SPECJALISTA DS. BADAŃ I ANALIZ -PSYCHOLOG Słupsk oferta pracy OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W SŁUPSKU
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BADAŃ I ANALIZ -PSYCHOLOG
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: ogłoszenie o naborze na stronie odnbip.mirobip.pl; umowa od 3 do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 11.30
Data publikacji: 2020-01-28
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W SŁUPSKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poniatowskiego 4A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ogłoszenie o naborze na stronie odnbip.mirobip.pl; umowa od 3 do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 11.30
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BADAŃ I ANALIZ -PSYCHOLOG
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ogłoszenie o naborze na stronie odnbip.mirobip.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W SŁUPSKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Poniatowskiego 4A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Poniatowskiego
Numer budynku pracodawcy: 4A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
Data dodania oferty pracy: 28.01.2020
Oferta pracy ważna do: 10.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9b21a1419f8d093eb72ca0595843cb4a
Podobne oferty pracy
przygotowanie wniosków o pomoc finansową na realizację przedsięwzięć określonych w LSR, przygotowanie wniosków o płatność, przygotowywanie odpowiednich sprawozdań, poszukiwanie możliwości dofinansowania dlaprojektów LGD Dunajec-Biała, realizacja projektów LGD Dunajec-Biała, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków oraz możliwości otrzymania dofinansowania i animacji lokalnej i współpracy o których mowa w par. 3 ust 8 i ust 9., przygotowanie i wdrażanie projektów w ramach LSR, prowadzenie monitoringu realizowanych operacji, współorganizacja imprez okolicznościowych, monitorowanie wykonywania obowiązków wynikających z ustawy z dnia 16 listopada 2000 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniuterroryzmu ewaluacja wskaźników oraz monitoring wdrażania LSR obsługa posiedzeń Rady Decyzyjnej LGD Dunajec-Biała, uczestnictwo w organizowanych przezLGD targach, konferencjach, wystawach, szkoleniach, badanie stopnia zadowolenia z udzielonego doradztwa
Lokalna Grupa Działania Dunajec-Biała - 2017-11-17 - Zakliczyn (małopolskie)
organizacja spotkań z klientami z Europy Wschodniej, rekrutacja pracowników zagranicznych, prowadzenie dokumentacji, tłumaczenia w j. rosyjskim, ukraińskim, ocena skuteczności marytorycznej i poprawności prowadzonej rekrutacji i adaptacji
KRISMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-08-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
EASY SELECT J. Iskra, B. Gostyńska s.c. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
opracowywanie wniosków aplikacyjnych w ramach działań "miękkich" i "twardych" perspektywy finansowane 2014-2020
Unifund Sp.z o.o. - 2016-03-01 - Andrespol (łódzkie)
nauka sprzedaży wycieczek turystycznych krajowych i zagranicznych
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Kwidzyn (pomorskie)
Analiza sprzedaży, zamówienia dla dostawców, marketing, akcje promocyjne.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Limanowa (małopolskie)
Sprzedaż internetowa, obróbka graficzna produktów w programie komputerowym, reklama.
"POLONTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-21 - Częstochowa (śląskie)
prowadzenie zajęć językowych
EDWINGS Sp. z o.o. - 2018-06-26 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe techniczne; doświadczenie w branży konstrukcji stalowych; umiejętność czytania dokumentacji technicznej oraz umiejętność posługiwania się przyrządami kontrolno-pomiarowymi; znajomośc Ms Word, Ms Excel, AutoCad; wymagane uprawnienia: VT2, PT2 lub MT2; prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: wykonywanie pomiarów geometrii elementów konstrukcji stalowych; kontrola jakości wykonanych spoin; nadzór nad przyrządami kontrolno-pomiarowymi; przygotowywanie dokumentacji jakościowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PROSERWIS MOSTOSTAL GLIWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-05 - Gliwice (śląskie)
organizacja przetargów w branży elektrycznej, nadzór nad przerpowadzonymi remontami i ich odbiór, sprawdzanie dokumentacji technicznej, odpowiadanie na wnioski mieszkańców
Spółdzielnia Mieszkaniowa -NADODRZE - 2017-10-24 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa klientów, sprzedaż
Brugg Cables Sp. z o.o. - 2020-05-26 - Międzyrzecz (lubuskie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Żary (lubuskie)
• aktywne pozyskiwanie nowych darczyńców• raportowanie wyników swojej pracy• obsługa istniejącej bazy darczyńcówPraca na okres próbny: miesiącGodzina zakończenia pracy: 17:00System wynagrodzenia: Podstawa + prowizjaKontakt z pracodawcą: cv przesłać praca (at) centaurus.org.pl Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Fundacja CENTAURUS - 2017-04-26 - Wrocław (dolnośląskie)
-
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2017-09-01 - Gryfice (zachodniopomorskie)
wystawianie faktur, utrzymywanie współpracy z koncernami węglowymi oraz klientami hurtowymi
P.H.U. Sylmet - 2017-01-05 - Alwernia (małopolskie)
1. praca biurowa/stacjonarna2. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy3. stacjonarna sprzedaż produktów połączona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klientów5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz przygotowanie indywidualnych ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych planów8. bieżące wsparcie działu sprzedaży w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. związanych ze sprzedażą10. dokumentowanie i raportowanie działań11. budowanie pozytywnego wizerunku firmy
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2016-05-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykonanie gładzi. Malowanie. Montaż paneli. Montaż drzwi.
Zakład Ogólnobudowlany Karol Frydryszak - 2019-09-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Do podstawowych obowiązków Specjalisty ds. płac należy:- Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami;- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej wynagrodzeń;- Sporządzanie list płac;- Sporządzanie kalkulacji w zakresie wynagrodzeń;- Sporządzanie deklaracji na zaliczkę miesięczną na podatek dochodowy od łącznej kwoty wypłat dokonanych;- Sporządzanie deklaracji rozliczeniowej ZUS DRA wraz załącznikami;- Sprawozdanie do GUS Z - 03 kwartalne o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników; - Sprawozdanie do GUS F- 03 roczne o środkach trwałych;- Sprawozdanie GUS Z 06 roczne o zatrudnieniu, wynagrodzeniu pracowników i czasie pracy, Z-12 wylosowane losowo;- Wyjaśnienia i sprostowania dla ZUS;- Przygotowywanie i wprowadzanie do SIO danych finansowych dotyczących kadry pedagogicznej oraz pracowników administracji i obsługi, koszty i wydatki;- Posiada wiedzę i umiejętności w zakresie rozliczania projektów unijnych;- Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej usług turystycznych dla uczniów i pracowników szkoły zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zamówieniami publicznymi.- Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej powierzonego zakresu obowiązków
Szkoła Podstawowa nr 16 im. F. Chopina w Lublinie - 2018-10-30 - Lublin (lubelskie)
obsługa zagranicznych kontrahentów, poszukiwanie nowych klientów na wschodzie, pośredniczenie w realizacji umów wspołpracy z firmami z Białorusi, Ukrainy, Rosji. Szkolenie polskiej kadry ze znajomości towarów, nadzorowanie sprzedaży produktów oraz pracy pracowników na niższych stanowiskach.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Białystok (podlaskie)
Administrownie systemem teleinformatycznym, w tym: weryfikacja zgodności systemu teleinformatycznego z jego dokumentacją bezpieczeństwa, wdrażanie zabezpieczenia w systemie teleinformatycznym, zakładanie, usuwanie oraz edycja uprawnień użytkownikom kont dostępu do narzędzi teleinformatycznych, uczestniczenie w procesie zarządzania ryzykiem w systemie teleinformatycznym, administrowanie systemami EUROBILET, DziekanatXP, URVE, Cogisoft, ePUAP, POL-on, stroną www uczelni, stroną BIP uczelni; organizacja i zapewnienie dostępu do informacji publicznej, koordynacja spraw informatycznych w AST, tworzenie koncepcji rozwoju zarządzania informatycznego w AST, organizowanie bezpieczeństwa informatycznego w uczelni, opracowanie koncepcji rozwoju sprzętowego, udział w przygotowaniu postępowań przetargowych, udział w pracach związanych z utrzymaniem i rozbudową bazy informatycznej, pomoc w tworzeniu systemu digitalizacji zasobów.
AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO W KRAKOWIE - 2019-04-18 - Kraków (małopolskie)
1. Tworzenie standardów, procedur i wzorów dokumentacji projektowej, w tym dokumentacji związanej z realizacją zamówień w projektach.2. Nadzór nad zgodnością realizacji projektu z obowiązującymi wytycznymi i przepisami prawa krajowego i unijnego. 3. Monitorowanie przebiegu finansowego i rzeczowego projektu zgodnie z wymaganiami instytucji udzielających dotacji.4. Przygotowywanie, pozyskiwanie i weryfikacja dokumentów dotyczących rozliczanych projektów5. Przygotowywanie opisów dokumentów księgowo-kadrowych zgodnie z wytycznymi6. Współpraca z klientami w zakresie realizacji i rozliczania projektów oraz bieżące konsultacje w zakresie rozliczeń finansowych projektów klientów 7. Sprawozdawczość przebiegu rzeczowego i finansowego projektu8. Przygotowanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez Instytucje Pośredniczące9. Aktualizacja wiedzy w zakresie zmiany przepisów regulujących zasady postępowań o dofinansowanie i rozliczanie przyznanych projektów.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie i wydawanie terminowo posiłków, zgodnie z jadłospisem i reżimami technologicznymi produkcji posiłków. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15.30 w Kołobrzegu.
17 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY nr 2117 + WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ w Kołobrzegu - 2018-01-17 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Praca biurowa w dziale sprzedaży, obsługa klientów krajowych i zagranicznych, prace związane z wysyłka towarów
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Roczyny (małopolskie)
KONTAKT Z KLIENTAMI I KOOPERANTAMI Z POLSKI I EUROPY, PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z NAPRAWAMI TABORU KOLEJOWEGO, PROWADZENIE STATYSTYK I ANALIZ DOTYCZĄCYCH AWARII WAGONÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE LUB TECHNICZNO EKONOMICZNE KIERUNEK: TRANSPORT/ LOGISTYKA (PREFEROWANA SPECJALIZACJA Z ZAKRESU TRANSPORTU KOLEJOWEGO), PODSTAWOWA WIEDZA TECHNICZNA Z ZAKRESU BUDOWY I EKSPLOATACJI ŚRODKÓW TRANSPORTU LĄDOWEGO, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU KOMUNIKATYWNYM, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO I NARZĘDZI INTERNETOWYCH, PRAWO JAZDY KAT. B (OD MINIMUM 3 LAT, CZYNNIE WYKORZYSTYWANE),UMIEJĘTNOŚCI MILE WIDZIANE: ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W STOPNIU MINIMUM PODSTAWOWYM, ZNAJOMOŚĆ BRANŻY TRANSPORTU KOLEJOWEGO, DOŚWIADCZENIE W PRACY W SPÓŁCE TRANSPORTOWEJ, UMIEJĘTNOŚĆ NEGOCJACJI Z KLIENTAMI I DOSTAWCAMI, ZNAJOMOŚĆ SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ (ISO,SMS, MMS), UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA RYSUNKÓW TECHNICZNYCH; UMIEJĘTNOŚĆ INTERPERSONALNE: ANALITYCZNEGO MYŚLENIA, SAMODZIELNOŚĆ, ENERGICZNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ I OTWARTOŚĆ W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ I KREATYWNOŚĆ, ŁATWOŚĆ PRZYSWAJANIA NOWEJ WIEDZY, WYSOKA KULTURA OSOBISTA; CV + LIST MOTYWACYJNY NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila: amatejska (at) tankwagon.pl LUB PRZESŁAĆ POCZTĄ NA ADRES: 70-205 SZCZECIN, UL. ŚW. DUCHA 5A/4;
TANKWAGON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie szkoleń dla rolników
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR DANIEL SOCHACKI - 2016-05-09 - Lublin (lubelskie)
monitorowanie wykonania planu, pozyskiwanie danych z podległych jednostek, opracowywanie analiz i sprawozdań; dokonywanie zakupów zgodnie z przyznanym planem finansowym np. prenumerata prasy, artykuły reklamowe, opracowanie i wydruk ulotek, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówień i zapytań o cenę, koordynowanie prowadzonych szkoleń
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-07-24 - Poznań (wielkopolskie)
- Przygotowywanie oraz sprzedaż dań typu"fast food",- Miejsce pracy: Tczew, ul. Kopernika 1, Maxx Kebab,- Możliwość przyuczenia oraz pracy w niepełnym wymiarze,- Kontakt telefoniczny: 731-982-205; 791-213-994- Kontakt e-mail: marekszela (at) wp.pl- Wynagrodzenie na poczatek 7 zł netto za godzinę.
MARKUS MAREK SZELA - 2015-12-18 - Tczew (pomorskie)
Rejestrowanie i opiniowanie zleceń o udzielenie zamówienia publicznego oraz zamówień o wartości poniżej 30.000 euro, Przygotowanie i prowadzenie postępowań przetargowych, w tym: Przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia przygotowanego przez jednostkę zamawiającą, Wprowadzanie i przesyłanie on-line ogłoszeń o zamówieniu i udzieleniu zamówienia, kierowanych do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz do Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w bazie danych TED (Tenders Electronc Daily), Udział w pracach komisji przetargowych, Sporządzanie wymaganej przepisami dokumentacji przetargowej po otwarciu ofert, Prowadzenie korespondencji z wykonawcami, Archiwizacja dokumentacji przetargowej, Prowadzenie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą, Umieszczanie informacji dot. toczących się postępowań przetargowych na stronie internetowej Uczelni (www.apsl.edu.pl), ogłoszeń o zamówieniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odpowiedzi na pytania wykonawców, decyzji o rozstrzygnięciu postępowania przetargowego i innych; Przygotowywanie innych dokumentów niezbędnych w procedurze zamówień publicznych, a także ich gromadzenie i przechowywanie, Weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne; Umowa luty- kwiecień, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30
Akademia Pomorska w Słupsku - 2019-12-11 - Słupsk (pomorskie)
Ocena usterek pojazdów ciężarowych, zlecenie napraw, ewidencja napraw.
BATIM-TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY I SPEDYCJA Sp.J. Barbara Generaux i Janusz Rembilas w Starym Sączu - 2017-03-23 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)