SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH Bobrek oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO METALI NIEŻELAZNYCH "BOBREK" SPÓŁKA JAWNA KRZYSZTOF I PAWEŁ KLESZCZ, BRONISŁAW KOŹBIAŁ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 120 PLN
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klientów - sprzedaż stopów aluminium na rynek krajowy i zagraniczny , zakup złomu aluminium, kontakttelefoniczny oraz mailowy z kontrahentami firmy, pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji zodbiorcami, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
Data publikacji: 2020-09-07
Lokalizacja: Bobrek (małopolskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO METALI NIEŻELAZNYCH "BOBREK" SPÓŁKA JAWNA KRZYSZTOF I PAWEŁ KLESZCZ, BRONISŁAW KOŹBIAŁ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krakowska 1A, 32-661 Bobrek, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżąca obsługa klientów - sprzedaż stopów aluminium na rynek krajowy i zagraniczny , zakup złomu aluminium, kontakttelefoniczny oraz mailowy z kontrahentami firmy, pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji zodbiorcami, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 120 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bobrek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1213
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełmek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 120 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: A.29. Obsluga klientów i kontrahentów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: A/B) dobra organizacja pracy
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, biegła znajomość j.niemieckiego, dobra znajomość j.angielskiego, dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook), doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych,zaangażowanie w wykonywaną pracę, nastawienie na realizację celów, łatwość nawiązywania kontaktów, dobra organizacjapracy własnej, radzenie sobie w sytuacjach stresowych, rzetelność, skrupulatność, pozytywne nastawienie
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO METALI NIEŻELAZNYCH "BOBREK" SPÓŁKA JAWNA KRZYSZTOF I PAWEŁ KLESZCZ, BRONISŁAW KOŹBIAŁ
danePracodawcy_nip: 5491826024
danePracodawcy_regon: 070851344
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Krakowska 1A, 32-661 Bobrek, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: oświęcimski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1213
Gmina pracodawcy: Chełmek
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bobrek
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0050676
Ulica pracodawcy: Krakowska
Numer budynku pracodawcy: 1A
Profil działalności pracodawcy: ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA METALI
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.09.2020
Data dodania oferty pracy: 07.09.2020
Oferta pracy ważna do: 30.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e48edeb936f0d1b7cc4ece27d3cea139
Podobne oferty pracy
Kompleksowa obsługa klienta za pośrednictwem telefonu, maila, chatu, obsługa zamówień sklepu internetowego, doradztwo w zakresie doboru produktów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami, redagowanie tekstów w języku polskim, obsługa social media, współpraca z pozostałymi działami firmy.
BRASTY GROUP s.r.o. - 2016-09-09 - Czechy (Czechy)
Kompleksowa obsługa na odcinku zatrudniania i wynagradzania pracowników, wspieranie procesów rekrutacji nowych pracowników.
Zakład Przemysłu Mięsnego "Dróbaleks" Spółka Jawna K.E.C. Śmieszny, M. Mroczkowska - 2020-04-07 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej wewspółpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji. A także współpracuje z zewnętrznymi partnerami firmy wramach prowadzonych projektów, prowadzi badania marketingowe i szkolenia produktowe.
ZORIA GENERAL TRADING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-30 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży, kontakt z klientem, przyjmowanie zamówień, obsługa klientów zagranicznych, znajomość języków: angielski i niemiecki (biegły)
SITONO Wytwórnia Sit - Pan Nowakowski - 2016-03-22 - Nekla (wielkopolskie)
Utrzymywanie stałego kontaktu z powierzonymi klientami. Potwierdzenie i przyjęcie zamówień od obsługiwanych klientów. Rejestracja pracowników do systemu budowanie bazy danych. Rekrutacja pracowników zgodnie z zamówieniem kontrahentów. Weryfikacja pod względem formalnym, podpisywanie umów, rachunków. Prowadzenie dokumentacji pracowników na umowę zlecenie oraz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę tymczasową. Zbieranie raportów godzinowych dotyczących obsługiwanych kontrahentów. Tworzenie siatki godzin i list płac dla pracowników tymczasowych w obsługiwanych kontraktach. Akceptowanie list płac. Reprezentowanie firmy podczas spotkań z kontrahentami. Stosowanie się do przepisów prawa o zatrudnianiu pracowników tymczasowych. Weryfikacja danych osobowych niezbędnych do podpisania umów.
kontakt przez PUP - 2019-07-22 - Lublin (lubelskie)
Sprzedaż detaliczna i hurtowa, doradztwo handlowe, ofertowanie, zamawianie i przyjmowanie towarów. Wymagania: wykształcenie średnie (handlowiec lub elektryk), prawo jazdy kat. B, mile widziane uprawnienia SEP.
HURTOWNIA ELEKTRYK RAFAŁ ROSTKOWSKI - 2017-02-27 - Wejherowo (pomorskie)
• Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, • Sporządzanie deklaracji oraz prowadzenie rozliczeń dla ZUS, US, PFRON, • Naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie list płac, • Prowadzenie akt osobowych, • Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy zgodnie z Kodeksem Pracy, • Rozliczanie i ewidencja czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie inne absencje).
SORPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-21 - Głogów (dolnośląskie)
kontakty handlowe z kientami firmy, pozyskiwanie nowych klientów, badanie mozliwosci wzrostu z udziałem firmy w rynku, dokumentacje sprzedarzy, raportowanie wyników pracy pracodawcy, monitorowanie rynku i działań konkurencji prace logistyczne.
kontakt przez PUP - 2015-05-27 - Kamionka (mazowieckie)
koordynacja działań e-commerce mających na celu wsparcie sprzedażykoordynacja działań SEM, optymalizacja stron pod kątem SEO, content marketing budowanie i realizacja strategii online dla rozwoju marek z naszej oferty produktowej rozwój poszczególnych kanałów sprzedażyprzygotowywanie materiałów i treści komunikacji online, m.in. opisowej i graficznej prezentacji oferty sklepu, kreowanie i prowadzenie sprzedaży internetowej, przyjmowanie i realizacja zamówień
CENTRALA TECHNICZNA "ELTECH" Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Świdnica (dolnośląskie)
Realizacja projektów prowadzonych przez fundację.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kraków (małopolskie)
kompleksowe przygotowanie, przeprowadzenie i udokumentowanie zamówień publicznych zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo Zamówień Publicznych
BAZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Kontrola stanu technicznego ciągników i naczepObsługa i nadzór nad dostawą paliwa, obsługa stacji paliw, kontrola tankowańDokonywanie drobnych napraw na terenie oddziału, kontrola stanu technicznego placu, utrzymywanie porządku oraz czystości w miejscu pracyObsługa magazynu, bieżące ewidencjonowanie, wydawanie oraz przyjmowanie towaruKontrola kierowców pod względem przygotowania do jazdy, kontrola terminów ważności dokumentów kierowców
SKAT TRANSPORT SP. Z O.O. - 2020-08-12 - Rzepin (lubuskie)
projektowanie instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Łapy (podlaskie)
aktywne pozyskiwanie klientów
"Meblomet" Spółdzielnia Pracy Mszana Dolna - 2017-07-06 - Mszana Dolna (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji logistycznej na szczeblu jednostki wojskowej, opracowywanie dokumentacji w zakresie potrzeb materiałowych, prowadzenie ewidencji sprzętu, opracowywanie wymagań dla zadań inwestycyjno-remontowych posiadanej infrastruktury
Lubelska Brygada Obrony Terytorialnej - 2016-08-23 - Lublin (lubelskie)
realizacja projektów współpraca z wykładowcami przygotowanie sprawozdań edukacja w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. udział i doradztwo w sprawach przygotowania, realizacji i rozliczania wniosków o dofinansowanie projektów realizowanych/dofinansowanych z funduszy zewnętrznych, 2. utrzymywanie kontaktów z instytucjami pośredniczącymi i zarządzającymi w zakresie projektów planowanych do złożenia i realizowanych, 3. współpraca z zespołem Fundacji Nieprzetartego Szlaku w zakresie pozyskiwania i realizowania projektów, udział w kontrolach prowadzonych przez instytucje finansujące,
kontakt przez OHP - 2019-10-29 - Lublin (lubelskie)
Obsługa i nadzór nad maszynami szyjącymi artykułów skórzanych i/lub PVC. Praca w branży motoryzacyjnej: szycie elementów kokpitu. Dobieranie odpowiednich igieł i nici zgodnie z przeznaczeniem, regulowanie mechanizmu oraz regulowanie długości ściegu; kontrolowanie pracy obsługiwanej maszyny, mechanizmu transportu materiału i tworzonego ściegu. Nadzór nad jakością szytych elementów. Nadzór nad pracą zespołu szwaczek oraz innych pracowników szwalni. Szkolenia szwaczek: poprawa techniki pracy, jakości szytych elementów. Odpowiedzialność za pracę zespołu. Realizacja zadań powierzonych przez przełożonego. Praca od poniedziałku do piątku, jednozmianowa.Miejsce pracy Czechy, Hodonin.
INTER.EXPERT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Wrocław (dolnośląskie)
-IDENTYFIKOWANIE OCZEKIWAŃ I POTRZEB KLIENTA-SPORZĄDZANIE OFERT, WYPISYWANIE FAKTUR-MONITOROWANIE RYNKU ORAZ RUCHÓW KONKURENCJI-KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY-POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW-REALIZACJA WYZNACZONYCH PLANÓW
ELEMENT Bryja Urszula - 2017-06-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Realizacja strategii sprzedażowych, dbanie o oferty sprzedażowe, zarządzanie sprzedażą w platformie allegro, analiza rynku, ofert oraz trendów, obsługa, kontakt telefoniczny oraz e-mailowy. Umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca jednozmianowa w godz. 8:00-16:00. Wynagrodzenie: 3000 zł do 5000 zł brutto/ms. Kontakt z pracodawcą CV na e-mail: sklep (at) ifonki.pl
Widlarz Krzysztof, Kosek Tomasz IFONKI S.C. - 2020-09-22 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
przygotowywanie analiz finansowych, tworzenie analiz, przygotowywanie planów, ocena rentowności, raportowanie;I umowa na okres próbny - docelowo czas nieokreślony;
MEGASERWIS Sp. z o. o. - 2018-11-09 - Bogatynia (dolnośląskie)
Pracownik działu handlu odpowiedzialny za kontakty z Klientami.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy - 2017-12-01 - Piątnica Poduchowna (podlaskie)
Prowadzenie telefonicznych rozmów handlowych z klientami indywidualnymi lub biznesowymi sieci Orange
kontakt przez OHP - 2017-03-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
pomoc w wykonywaniu prac montażowych
EKO SYSTEM ERNEST HAMCZYK - 2018-01-09 - Bełchatów (łódzkie)
Prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań klientów.
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Kraków (małopolskie)
Szukamy osoby, która posiada wykształcenie/doświadczenie w zakresie fizjoterapii, podologii lub inne medyczne pokrewne. Praca będzie polegała na badaniu stóp w naszych punktach partnerskich. Gwarantujemy pełny zakres szkoleń, celem adaptacji do zlecanej przez nas pracy. Zapewniamy samochód służbowy, telefon, laptop.
Comfort Shoes Sp. z o.o. - 2018-11-23 - Zawada (małopolskie)
Bieżące przyjmowanie, opracowywanie i koordynacja zamówień, bieżące wystawianie dokumentów sprzedaży,przygotowywanie ofert oraz korespondencji z kontrahentami, telefoniczna obsługa kontrahentów, realizowanie założonych w dziale celów sprzedaży.
PHU SIMI Andrzej Siemianowski - 2018-04-22 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Przystosowanie firmy do bieżących wymogów prawnych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników w wymienionym zakresie oraz tworzenie wewnętrznych procedur i regulaminu BHP. Przeprowadzanie kontroli warunków BHP w siedzibie firmy, promocja bezpieczeństwa pracy w danej organizacji. Wymiarze czasu pracy - 1 godzina tygodniowo.
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borzęcinie Górnym - 2019-09-19 - Borzęcin (małopolskie)
Kompleksowe prowadzenie spraw kadrowych firmy.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Kamienica Polska (śląskie)
Przygotowanie i aktualizacja dokumentacji techniczno - technologicznej, kontrola parametrów procesu oraz jakości wyrobów, opracowywanie i weryfikacja norm zużycia surowców i materiałów.
"GAMRAT" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-06-27 - Jasło (podkarpackie)