SPECJALISTA DS. EWIDENCJI ODPADÓW, OCHRONY ŚRODOWISKA I ROZLICZEŃ (NR 0027) Krusza Zamkowa oferta pracy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ARTMET - DUO Ryszard Artwik
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EWIDENCJI ODPADÓW, OCHRONY ŚRODOWISKA I ROZLICZEŃ (NR 0027)
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: fakturowanie, prowadzenie dokumentacji związanej ze zbieraniem i przetwarzaniem odpadów, przygotowywanie raportów emisji zanieczyszczenia powietrza, sporządzanie kart przekazania odpadów, sporządzanie sprawozdań, wynikacjących z przepisów o gospodarce odpadami
Data publikacji: 2020-01-10
Lokalizacja: Krusza Zamkowa (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ARTMET - DUO Ryszard Artwik
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:88-101 Krusza Zamkowa 12, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
fakturowanie, prowadzenie dokumentacji związanej ze zbieraniem i przetwarzaniem odpadów, przygotowywanie raportów emisji zanieczyszczenia powietrza, sporządzanie kart przekazania odpadów, sporządzanie sprawozdań, wynikacjących z przepisów o gospodarce odpadami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. EWIDENCJI ODPADÓW, OCHRONY ŚRODOWISKA I ROZLICZEŃ (NR 0027)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krusza Zamkowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ochrona środowiska
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność pracy w zespole i samodzielne rozwiązywanie problemów, mile widziana znajomość języka angielskiego, obsługa pakietu Microsoft Office
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ARTMET - DUO Ryszard Artwik
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
88-101 Krusza Zamkowa 12, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą pod nr tel.: 506 028 182 lub CV na e-mail: biuro (at) artmetduo.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krusza Zamkowa
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony środowiska
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.01.2020
Data dodania oferty pracy: 10.01.2020
Oferta pracy ważna do: 10.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a79bd34e324c31dd12f1c40e3a3f3260
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie ofert turystycznych, ich promowanie i sprzedaż, kontakty z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi, prowadzenie rozmów biznesowych, również w języku angielskim, obsługa urządzeń biurowych.
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe Janter - 2019-04-23 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje, przygotowywanie kontraktów. Wymagania: wykształceie średnie/ wyższe, j. angielski, hiszpański, rosyjski, ukraiński w stopniu komunikatywnym, komunikatywność w kontaktach z klientami.
"Hodowla Pstrąga" Gospodarstwo Rybackie - 2016-08-24 - Bożepole Wielkie (pomorskie)
odpowiadanie na e-mailowe i telefoniczne zapytania w języku angielskim i francuskim, księgowanie faktur, przygotowywanie płatności, audytowanie raportów z rozliczeniami podróży służbowych pracowników, przygotowywanie raportów i statystyk, usprawnianie procesów, szkolenie nowych osób, bliska współpraca z klientem, aktualizowanie procedur, dzielenie się wiedzą na temat procesów z innymi poracownikami, zastępowanie i wspieranie innych pracowników
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż detaliczna i hurtowa suplementów diety. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami z Rosji , Białorusi i z Krajów Wschodnich.
Naturomed Sp. z o. o. - 2018-03-01 - Gdynia (pomorskie)
Kontrola zużycia zasobów wodnych, kontrolowanie zalecen zawartych w decyzjach administracyjnych, wprowadzanie rozliczeń wody i ścieków.
GOMAR Pińczów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowo - Akcyjna - 2019-02-27 - Pińczów (świętokrzyskie)
Badanie rynku surowców, składanie zamówień (wyszukiwanie optymalnych propozycji), koordynowanie przepływu materiałów, analizowanie i współdziałanie w optymalizacji kosztów zakupów, prowadzenie negocjacji i koordynacji kontaktów firmy z klientami i dostawcami, odbywanie podróży służbowych krajowych i zagranicznych, przy czym ich częstotliwość zależna będzie od decyzji samego pracownika (oceny celowości bezpośredniego kontaktu) i finansowych skutków takich działań, opracowywanie raportów z obszaru logistycznego na potrzeby Zarządu.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2019-06-17 - Głuchołazy (opolskie)
Obsługa klientów detalicznych oraz biznesowych, budowanie struktury odbiorców pojazdów, monitoring rynku branżowego, sporządzanie ofert, dbałość o standardy obsługi, zarządzanie dystrybucją ofert, raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów. Praca w godz. 9-17.
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-06-23 - Opole (opolskie)
praca przy linii produkcyjnej, kontrola jakości wyrobów, praca w systemie 3 zmianowym, obsługa maszyn i urządzeń
ADECCO POLAND Sp. z o.o. - 2018-01-11 - Legnica (dolnośląskie)
Obliczanie wynagrodzeń za pracę oraz innych świadczeń pracownikom na podstawie przepisów płacowych, podatkowych oraz ZUS.Naliczanie, weryfikacja i sporządzanie list płac, uzgadnianie z FK.Ustalanie uprawnień do wynagrodzenia chorobowego, zasiłku opiekuńczego, wynagrodzenia za czas urlopu.Wystawianie dokumentacji płacowej do spraw emerytalno-rentowych, zasiłków itp.Sporządzanie deklaracji ZUS, US i PFRON i sprawozdań dla GUS.Ustalenie wysokości potrąceń komorniczych, prowadzenie ewidencji potrąceń oraz prowadzenie korespondencji z urzędami komorników sądowych.Bieżąca analiza zmian przepisów prawa dotyczących zasad wynagroadzania, podatków oraz zasad podlegania ubezpieczenieom społecz nym i zdrowotnym.Wystawianie zaświadczeń dla pracowników.Sporządzanie zestawień dla zarządu.Generowaniei weryfikacja PIT-4, Pit-11.Prowadzenie kasy spółki.Księgowanie faktur zakupowych, wyciągów bankowych i innych dokumentów księgowych.Przygotowywanie przelewów bankowych. Udział w rozliczeniupodatku VAT i przygotowywaniu deklaracji podatkowych.Kontakt z pracodawcą: 71 323 57 23, kadry (at) wm.wroc.pl
Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o - 2019-06-11 - Wrocław (dolnośląskie)
według stanowiska
SNC Sp.j. Bożena Gąsiorowska,Krzysztof Gąsiorowski - 2016-02-11 - Niegoszowice (małopolskie)
zgodny z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Kotlin (wielkopolskie)
Wymagane 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz w handlu, bardzo dobra znajomośc języka niemieckiego, mile widziane prawo jazdy kat.B. Charakterystyka pracy: obsługa klienta indywidualnego, badanie rynku, realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, negocjoowanie umów i warunków handlowych, przyjmowanie i ewidencja zamówień, tworzenie ofert handlowych. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: k.tokarska (at) scg.biz.pl.
SCG MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-13 - Rybnik (śląskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zarządu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośredni kontakt z klintem francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2018-01-03 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta w sklepie spożywczym
FIRMA ROGALA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-25 - Rzeszów (podkarpackie)
•obsługa i nadzorowanie zamówień od ich złożenia aż po weryfikację jakości dostarczonego towaru oraz ewentualne składanie reklamacji•poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia na rynku, negocjowanie warunków zakupowych z dostawcami•przyjmowanie, wydawanie i kontrola dostaw•prace związane z logistyką wysyłek, zamawianie, organizacja transportu•inwentaryzowanie oraz aktualizowanie stanu magazynowego w programie magazynowo-księgowym•ewidencja elektronarzędzi, kontrola kompletności i stanu technicznego urządzeń, kontrola terminu zwrotu i wymiany urządzeń w ramach umowy flotowej oraz zamawianie nowych w systemie•organizacja zaplecza budowlanego (kontenery socjalne, kontenery na śmieci) oraz sprzętu budowlanego (podnośniki, zgrzewarki)•przygotowywanie dok. odbiorowej inwestycji;godz. pracy 7-15; praca na czas określony: 12 M-CY - przedłużenie na czas nieokreślony
IGNACZAK TECHNIKA GRZEWCZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-10 - Słupsk (pomorskie)
x
PODLASKA KOMUNIKACJA SAMOCHODOWA NOVA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-05-21 - Białystok (podlaskie)
obsługa klientów. weryfikacja i rejestracja zleceń, korespondencja mailowa z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Robotnik leśny
JOANNA DĄBROWSKA ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH - 2017-06-05 - Dominikowo (zachodniopomorskie)
udostępnianie lokalu klientom zainteresowanych zakupem; prowadzenie spraw związanych z obsługą klienta; sporządzanie umów sprzedaży; kompletowanie dokumentów formalnoprawnych według potrzebGodziny pracy: od 9.00 do 17.00
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Ekobud Sp. z o. o. - 2018-07-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, zaawansowana obsługa pakietu ms office 2010, znajomość ms excel, umiejętność poszukiwania i wdrażania nowych rozwiązań, analiza finansów przedsiębiorstwa, analityka finansowa udział w przygotowaniu modeli, analiz i prognoz finansowych dla projektów inwestycyjnych; udział w procesie wdrażania nowych projektów; rozwijanie nowych narzędzi analitycznych; minimum roczne doświadczenie w pracy w finansach, księgowości lub prognozach finansowych; wiedza i doświadczenie w zakresie Funduszy Europejskich; wiedza i doświadczenie metod ocen ryzyka, tworzenia rezerw oraz zarządzania kapitałem w działalności kredytowej/pożyczkowej
SMB Consulting - 2016-01-25 - Lublin (lubelskie)
Doradztwo Sprzedaż pakietów ochronnych, zdrowotnych dla firm
PZU na Życie S.A. - 2017-05-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie: wyższe, pref. ekonomiczne lub techniczne; wiedza techniczna w zakresie infrastruktury budowlanej; doświadczenie w obsłudze administracyjnej projektów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2019-05-06 - Gliwice (śląskie)
wyk. wyższe - turystyka, biegła znajomość języków : angielskiego i francuskiego , min. 3 lata doświadczenia zawodowego, prowadzenie negocjacji -udokumentowane doświadczenie.Kontakt z przedstawicielami biur podróży w Polsce i za granicą,pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych, reprezentowanie firmy na targach międzynarodowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- współtworzenie kampanii marketingowych- uczestnictwo w zarządzaniu francuski serwisem internetowym- współtworzenie oraz realizacja strategii marketingowych dla marek prowadzących sprzedaz na rynku francuskim- prowadzenie działań zwiększających konwersjii na sprzedaż w Social Media ( Facebook, Google+, Pinterest, Twitter)- zarządzanie terścią naszych stron www i blogów- wspieranie i pomaganie naszemu klientowi
CYFROWA FOTO - 2017-02-21 - Zaczernie (podkarpackie)
kompleksowa obsługa pracowników (ewidencja pracowników i czasu pracy, urlopów), kontrola badań lekarskich i szkoleń BHP, prowadzenie akt osobowych.
SYSTEM PRUSZYŃSKI Sp. z o.o. - 2017-12-13 - Drzewica (łódzkie)
wg programu stażustaż w godz: 9-17
kontakt przez PUP - 2019-09-05 - Zawiercie (śląskie)
analiza możliwości pozyskania dofinansowania, weryfikacja terminów i rodzaju naborów, monitorowanie planowanych projektów, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie, nadzór nad wdrażaniem i realizacją projektów, bieżąca aktualizacja wiedzy z zakresu dotacji
FREEVOLT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-19 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów, sporządzanie dokumentów związanych sprzedażą: faktur, zestawień, raportów dobowych, sprzedaż internetowa
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Tychy (śląskie)
Telefoniczna sprzedaż szkoleń, dbanie o dobry wizerunek firmy.
ADMIRS Centrum Szkoleń i Rozwoju Monika Podzimska - 2016-11-04 - Zabrze (śląskie)