SPECJALISTA DS DZIAŁ KADR I PŁAC Skierniewice oferta pracy PRACOWNICY NA CZAS SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS DZIAŁ KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 17 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji pracowników;Kontakt ze wszelkimi instytucjami;Nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność.
Data publikacji: 2020-07-03
Lokalizacja: Skierniewice (łódzkie)
Pracodawca: PRACOWNICY NA CZAS SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stefana Batorego 24, 96-100 Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji pracowników;Kontakt ze wszelkimi instytucjami;Nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: GODZINY PRACY 8:00-16:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|2
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS DZIAŁ KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skierniewice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Skierniewice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1063
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skierniewice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 17 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 20.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Bez doświadczenia zawodowego. Miłe widziane doświadczenie jako pracownik biurowy (około 3 mies.)
Nazwa pracodawcy: PRACOWNICY NA CZAS SP. Z O.O.
danePracodawcy_nip: 8361873498
danePracodawcy_regon: 385737831
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Skierniewicach
Adres pracodawcy:
Al. Niepodległości 7, 96-100 Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV+ SKIEROWANIE Z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Skierniewice
danePracodawcy_kodPowiatu: 1063
Gmina pracodawcy: Skierniewice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Skierniewice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0976942
Ulica pracodawcy: Al. Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 7
Nazwisko osoby zgłaszającej: Tetiana Kozyra
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Skierniewicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 03.07.2020
Oferta pracy ważna do: 24.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c0cb347aa76b753e778090513d8203ca
Podobne oferty pracy
rozliczanie i ewidencja czasu pracy kierowców
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kraków (małopolskie)
analiza i wprowadzanie danych do systemu, księgowanie faktur, sporządzanie raportów, kontakt z partnerem biznesowym w języku rosyjskim i angielskim
kontakt przez PUP - 2019-07-15 - Poznań (wielkopolskie)
szkolenie z zakresu BHP i PPOŻ, zapoznanie ze struktura organizacyjną zakładu, prowadzenie prac związanych ze sprzedażą wytrworzonych produktów i usług zgodnie z wytycznymi dyrekcji, oferowanie produktów frmy, doradztwo klientom, kontakty z potencjalnymi klientami, przygotowywanie ofert, , planowanie i przeprowadzanie działań marketingowych, planowanie ilościowo-wartościowe sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Łuków (lubelskie)
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem w branży reklamowej. Praca w biurze (planowanie sprzedaży, tworzenie ofert, budowanie sieci kontaktów, wyznaczanie celów i tworzenie strategii marketingowej) oraz w terenie (spotkania z klientem, dostosowywanie oferty, negocjacje, zawieranie umów i zbieranie specyfikacji projektu). Szukamy osoby, która potrafi samodzielnie organizować swój czas pracy, cechuje się wysoką kreatywnością, łatwością nawiązywania kontaktów i komunikatywnością. Gwarantujemy niezbędne do pracy narzędzia: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy.
XtraWeb Oskar Szymczak - 2020-01-15 - Kościerzyna (pomorskie)
Wsparcie prawne pracy zarządu spółki i jej poszczególnych działów, kontakty z urzędami i partnerami zewnętrzynymi, tworzenie umów, kontraktów handlowych i porozumień biznesowych w języku rosyjskim/ukraińskim/angielskim/polskim, współpraca z działem księgowości, bieżący monitoring płatności.
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
•Współpraca z Menedżerami Sprzedaży Unilink oraz przedstawicielami poszczególnych Towarzystw Ubezpieczeniowych•Obsługa systemu CRM•Obsługa komunikacji e-mailowej z Agentami Unilink
UNILINK S.A. - 2019-10-16 - Piekary Śląskie (śląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Poznań (wielkopolskie)
Nadzór nad kontraktami oraz podwykonawcami, nadzór nad pracami, przede wszystkim elektrycznymi
LUANS Sp. z o.o. - 2017-07-19 - Żory (śląskie)
nawiązywanie kontaktów z kontrahentami w Iraku, negocjowanie warunków sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Łoś (mazowieckie)
dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2016-06-17 - Lębork (pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "HANIA" - 2020-08-07 - Pleszew (wielkopolskie)
wsparcie kadry administracyjnej i dydaktycznej / badawczo-dydaktycznej w realizacji projektów finansowanych z funduszy strukturalnych,realizacja projektu oraz wsparcie kierownika działu projektów w realizacji poszczególnych projektów (realizacja poszczególnych działań merytorycznych, związanych z zamówieniami publicznymi, promocją projektu, rekrutacją beneficjentów etc. zgodnie z wytycznymi umowy finansowej oraz zasadami poszczególnych programów), przygotowywanie wniosków o płatność oraz wsparcie w przygotowywaniu raportów merytorycznych związanych z rozliczaniem projektów, udział w przygotowywaniu dokumentacji do postępowań – zasada konkurencyjności, rozeznanie rynku, zapewnienie zgodności realizacji projektów z zasadami Programów, wytycznymi Instytucji Pośredniczących
POWIŚLAŃSKA SZKOŁA WYŻSZA - 2020-02-20 - Kwidzyn (pomorskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników ; sporządzanie list płac i ich weryfikacja; sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych; przygotowanie dokumentacji kadrowej i nadzór nad jej obiegiem; bieżąca kontrola realizacji badań lekarskich pracowników; kontakt z pracodawcą osobisty oraz e-mailowy
Usługi Transportowe Ryszard Sobański - 2015-12-11 - Wielka Wieś (pomorskie)
Opracowywanie dokumentacji dotyczącej wyboru wykonawców, współpraca z inwestorem nadzoru, przygotowanie dokumentacji technicznej dotyczącej odbiorców
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Pierzchnica (świętokrzyskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzaani informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analiztycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Baranów (lubelskie)
ofertowanie, liczenie kalkulacji na: samochody, domy, firmy, życie w towarzystwach ubezpieczeniowych; wystawianie polis, wykonywanie raportów sprzedażowych miesięcznych
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Oświęcim (małopolskie)
PRZYJMOWANIE , KOORDYNACJA ORAZ REALIZACJA ZAMÓWIEŃ, NADZÓR NAD REALIZACJĄ ZAMÓWIEŃ, BUDOWANIE ODPOWIEDNIEGO WIZERUNKU FIRMY PODCZAS KONTAKTU Z KLIENTAMI, ZAPEWNIENIE SPRAWNEGO FUNKCJONOWANIA BIURA, PRZYGOTOWYWANIE, PROWADZENIE ORAZ NADZÓR DOKUMENTACJI, RAPORTÓW ORAZ BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI FIRMY, DBANIE O WŁAŚCIWY OBIEG DOKUMENTÓW, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2018-08-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Tworzenie haseł reklamowych, tekstów reklam, projektów graficznych plakatów, folderów itp.,aplikowanie reklam w witrynach sklepowych, kompleksowa obsługa klientów w zakresie doradztwa i tworzenie projektów, przygotowanie plików graficznych do druku, oklejanie samochodów z folii wylewnej, budowa i montaż kasetonów świetlnych, montaż reklam wieloformatowych i banerów, projektowanie i wykonanie nadruków na koszulkach, kubkach, zapalniczkach, długopisach.
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Sierakowice (pomorskie)
Opis stanowiska pracy:•Sporządzanie deklaracji VAT-7, VAT-7UE;•Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego;•Dekretacja i księgowanie faktur zakupu towarów i usług;•Współpraca w zakresie rozliczeń i danych finansowych z jednostkami powiązanymi;•Ewidencja i rozliczanie wydatków kosztowych rozłożonych w czasie (RMK);•Prowadzenie i kontrola ewidencji środków trwałych;•Obsługa kasy fiskalnej zgodnie z obowiązującym prawem;•Sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym;•Kontrola, uzgadnianie poprawności zaksięgowanych dokumentów;•Czynny udział w kontroli podatkowej Urzędów Skarbowych. Wymagania: •Praktyczna umiejętność obsługi oprogramowania księgowo-finansowego;•Znajomość języka angielskiego (mile widziana);•Chęci stałej nauki.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-22 - Racibórz (śląskie)
Odpowiedzialny będziesz m.in. za:
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2017-01-12 - Sanok (podkarpackie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Jabłonowo (mazowieckie)
WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z NAPRAWAMI SPĘKAŃ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ I KONSERWACJA SPRZĘTU-DO PRZUCZENIA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZAWODOWE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DYSPOZYCYJNOŚĆ
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Oferta przeznaczona dla osób z orzeczonym st. niepełnosprawności zamieszkałych na terenie powiatu ziemskiego i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy; Wykształcenie: brak wymagań; obsługa komputera, mile widziana podstawowa znaj. programów graficznych (przewidziane szkolenie wstępne w tym zakresie);umiejętność org. pracy; doś.w marketingu int.; zakres obowiązków: obsługa programów biurowych, obsługa zamówień sklepu int., kontakt z klientem sklepu, przyg. do druku dokumentów i ich konwertowanie w programach graficznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Gliwice (śląskie)
do uzgodnienia
VOICE-NET SP. Z O.O. - 2016-06-07 - Rzeszów (podkarpackie)
telefoniczny kontakt z klientem indywidualnym; bieżąca obsługa zamówień; administracja zamówień;
kontakt przez OHP - 2018-05-07 - Sochaczew (mazowieckie)
- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych związanych z zatrudnieniem pracowników tymczasowych,- Kontakt z pracownikami,- Odbywanie rozmów kwalifikacyjnych,- Raportowanie wyników procesów rekrutacyjnych.
AGOR HR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-12-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca polega na kontakcie telefonicznym z Firmami i zapytaniu, czypotrzebują pomocy w odzyskaniu swoich pieniędzy od kontrahentów,którzy nie zapłacili za faktury. Jeśli dana firma posiada dłużników -wypytanie o sprawę i propozycja spotkania z którymś z naszychPrzedstawicieli Regionalnych, natomiast Specjalista nie umawiakonkretnego terminu - Przedstawiciele już sami kontaktują się zpotencjalnym klientem, by ustalić dogodny termin. Praca więc nie polegaani na sprzedaży ani na ściąganiu długów!
ARENA Knop Krzysztof - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
kontakt telefoniczny z dyrektorami placówek edukacyjnych: szkół, przedszkoli, bibliotek, domów kultury - prezentacja i sprzedaż książek edukacyjnych
GLOBUS, BANIAK JAROSŁAW - 2016-01-26 - Tychy (śląskie)
Stanowisko odpowiada za wsparcie prawne dla biura JTI Ukraina, koncentrując się na działaniach na Ukrainie, w tym na zarządzaniu umowami i udzielaniu porad prawnych związanych z biznesem (które mogą obejmować zarówno aspekty zewnętrzne, np. Marketing produktów, jak i wewnętrzne, np. Wsparcie dla lokalny HR). Zarządzanie obiegiem standardowych umów związanych ze sprzedażą (np. Umów dystrybucyjnych) i kontraktów związanych z zakupami (np. Nieruchomości, materiałów eksploatacyjnych i mediów), a także umów operacyjnych, pożyczek, depozytów, odnawialnych linii kredytowych, umów finansowych, wszystkie powyższe zgodnie z ze standardami zarządzania WIT. Wspieranie i koordynowanie działań w zakresie ładu korporacyjnego, w tym między innymi: przygotowywanie protokołów z posiedzeń zarządu i zgromadzeń akcjonariuszy, koordynowanie zatwierdzeń z siedzibą główną, aranżowanie dokumentów PoA (pełnomocnictwa) zgodnie z wewnętrznymi zasadami, prowadzenie rejestrów decyzji korporacyjnych. Tworzenie i wspieranie działu People & Culture w tworzeniu przepisów i polityk związanych z HR . Tworzenie / aktualizacja, zatwierdzanie i utrzymywanie innych polityk wewnętrznych.
kontakt przez PUP - 2020-01-31 - Warszawa (mazowieckie)