SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH(NR 0997) Solec Kujawski oferta pracy MBA - SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH(NR 0997)
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Kompletowanie dokumentów dostaw. Korespondecja z kontrahentami. Uzgadnianie terminów dostaw. Prowadzenie dziennika poczty wychodzącej i przychodzącej.
Data publikacji: 2020-03-09
Lokalizacja: Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: MBA - SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Unii Europejskiej 10, 86-050 Solec Kujawski, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kompletowanie dokumentów dostaw. Korespondecja z kontrahentami. Uzgadnianie terminów dostaw. Prowadzenie dziennika poczty wychodzącej i przychodzącej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH(NR 0997)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Solec Kujawski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bydgoski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Solec Kujawski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane osoby posiadające stopień niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy:
MBA - SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Unii Europejskiej 10, 86-050 Solec Kujawski, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty należy przesłać na adrese-mail: mba.kadry (at) gmail.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: bydgoski
Gmina pracodawcy: Solec Kujawski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Solec Kujawski
Ulica pracodawcy: Unii Europejskiej
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.03.2020
Data dodania oferty pracy: 09.03.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?703d6b2d523ece3e2f2d6936e9da1ff8
Podobne oferty pracy
staż - stosowanie przepisów prawa dotyczace spraw kadrowych, płacowych, emerytalno-rentowych, określenie procedur stosowania w polityce personalnej przedsiębiorstwa - zasady rekrutacji pracowników, prowadzenie dokumentacji dotyczacej rekrutacji, zatrudnienia i przebiegu pracy pracowników, prowadzenie teczek akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej, korzystanie z programów komputerowych oraz prowadzenie spraw kadrowo-płacowych: gratyfikant, płatnik.Praca przy komputerze - ok. 8h/dziennie.
kontakt przez PUP - 2020-06-16 - Topola Wielka (wielkopolskie)
PLANOWANIE DZIAŁAŃ PROWADZĄCYCH DO ZREALIZOWANIA PROJEKTU, PLANOWANIE I OPRACOWYWANIE HARMONOGRAMU ORAZ KOSZTORYSU PROJEKTÓW, NEGOCJOWANIE CEN I WARUNKÓW DOSTAW, RAPORTOWANIE O POSTĘPACH W REALIZACJI PLANÓW W JĘZYKU KOREAŃSKIM.Praca na czas określony: 3 lataGodziny pracy 8:00 - 16:15
LG Chem Wrocław Energy Sp. z o.o. - 2020-11-04 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
sprzedaż akcesoriów mwtalowych
SZAWMAR Jolanta Marcinkowska - 2016-12-07 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
1)Prowadzenie ,rozliczanie spraw z związanych z wynagrodzeniami (sporządzanie list płac, kart wynagrodzeń ,zasiłków Rp-7, itp. )w programie płacowym VULCAN. 2) Sporządzanie dokumentów do ZUS (pełna obsługa programu PŁATNIK). 3) Rozliczanie zaliczek sporządzanie deklaracji podatku dochodowego pracowników do Urzędu Skarbowego (PIT). 4) Sporządzanie zestawień, sprawozdań o wynagrodzeniu zgodnie z przepisami, terminami. 5) Prawidłowe i terminowe prowadzenie ewidencji płacowej i archiwizowanie dokumentów zgodnie z przepisami. 6) Obsługa przelewów bankowych w zakresie płac ,ZUS ,US.7) Uzgadnianie ze stanami księgowymi. 8) Weryfikacja kont w zakresie . w/ w stanowiska . 9) Prowadzenie kasy (minimalne obroty).
Zespół Szkół Nr 2 im. Stanisława Lema - 2018-03-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
bezpośrednia obsługa interesantów, pozyskiwanie pracowników i pracodawców, podpisywanie umów
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert, pomoc w sprawach biurowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Dobrzeń (dolnośląskie)
OPIS STANOWISKA:Realizacja zadań polegać ma na obsłudze projektów z zakresu ochrony danych osobowych. Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:- Udział w projektach wykonywanych dla klientów firmy w zakresie dostosowania przedsiębiorstwa klienta do wymogów ustawy o ochronie danych osobowych,- Opracowywanie interpretacji prawnych w obszarze ochrony danych osobowych,- Opracowywanie dla klientów wymaganej prawem dokumentacji,- Wsparcie klientów w obszarze ochrony danych osobowych.Miejsce pracy: BydgoszczRegion: kujawsko-pomorskiePRACODAWCA OFERUJE- pracę w stabilnej, prężnie rozwijającej się firmie z kapitałem polskim,- możliwość zdobycia nowych doświadczeń zawodowych,- przyjazną atmosferę,- pracę w pełnym wymiarze godzin pon. pt. 8-16,- atrakcyjne wynagrodzenie
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Do zadań pracownika będzie należeć:• doręczenie korespondencji i przekazów pieniężnych,•budowanie pozytywnych relacji z klientami,•realizacji planów sprzedażowych dot. wybranych u sług i towarów,•rzetelne prowadzenie ewidencji korespondencji,•wsparcie placówki pocztowej w innych pracach związanych z obsługą przesyłek.
kontakt przez OHP - 2017-02-09 - Kluczbork (opolskie)
tworzenie akt osobowych, archiwizacja dokumentów, obsługa kadrowa
KAMILOS Sp. z o.o. - 2020-02-25 - Ryki (lubelskie)
przygotowywanie dań z karty menu; dbanie o czystość na stanowisku pracy;przygotowywanie pizzy
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Lublin (lubelskie)
szkolenia wstępne i okresowe pracowników i załadów pracy
M. A. NIEMTZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-SPAWANIE TIG-PRZYGOTOWANIE MATERIAŁU DO SPAWANIA
ZMI WÓJCIK SPÓŁKA JAWNA - 2020-09-28 - Dobrków (podkarpackie)
Poszukiwanie wyznaczonych przez pracodawcę fachowców, przeprowadzanie rekrutacji
PANDORA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-23 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedawca/ optyk/ optometrysta w salonie optycznym w Bolszewie. Praca na cały etat plus osoba na weekendy oraz zastępstwa.
SUPER OPTYK Ewa Żelechowska - 2017-12-14 - Bolszewo (pomorskie)
SAMODZIELNE PROWADZENIE PROCESU REKRUTACJI I SELEKCJI PRACOWNIKÓW NA RÓŻNE STANOWISKA , ZAWIESZENIE OGŁOSZEŃ W INTERNECIE, REPREZENTACJA FIRMY NA TARGACH PRACY, PROWADZENIE BAZY DANYCH KANDYDATÓWWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJETNOŚCI W ZARZĄDZANIU PROJEKTAMI REKRUTACYJNYMI, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA W BRANŻY, DOBRA ZNAJOMOŚĆ J. ROSYJSKIEGO I UKRAIŃSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE- WYMAGANE DO REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Z UKRAINY
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2018-02-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży- kilkuletnie doświadczenie w branży budowlanej na podobnym stanowisku,preferowane wykształcenie średnie, mile widziane o profilu budowlanym, umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji z klientami, wysokiej kultury osobistej,umiejętności obsługi pakietu Office, sprawna obsługa komputera, rzetelność i sumienność w realizacji powierzonych zadań.
SUFIGS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-04 - Nowy Sącz (małopolskie)
Rozliczanie kosztów pośrednich i bezpośrednich działalności na poszczególne komórki organizacyjne oraz sporządzanie wewnętrznej sprawozdawczości kosztowej, bieżące analizowanie kont kosztów w układzie rodzajowym oraz rodzajów działalności i opracowywanie zasad ewidencji i ich rozliczania, sporządzanie informacji ekonomicznych niezbędnych do bieżącego zarządzania spółką oraz wdrażanie nowych rozwiązań analitycznych mających na celu usprawnienie procesu decyzyjnego,przygotowywanie analiz i raportów na wewnętrze potrzeby spółki (Zarządu, Rady Nadzorczej), sporządzanie kalkulacji kosztów planowanych i wykonanych wybranych zadań oraz obliczanie kosztów jednostkowych stosowanych procedur medycznych (wycena), uczestniczenie w przygotowywaniu rocznych planów finansowych; itp.
Centrum Medyczne im. dr. L. Rydygiera sp. zo.o. - 2017-06-02 - Łódź (łódzkie)
- Identyfikacja potencjalnych odbiorców produktów dot. usług cateringowych,- Praca w dziale marketingu i zamówień publicznych,- Prowadzenie stron internetowych i działań promocyjnych w firmie,- Przygotowywanie ofert przetargowych.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe MARTINA CATERING Spółka z o.o. - 2020-10-01 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
planowanie zapotrzebowania na artykuły biurowe i czystościowe, harmonogramy i rozliczenia godzin pracy portierów, sprawy związane z bhp
Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina - 2018-04-13 - Białystok (podlaskie)
- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2018-03-15 - Katowice (śląskie)
jw.
BOGUC CONSTRUCTION SP. Z O.O. - 2016-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
nawiązywanie kontaktów i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych i materiałów promocyjno-sprzedażowych korespondencja z kontrahentami zagranicznymi w szczególności w języku niemieckim
GIKO Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Tarnowskie Góry (śląskie)
1. Prowadzenie indywidualnych konsultacji z zakresie praktyk zawodowych z osobami bez zatrudnienia, biernymi zawodowo, zagrożonymi wykluczeniem społecznym, osobami z niepełnosprawnością.2. Organizacja spotkań z pracodawcami.3. Organizacja praktyk u wybranych pracodawców.4. Opieka nad praktykami i ścisła współpraca z pracodawcami.5. Prowadzenie dokumentacji związanej z konsultacjami indywidualnymi.6. Współpraca przy rekrutacji uczestników do projektu.7. Organizacja i współprowadzenie dodatkowych form wsparcia przewidzianych w projekcie.8. Wypracowanie rezultatów projektu w zakresie reintegracji zawodowej i efektu zatrudnienia uczestników projektu.9. Przygotowywanie informacji do sprawozdań okresowych.10. Ścisła współpraca z kadrą projektu w zakresie aktywizacji społeczno-zawodowej uczestników.11. Archiwizacja dokumentacji projektu.12. Inne czynności związane z zadaniami projektu zlecone przez zwierzchnika.Wymagane dokumenty: Obowiązkowe:- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia,- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, - Oświadczenie o niekaralności, - Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku.Dodatkowe:- Kserokopie dokumentów potwierdzające wymagania, dodatkowe umiejętności związane ze stanowiskiem, np. dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert:1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji we Wrocławiu, ul. Strzegomska 49, w godz. 8:00-15:30.2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. współpracy z pracodawcami, w terminie do dnia 23.12.2019 r. do godziny 15.00.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Wrocławskiego Centrum Integracji - www.wci.wroclaw.pl 4. Aplikacje, które wpłyną do Wrocławskiego Centrum Integracji po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: Jadwiga Góralewicz jadwiga.goralewicz (at) wci.wroclaw.pl tel.: 71 782 35 14 w godz. 9:00-16:00. Oferta dostępna w sali C, E, A.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-12-11 - Wrocław (dolnośląskie)
-Bieżąca obsługa nieruchomości,-Prezentacja, sprzedaż, pozyskiwanie nieruchomości,-Pośrednictwo finansowe,-Osoby zainteresowane proszone sa o przesłanie CV na adres:tczew (at) metrohouse.pl
SWS INVEST sp. z o.o. - 2017-02-14 - Tczew (pomorskie)
nauczanie edukacji dla bezpieczeństwa w klasie VIII szkoły podstawowej
SZKOŁA PODSTAWOWA TRUMIEJKI - 2019-08-14 - Trumiejki (pomorskie)
Fakturowanie , promowanie , sprzedaż , kontakt telefoniczny z klientem , kontakt osobisty, wprowadzanie zmian do systemu , dbanie o wizerunek firmy,bezpośrednik kontakt z urzędami i innymi biurami , notariuszami , prawnikami
GRANDE Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-04-06 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
- analiza zapytań ofertowych- przygotowywanie ofert oraz doradztwo dla klientów Hotelu i Restauracji (konferencje, bankiety, przyjęcia okolicznościowe) - realizacja spotkań w celu prezentacji oferty obiektu - koordynowanie i nadzór nad realizacją zleconych konferencji, bankietów, zamówień indywidualnych - odpowiedzialność za najwyższy standard obsługi w zakresie realizowanych zleceń - moderowanie strony internetowej Hotelu- ścisła współpraca z Kierownictwem Hotelu, Szefem Kuchni oraz Recepcją Hotelu w zakresie realizowanych zadań- analiza rynku, nawiązywanie kontaktów oraz budowanie relacji z klientami
Hotel Port 110 - 2016-09-05 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Kontrola stanu BHP i ochrony PP, organizacja szkoleń, opracowywanie instrukcji oraz dokumentacji powypadkowej. Praca na 1/4 etatu w przedziale godz. 6-14, 14-22, 22-6 w Gościnie.
Mleczarnia Gościno Sp. z o.o. - 2019-03-29 - Gościno (zachodniopomorskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów hotelu, utrzymywanie i rozszerzanie współpracy z dotychczasowymi klientami hotelu, realizowanie polityki marketingowo- sprzedażowej
L&P Sp. z o.o. - 2018-01-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Doradztwo hodowlane, sprzedaż produktów firmy hodowcom bydła i trzody chlewnej.Miejsce pracy: Województwo pomorskie
Wielkopolskie Centrum Hodowli i Rozrodu Zwierząt w Poznaniu - 2020-08-10 - Wągrowiec (wielkopolskie)