SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MATERIA艁OWEJ Biskupice Podg贸rne oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MATERIA艁OWEJ
Wynagrodzenie: od 6聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Kontakt z dostawcami z Azji, zamawianie towaru, raportowanie w j臋zyku korea艅skim.Zatrudnienie na 3 lata.
Data publikacji: 2019-08-28
Lokalizacja: Biskupice Podg贸rne (dolno艣l膮skie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Biskupice Podg贸rne, powiat: wroc艂awski, woj: dolno艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Kontakt z dostawcami z Azji, zamawianie towaru, raportowanie w j臋zyku korea艅skim.Zatrudnienie na 3 lata.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 6聽000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: nie mniej ni偶 6000 z艂 brutto
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MATERIA艁OWEJ
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Biskupice Podg贸rne
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wroc艂awski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: agent do spraw zakup贸w
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 6聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 18.09.2019
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Agent do spraw zakup贸w
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wy偶szy 艣rednio zaawansowany, w pi艣mie - B2 - wy偶szy 艣rednio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
korea艅ski, w mowie - C2 - bieg艂y, w pi艣mie - C2 - bieg艂y
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wy偶sze (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
cu sala Fwykszta艂cenie min. 艣rednie (preferowane wy偶sze lub ostatnie lata studi贸w licencjackich), sta偶 pracy bez do艣wiadczenia, bieg艂a znajomo艣膰 j臋z. korea艅skiego w mowie i pi艣mie, komunikatywna znajomo艣膰 j臋z. angielskiego, umiej臋tno艣膰 sporz膮dzania zestawie艅 i raport贸w
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy we Wroc艂awiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wroc艂aw, powiat: m. Wroc艂aw, woj: dolno艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Wroc艂aw
Gmina pracodawcy: Wroc艂aw
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Wroc艂aw
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy we Wroc艂awiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: agent do spraw zakup贸w
Data dodania oferty pracy: 28.08.2019
Oferta pracy wa偶na do: 18.09.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 28.08.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 28.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?30346eeacafb241bcdcffdf6dd82de90
Podobne oferty pracy
Udzielanie pomocy w wyborze odpowiedniego zawodu i miejsca zatrudnienia,udzielanie informacji niezb臋dnych do podejmowania decyzji zawodowych, w szczeg贸lno艣ci o ofercie uczelni, zawodach, rynku pracy oraz mo偶liwo艣ciach szkolenia i kszta艂cenia, inicjowanie, organizowanie i prowadzenie indywidualnych porad zawodowych aktywizuj膮cych w zakresie pomocy w aktywnym poszukiwaniu pracy, pozyskanie informacji o sytuacji zawodowej uczestnika projektu, diagnoza jego potencja艂u i preferencji zawodowych, analiza informacji z uwzgl臋dnieniem jego do艣wiadczenia zawodowego, kwalifikacji, motywacji, uzdolnie艅, zainteresowa艅 i predyspozycji zawodowych, sytuacji materialnej i sytuacji rodzinnej, udzielanie porad indywidualnych oraz informacji zawodowej nt. rynku pracy, mo偶liwo艣ci szkolenia, podnoszenia kwalifikacji i przekwalifikowania, wspieranie uczestnik贸w projektu w przygotowaniu dokument贸w aplikacyjnych w odpowiedzi na konkretne oferty pracy, w przygotowaniu do rozmowy o prac臋, w kontaktach z pracodawcami 艣wiadczenie us艂ugi coachingu kariery, jako rozwini臋cie us艂ugi doradczej w zakresie rozwijania konkretnych kompetencji przydatnych do swobodnego poruszania si臋 po rynku pracy, 艣wiadczenie us艂ugi coachingu zawodowego, s艂u偶膮cego rozwojowi zawodowemu uczestnik贸w projektu, opracowywanie materia艂贸w promocyjnych, doradczych i edukacyjnych, wdro偶enie dzia艂a艅 realizowanych w ramach projektu, w tym m.in.: dbanie o obs艂ug臋 administracyjn膮 student贸w Uczelni oraz dbanie o osi膮gni臋cie wska藕nik贸w projektowych i odpowiedni膮 promocj臋 realizowanych dzia艂a艅.
Politechnika Gda艅ska - 2016-06-22 - Gda艅sk (pomorskie)
aktywne pozyskiwanie pracownik贸w z Ukrainy, weryfikacja zgodno艣ci dokument贸w, realizowanie formalno艣ci zwi膮zanych z rekrutacj膮 i zatrudnieniem kierowc贸w z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Pszczyna (艣l膮skie)
sprawdzanie dokumentacji technologicznej, praca wna programie ZWCAD, sporz膮dzanie kalkulacji cenowej, koordynacja procesu produkcyjnego, nadz贸r nad procesem produkcji (wykonywanie barierek i konstrukcji metalowych)
ALDORA - 2015-12-15 - Grochot贸w (dolno艣l膮skie)
Naliczanie p艂ac, nadz贸r nad aktami osobowymi, wystawianie za艣wiadcze艅, przygotowanie um贸w, rozwi膮za艅 um贸w. kontakt z ZUS, PUP, Komornikami. Wprowadzanie danych pracownik贸w do systemu.
ACTIO HR Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Gda艅sk (pomorskie)
Wykonywanie analiz w laboratorium, pob贸r pr贸bek, praca przy komputerze, praca na wysoko艣ci
Centrum Bada艅 艢rodowiska Sorbchem Sp. z o.o. - 2018-08-29 - Ruda 艢l膮ska (艣l膮skie)
szczeg贸艂y dot. wymaganych kwalifikacji, niezb臋dnych dokument贸w na stronie www.slupsk.so.gov.pl w zak艂adce "oferty pracy"
S膮d Okr臋gowy w S艂upsku - 2016-06-24 - S艂upsk (pomorskie)
Kompleksowa telefoniczna obs艂uga klient贸w. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klient贸w i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zam贸wie艅. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
1. Szkolenie w zakresie BHP i p.po偶.2. Zapoznanie ze struktur膮 dzia艂ania oddzia艂u.3. Obs艂uga komputera i program贸w komputerowych.4. Zapoznanie si臋 z ofert膮 handlow膮 dla klient贸w.5. Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych.6. Nawi膮zywanie kontakt贸w handlowych z firmami powiatu 艂臋czyckiego.7. Obs艂uga klient贸w-reklamodawc贸w w zakresie zamieszczenia reklam w gazetach wydawanych przez Polska Press.8. Przedstawianie klientom ofert handlowych.9. Przyjmowanie og艂osze艅 drobnych.10. Raportowanie swoich dzia艂a艅 handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - 艁臋czyca (艂贸dzkie)
Profesjonalna i kompetentna obs艂uga klienta, opracowywanie zlece艅, nadz贸r nad dokumentami zwi膮zanymi ze 艣wiadczonymi us艂ugami, praca na dedykowanych systemach logistycznych, wsp贸艂praca z r贸偶nymi dzia艂ami firmy, przygotowywanie analiz na potrzeby firmy i klient贸w
"SPEDIMEX" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-03-09 - Sosnowiec (艂贸dzkie)
wykonywanie pomiar贸w z zakresu ochrony 艣rodowiska
Labotest - 2016-08-24 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie i os艂uga klient贸w, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwa艂ych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, zawieranie um贸w oraz prowadzenie dokumentacji sprzeda偶owej. Miejscem pracy jest firma - biuro oraz spotkania z klientami/kontrahentami (mo偶liwa tak偶e praca w domu, gdy nie ma potrzeby bycia w biurze lub u klienta). Za艂atwianie spraw i reprezentacja klient贸w w urz臋dach polskich. Dyspozycyjno艣膰 w godzinach: 8:00-18:00, oko艂o 85 godzin pracy miesi臋cznie.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Wsp贸艂praca z klientami firmy w zakresie zam贸wie艅, obs艂uga telefoniczna i mailowa, wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami firmy w tym zakresie, nadz贸r nad poprawno艣ci膮 terminowo艣ci膮 realizacji zam贸wie艅, uaktualnianie oferty, informowanie klient贸w o nowo艣ciach, pozyskiwanie dla firmy nowych klient贸w, praca na targach zagranicznych i krajowych kilka razy w roku.
"Raster" - 2016-09-28 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
- koordynowanie pracy w warsztacie,- kontakt z dostawcami i klientami, - nadz贸r nad narzedziami specjalistycznymi, - koordynowanie zamowie艅 - zaopatrzenie,- prowadzenie dokumentacji ewidencji magazynowej.Wymagane min. 3 lata do艣wiadczenia na podobnym stanowisku, znajomo艣膰 rysunku technicznego, odporono艣膰 na stres, dyspozycyjno艣膰, mile widziana znajomo艣膰 bran偶y, aktywno艣膰 i dobra organizacja pracy.
PUPH ALMET Alojzy Michalski - 2015-12-09 - Nowy Konik (mazowieckie)
Sporz膮dzanie raport贸w zgodno艣ci podatkowej mi臋dzy firm膮 a kontraktorami (wymagany j臋zyk angielski).
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Krak贸w (ma艂opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
Bie偶膮ca obs艂uga klient贸w, promowanie produkt贸w, dbanie o relacj臋 z klientami, kszta艂towanie dobrego wizerunku firmy, pe艂nienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produkt贸w do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewn臋trznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-28 - Warszawa (mazowieckie)
sporz膮dzanie i rozlicaenie list p艂ac, zasi艂k贸w, deklaracji ZUS, PFRON, urz膮d skarbowy, GUS i inne
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Gniezno (wielkopolskie)
Obs艂uga maszyn do obr贸bki drewna.
"NOBLES INVERSIONES" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-09-20 - S艂awoszowice (dolno艣l膮skie)
Lakierowanie konstrukcji stalowych. Praca w miejscowo艣ci Kamionka Wielka 512. Docelowo praca na sta艂e, od godz. 7-15.
Truck Cargo Sp. z o.o. - 2019-07-02 - Kamionka Wielka (ma艂opolskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Warszawa (mazowieckie)
sporz膮dzanie zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i terminami listy wynagrodze艅 razem z pochodnymi pracownik贸w szko艂y oraz 艣wiadcze艅 z tytu艂u ubezpiecze艅 spo艂ecznych, sporz膮dzanie przelew贸w, m. in. przelewy wynagrodze艅 do poszczeg贸lnych bank贸w i przelewy potr膮ce艅 wynikaj膮cych z list p艂ac, sporz膮dzanie zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i terminami, dokumenty dotycz膮ce ubezpiecze艅 spo艂ecznych i zdrowotnych pracownik贸w szko艂y, prowadzenie dokument贸w dotycz膮cych 艣wiadcze艅 z tytu艂u ubezpiecze艅 spo艂ecznych, sporz膮dzanie dokument贸w rozliczeniowych z Urz臋dem Skarbowym dla pracownik贸w szko艂y, sporz膮dzanie zgodnie z obowi膮zuj膮cymi normami i przepisami raport贸w kasowych, sporz膮dzanie sprawozda艅 w cz臋艣ci dotycz膮cej wynagrodze艅.
Pa艅stwowa Szko艂a Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2019-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
rozwijanie sieci sprzeda偶y, t艂umaczenie tekst贸w um贸w handlowych i redagowanie ofert dla klient贸w wietnamskich, kontaktowanie si臋 z kontrahentami klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
j.w
KONSALNET SECURITY SP. Z O.O. - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klient贸w, przygotowywanie ofert, negocjacje handlowe, sprzeda偶 fabrycznie nowych pojazd贸w dostawczych do 3,5t
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
Pomoc:- przy sporz膮dzaniu ofert handlowych- przy przygotowaniu towar贸w do wysy艂ki, sprawdzanie zgodno艣ci z zam贸wieniem, etykietowania, pakowania, sporz膮dzania list贸w przewozowych- przy obs艂udze programu SUBIEKT GT - przy wystawianiu dokument贸w handlowych- przy obs艂udze sklepu internowego GLICK SHOP
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Osowce (wielkopolskie)
przyj臋cia towaru, sprzeda偶 bezpo艣rednia, obs艂uga magazynu i kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - 呕ary (lubuskie)
j.w
PRZEDSZKOLE INTEGRACYJNE NR 38 - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
praca terenowa g艂贸wnie w piel臋gnacji zieleni na terenach miejskich Poznania, opryski ro艣lin, nawo偶enie, ci臋cie drzew i krzew贸w, koszenie, sadzenie ro艣lin
GREENQL Sp. z o.o. - 2019-01-02 - Pozna艅 (wielkopolskie)
- aktywne poszukiwanie i oferowanie produkt贸w firmy klientom z obszaru B2B w krajach niemieckoj臋zycznych (warsztaty lakiernicze, serwisy samochodowe, hurtownie) - sta艂y kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z klientami zagranicznymi - budowanie d艂ugofalowych relacji biznesowych, rozszerzanie asortymentu sprzedawanych produkt贸w - przygotowywanie ofert sprzeda偶owych - nadz贸r nad realizacj膮 zam贸wie艅 klienta - uczestnictwo w polskich i zagranicznych targach bran偶owych
XS Sp z o.o. - 2017-03-27 - Wrze艣nia (wielkopolskie)
Zakres obowi膮zk贸w, w szczeg贸lno艣ci: Z zakresu kadr:1. Znajomo艣膰 i przestrzeganie obowi膮zuj膮cych akt贸w prawnych zwi膮zanych z wykonywan膮 prac膮 a w szczeg贸lno艣ci: Przepis贸w Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorz膮dowychUstawy o podatku dochodowym od os贸b fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych zwi膮zanych z przebiegiem zatrudnienia pracownik贸w.3. Konsultowanie zakres贸w obowi膮zk贸w pracownik贸w Wroc艂awskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustaw膮 o pracownikach samorz膮dowych, prowadzenie dokumentacji nabor贸w w WCI we wsp贸艂pracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowo艣ci wykonania bada艅 okresowych pracownik贸w i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppo偶. pracownik贸w.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracownik贸w, w tym rejestru urlop贸w, zwolnie艅 lekarskich oraz nadz贸r nad kartami czasu pracy pracownik贸w.8. Prowadzenie rejestr贸w plan贸w urlop贸w.9. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracownik贸w.10. Ustalenie uprawnie艅 pracownik贸w do nagr贸d jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z poleceniem wyjazd贸w s艂u偶bowych.13. Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej ze szkoleniami pracownik贸w.14. Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej ze zg艂aszaniem pracownik贸w do obowi膮zkowych ubezpiecze艅 spo艂ecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracownik贸w oraz zmian danych.15. Sporz膮dzanie sprawozda艅 do G艂贸wnego Urz臋du Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie za艣wiadcze艅 dla pracownik贸w o zatrudnieniu.17. Prace zwi膮zane ze spe艂nianiem wymog贸w zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestr贸w urlop贸w wypoczynkowych, upowa偶nie艅 i pe艂nomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upowa偶nie艅 do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Wsp贸艂praca z Specjalist膮 p艂ac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodze艅 (nieobecno艣ci, zmiany um贸w o prac臋, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji zwi膮zanej ze zg艂aszaniem pracownik贸w do obowi膮zkowych ubezpiecze艅 spo艂ecznych.Z zakresu p艂ac:1. Znajomo艣膰 i przestrzeganie obowi膮zuj膮cych akt贸w prawnych zwi膮zanych z wykonywan膮 prac膮 a w szczeg贸lno艣ci: Przepis贸w Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorz膮dowychUstawy o podatku dochodowym od os贸b fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosk贸w o emerytury i renty pracownik贸w Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej ze zg艂aszaniem pracownik贸w, zleceniobiorc贸w i beneficjent贸w do obowi膮zkowych ubezpiecze艅 spo艂ecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorc贸w i beneficjent贸w oraz zmian danych, wprowadzanie do programu P艂atnik danych zleceniobiorc贸w i beneficjent贸w oraz pracownik贸w,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorc贸w i beneficjent贸w.4. Prowadzenie dokumentacji zaj臋膰 komorniczych pracownik贸w i beneficjent贸w Centrum oraz spraw zwi膮zanych z rozliczeniem tych zaj臋膰 komorniczych.5. Sporz膮dzanie sprawozda艅 oraz prowadzenie rozlicze艅 z Pa艅stwowym Funduszem Rehabilitacji Os贸b Niepe艂nosprawnych. 6. Sporz膮dzanie sprawozda艅 do G艂贸wnego Urz臋du Statystycznego w zakresie p艂acowym.7. Prace zwi膮zane ze spe艂nianiem wymog贸w zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie p艂acowym.8. Naliczanie 艣wiadcze艅 nale偶nych beneficjentom Wroc艂awskiego Centrum Integracji.9. Sporz膮dzanie i naliczanie list p艂ac pracownik贸w Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporz膮dzanie nalicze艅 i prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z zasi艂kami macierzy艅skimi, zasi艂kami chorobowymi i zasi艂kami opieku艅czymi. 11. Sporz膮dzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wyp艂at z tytu艂u nagr贸d jubileuszowych. 12. Sporz膮dzanie i naliczanie list p艂ac zwi膮zanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracownik贸w.13. Kontrola prawid艂owo艣ci naliczania ubezpiecze艅 spo艂ecznych i zdrowotnych na li艣cie p艂ac zwi膮zanych z wyp艂atami dla beneficjent贸w Centrum.14. Prowadzenie rozlicze艅 z Zak艂adem Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych oraz spraw zwi膮zanych z przekazem elektronicznym w systemie P艁ATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozlicze艅 w zakresie podatku dochodowego od os贸b fizycznych z Urz臋dem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z wyp艂acaniem um贸w zlece艅 i um贸w o dzie艂o.17. Wystawianie za艣wiadcze艅 dla pracownik贸w o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorc贸w i beneficjent贸w dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Wsp贸艂praca z Specjalist膮 ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodze艅 (nieobecno艣ci, zmiany um贸w o prac臋, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji zwi膮zanej ze zg艂aszaniem pracownik贸w, zleceniobiorc贸w i beneficjent贸w do obowi膮zkowych ubezpiecze艅 spo艂ecznych.Forma i termin sk艂adania ofert :1. Wymagane dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 osobi艣cie lub przes艂a膰 do sekretariatu Wroc艂awskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wroc艂awiu. 2. Dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 w zamkni臋tej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nab贸r na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. p艂acowych we Wroc艂awskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru b臋dzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urz臋du Miejskiego Wroc艂awia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wroc艂awskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, kt贸re wp艂yn膮 do WCI po terminie lub b臋d膮 niekompletne, nie b臋d膮 rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spe艂niaj膮ce kryteria formalne naboru, zostan膮 powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji b臋d膮 przetwarzane przez okres trwania post臋powania rekrutacyjnego, nie d艂u偶ej jednak ni偶 2 miesi膮ce (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostan膮 w艂膮czone do akt osobowych). 3. Po up艂ywnie okresu, o kt贸rym mowa w pkt. 2 dokumenty zostan膮 komisyjne zniszczone. Z czynno艣ci tej sporz膮dzony zostanie protok贸艂.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa 呕muda - Zast臋pca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dost臋pna w sali E, A. Oferta skierowana tak偶e do os贸b z orzeczeniem o niepe艂nosprawno艣ci.
Wroc艂awskie Centrum Integracji - 2018-06-26 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)