SPECJALISTA DO SPRAW KADR Kościerzyna oferta pracy Biuro Rachunkowe M.Nowopolski,B. Nowopolski Spółka cywilna
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2019-07-25
Lokalizacja: Kościerzyna (pomorskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe M.Nowopolski,B. Nowopolski Spółka cywilna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szopińskiego 1/1, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościerski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: - doświadczenie
Nazwa pracodawcy:
Biuro Rachunkowe M.Nowopolski,B. Nowopolski Spółka cywilna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Adres pracodawcy:
Szopińskiego 1/1, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kościerski
Gmina pracodawcy: Kościerzyna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kościerzyna
Ulica pracodawcy: Szopińskiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 25.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?11379b2ac1bfd501b7a0b10e0c13cef9
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa elektronarzędzi (ukośnica, frezarka, wyrzynarka, piła ręczna), wykonywanie elementów z drewna i płyt, czytanie rysunku technicznego. Wymagania: wykształcenie min zawodowe, staż pracy 3 lata.
KASPI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-20 - Gościcino (pomorskie)
prowadzenie szkoleń na temat kultury panującej w indyjskich firmach oraz sposobach działania na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Piaseczno (mazowieckie)
udział w naradach zarządzu dotyczących strategii firmy, , współpraca z klientami zagranicznymi (kraje UE, Rosja, Białoruś), nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, negocjowanie warunków współpracy, koordynowanie procesów sprzedażowych, produkcyjnych, poszukiwanie nowych klinetów z Polski, krajów UE, Rosji, Białorusi
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Biała Podlaska (lubelskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej , akt osobowych, obsługa procesów związanych z zatrudnieniem, rozwiązywanie umów o pracę, ewidencja czasu pracy, rozliczanie wynagrodzeń,
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Częstochowa (śląskie)
Przygotowywanie korespondencji i pism. Obsługa urządzeń biurowych. Nawiązywanie relacji handlowych z kontrahentami. Stały monitoring prowadzonych spraw. Efektywne i skuteczne prowadzenie negocjacji.
GRUPA AURUM PKW Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Legnica (dolnośląskie)
Organizacja i planowanie transportów krajowych.
ZPUH REMBET SP. Z O.O. - 2018-04-13 - Kępno (wielkopolskie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2017-01-23 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji ewidencji odpadów (KEO, KPO), sporządzanie umów i raportów w zakresie przetwarzanych odpadów
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. - 2018-12-21 - Sosnowiec (śląskie)
Programista JavaPraca na czas określony : około 3 lataGodzina zakończenia pracy : 17:00Miejsce pracy: Wrocław, ul. Kościuszki i według zleceń Pracodawcy. Sala H
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Wrocław (dolnośląskie)
POMOC W PROWADZENIU KSIĘGOWOŚCI, PROWADZENIE KASY SPÓŁDZIELNI, PRZYGOTOWYWANIE SPRAWOZDAŃ NA POTRZEBY: US, ZUS, GUS, PFRON ITP.WYMAGANIA: MINIMUM ŚREDNIE WYKSZTAŁCENIE, PRAKTYCZNA I TEORETYCZNA ZNAJOMOŚĆ PROCESÓW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH ORAZ SPRAWOZDAWCZYCH I BANKOWYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, ZDOBYTE NA PODOBNYM STANOWISKU- MIN. 3 LATA, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU KSIĘGOWEGO SUBIEKT, REWIZOR, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ USTAWY O REHABILITACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ ORAZ ZATRUDNIANIU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA, GOTOWOŚĆ DO PRACY OD ZARAZ, MILE WIDZIANE ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIWYNAGRODZENIE NA 1/2 ETATU W PRZEDZIALE: 1.050,00 ZŁ-1.500,00 ZŁ DO UZGODNIENIAPRACA W GODZINACH: 07:00-15:00
WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW SELSIN - 2018-10-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
aktywne promowanie działań usprawniających sprzedaż, tworzenie ofert handlowych w opraciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, negocjowanie, pozyskiwanie nowych klientów - identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami, dbanie o dobry wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Chełmek (małopolskie)
Specjalista odpowiada za: 1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizacji zadań przez inspektorów nadzoru inwestorskiego;Do obowiązków Specjalisty należy:1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizowanych zadań przez inspektora nadzoru inwestorskiego, a w szczególności:a) sposobu reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z przepisami,c) jakości kontroli i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,d) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy;2) w wypadku ujawnienia odchyleń negatywnych, nieprawidłowościi uchybień:a) dostarczenie informacji o przyczynach powstania odchyleń od normy oraz wskazanie, w jakim stopniu odchylenia te wpłynęły i w jakim stopniu mogą wpłynąć na działalność jednostki, o ile nie zostaną w odpowiednim czasie skorygowane,b) wskazanie sposobów i środków umożliwiających wyrównanie powstałych strat,c) wskazanie sposobów i środków umożliwiających uniknięcie stwierdzonych nieprawidłowości i uchybień,d) wskazanie osób odpowiedzialnych za powstanie nieprawidłowości i uchybień;3) sporządzanieprotokołów, sprawozdań i meldunków z wykonywanych czynności;Specjalista jest uprawniony do:1) wymagania udzielenia (w tym na piśmie) wyjaśnień od osoby kontrolowanej, w przypadku stwierdzenia powstania nieprawidłowości i uchybień;2) dokonywania oględzin stanu faktycznego dotyczącego przedmiotu kontroli. 5. Specjalista współuczestniczy w:1) prowadzeniu inwentaryzacji majątku Zarządu;2) realizacji kontroli zarządczej;3) postępowaniu w sprawie rozpatrywania zastrzeżeń.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Koordynowanie procesu sprzedaży,analiza rynku,spotkania z potencjalnymi klientami w Polsce i za granicą,przygotowywanie ofert w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Przemyśl (podkarpackie)
Prowadzenie spraw kadrowo - płacowych biura i klientów biura, prowadzenie ksiąg rachunkowych.
" USŁUGI KSIĘGOWO-INFORMATYCZNE" - Agnieszka Kimbort-Kupisz - 2015-12-08 - Wałbrzych (dolnośląskie)
praca przy komputerze, zarządzanie ludźmi, sporządzanie raportów produkcyjnych, weryfikacja poprawności danych systemowych, raportowanie na potrzeby Spółki, realizacje planu produkcyjnego, bieżące sprawy związane z obsługą procesu produkcyjnego
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Bielawa (dolnośląskie)
jw
Biuro Rachunkowe "Ebor" Ewa Borkowska - 2018-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami z krajów WNP oraz Ukrainy
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Wykonywanie prac stolarki budowlanej, montaż elementów drewnianych.WYMAGANIA: mile widziane doświadczenie.
BULIŃSKI BOGUSŁAW - ZAKŁAD BUDOWLANO-KONSERWATORSKI "ARKADY" - 2018-06-22 - Jarosław (podkarpackie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji,udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-19 - Tajęcina (podkarpackie)
sprzedaż wysyłkowa, obsługa klienta w punkcie, sprzedaż detaliczna, dbanie o wizerunek i czystość placówki
JAW-GREEN GRZEGORZ JAWOREK SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-13 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
obsługa korespondencji działu, archiwizacja dokumentów w elektronicznej bazie, obsługa zgłoszeń klientów, ofertowanie do klientów
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Lubin (dolnośląskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; doświadczenie w branży budowlanej; znajomość obsługi komputera; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: obsługa klienta, doradztwo techniczne, kosztorysowanie, nawiązywanie kontaktów z odbiorcami, fakturowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-BUDOWLANE "PB' PAWEŁ BIERNAT - 2018-08-08 - Gliwice (śląskie)
UDZIELANIE INFORMACJI MIESZKAŃCOM WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH, OBSŁUGA KORESPONDENCJI, PROWADZENIE EWIDENCJI FAKTURWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA I PROGRAMÓW MS OFFICE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ W DZIAŁANIU, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLEFORMA KONTAKTU Z PRACODAWCĄ: CV+LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄ NA ADRES: ul. WOJSKA POLSKIEGO 9, 70-470 Szczecin
DOM BEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie propozycji projektów nadruków na odzież reklamową, realizacja tych zleceń na zakupionej drukarce do odzieży, a także organizacja kampanii reklamowych w internecie i innych mediach. Wykonywanie projektów odzieżowych, z myślą o realizacji nadruków. Zaakceptowane projekty zostaną wprowadzone do produkcji w ramach zlecenia dla zewnętrznej szwalni.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Częstochowa (śląskie)
prowadzenie akt osobowych, ewidencja czasu pracy, wydawanie zaświadczeń dla pracowników itp.
Agroleasing Sp. z o.o. - 2018-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
monitoring należności od klientów, monitoring terminowych spłat, wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności i prowadzenie negocjacji mających na celu jak najszybsze uregulowanie należności we współpracy z pionem sprzedaży, kontakt telefoniczny oraz mailowy z dłużnikami, raportowanie poziomów należności, bieżąca współpraca z kancelarią prawną, ubezpieczycielem należności, firmą windykującą oraz kancelariami komorniczymi, prowadzenie ewidencji spraw windykacyjnych, przygotowywanie wezwań do zapłaty i pism dotyczących należności
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Górki (pomorskie)
PRZYGOTOWANIE DO WDROŻENIA I TWORZENIA APLIKACJI, WPROWADZENIE I UDOSKONALANIE APLIKACJI, PLANOWNAIE NOWYCH MODUŁÓW APLIKACJI, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ M.IN. TECHNOLOGII FRONT-END, JAVA, ANGULAR JS, HTMLS, CSSS, STAŻ PRACY MIN 3 LATA NA PODOBNYM STANOWISKU, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚC JĘZYK ANGIELSKIEGO,
BLSTREAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca w zespole opiniodawczym
SĄD OKRĘGOWY w WARSZAWIE - 2019-05-30 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór techniczny nad budynkami w tym przeprowadzanie kontroli okresowych i roboczych, gospodarka remontowa, prowadzenie dokumentacji obsługi technicznej w tym książek obiektów budowlanych
Spółdzielnia Mieszkaniowa "FAMPA" - 2017-08-29 - Jelenia Góra (dolnośląskie)