SPECJALISTA DS. EKSPORTU Dębica oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MATEO" STANISŁAW CABAJ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: SPORZĄDZANIE OFERT. ANALIZOWANIE POTRZEB KLIENTA. UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI. POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW.
Data publikacji: 2019-04-03
Lokalizacja: Dębica (podkarpackie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MATEO" STANISŁAW CABAJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:METALOWCÓW 33, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
SPORZĄDZANIE OFERT. ANALIZOWANIE POTRZEB KLIENTA. UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI. POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + PREMIA UZNANIOWA
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dębica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dębicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dębica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA:PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW ZWIĄZANYCH Z EKSPORTEM TOWARÓW. ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU COMARCH ERP XL.MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU.
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MATEO" STANISŁAW CABAJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Adres pracodawcy:
METALOWCÓW 33, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: SKIEROWANIE, CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: dębicki
Gmina pracodawcy: Dębica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dębica
Ulica pracodawcy: METALOWCÓW
Numer budynku pracodawcy: 33
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja makaronów, klusek, kuskusu i podobnych wyrobów mącznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 03.04.2019
Oferta pracy ważna do: 23.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- praca administracyjna
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Skąpe (lubuskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
rozbiór ubój
Ubojnia Drobiu Henryka Rębkowska - 2016-03-01 - Międzylesie (warmińsko-mazurskie)
zgodny ze stanowiskiem pracy
Szpital Zakonu Bonifratrów św. Jana Bożego w Łodzi sp.zo.o. - 2018-02-27 - Łódź (łódzkie)
Wyszukiwanie i utrzymywanie relacji biznesowych z kontrahentami. Wymagania: wyształcenie wyższe, znajomość rynku produktów ekologicznych.
DENVER FOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-10 - Reda (pomorskie)
Podstawowe obowiązki:1. Obsługa komputera MS Office.2. Koordynowanie pracy zespołów inwestorskich.3. Raportowanie z przebiegu działań.4. Współpraca z wewnętrznymi sekcjami i Wykonawcami.5. Obsługa księgowa i ewidencja w obszarze zobowiązań i należności dotyczących działalności podstawowej.6. Sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod względem zgodności faktury z zamówieniem/umową.7. Uzgodnienia przychodów i kosztów w ramach zamknięcia miesiąca.8. Kontakt z Wykonawcami w sprawach dotyczących faktur i płatności.9. Współpraca z komórkami wewnętrznymi w kwestii wyjaśnienia niezgodności faktury z umową/zamówieniem.10. Przygotowanie danych na potrzeby audytów i kontroli oraz sprawozdań dla instytucji zewnęterznych.11. Ewidencja i kontrola działalności związanej z działalnością podstawową.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontrola jakości produktu , kontrola wymiarów produktu , prowadzenie dokumentacji jakościowej, raportowanie , etc.
MUDEUNG ELECTRONICS POLAND SP. Z O. O. - 2018-01-19 - Chodzież (wielkopolskie)
Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, sporządzanie umów i świadectw pracy, naliczanie wynagrodzeń, ewidencja czasu pracy (urlopów, zwolnień, sporządzanie deklaracji podatkowych, zaświadczeń, deklaracji ZUS).
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" Koneck - 2017-10-23 - Koneck (kujawsko-pomorskie)
Samodzielne wykonywanie pomiarów mebli, pomoc przy montażu mebli.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Żabokliki-Kolonia (mazowieckie)
Prace związane z montażem oraz instalacjami sanitarnymi. Praca w Warszawie i okolicach (dojazd zapewnia pracodawca, wyjazdy ok. 5:30 -6:00, powroty ok. 18:00- 18:30).
"HYDRO - BUD" Garwoliński Mariusz Jerzy - 2015-11-30 - Wyszków (mazowieckie)
Recepcjonista hotelowy
Kawon MM Sp. z o.o. Hotel & Restauracja "Salamandra" - 2016-11-15 - Hoczew (podkarpackie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa sprzętu biurowego i komputerowego, prowadzenie rozmów z klientami, pomoc przy prowadzeniu dokumentacji kursowej, pisanie przetargów.I zmiana 08.00-16.00.Praca od pon. do pt.
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa procesów w dziale księgowości/logistyki czy obsługi klienta, telefoniczny i mailowy kontakt z klientem, zapewnienie doskonałych relacji z klientami, analizowanie i rozwiazywanie zgłaszanych problemów, przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz związanych z codziennymi obowiązkami.
Grupa Progres - 2015-12-24 - Łódź (łódzkie)
-kontrola jakosci części i zespołów na podstawie dokumentacji technicznej-pomiar detali-przygotowanie dokumentacji-współpraca z innymi działami
Gorzowska Fabryka Maszyn CADWIT Sp. z o.o. - 2018-07-03 - Stanowice (lubuskie)
do uzgodnienia
MG PLAZA S.C. - 2017-04-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca w bursie szkolnej Zatrudnienie w ramach umowy-zlecenia. Wynagrodzenie 1850zł/m-ąc/brutto. Zgłoszenia mailowe do pracodawcy
BURSA SZKOLNA SMS - 2016-08-05 - Łódź (łódzkie)
1.Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności oraz kompletności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.2.Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami i prowadzenie pełnej dokumentacji wynagrodzeń osobowych przy pomocy programu finansowo-księgowego.3.Sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami ZUS, PDOF, GUS oraz sprawozdań z wynagrodzeń oraz naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz należnych składek przy pomocy programu PŁATNIK.4.Pomoc w opracowywaniu projektu budżetu w zakresie dot. zatrudnienia i wynagrodzenia w jednostce oraz sporządzanie raportów, analiz i symulacji kadrowo-płacowych.5.Współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi.6.Wykonywanie niezbędnych czynności związanych z realizacją zadań Oddziału
Państwowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-07-19 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
pozyskiwanie zamówień na towary i usługi, przyjmowanie zamówień i ich realizacja, utrzymanie kontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Biedrusko (wielkopolskie)
Mailowa i telefoniczna obsługa aktualnych klientów firmy. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów Obsługa zamówień. Doradztwo i pomoc klientom w doborze najlepszego dla nich rozwiązania. Dbanie o dobry wizerunek firmy. Sprzedaż podłóg, drzwi i okien.
EXPOL 777 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-28 - Legionowo (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:- Przeprowadzanie kontroli jakościowej w trakcie trwania procesu produkcyjnego i po jego zakończeniu zgodnie z dokumentacją;- Odbiór zleceń produkcyjnych oraz produktów końcowych w zakresie zgodności z dokumentacją;- Wykonywanie badań wizualnych VT2 wyrobów;- Odbiór powłok lakierniczych i pokryć galwanicznych;- Analiza reklamacji klientów, podejmowanie działań korygujących i doskonalących, zbieranie danych i prowadzenie reklamacji;- Zlecanie i nadzorowanie napraw wyrobów przychodzących z reklamacji;- Opracowywanie raportów 8D;- Tworzenie i nadzór nad dokumentacją jakościową;- Archiwizacja raportów i zapisów jakościowych.CO OFERUJEMY:- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku;- Ciekawą, pełną wyzwań pracę;- Możliwość rozwoju zawodowego;- Niezbędne narzędzia do pracy na stanowisku.
"FAMOR" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca przy projektach,umawianie spotkań dla handlowców, monitorowanie rynku systemów informatycznych, marketingu i sprzedazy w sektorze ICT, prowadzenie baz danych w oparciu o system CRM
BMM SP Z O O - 2016-04-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń na życie.
4Life Direct - 2017-11-07 - Lublin (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie kompleksowej obsługi na odcinku zatrudniania i wynagradzania wszystkich osób pracujących na rzecz spółki, sporządzanie list płac, odprowadzanie składek Zus i podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów
Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o. - 2018-10-08 - Żyrardów (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Poznań (wielkopolskie)
-Kontakt z klientem niemieckojęzycznym; - Pomoc klientom w zakresie internetowych produktów reklamowych; - Odpowiadanie na pytania klienta. Rozwiązywanie problemów klienta mailowo, telefonicznie oraz przez chat; - Współpraca z działem inżynierów w celu usprawnienia produktów.
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Kraków (małopolskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków, w szczególności: Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)