SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH I OBSŁUGI KLIENTA Świętochłowice oferta pracy SOR-DREW S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH I OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: 1.Bieżące wsparcie dla Dyrektora Handlowego / Działu Handlowego: opracowywanie oraz wysyłka ofert do klientów krajowych i anglojęzycznych (e-mail), obsługa telefoniczna oraz mailowa klientów, wsparcie administracyjno organizacyjne dla Key Account Managera, monitoring stanu materiałów reklamowych i raportowanie w tym zakresie, pomoc w realizacji innych działań Działu Handlowego.2.Działania w zakresie employer brandingu i marketingu: prowadzenie i redagowanie treści na firmowej stronie internetowej oraz na portalach społecznościowych (Facebook, LinkedIn), przekazywanie informacji do Działu IT o treściach zamieszczanych w Internecie w celu powielenia ich na firmowej stronie internetowej, realizacja działań z zakresu pozycjonowania strony internetowej
Data publikacji: 2020-07-15
Lokalizacja: Świętochłowice (śląskie)
Pracodawca: SOR-DREW S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sztygarska 26, 41-608 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Bieżące wsparcie dla Dyrektora Handlowego / Działu Handlowego: opracowywanie oraz wysyłka ofert do klientów krajowych i anglojęzycznych (e-mail), obsługa telefoniczna oraz mailowa klientów, wsparcie administracyjno organizacyjne dla Key Account Managera, monitoring stanu materiałów reklamowych i raportowanie w tym zakresie, pomoc w realizacji innych działań Działu Handlowego.2.Działania w zakresie employer brandingu i marketingu: prowadzenie i redagowanie treści na firmowej stronie internetowej oraz na portalach społecznościowych (Facebook, LinkedIn), przekazywanie informacji do Działu IT o treściach zamieszczanych w Internecie w celu powielenia ich na firmowej stronie internetowej, realizacja działań z zakresu pozycjonowania strony internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH I OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świętochłowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świętochłowice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2476
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świętochłowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
bardzo dobra znajmość języka angielskiego w mowie i piśmie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobra znajomość MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaPozadane_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : mile widzana znajomość języka niemieckiego[Umiejętność 1] : mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Nazwa pracodawcy: SOR-DREW S.A.
danePracodawcy_nip: 6272736741
danePracodawcy_regon: 243424424
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Adres pracodawcy:
Sztygarska 26, 41-608 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Świętochłowice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2476
Gmina pracodawcy: Świętochłowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Świętochłowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0943724
Ulica pracodawcy: Sztygarska
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243304
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 15.07.2020
Oferta pracy ważna do: 15.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4078768c2c003a0eb0b2ec682b7df153
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: wyższe; doświadczenie w podobnych pracach min. 2 lata; obsługa komputera Ms Office, Excel; umiejętność przygotowania i prowadzenia postępowań zgodnie z ustawą "prawo zamówień publicznych", umiejętność publikacji ogłoszeń w Biuletynie zamówień Publicznych i w Dzienniku Urzędowym UE; zakres obowiązków: przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego ( w tym przygotowanie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówień), udział w pracach Komisji Przetargowych, analiza ofert pod względem kompletności, spełniania warunków udziału w postępowaniu itp., przygotowanie zapytań ofertowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-07-03 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie sekretariatu: obsługa i dekretacja korespondencji, rejestrowanie faktur i rachunków, obsługa techniczno- organizacyjna spotkań z kontrahentami i szkoleń wewnętrznych, prowadzenie zbioru i wykazu wewnętrznej regulacji i zboru umów z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy,- opracowanie i prowadzenie kampanii medialnych, e-marketingowych,- opracowywanie materiałów reklamowych,- przygotowywanie akcji promocyjnych wspierających sprzedaż,- bieżąca analiza rynku oraz działań konkurencji,- raportowanie pracy działu itp.
UZDROWISKO WIENIEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-23 - Wieniec-Zdrój (kujawsko-pomorskie)
Wsparcie w prowadzeniu projektów w zakresie Służb Centralnych, dotyczących kantyny zakładowej, sprzątania, zarządzania odzieżą roboczą oraz środkami ochrony indywidualnej;Egzekwowanie jakości i standardów od zewnętrznych dostawców usług;Czynny udział w projekcie Digitalisierung & Industrie 4.0 w zakresie służb centralnych;Dbanie o wysoką jakość świadczonych przez zewnętrznego dostawcę usługi;Zarzadzanie powierzchniami biurowymi w zakładzie, zadania z zakresu utrzymania budynku;Wykonuje inne zlecone przez przełożonych zadania zgodne z ustalonym w umowie rodzajem pracy;
kontakt przez PUP - 2019-09-03 - Legnica (dolnośląskie)
Utrzymywanie stałych kontaktów handlowych z aktualnymi klientami i partnerami handlowymi firmy. Bieżąca obsługa nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje handlowe, koordynacja zakontraktowanych realizacji - współpraca z działem produkcji logistyki i księgowości. Praca od pn do pt. w salonie firmowym Massoni w B-B.
Massoni Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obowiązki związane z obsługą i administracją obsługiwanego systemu. Tworzenie i rozwijanie standardów bezpieczeństwa informatycznego (IT), kontrolowanie przestrzegania standardów i polityk bezpieczeństwa IT, współudział w tworzeniu lub opiniowanie projektów teleinfromatycznych pod kątem zgodności z obowiązującymi standardami bezpiczeństwa IT, identyfikacja i ocena ryzyka związanego z bezpiczeństwa systemów IT oraz proponowanie sposobu zarządzania nimi, monitorowanie (audytowanie) bezpieczeństwa systemów IT oraz przedstawienie wniosków pokontrolnych; udział w tworzeniu regulacji wew. związanych z procesami zarządzania tożsamością i uprawnieniami; wspracie klientów w zakresie wdrożenia i utrzymania systemu zarządzania bezpiczeństwem informacji zgodnego z ISO 27001.
ADVICOM Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
analiza potrzeb rynkowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz kontakt z dotychczasowymi, wdrażanie nowych rozwiązań, nadzór i aktualizacja danych umieszczonych na firmowej stronie internetowej, sporządzanie dokumentacji graficznej oraz użytkowej produktu
kontakt przez OHP - 2018-03-13 - Liszki (małopolskie)
a.Przyjmowanie, sprawdzanie i kompletowanie niezbędnych dokumentów związanych z ewidencją pracowniczą.b.Prowadzenie akt personalnych c.Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich, urlopów, nagród jubileuszowych i innych zgodnie z obowiązującymi przepisami d.Aktualizacja programu kadrowego e.Udział w procesie rekrutacji, opiniowanie podań o pracę i sprawdzenie zgodności kwalifikacji z Ponadzakładowym Układem Pracy dla Pracowników Wojska f.Opracowywanie stosownych dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników oraz zmian dotyczących stosunku pracyg.Ewidencja nadanych odznaczeń państwowych i resortowych pracowników oraz sporządzanie wniosków o nadanie odznaczeń i medali na podstawie pisemnych propozycji osób funkcyjnych;h.Przygotowywanie pism dotyczących spraw
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-02-06 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
dostarczanie informacji drogą mailową o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku trudności, które mogą napotkać Klienci; zapewnianie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; sprawne identyfikowanie potrzeb klienta; praca w międzynarodowym zespole.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola jakości
Zakłady Mięsne WYSZYŃSCY Mirosław Wyszyński - 2016-04-12 - Kostry-Śmiejki (podlaskie)
Prowadzenie terapii uzależnień.
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach - 2019-12-11 - Gorzyce (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Wołomin (mazowieckie)
organizacja i sprzedaż szkoleń, pozyskiwanie klientów, przygotowywanie bazy danych
EDU - CONSULTING SZKOLENIA - DORADZTWO - BHP ANNA WIECHOWSKA - 2017-01-20 - Kwidzyn (pomorskie)
prowadzenie zajęć z zakresu rehabilitacji ruchowej z osobami z niepełnosprawnością intelektualną w warsztatach terapiii zajęciowej
Fundacja Osób Społecznie Aktywnych F.O.S.A. - 2018-02-22 - Rąbień AB (łódzkie)
Prowadzenie ewidencji zobowiązań z tytułu dostaw i usług oraz analityki wg dostawców, w programie komputerowym ZWSI RON. Koordynacja realizacji zadań mających na celu zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń. Prowadzenie rejestru umów bieżących, rejestru saum depozytowych, gwarancji należytego wykonania umowy, wadiów oraz terminowe rozliczanie wg umów. Realizacja zadań w obszarze rozliczeń inwestycji i remontów.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2020-05-26 - Gdańsk (pomorskie)
Poszukiwanie osób do pracy, spotkania z pracownikami zagranicznymi, poszukiwanie mieszkań, zakwaterowanie osób z zagranicy, praca na terenie Poznania
kontakt przez PUP - 2020-05-04 - Poznań (wielkopolskie)
sporządzanie listy płac oraz administracji kadrowej, rozliczanie czasu pracy pracowników, sporządzne dokumentacji na potrzeby intytucji zewnętrznych (ZUS, GUS, US...)
GRUPA PROFAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Rozwiązanie oferty sprzedażowej , prowadzenie negocjacji z klientami, współpraca z obecnymi dostawcami, dbanie o monitorowanie stanów magazynowych, rotacji oraz sporządzanie zamówień, stała współpraca z działem handlowym i logistycznym. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny.Oferta pracy pracy znajduje się w sali: C
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Wrocław (dolnośląskie)
gromadzenie akt, opisywanie, klasyfikacja, odszukiwanie potrzebnych akt, sprawdzanie autentyczności banknotów, przygotowywanie pieniędzy do liczenia
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Poznań (wielkopolskie)
- zbieranie informacji o sprzedaży danego produktu/ usług w celu dokonywania analizy rynku i oceny ofert konkurencji i sporządzanie na tej podstawie rekomendacji dot. niezbędnych parametrów oferty sprzedażowej- Sprzedaż ofert dodatkowych tj. imprezy cykliczne na Sali Zabaw- prowadzenie raportów sprzedażowych, inwentaryzacji- tworzenie ofert sprzedażowych z uwzględnieniem cen rynkowych sprzedaży danego produktu/ usługi oraz po sporządzeniu kalkulacji optymalnej ceny dla przygotowanej oferty- składanie zamówień- uczestniczenie w tworzeniu i nadzorowaniu realizacji budżetów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Świebodzin (lubuskie)
Prowadzenie dokumentacji kontrahentów zagranicznych, kontrola dokumentacji IKEA, nadzór badań i wzorów IKEA, wprowadzanie danych do systemu
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-11 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
naliczanie płac, rozliczeń z urzędem skarbowym oraz zakładem ubezpieczeń społecznych, prowadzenie sprawozdawczości z zakresu wydatków płacowych
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU - 2019-05-16 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w biurze w Kętach oraz w terenie.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2017-10-19 - Kęty (małopolskie)
praca w dziale kadr dużej firmy produkcyjnej z branży metalowej na samodzielnym stanowisku, prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, premii nagród jubileuszowych, sporządzanie listy płac, obsługa programu Płatnik, Optima, sporządzanie deklaracji i raportów, rozliczanie czasu pracy, nadzór nad przebiegiem szkoleń, organizacja praktyk zawodowych, bieżąca obsługa pracowników
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO - POZNAŃ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-07 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie administracji biurowej, kontakt z klientem i pracownikami
"SARENS POLSKA" Sp. z o.o. - 2017-11-16 - Sosnowiec (śląskie)
Wynikające z charakterystyki pracy nauczyciela w szkole ponadgimnazjalnej. Praca na umowę o pracę w zastępstwie w godz. 8-15:30 w Kołobrzegu.
Zespół Szkół nr 2 im. Bolesława III Krzywoustego - 2018-05-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Udział w pracach dotyczących rekrutacji uczniów, prace logistyczne dotyczące przeprowadzania matur i egzaminu gimnazjalnego, obsługa e dziennika oraz arkusza organizacyjnego, sprawozdawczość, archiwizacja dokumentów. Prowadzenie arkuszy ocen, księgi uczniów, obsługa logistyczna olimpiad, konkursów, przedsięwzięć naukowych uczniów oraz pakiet spraw wynikających z codziennego funkcjonowania szkoły
III Liceum Ogólnokształcące im.Marynarki Wojennej RP - 2020-03-12 - Gdynia (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Łódź (łódzkie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa;przygotowywanie rozwiązań technicznych i odpowiedzi na zapytania ofertowe;obsługa zamówień
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNIKI POMPOWEJ IMPELLER LASKOWSKI ROBERT - 2017-08-10 - Zajezierze (kujawsko-pomorskie)