SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ Łódź oferta pracy Stadler Service Polska Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie i wydawanie towarów przygotowywanie towarów do transportu, załadunek i rozładunek towarówprawidłowe rozmieszczanie towarów na magazynie zgodnie z standardami spółkizapewnianie wystarczającego stanu zapasu towarów poprzez składanie zapotrzebowań do zespołu zakupówzapewnienie prawidłowego przepływu towarów, odpowiedzialność za zgodny stan ilościowy towarów prawidłowe wprowadzanie ruchów magazynowych (PZ, RW, ZW, MM) do systemu informatycznego obsługującego magazyn udział w inwentaryzacjach magazynuorganizowanie zaopatrzenia w części i narzędzia nadzór nad prawidłowym stanem narzędzi, organizowanie wymaganych kalibracji narzędzinadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów związanych z zakresem odpowiedzialności
Data publikacji: 2020-11-27
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Stadler Service Polska Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bandurskiego 2, 94-020 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przyjmowanie i wydawanie towarów przygotowywanie towarów do transportu, załadunek i rozładunek towarówprawidłowe rozmieszczanie towarów na magazynie zgodnie z standardami spółkizapewnianie wystarczającego stanu zapasu towarów poprzez składanie zapotrzebowań do zespołu zakupówzapewnienie prawidłowego przepływu towarów, odpowiedzialność za zgodny stan ilościowy towarów prawidłowe wprowadzanie ruchów magazynowych (PZ, RW, ZW, MM) do systemu informatycznego obsługującego magazyn udział w inwentaryzacjach magazynuorganizowanie zaopatrzenia w części i narzędzia nadzór nad prawidłowym stanem narzędzi, organizowanie wymaganych kalibracji narzędzinadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów związanych z zakresem odpowiedzialności
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: magazynier
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie branżowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kurs na wózek widłowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS Ofice
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe w specjalności logistyka)doświadczenie na podobnym stanowiskubardzo dobra znajomość procesów magazynowychpraktyczna znajomość pakietu MS Office oraz doświadczenie w pracy z systemami magazynowymisamodzielność, zaangażowanie i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązkówumiejętność komunikacji i pracy w zespole
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: Stadler Service Polska Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 1132908949
danePracodawcy_regon: 364301231
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Ostrobramska
Numer budynku pracodawcy: 101A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|432103
Zawód wykonywany przez pracownika: magazynier
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 27.11.2020
Oferta pracy ważna do: 26.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?771b572d60729b79c89a259da10c6d39
Podobne oferty pracy
telefoniczna i mailowa obsługa klientów w językach obcychorganizacja i realizacja sprzedaży eksportowejprzygotowanie ofert handlowychpozyskiwanie nowych klientów na rynkach wschodnich
ECONATUR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie działalności szkoleniowej, doradczej, informacyjnej w zakresie: zrównoważonego rozwoju obszarów wiejskich, ochrony środowiska naturalnego, podnoszenia świadomości proekologicznej. Udzielanie pomocy rolnikom w zakresie sporządzania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej. Współpraca z jednostkami i organizacjami pracującymi na rzecz ekologii i ochrony środowiska. Współpraca z Uczelniami i instytucjami badawczymi w zakresie wdrażania i upowszechniania badań naukowych i innowacji w ekologicznej produkcji rolnej.Wymagane dokumenty :- CV- list motywacyjny,- oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych poświadczone własnoręcznym podpisem, o następującej treści: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą we Wrocławiu na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko stażysta/specjalista zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochorny osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE"Dokumenty proszę przesłać w terminie do 20.09.2019 r. na adres mailowy: rekrutacja (at) dodr.pl, bądź listownie na poniżej podany adres : Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław.Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Umowa o pracę na okres próbny, później umowa na czas określony/nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym w godzinach: 7:00 - 15:00.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 339 86 56 w.201
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2019-09-05 - Wrocław (dolnośląskie)
współpraca przy działaniach marketingowych, udział w tworzeniu ulotek, broszur związanych z aktualną ofertą firmy itp.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Sosnowiec (śląskie)
Doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych z zakreu BHP. Opiniowanie instrukcji dot. BHP. Sporządzanie dokumentacji powypadkowej. Ustalanie okoliczności i przyczyn zdarzenia wypadku drogowego, sporządzenie meldunków i sprawozdań. Nadzorowanie przestrzegania przez pracowników przepisów ppoż. Prowadzenie okresowych kontroli, konserwacja sprzętu gaśniczego.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. Żary - 2018-09-25 - Żary (lubuskie)
Wykonywanie zadań zamknięcia dziennego/miesięcznego w sposób efektywny i staranny, zgodnie z wymaganiami stawianymi przez klienta w nawiązaniu do Warunków Zlecenia, Standardów Proceduralnych, lokalnych regulacji oraz przepisów prawnych; Procesowanie zadań w sposób dokładny oraz zgodny z harmonogramem (Dziennie/tygodniowo, miesięcznie/kwartalnie/półrocznie/rocznie); Wykonywanie zadań opisanych w Standardach Proceduralnych (SP) w ramach obowiązków i z uwzględnieniem kalendarza MEC; Przygotowywanie raportów zgodnie z Standardami Proceduralnymi i harmonogramem (dziennie/tygodniowo, miesięcznie/kwartalnie); Publikowanie standardowych, niestandardowych, powtarzających się i nietypowych wpisów do dzienników dla przypisanych podmiotów; zapewnianie, że każdy wpis zostało prawidłowo wykonany - w razie konieczności stosowanie działań korygujących; zapewnienie, że każdy wpis jest wykonywany zgodnie z harmonogramem określonym w SP; utrzymywanie dokumentacji uzupełniającej i komunikowanie się, gdy transakcje są księgowane w sposób określony w SP; utrzymywanie dzienników i trackerów, które umożliwiają realizację transakcji; Zapewnienie, że konta zawieszone dla przypisanych podmiotów są rozliczane przez EOM w stosownych przypadkach; Aktualizowanie kont KG (Księgi Głównej) do księgi pomocniczej, zgodnie ze wzorem konta, w tym przygotowywanie i przeglądanie kont zgodnie z harmonogramem; identyfikowanie problemów i możliwości poprawy procesu uzgadniania kont w KG; sprawdzanie danych podstawowych kont i korygowanie w przypadku wystąpienia błędów; Właściwe i terminowe rozwiązywanie zapytań Klientów; Eskalowanie zapytań/problemów/błędów według dostępnego harmonogramu oraz wytycznych; Utrzymywanie koncentracji klienta i postępowanie zgodnie z formalnymi zasadami komunikacji z klientem; Przekazywanie wszystkich istotnych informacji i zapytań do odpowiednich zespołów; Obsługa i monitorowanie komunikacji elektronicznej w uzgodnionych terminach oraz w odniesieniu do etykiety e-mailowej i zasad biznesowych; Komunikowanie się w powyższym zakresie w językach tureckim i angielskim.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Łódź (łódzkie)
1. Kontrola kwalifikacji zdarzeń gospodarczych oraz dokumentów pod kątem prawidłowości rozliczeń podatkowych, 2. Prowadzenie dokumentacji podatkowej dla transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi, 3. Znajomość przepisów podatkowych polskich i zagranicznych, nadzorowanie dokumentacji eksportowej, importowej oraz celnej,4. Wprowadzanie i księgowanie dokumentów kosztowych,5. Analiza i uzgadnianie kont księgowych,6. Kontrolowanie prawidłowości transakcji i sald rozrachunkowych,7. Przygotowanie raportów i zestawień księgowych na potrzeby Zarządu oraz bieżącej działalności,8. Współpraca z działem kontraktów zagranicznych,9. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi.- Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice - Wynagrodzenie: od 2400 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunek - rachunkowość i finanse (wymagane). Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w dziale księgowości. Praktyczna wiedza z zakresu stosowania przepisów podatkowych, umiejętności organizacyjne, dokładność, terminowość, bardzo dobra znajomość pakietu Office, umiejętność obsługi programów ERP. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-25 - Katowice (śląskie)
Wyszukiwanie kontrahentów, nowych klientów (odbiorców części zamiennych) na Kubie i w krajach Afryki Północnej. Znajomość rynku motoryzacyjnego w tych krajach, negocjowanie umów i warunków zbytu części zamiennych. Kontakty z potencjalnymi kontrahentami na Kubie.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Stróżewko (mazowieckie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "PIAST" - 2017-06-06 - Sosnowiec (śląskie)
- Rozliczenia, obsługa oraz weryfikacja poprawności płatności klienckich,- Zarządzanie dokumentacją związaną z rozliczaniem pożyczek,- Analiza i raportowanie w zakresie płatności.Weryfikacja aplikacji pożyczkowych,- Przeciwdziałanie wyłudzeniomTelefoniczna i mailowa obsługa klientówObsługa reklamacji.
"MAŁA POŻYCZKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie strony internetowej. Kontakty z firmami zewnętrznymi. Prowadzenie marketingu firmy. Obsługa reklam.
Art-Fryz Bromka Iwona - 2019-05-24 - Płock (mazowieckie)
Współprowadzenie projektów Public Relations realizowanych przez agencję, redagowanie informacji prasowych i komunikatów, redagowanie tekstów marketingowych, przygotowywanie prezentacji Power Point, przygotowywanie ofert i dokumentów dla klientów, administrowanie profilami na portalach społecznościowych, kontakt z klientem.
Pro and Com Agata Zwolan - 2016-06-27 - Płock (mazowieckie)
monitorowanie możliwości pozyskania dofinansowań u poszczególnych operatorów, dopasowanie ofert do potrzeb klienta,wypełnianie wniosków w oparciu o pozyskane dane, współpraca z działem sprzedaży i agentami
kontakt przez PUP - 2019-12-19 - Gniezno (wielkopolskie)
-
Zespół Szkół Publicznych w Szewnie - 2017-11-16 - Szewna (świętokrzyskie)
Zakres czynności związany z funduszami europejskimi - Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój. Oferta dostępna w sali E. Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać pocztą do dnia 17 czerwca 2016 roku, na adres:Okręgowy Inspektorat Służby Więziennejul. Kleczkowska 35, 50-211 WrocławW formie papierowej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem - Oferta pracy. Wynagrodzenie miesięczne brutto: 4.640 zł w zależności od stażu pracy. Rozpatrywane będą tylko kompletne zgłoszenia złożone w formie papierowej. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu dokumentów).Nie zwracamy złożonych dokumentów.O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem: 71 32 72 605.
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej - 2016-06-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie spotkań i rozmów handlowych z klinetami. Budowanie długofalowych relacji z klientami.
INSTYTUT ELEKTROTECHNIKI- ZAKŁAD DOŚWIADCZALNY III W MIĘDZYLESIU - 2018-01-12 - Międzylesie (dolnośląskie)
Kontakt osobisty lub tel: 516 004 848(w celu umówienia się na spotkanie).Praca na 1 zmianę w godz. 8-16.Zamawianie części do przyczep oraz naczep.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-06-22 - Andrychów (małopolskie)
Oferta kierowana jest także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.- Rejestrowanie pracowników, prowadzenie teczek osobowych,- Obsługa programu Comarch Optima,- Obsługa dokumentacji PFRON, sprawozdawczość GUS- Po okresie próbnym negocjacja wynagrodzenia,- Zwrot kosztów dojazdu dla osób spoza Pelplina,Kontakt: telefon 58 770-12-60, 504-067-418; e-mail: dagmara (at) pia-michna.pl
MAXTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Peplin (pomorskie)
Merytoryczne przygotowanie zbiorów historycznych do wystaw, prezentacji.Organizacja, prowadzenie i koordynacja działań związanych z promocją kulturalną i turystyczną Centrum we współdziałaniu z jednostkami powiatowymi, regionalnymi, zagranicznymi.Opracowywanie materiałów promocyjnych i wydawniczych (foldery, wydawnictwa, oferty itp.).Opracowywanie sprawozdań recenzji z wydarzeń jakie prowadzi pałac.Sporządzanie zaproszeń, podziękowań, listów gratulacyjnych, intencyjnych itp.Utrzymywanie bieżących kontaktów i współpracy z przedstawicielami środków masowego przekazu (media: prasa, radio, TV, portale internetowe i inne).Prowadzenie dokumentacji (sprawozdania, informacje itp.).Opracowywanie planów imprez i wydarzeń kulturalnych na sezony artystyczne w Centrum.Organizowanie wystaw, koncertów, plenerów artystycznych, przedstawień teatralnych, pokazów filmowych i multimedialnych, przeglądów osiągnięć kulturalnych, konkursów, festiwali.Popularyzacja wiedzy o życiu i twórczości Fryderyka Chopina oraz jego związków z Sannikami.
Europejskie Centrum Artystyczne im. Fryderyka Chopina w Sannikach - 2018-01-03 - Sanniki (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Radom (mazowieckie)
sprzedaż materiałów przez internet, prowadzenie stron w socjalnych sieciach, praca w programie "Arnika", promowanie firmy w interneciepraca na umowe na czas nieokreslony, praca na jedną zmianę od 10.00 do 18.00oferta dostepna w sali H
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)
specjalista ds. rozwoju
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Warszawa (pomorskie)
Rozliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, US. Praca w Modlnicy
KANCELARIA PRAWNA VIGGEN SPÓŁKA JAWNA MARIUSZ MIĄSKO, MAŁGORZATA MIĄSKO - 2017-03-10 - Modlnica (małopolskie)
Zadaniowe wykonywanie prac w gospodarstwie sadowniczym, pielęgnacja sadu i upraw jagodowych oraz przygotowanie owoców do sprzedaży, ustawiczne dbanie o higienę stanowiska pracy, sadzenie drzewek
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Grójec (mazowieckie)
-PROWADZENIE SZCZEGÓŁOWEJ DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ (TECZKI PERSONALNE, KARTY WYNAGRODZEŃ I ZASIŁKÓW CHOROBOWYCH, EWIDENCJA CZASU PRACY)-SPORZĄDZANIE UMÓW O PRCĘ, WYPOWIEDZEŃ UMÓW O PRACĘ, WYSTAWIANIE ŚWIADECTW PRACY-SPORZĄDZANIE UMÓW CYWILNOPRAWNYCH (UMOWY O DZIEŁO, UMOWY ZLECANIE) DLA ZLECENIOBOIRCÓW-SPORZĄDZENIE LIST PŁAC, ODPROWADZANIE SKŁADEK ZUS I PODATKU OD OSÓB FIZYCZNYCH-ROZLICZANIE UMÓW O DZIEŁO I UMÓW ZLECENIE-SPORZĄDZANIE DEKLARCJI DO ZUS, US, GUS. PRFON-ROZLICZANIE DELEGACJI PRACOWNICZYCH, ITP.
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Ciepłowody (dolnośląskie)
-planowanie strategii rekrutacyjnej przy uwzględnieniu profilu danej firmy i oczekiwań pracodawcy-współtworzenie profilu kandydata-tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych -przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy i dokonywanie ich selekcji-przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami -sporządzanie raportów, opinii i rekomendacjiWymagania:wykształcenie średnie ogólnokształcące, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, dokładność, komunikatywność, sumienność, kreatywność, min. 1 rok doświadczenia, podstawowa znajomość języka angielskiego, komunikatywna znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiegoPraca w godzinach: 09:00-13:00
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2019-03-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
K/M
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa kadrowa w firmie
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2017-07-07 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schröder - 2020-08-31 - Starogard Gdański (pomorskie)
Nadzór nad umowami na dostawę ciepła do budynków, na dostawę gazu, wody . Umowy dzierżawy. Umowy o najem lokali biurowych .Umowy rozliczeń kosztów CO i CWU. Podatek od nieruchomości. Nadzór i kontrola czystości w budynkach. Weryfikacja aktów notarialnych pod względem : powierzchni budynku, numeru i powierzchni działki. Nadzór i przygotowywanie wykazu osób do rozliczeń wywozu nieczystości, wody , gazu.
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych-TBS Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Sosnowiec (śląskie)