SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH Dęblin oferta pracy WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: księgowaie środków pieniężnych na podstawie wyciągów bankowychrozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych oraz przedkładanie ich do akceptacjibieżące analizowanie spływu należności, sporządznie upomnień, naliczanie odsetek od nieterminowych płatności
Data publikacji: 2019-09-26
Lokalizacja: Dęblin (lubelskie)
Pracodawca: WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:15 Pułku Piechoty " Wilków" 3, 08-530 Dęblin, powiat: rycki, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
księgowaie środków pieniężnych na podstawie wyciągów bankowychrozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych oraz przedkładanie ich do akceptacjibieżące analizowanie spływu należności, sporządznie upomnień, naliczanie odsetek od nieterminowych płatności
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dęblin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dęblin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa programów EXEL WORD POWER POINT
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Obsługa komputera i księgowych programów komputerowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagana znajomość ustawy o rachunkowości. Przy wykształceniu wyższym wymagane 3 lata doświadczenia na takim samym stanowisku lub przy wykształceniu średnim 5 lat doświadczenia
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rykach
Adres pracodawcy:
15 Pułku Piechoty " Wilków" 3, 08-530 Dęblin, powiat: rycki, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: rycki
Gmina pracodawcy: Dęblin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dęblin
Ulica pracodawcy: 15 Pułku Piechoty " Wilków"
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rykach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 26.09.2019
Oferta pracy ważna do: 31.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a3e140e8a67f2fdb3428096169293225
Podobne oferty pracy
Marketing, tworzenie wizerunku firmy, promowanie.Doświadczenie na podobnym stanowisku.
Armex Automatyka Sp. z o. o. - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)
-Administrowanie pod kątem merytorycznym systemami finansowo-księgowymi wykorzystywanymi w pracy CUWO-Nadzorowanie jakości wprowadzanych danych oraz wsparcie merytoryczne dla użytkowników systemów finansowo-księgowych- Monitorowanie procesu zbierania, przetwarzania danych wprowadzanych do systemów finansowo-księgowych w celu dokonywania usprawnień procedur rozliczeń finansowo-księgowych-Aktywowanie kont, nadawanie uprawnień użytkowników systemów finansowo-księgowych (m. in. dla pracownicy działu księgowości i plac);-Konfiguracja systemów finansowo-księgowychzgodnie z aktualnymi potrzebami-Planowanie rozwoju systemów finansowo księgowych związanych z realizacją zadań statutowych CUWO;-Pomoc przy wdrażaniu oprogramowania wybranego, i zakupionego dla potrzeb CUWO w zakresie realizowanych zadań statutowych;-Pomoc i szkolenie pracowników w zakresie obsługi systemów finansowo-księgowych i programów komputerowych zakupionych do realizacji zadań statutowych CUWO;-Aktualizowanie zbioru przepisów, instrukcji i innych aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem systemów finansowo-księgowych w celu uzyskania pełnej sprawności i aktualności funkcjonalnej użytkowanych systemów;- Przygotowanie dokumentacji związanej z zakupami sprzętu komputerowego i oprogramowania przeznaczonego do realizacji zadań statutowych CUWO;-Planowanie zakupu sprzętu komputerowego i oprogramowania we współpracy z Wydziałem Informatyki w Departamencie Obsługi Administracji Urzędu Miasta Lodzi;-Koordynacja prac wdrożeniowych i instalacyjnych prowadzonych przez firmy obce na rzecz CUWO;- Rozwiązywanie bieżących problemów merytorycznych zgłoszonych przez użytkowników systemów finansowo-księgowych.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-28 - Łódź (łódzkie)
obsługa i likwidacja szkód komunikacyjnych
P.H.U. MICHAŁ GEMBA - 2019-10-31 - Ogorzeliny (pomorskie)
utrzymanie kurnika w czystości, obchód kurnika, naprawa usterek w obiekcie
SPECJALISTYCZNE GOSPODARSTWO ROLNE BARBARA BRYCHCY - 2018-09-13 - Zielona Góra (lubuskie)
-kontakt z klientami /telefon i mail/ oraz wprowadzanie zamówień do systemu
ZOLTA Maciej Żółty - 2019-02-18 - Mielec (podkarpackie)
Oferta pracy przez agencję zatrudnienia na umowe tymczasową, nr wpisu 364.Negocjowanie warunków zakupów materiałów i usług produkcyjnych, poszukiwanie nowych źródeł dostaw, monitorowanie oraz doskonalenie bazy dostaców, prowadznene i aktualizacja bazy zakupowej, sporządzanie zamówień zakupu kompenentów produkcyjnych oraz usług zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym, budowanie relacji z nowymi oraz dotychczasowymi dostawcami, analiza ofert oraz analiza jakościowa dostawców, współpraca z innymi departamenatmi w celu realizacji zadań, stały monitoring rynku dostawców, sporządzanie analiz, zesatwień i raportów.Jedna zmiana: od 7:00-15:00
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa klienta. Ofertowanie, składanie zamówień.
EURODOORS SP. Z O.O. - 2019-12-06 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Ciemne (mazowieckie)
Spawanie konstrukcji metalowych
SAFE AND STRONG NORWEGIAN STEEL CONSTRUCTION Sp. z o.o. - 2019-12-11 - Tuchomie (pomorskie)
jw.
'CITONET-WARSZAWA' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów B2B, pozyskiwanie klientów B2B, utrzymywanie długofalowych relacji z klientem B2B
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Toporów (łódzkie)
Zgodny z programem stażu przedłożonego przez Organizatora tj. INTERSILESIA Mc Bride Polska Sp. z o.o. Strzelce Opolskie, ul. Matejki 2a Kontakt: 77 40 49 113, 77 40 49 100.
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Strzelce Opolskie (opolskie)
profesjonalna obsługa klienta na najwyższym poziomie, zgodnie ze standardami firmy,aktywna sprzedaż oraz fachowe doradztwo w zakresie oferowanych produktów,monitorowanie oraz realizacja wskaźników sprzedażowychdbanie o wizerunek salonu zgodnie zasadami visual merchandisingu
My Commerce Karol Pesta - 2018-11-21 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Monitorowanie i zapewnienie przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, zapewnienie realizacji obowiązków wynikających z prawa pracy oraz bieżące nadzorowanie nad jego przestrzeganiem, inicjowanie działań mających na celu podnoszenie świadomości bezpieczeństwa pracy wśród pracowników Spółki.Realizacja wszystkich zadań służb BHP, w tym w szczególności: prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych, prowadzenie audytów pod kątem przestrzegania przepisów prawa pracy oraz bezpieczeństwa pracy w spółce BRW Comfort, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy i stwierdzenia chorób zawodowych, doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad BHP, współudział przy pracy nad opracowywaniem wewnętrznych procedur, współpraca z jednostkami Państwowej kontroli zewnętrznej.
BRW COMFORT Sp. Z O.O. - 2019-01-03 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Biuro sprzedaży stolarki okiennej i drzwiowej oraz osłon okiennych.Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta.
FHU LUXUS - 2017-07-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Oferowanie i zakupy materiałów budowlanych na cele inwestycyjne, współpraca w zakresie prowadzonej dokumentacji z kierownikiem budowy, opieka ubezpieczeniowa nad flotą samochodową, obsługa sekretariatu
EUROBUD CHAJEWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-08 - Starogard Gdański (pomorskie)
obsługa bieżących Klientów przyjmowanie zamówień, telefoniczne informowanie klientów na temat nowości, promocji (wykonywanie min. 30 rozmów wychodzących dziennie), pozyskiwanie nowych Klientów oraz budowanie trwałych relacji, przygotowywanie raportów, a także prowadzenie bazy Klientów. obsługa kursów edukacyjnych dla stomatologów
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Szczegółowe informacje http://slupsk.szkolapolicji.gov.pl/sps/oferty-pracy; okres zatrudnienia: maj- lipiec z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.15- 15.15
Szkoła Policji w Słupsku - 2019-04-09 - Słupsk (pomorskie)
zaangażowanie w prodedurę zamawiania materiałów budowlanych, znajomość materiałów budowlanych, pozyskiwanie informacji na temat cen materiałów na poczet zamówienia, określenie właściwości materiałów budowlanych i prawidłowego ich zastosowania
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Połomia (śląskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku wietnamskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą wietnamskich towarów
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
Energomix Sp. z o.o. - 2018-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie zamówień handlowych, sprawdzanie i weryfikacja poprawności dokumentacji sprzedażowych, przygotowywanie raportów, statystyk i analiz rynku. Prowadzenie dokumentacji handlowej, bieżące wsparcie działu handlowego
ALPAN Maciej Pankiewicz - 2016-04-15 - Płock (mazowieckie)
-pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego-wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów-współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym Pacjenta-inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnianie pacjentom dostępu do informacji prawnej-prowadzenie czynności związanych z badaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta-przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju prowadzonych spraw - w celu dostarczenia aktualnych informacji o charakterze analitycznym i zarżadczym (kierunki zmian, ewaluacja)-wykonywanie innych poleceń służbowych zleconych przez przełożonego
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2017-07-06 - Suchowola (lubelskie)
przygotowywanie ofert turystycznych, sprzedaż ofert turystycznych krajowych i zagranicznych, sprzedaż biletów lotniczych, profilowanie klientów, marketing oraz ekspozycja aktualnej oferty, rozliczanie imprez turystycznych
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Specjalista do spraw kadr i płac
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Nowy Sącz (małopolskie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
praca z rodzinami korzystającymi z usług w ramach Powiatowego Centrum Usług Społecznym, więcej informacji na stronie: www.bip.pcpr.tarnogorski.pl
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2019-05-30 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Wspieranie doradców klienta. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych. Bezpośredni kontakt z klientami , gdy zachodzi potrzeba. Zawieranie i przechowywanie kontraktów zgodnie z krajowymi przepisami. Ocena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Kraków (małopolskie)
• kompleksowa obsługa płacowa osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umów cywilnoprawnych, • naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego• sporządzanie deklaracji ZUS, PEFRON• odprowadzanie do Urzędu Skarbowego zaliczek na podatek dochodowy osób fizycznych • przygotowywanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-11• sporządzanie rocznych deklaracji PIT 4R, PIT 8AR• prowadzenie ewidencji księgowej firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, • monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowo-podatkowymi aspektami działalności firmy, • terminowe przygotowanie, kontrola deklaracji podatkowych (CIT, VAT), • przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych, • przygotowanie analizSala E
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. o.o. - 2017-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa reklamacji oraz usług zewnętrznych, wyjazdy służbowe do klientów. Pracodaawca zapewnia samochód służbowy. Praca w godzinach od 8:00 do 16:00.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-04-05 - Andrychów (małopolskie)