SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Żnin oferta pracy Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe MARTINA CATERING Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - Identyfikacja potencjalnych odbiorców produktów dot. usług cateringowych,- Praca w dziale marketingu i zamówień publicznych,- Prowadzenie stron internetowych i działań promocyjnych w firmie,- Przygotowywanie ofert przetargowych.
Data publikacji: 2020-10-01
Lokalizacja: Żnin (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe MARTINA CATERING Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mickiewicza 37, 88-400 Żnin, powiat: żniński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Identyfikacja potencjalnych odbiorców produktów dot. usług cateringowych,- Praca w dziale marketingu i zamówień publicznych,- Prowadzenie stron internetowych i działań promocyjnych w firmie,- Przygotowywanie ofert przetargowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca w godzinach: 08:00-16:00Umowa na okres próbny 3 miesiące, a następnie na czas nieokreślony.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żnin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żniński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0419
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żnin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Data zakończenia pracy: 31.12.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezykiSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe MARTINA CATERING Spółka z o.o.
danePracodawcy_nip: 5621803471
danePracodawcy_regon: 093221310
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żninie
Adres pracodawcy:
Sarmacka 14D/2, 61-616 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Poznań
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Poznań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Ulica pracodawcy: Sarmacka
Numer budynku pracodawcy: 14D
danePracodawcy_nrLokalu: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żninie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 01.10.2020
Oferta pracy ważna do: 31.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 01.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e5ee0ba1d7bafe886adbecfb1e93918b
Podobne oferty pracy
•podejmowanie wszelkich inicjatyw programowych służących aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży,•opracowanie i wdrażanie programów skierowanych do młodzieży, dofinansowanych z środków UE,•planowanie, realizacja i koordynacja współpracy zagranicznej
Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Dobieszkowie - 2020-02-12 - Dobieszków (łódzkie)
Obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej opracowywanie opisów produktów.
"TOMAX" Hurtownia Elektronarzędzi Krzysztof Pątkowski w Ciechanowie - 2016-08-05 - Ciechanów (mazowieckie)
zarządzanie relacją z klientem; przygotowywanie zapotrzebowań na surowce produkcyjne; dokonywanie rezerwacji surowców; współpraca z planistą; wdrażanie nowych produkcji; koordynacja i nadzór nad wszystkimi wymaganymi informacjami niezbędnymi do działania pionu produkcji,
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-23 - Krupski Młyn (śląskie)
Zarządzanie kontraktami. Przygotowanie kontraktów zgodnie z wytycznymi. Konfigurowanie i modyfikowanie danych podstawowych klienta. Zarządzanie integralności danych.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)
Administrowanie, zarządzanie nieruchomościami i lokalami , obsługa klientów.Przygotowanie i nadzór nad remontami.
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Otwocku - 2017-03-14 - Otwock (mazowieckie)
1. obsługa płacowa osób zatrudnionych w jednostce Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu,2. sporządzanie terminowych deklaracji rozliczeniowych oraz raportów imiennych ZUS w systemie Płatnik, 3. sporządzanie rozliczeń podatkowych, w tym rozliczeń rocznych i terminowe przekazywanie ich pracownikom i Urzędom Skarbowym,4. prowadzenie ewidencji analitycznej związanej z pożyczkami na zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych, stosownie do obowiązujących przepisów.Konkurs składa się z trzech etapów: 1. etapu pierwszego - selekcji wstępnej zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu, przeprowadzanego w oparciu o analizę przekazanych zgłoszeń,2. etapu drugiego - praktycznego sprawdzianu umiejętności,3. etapu trzeciego - rozmowy kwalifikacyjnej,Termin składania zgłoszeń: 19 lipca 2019 r. Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu: I etap (wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu) - 26 lipca 2019 r.Informacje zawierające listy kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz terminy ich przeprowadzenia, będą umieszczane na tablicy ogłoszeń w siedzibie Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu, na stronie internetowej tejże prokuratury: www.wroclaw.pr.gov.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.Lista kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu (praktycznego sprawdzianu umiejętności), wraz ze wskazaniem miejsca i terminu jego przeprowadzenia, zostanie ogłoszona, w wyżej wskazany sposób, nie później niż na 7 dni przed terminem rozpoczęcia drugiego etapu. Wymagane dokumenty:1. wniosek o dopuszczenie do konkursu,2. życiorys i informacja o przebiegu kariery zawodowej,3. kwestionariusz osobowy,4. oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce i uzyskania tytułu magistra lub zagranicznych studiów uznanych w Polsce albo zaświadczeń o zdanym egzaminie magisterskim, 5. oświadczenie kandydata o tym, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 6. aktualna fotografia, zgodna z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodu osobistego,7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu, 8. dokumenty poświadczające posiadanie dodatkowych umiejętności bądź uprawnień niezbędnych do zajmowania stanowiska.Składane oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Wnioski składane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane. Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia. Kwestionariusz osobowy dostępny jest na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu - www.wroclaw.pr.gov.plKandydaci na stanowisko specjalisty winni złożyć zgłoszenie do konkursu - zawierające wskazane wyżej dokumenty - w terminie do dnia 19 lipca 2019 r. w Prokuraturze Regionalnej we Wrocławiu ul. Piłsudskiego 76/78, 50-020 Wrocław, osobiście w biurze podawczym (parter, pokój nr 3, w godzinach urzędowania prokuratury - tj. od 7:30 do 15.30) lub za pośrednictwem operatora pocztowego ( za datę złożenia uważa się datę nadania przesyłki w placówce pocztowej operatora).Lista kandydatów wybranych na stanowisko, na które przeprowadzony był konkurs, podawana jest do publicznej wiadomości poprzez jej wywieszenie w siedzibie prokuratury oraz umieszczenie na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu. Całość dokumentacji z przebiegu konkursu sekretarz przekaże Prokuratorowi Regionalnemu w terminie 7 dni od dnia sporządzenia protokołu. Protokół w części dotyczącej wyników i oceny kandydata udostępnia się na jego wniosek - w siedzibie prokuratury. Wyłonieni w drodze konkursu kandydaci, odbywają staż urzędniczy, który trwa 6 miesięcy i kończy się egzaminem. W okresie stażu wybrana osoba zatrudniona jest na czas określony.
Prokuratura Regionalna we Wrocławiu - 2019-07-01 - Wrocław (dolnośląskie)
realizacja planów sprzedażowych, sprzedaż telefoniczna produktów i usług, aktywne pozyskiwanie klientów, budowanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami, realizowanie założonych celów sprzedażowych, stała współpraca z centralą
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Cekcyn (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
AMAZING STORE KRYSTIAN BORCZ - 2021-05-17 - Boguchwała (podkarpackie)
1. Dekretowanie dokumentów księgowych, 2. Prowadzenie ewidencji faktur zakupu, 3. Prowadzenie ewidencji ŚT, 4. Księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, 5. Sporządzanie sprawozdań.
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Łęczyca (łódzkie)
wyszukiwanie nowego rynku pracy, współpraca i kontakt z nowymi i obecnymi klientami, sprzedaż towarów do krajów dalekiego i bliskiego wschodu, kontrola jakościowa i ilościowa sprzedaży towaru.
KERNHOFF Sp. z o.o. - 2017-09-26 - Janki (mazowieckie)
Promowanie produktów m.in. poprzez organizowanie i prowadzenie kampanii reklamowych, umieszczanie reklam w Internecie, zachęcanie internautów do podejmowania określonych aktywności, np. komentowania na forach internetowych, obsługa portali społecznościowych.
"POLONTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-02 - Częstochowa (śląskie)
Praca na zbrojarni (na hali). Gięcie, prostowanie, cięcie drutu, prętów. Obsługa prościarek i maszyn tnących - nożyc, gilotyn. Zbrojenie prefabrykatów budowlanych. Praca w godz.: 6-14, 14-22, 22-6. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas określony. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata (z możliwością przedłużenia)
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Wrocław (dolnośląskie)
nadzór stanów magazynowych, zamawianie towaru; utrzymywanie stałego kontaktu z kontrahentami oraz negocjowanie cen; poszukiwanie nowych dostawców
FREEVOLT sp. z o.o. - 2016-09-21 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Realizacja zadań związanych z zamówieniami klientów.- obsługa zleceń End 2 End (manualna i cyfrowa) - sprawdzanie ich dostępności, tworzenie dostaw, śledzenie wysyłek;- obsługa reklamacji;- ścisła współpraca z działem sprzedaży i działami wsparcia (m. in. planowania i finansów);- pierwsza linia wsparcia dla klienta obcojęzycznego (rozmowy telefoniczne, e-mail, spotkania, telekonferencje0;- współpraca z zespołem sprzedaży;współudział w rozwiązywaniu problemów (we współpracy z działem sprzedaży i finansów);- ciągłe doskonalenie procesów (Kaizen i QIC);- wsparcie administracyjne (raportowanie, dostarczanie danych logistycznych0;dopilnowywanie by wszystkie podejmowane działanie były zgodne z przepisami i wymogami prawa (dotyczy eksportu). Praca w pozycji siedzącej, praca przy komputerze. Praca w obsłudze klienta w j. rosyjskim oraz ukraińskim.Umowa o pracę na okres 1 roku; praca w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2021-05-14 - Pabianice (łódzkie)
Projektowanie procesów technologicznych, produkcyjnych i nowych wyrobów, opracowywanie dokumentacji technologicznej i produkcyjnej wyrobów i procesów produkcyjnych, planowanie i przygotowywanie produkcji
MERCUS Logistyka sp. z o.o.59-101 Polkowice, ul. Kopalniana 11 - 2016-02-26 - Sobin (dolnośląskie)
Prace w zakresie inżynierii lądowej. Układanie kabli. Praca z maszynami budowlanymi, prace transportowe. Praca zgodnie z rysunkami technicznymi i planami architektonicznymi. Tworzenie i zamykanie wykopów kablowych.
kontakt przez OHP - 2018-06-18 - Niemcy (Niemcy)
dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultacja dokonywanych transakcji, poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Łódź (łódzkie)
Poszukiwanie pracowników, procedury rekrutacyjne. Umowa zlecenie 70 godzin miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2021-05-05 - Kraków (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2021-03-04 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa salonu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Kraków (małopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
Doradztwo w zakresie udzielania pożyczek, zakładanie rachunków, obsługa kasowa.
SKOK Jaworzno - 2018-02-07 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Zakupy związane z prowadzeniem warsztatu samochodowego, zamawianie materiałów budowlanych, negocjacje cenowe,obsługa programów komputerowych
Grupa Producentów Rolnych SUFLIDOWO Sp. z o.o. - 2016-07-05 - Głupice-Parcela (łódzkie)
- Przestrzeganie przepisów regulujących zasady i formy wynagrodzeń; planowanie wielkości środków na wynagrodzenia; prowadzenie ewidencji i statystyki wynagrodzeń oraz kontrola ich poziomu i struktury; planowanie i uczestnictwo w doskonaleniu zakładowego systemu wynagradzania.- Znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego jest wymagana do bezpośredniego kontaktu z klientami angielskojęzycznymi oraz niemieckojęzycznymi.- Godziny Pracy: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2020-10-01 - Katowice (śląskie)
pomoc w przygotowywaniu wniosków do UE, tworzenie wniosków Strategii Województwa Pomorskiego 2030, realizacja zadań merytorycznych wydziału, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-10-03 - Kwidzyn (pomorskie)
wyksz. średnie, mile widziane doświadczenie na ww stanowisku;aktywna sprzedaż usług dotychczasowym klientom oraz pozyskiwanie nowych, prowadzenie dokumentów handlowych, przygotowywanie raportów oraz zestawień,
ZapNet Karol Zapart Sp.J. - 2017-02-10 - Odolanów (wielkopolskie)
Pełnienie zadań służby BHP.
"P.Z. PARTNER" - PAŁAMARZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-01 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Specjalista ds. zakupów (import z Indii)
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Poznań (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozszerzenie portfolio produktów u aktualnych klientów, wprowadzenie nowych produktów na rynek zagraniczny, współtworzenie i realizacja strategii sprzedażowej, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie rynku i analiza konkurencji. Kontakt z pracodawca emailowy. Praca od 01.01.2016.
Carry Pet Food Sp. z o. o. - 2015-12-02 - Słupsk (pomorskie)