zamówień zleconych przez Liderówwyszukiwanie kontrahentów, tworzenie baz kontrahentów, negocjacja cen, sposobów dostawy,dbanie o terminowość i kompletność dostawskładanie reklamacji do dostawców materiałów/produktówtworzenie raportów i statystyk dotyczących zamówień kontrola obiegu dokumentów magazynowych/zamówieniowychokresowa kontrola dostawców oraz kształtowanie współpracy z nimi
POWER - TECH JANUSZ MARCIN EJMA - 2016-06-30 - Wałcz (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, zamówień, marketing
"PIECZĄTKA POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-11 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Planowanie, koordynacja, kontrola działań marketingowych przedsiębiorstwa, planowanie i realiazacja założenia komunikacji z klientami, monitoring i analiza rynku.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Kraków (małopolskie)
Zakres czynności na w/w stanowisku obejmować będzie:1. komunikację marketingową i public relations z otoczeniem firmy (media, partnerzy, klienci),2. zarządzanie i rozwój profilów firmy w social media (tj. Facebook, Twitter, G +, LinkedIn, Instagram),3. budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz jej marek,4. copywriting (informacje prasowe, artykuły, wywiady, hasła reklamowe, webwriting itp.),5. stała współpraca z partnerami, dziennikarzami, portalami branżowymi w zakresie promocji firmy i jej produktów,6. opracowywanie nowych koncepcji oraz strategii promocyjnych i reklamowych firmy,7. udział w redagowaniu programów, wydawnictw premierowych i innych związanych z działalnością firmy,8. opracowywanie i nadzór nad poprawnością językową tekstów wyświetlanych podczas spektakli,9. występowanie w imieniu firmy i reprezentowanie instytucji na zewnątrz.Oferujemy umowę o pracę na czas określony. Wynagrodzenie zasadnicze brutto w kwocie od 2.800 zł. + dodatek za wieloletnią pracę.
Opera NOVA w Bydgoszczy - 2019-08-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej, weryfikacja dokumentów, wprowadzanie danych do bazy, obsługa klienta
CSW TOTEM SPÓŁKA Z O O - 2019-03-18 - Chorzów (podkarpackie)
jw.
MDDP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ AKADEMIA BIZNESU SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-19 - Warszawa (mazowieckie)