SPECJALISTA DS. EKSPORTU Dębica oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MATEO" STANISŁAW CABAJ

e-commerce SEO

Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPORTU

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: SPORZĄDZANIE OFERT. ANALIZOWANIE POTRZEB KLIENTA. UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI. POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW.

Data publikacji: 2019-04-03

Lokalizacja: Dębica (podkarpackie)

Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MATEO" STANISŁAW CABAJ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
METALOWCÓW 33, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
SPORZĄDZANIE OFERT. ANALIZOWANIE POTRZEB KLIENTA. UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI. POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + PREMIA UZNANIOWA

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKSPORTU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dębica

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dębicki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dębica

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA:PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW ZWIĄZANYCH Z EKSPORTEM TOWARÓW. ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU COMARCH ERP XL.MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU.

Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MATEO" STANISŁAW CABAJ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy

Adres pracodawcy:
METALOWCÓW 33, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: SKIEROWANIE, CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: dębicki

Gmina pracodawcy: Dębica

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Dębica

Ulica pracodawcy: METALOWCÓW

Numer budynku pracodawcy: 33

Profil działalności pracodawcy:
Produkcja makaronów, klusek, kuskusu i podobnych wyrobów mącznych

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 03.04.2019

Oferta pracy ważna do: 23.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 03.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 03.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI - od 2 250 PLN

- praca administracyjna
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Skąpe (lubuskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. RUMUŃSKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE - od 4 000 PLN

bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-04 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS EKSPORTU - od 2 000 PLN

Wyszukiwanie i utrzymywanie relacji biznesowych z kontrahentami. Wymagania: wyształcenie wyższe, znajomość rynku produktów ekologicznych.
DENVER FOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-10 - Reda (pomorskie)

SPECJALISTA(NR 7819) - od 2 100 PLN

Podstawowe obowiązki:1. Obsługa komputera MS Office.2. Koordynowanie pracy zespołów inwestorskich.3. Raportowanie z przebiegu działań.4. Współpraca z wewnętrznymi sekcjami i Wykonawcami.5. Obsługa księgowa i ewidencja w obszarze zobowiązań i należności dotyczących działalności podstawowej.6. Sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod względem zgodności faktury z zamówieniem/umową.7. Uzgodnienia przychodów i kosztów w ramach zamknięcia miesiąca.8. Kontakt z Wykonawcami w sprawach dotyczących faktur i płatności.9. Współpraca z komórkami wewnętrznymi w kwestii wyjaśnienia niezgodności faktury z umową/zamówieniem.10. Przygotowanie danych na potrzeby audytów i kontroli oraz sprawozdań dla instytucji zewnęterznych.11. Ewidencja i kontrola działalności związanej z działalnością podstawową.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 2 100 PLN

Kontrola jakości produktu , kontrola wymiarów produktu , prowadzenie dokumentacji jakościowej, raportowanie , etc.
MUDEUNG ELECTRONICS POLAND SP. Z O. O. - 2018-01-19 - Chodzież (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - do 1 400 PLN

Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, sporządzanie umów i świadectw pracy, naliczanie wynagrodzeń, ewidencja czasu pracy (urlopów, zwolnień, sporządzanie deklaracji podatkowych, zaświadczeń, deklaracji ZUS).
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" Koneck - 2017-10-23 - Koneck (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA D/S POMIARÓW - od 2 100 PLN

Samodzielne wykonywanie pomiarów mebli, pomoc przy montażu mebli.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Żabokliki-Kolonia (mazowieckie)

HYDRAULIK I MONTER INSTALACJI I URZĄDZEŃ SANITARNYCH - 1 750 - 3 000 PLN

Prace związane z montażem oraz instalacjami sanitarnymi. Praca w Warszawie i okolicach (dojazd zapewnia pracodawca, wyjazdy ok. 5:30 -6:00, powroty ok. 18:00- 18:30).
"HYDRO - BUD" Garwoliński Mariusz Jerzy - 2015-11-30 - Wyszków (mazowieckie)

RECEPCJONISTA HOTELOWY - 1 850 - 2 300 PLN

Recepcjonista hotelowy
Kawon MM Sp. z o.o. Hotel & Restauracja "Salamandra" - 2016-11-15 - Hoczew (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. CHORWACKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE - od 3 500 PLN

bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - 1 017,4 PLN

Obsługa sprzętu biurowego i komputerowego, prowadzenie rozmów z klientami, pomoc przy prowadzeniu dokumentacji kursowej, pisanie przetargów.I zmiana 08.00-16.00.Praca od pon. do pt.
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA Z JĘZYKIEM FIŃSKIM - od 1 850 PLN

Obsługa procesów w dziale księgowości/logistyki czy obsługi klienta, telefoniczny i mailowy kontakt z klientem, zapewnienie doskonałych relacji z klientami, analizowanie i rozwiazywanie zgłaszanych problemów, przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz związanych z codziennymi obowiązkami.
Grupa Progres - 2015-12-24 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 4 000 PLN

-kontrola jakosci części i zespołów na podstawie dokumentacji technicznej-pomiar detali-przygotowanie dokumentacji-współpraca z innymi działami
Gorzowska Fabryka Maszyn CADWIT Sp. z o.o. - 2018-07-03 - Stanowice (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPR. MOTAŻU I REKLAMY - od 2 000 PLN

do uzgodnienia
MG PLAZA S.C. - 2017-04-26 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 1 850 PLN

Praca w bursie szkolnej Zatrudnienie w ramach umowy-zlecenia. Wynagrodzenie 1850zł/m-ąc/brutto. Zgłoszenia mailowe do pracodawcy
BURSA SZKOLNA SMS - 2016-08-05 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA/KSIĘGOWY - od 2 100 PLN

1.Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności oraz kompletności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.2.Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami i prowadzenie pełnej dokumentacji wynagrodzeń osobowych przy pomocy programu finansowo-księgowego.3.Sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami ZUS, PDOF, GUS oraz sprawozdań z wynagrodzeń oraz naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz należnych składek przy pomocy programu PŁATNIK.4.Pomoc w opracowywaniu projektu budżetu w zakresie dot. zatrudnienia i wynagrodzenia w jednostce oraz sporządzanie raportów, analiz i symulacji kadrowo-płacowych.5.Współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi.6.Wykonywanie niezbędnych czynności związanych z realizacją zadań Oddziału
Państwowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-07-19 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

pozyskiwanie zamówień na towary i usługi, przyjmowanie zamówień i ich realizacja, utrzymanie kontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Biedrusko (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 3 000 - 3 500 PLN

Mailowa i telefoniczna obsługa aktualnych klientów firmy. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów Obsługa zamówień. Doradztwo i pomoc klientom w doborze najlepszego dla nich rozwiązania. Dbanie o dobry wizerunek firmy. Sprzedaż podłóg, drzwi i okien.
EXPOL 777 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-28 - Legionowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI(NR 1286) - od 2 400 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:- Przeprowadzanie kontroli jakościowej w trakcie trwania procesu produkcyjnego i po jego zakończeniu zgodnie z dokumentacją;- Odbiór zleceń produkcyjnych oraz produktów końcowych w zakresie zgodności z dokumentacją;- Wykonywanie badań wizualnych VT2 wyrobów;- Odbiór powłok lakierniczych i pokryć galwanicznych;- Analiza reklamacji klientów, podejmowanie działań korygujących i doskonalących, zbieranie danych i prowadzenie reklamacji;- Zlecanie i nadzorowanie napraw wyrobów przychodzących z reklamacji;- Opracowywanie raportów 8D;- Tworzenie i nadzór nad dokumentacją jakościową;- Archiwizacja raportów i zapisów jakościowych.CO OFERUJEMY:- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku;- Ciekawą, pełną wyzwań pracę;- Możliwość rozwoju zawodowego;- Niezbędne narzędzia do pracy na stanowisku.
"FAMOR" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA WSPARCIA SPRZEDAŻY - od 12 PLN

praca przy projektach,umawianie spotkań dla handlowców, monitorowanie rynku systemów informatycznych, marketingu i sprzedazy w sektorze ICT, prowadzenie baz danych w oparciu o system CRM
BMM SP Z O O - 2016-04-22 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY UBEZPIECZEŃ - od 2 200 PLN

Obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń na życie.
4Life Direct - 2017-11-07 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC 268 - od 2 800 PLN

prowadzenie kompleksowej obsługi na odcinku zatrudniania i wynagradzania wszystkich osób pracujących na rzecz spółki, sporządzanie list płac, odprowadzanie składek Zus i podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów
Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o. - 2018-10-08 - Żyrardów (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 4 920 PLN

-Kontakt z klientem niemieckojęzycznym; - Pomoc klientom w zakresie internetowych produktów reklamowych; - Odpowiadanie na pytania klienta. Rozwiązywanie problemów klienta mailowo, telefonicznie oraz przez chat; - Współpraca z działem inżynierów w celu usprawnienia produktów.
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KADROWYCH ORAZ SPECJALISTA DS. PŁACOWYCH - 2 100 - 4 200 PLN

Zakres obowiązków, w szczególności: Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)


Wybierz powiat