SPECJALISTA DS. CHŁODNICTWA I KLIMATYZACJI(NR 0134) Bydgoszcz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Stanowisko: SPECJALISTA DS. CHŁODNICTWA I KLIMATYZACJI(NR 0134)
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż asortymentu z zakresu chłodnictwa komercyjnego i klimatyzacji obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej- odpowiedzialność za realizację przydzielonego planu sprzedażyRodzaj umowy:Umowa o pracę na pełny etat
Data publikacji: 2020-01-13
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż asortymentu z zakresu chłodnictwa komercyjnego i klimatyzacji obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej- odpowiedzialność za realizację przydzielonego planu sprzedażyRodzaj umowy:Umowa o pracę na pełny etat
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. CHŁODNICTWA I KLIMATYZACJI(NR 0134)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
p:
wykształcenie kierunkowe (preferowane: klimatyzacja, wentylacja, chłodnictwo lub pokrewne)
p:
doświadczenie w branży chłodniczej/klimatyzacyjnej
p: potwierdzona skuteczność handlowa
p: gotowość do nauki i podnoszenia kwalifikacji
p:
dodatkowym atutem będzie znajomość oprogramowania sprzedażowego Insert SubiektGT
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Sposób aplikacji:CV w formacie pliku pdf należy przesłać na adres e-mail: rekrutacja (at) prymusb2b.plUWAGA: w tytule wiadomości należy podać nazwę stanowiska!
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Adres strony pracodawcy: www.prymusB2B.pl
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 27b
Profil działalności pracodawcy:
Kompleksowe zaopatrzenie dla chłodnictwa i klimatyzacji;Części zamienne do AGD i gastronomii;Sprzedaż hurtowa i detaliczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data dodania oferty pracy: 13.01.2020
Oferta pracy ważna do: 19.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7e94d5655d3d004182c0f7da1384022f
Podobne oferty pracy
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-06-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż produktów i usług finansowych, bieżąca obsługa klienta, dbałość o relacje ze stałym klientem, znajomość standardów obsługi
TWÓJ PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-19 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
Wdrażanie oprogramowania CAD/CAM (SigmaNest, cncKad),Szkolenie z obsługi oprogramowania CAD/CAM (SigmaNest, cncKad),Tworzenie raportów,Tworzenie postprocesora do obsługi wycinarki laserowej,Integracja oprogramowania z systemami ERP, Integracja oprogramowania z systemami 3D (SolidWorks, Inventor, itp.),Integracja oprogramowania z wycinarką laserową,Obsługa powdrożeniowa;
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Wałcz (zachodniopomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- pozyskiwanie nowych klientów na terenie RP-kontakt telefoniczny,- pomoc biurowa,- przyuczenie do obsługi programów księgowych,- wprowadzanie do systemu faktur zakupowych oraz wystawianie faktur sprzedażowych,- układanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Dąbrówka Wielka (łódzkie)
- bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającej- tworzenie zestawień, raportów i prezentacji- przygotowywanie oraz weryfikacja merytoryczna dokumentacji- przygotowywanie pełnomocnictw- dystrybucja, rejestracja i archiwizacja wydawanych aktów normatywnych i pełnomocnictw, ścisła współpraca z wszystkimi działami firmy- utrzymywanie wysokiego poziomu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J. Brudzińskiego w Bydgoszczy - 2019-03-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
produkcja tonerów przy wykorzystaniu maszyny do regeneracji tonerów, kompresora wkrętarki oraz specjalistycznego odkurzacza
GOLDEN LINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-20 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
- Nadzór nad inwestycjami,- nadzór nad pracownikami,- rozliczanie czasu pracy pracowników,- przygotowywanie sprawozdań,- przygotowywanie pism do instytucji.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "WESTALKA" - 2018-07-11 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
zamieszczanie ogłoszeń na portalach rekrutacyjnych, umawianie spotkań rekrutacyjnych, udział w spotkaniach rekrutacyjnych, giełdach/targach pracy, bieżąca obsługa biura i klientów centrum rekrutacyjnego
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków:1. obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów detalicznych,2. prezentacja aktualnych ofert w zakresie świadczonych usług telekomunikacyjnych,3. przyjmowanie zamówień telefonicznych i e-mailowych,4. sporządzanie oraz archiwizacja umów o świadczenie usług,5. tworzenie raportów i zestawień sporządzonych umów i zamówień,6. przyjmowanie zgłoszeń o awariach,7. przyjmowanie płatności za abonament,8. telefoniczna windykacja należności,9. współpraca z pozostałymi działami firmy.
VIRTUAL TELECOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-22 - Lublin (lubelskie)
Realizacja zamówień klientów eksportowych. Współpraca z pozostałymi działami w firmie, celem realizacji zamówień.Nadzór nad płatnościami klientów eksportowych.Przekazywanie wymaganych dokumentów do działu księgowości. Kompletowanie dokumentów posprzedażowych. Prace pomocnicze przy generowaniu i analizie raportów sprzedażowych.Współpraca z pozostałymi pracownikami w dziale eksportu - pełnienie zastępstwa w przypadku nieobecności innego pracownika w dziale. Prace wspomagające managerów w wysyłaniu ofert. Udział w imprezach targowych. Wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę. Dbałość o higienę i estetykę na stanowisku pracy i w obrębie biura. Przestrzeganie przepisów BHP oraz bezpieczeństwa przeciwpożarowego.
kontakt przez PUP - 2020-06-19 - Suchy Las (wielkopolskie)
Zakres obowiązków:- sprzedaż części zamiennych do AGD, obsługa klienta, przyjmowanie i realizacja zamówień, udzielanie odpowiedzi na telefoniczne oraz e-mailowe zapytania klientów, doradztwo techniczno-handlowe;- obsługa reklamacji (w tym zwrotów i wymian);- zarządzanie sklepem internetowym, nadzór nad jego poprawnym funkcjonowaniem, obsługa zamówień, wprowadzanie nowych produktów do sklepu, aktualizacja treści, optymalizacja SEORodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2019-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obługa sprzedaży klientów exportowych
"POLMLEK" Spółka z o.o. - 2016-06-07 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Oferta pracy subsydiowana, przeznaczona wyłącznie dla osób zarejestrowanych w Urzędzie Pracy w Pucku.sprzedaż usług hotelowych
BUDIZOL SP.Z O.O. PROPERTY S.K.A. - 2017-02-17 - Rozewie (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw kadrowych , naliczanie wynagrodzeń oraz związanych z nimi opłatami , przygotowanie dokumentów do ZUS
BIURO RACHUNKOWE MAREK KRÓL - 2020-10-15 - Legnica (dolnośląskie)
Opis stanowiska:Wdrażanie oprogramowania CAD/CAM (SigmaNest, cncKad) ;Szkolenie z obsługi oprogramowania CAD/CAM (SigmaNest, cncKad);Tworzenie raportów;Tworzenie postprocesora do obsługi wycinarki laserowej;Integracja oprogramowania z systemami ERP;Integracja oprogramowania z systemami 3D (SolidWorks, Inventor, itp.);Integracja oprogramowania z wycinarką laserową;Obsługa powdrożeniowa;
POWER - TECH JANUSZ MARCIN EJMA - 2016-06-30 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Poszukiwanie pracowników na rynkach wschodnich (Ukraina). Obsługa pracwoników pod względem formalno-prawnym zatrudnienia w Polsce. Praca w siedzibie firmy oraz w delegacji na terenie Polski i Ukrainy. Miejsce pracy: Wrocław, pl. Nowy Targ 28/303, wyjazdy na Ukrainę - opłacane przez pracodawcę. Praca przez 40 godzin w tygodniu. Umowa zlecenie, w póxniejszym okresie istnieje możliwość przejścia na umowę o pracę.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Wrocław (dolnośląskie)
- Zakres zadań: 1. analiza dokumentacji projektowej lub opisu określającego rodzaj, zakres i sposób wykonywania robót wynikających z inwentaryzacji i wymogów Zamawiającego,2. ustalanie i uzgadnianie danych technicznych, technologicznych, organizacyjnych,3. rozsyłanie zapytań ofertowych do podwykonawców,4. dokonywanie wyboru najkorzystniejszej cenowo i zakresowo oferty podwykonawcy/dostawcy/usługodawcy,5. formułowanie pytań dotyczących dokumentacji technicznej do inwestorów,6. aktualizacja bazy danych,7. przygotowywanie wycen do przetargów.- Wynagrodzenie: 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne. Co najmniej rok doświadczenia w pracy na budowie w branży torowej. Doświadczenie w sporządzaniu kosztorysów z zakresu budowy torowisk kolejowych.Umiejętność kosztorysowania za pomocą programu kosztorysowego Norma, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel), dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, zorientowanie na cel. Mile widziane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, mile widziana znajomość programu AutoCAD, mile widziana znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Kontakt telefoniczny (32-358-78-80) w godzinach: 8:00-14:00 lub rekrutacja (at) pkpcs.pl
PKP CARGO SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Katowice (śląskie)
obsługa telebimu, tworzenie prostych animacji na telebim, obsługa zawodów pływackich telebimem
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przygotowanie ofert, kontakt z klientem, wysyłanie zamówień, obsługa programu magazynowego, fakturowanie; WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie, chęć pracy, znajomość podstaw techniki
SCHWER FITTINGS Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Lubliniec (śląskie)
- Planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum; Wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum; Budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum; Kontakt i współpraca z mediami;Współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; Analiza działalności Muzeum m.in. frekwencji odbiorców oferty muzealnej; Koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa); Zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej; Dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi; Prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum; Pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum; Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zewnętrznymi; Koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.- Miejsce wykonywania pracy: Dział Promocji i Wydawnictw Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godz).
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2019-09-23 - Bytom (śląskie)
Poszukiwanie kontrahentów z Polski. Poszukiwanie kandydatów na pracowników spoza terenu Polski. Wyjazdy służbowe.
BFS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-28 - Gdynia (pomorskie)
- Zaopatrywanie firmy w materiały budowlane - drogowe. Prowadzenie magazynu. Zakup materiałów dla firmy. Prowadzenie negocjacji cenowych. Praca w siedzibie firmy w Katowicach oraz na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagane doświadczenie w branży drogowej. Mile widziana znajomość programu magazynowego CDN. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-14 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem cudzoziemców Wypełnianie i kompletowanie wniosków dotyczących uzyskania zezwolenia na pobyt oraz pracę Współpraca z Urzędem Wojewódzkim i Urzędem Pracy Monitorowanie oraz prowadzenie rejestru zatrudnionych cudzoziemców. Miejsce pracy: ul. Wałbrzyska 6, 52-314 WrocławForma umowy: umowa o pracę na czas okreslony , praca w godzinach od 8-16 . Umowa na 3 lata. Oferta w sali: C
JNB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie postępowań administracyjnych, sprawozdawczości związanej z gospodarką odpadami, prowadzenie baz danych, obsługi mieszkańców, wprowadzanie do systemu deklaracji i nadzór.
ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "PILSKI REGION GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI" - 2020-03-17 - Piła (wielkopolskie)
Aktywne pozyskiwanie Klientów biznesowych, budowanie długofalowych relacji z Klientami, współpraca z Klientami w zakresie rozwiązań telekomunkacyjnych i teleinformatycznych, prowadzenie negocjacji handlowych, tworzenie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Międzyrzecz (lubuskie)
Stworzenie bazy danych rosyjskojęzycznych klientów zorganizowanej części przedsiębiorstwa, stworzenie ewidencji zamówieńwpływających z z rynków wschodnioeuropejskich, stworzenie rejestru dokumentacji określonych startupów, utrzymywanie kontaktów z rosyjskojęzycznymi klientami oraz pracownikami firmy.Umowa o dzieło: 20h/tydzień.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Łódź (łódzkie)