SPECJALISTA DS. ANALIZY RYNKU I WSPÓŁPRACY Z KLIENTAMI Katowice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ANALIZY RYNKU I WSPÓŁPRACY Z KLIENTAMI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - Analiza rynku i potrzeb klientów (głównie koreańskojęzycznych), prowadzenie rozmów biznesowych (w tym za pomocą komunikatorów), sprzedaż produktów (np. kuchnia koreańska - katering) oraz współpraca z koreańskimi kontrahentami, albo spółkami polskimi z kapitałem zagranicznym (koreańskim). Realizowanie celów sprzedażowych możliwość przeprowadzania rozmów z kontrahentem za pośrednictwem środków komunikacji na odległość w porze nocnej (wynika z różnicy czasu miedzy polską a Koreą).- Miejsce wykonywania pracy: Katowice oraz terytorium województwa śląskiego.- Godziny pracy: 8:00-16:00, dwa dni wolne w tygodniu, w razie konieczności przeprowadzenia rozmowy biznesowej także poza ww. godzinami. Praca również w dni wolne: sobota, niedziela.
Data publikacji: 2020-01-30
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Analiza rynku i potrzeb klientów (głównie koreańskojęzycznych), prowadzenie rozmów biznesowych (w tym za pomocą komunikatorów), sprzedaż produktów (np. kuchnia koreańska - katering) oraz współpraca z koreańskimi kontrahentami, albo spółkami polskimi z kapitałem zagranicznym (koreańskim). Realizowanie celów sprzedażowych możliwość przeprowadzania rozmów z kontrahentem za pośrednictwem środków komunikacji na odległość w porze nocnej (wynika z różnicy czasu miedzy polską a Koreą).- Miejsce wykonywania pracy: Katowice oraz terytorium województwa śląskiego.- Godziny pracy: 8:00-16:00, dwa dni wolne w tygodniu, w razie konieczności przeprowadzenia rozmowy biznesowej także poza ww. godzinami. Praca również w dni wolne: sobota, niedziela.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ANALIZY RYNKU I WSPÓŁPRACY Z KLIENTAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na stanowisku przedstawiciela handlowego lub na podobnym stanowisku. Uprawnienia: mile widziane prawo jazdy kat. B. Umiejętności: odporność na stres, silne zdolności negocjacyjne, nastawienie na realizację celów sprzedażowych, samodzielność. Inne wymagania: mile widziana znajomość kuchni koreańskiej, zwyczajów koreańskich, konieczna znajomość etykiety południowokoreańskiej, mile widziane osoby posiadające własne środki transportu np. samochód do 3,5 T. Na ofertę mogą kandydować osoby ze stwierdzonym stopniem niepełnosprawności. Wymagana znajomość języka koreańskiego w mowie w stopniu C1, w piśmie: nie wymagane, mile widziana znajomość w stopniu B2.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny w sprawie oferty pracy z PUP Katowice w godzinach: 14:00-15:30 lub osobisty w godzinach: 8:00-14:00.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: Pośpiecha
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy:
RESTAURACJE I INNE STAŁE PLACÓWKI GASTRONOMICZNE. SPRZEDAŻ HURTOWA OWOCÓW I WARZYW.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.01.2020
Data dodania oferty pracy: 30.01.2020
Oferta pracy ważna do: 13.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4c43a37c48e5bdf5c616df99b9b4da89
Podobne oferty pracy
Sporządzanie ofert przetargowych, pomoc prawna w zakresie obsługi spółki. Firma zajmuje się m.in sprzedażą wyrobów medycznych, mebli medycznych itp.
MULTIMED SP.Z.O.O - 2017-05-22 - Łódź (łódzkie)
Fryzjerstwo damsko-męskie
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Niepołomice (małopolskie)
- Pozyskiwanie obiektów do sprzedaży, obsługa klientów zagranicznych w tym klientow rosyjskojęzycznych , tworzenie katalogów aukcyjnych, reklama firmy.- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (3 lata). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 10:00-18:00. Wymagana biegła znajomość języka rosyjskiego w mowie i piśmie. Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Wymagane 2-letnie doświadczenie w zakresie marketingu i PR.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Katowice (śląskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
- zatwierdzanie szaty graficznej opakowań pod względem znakowania (zgodnie z obowiązującymi normami)- zamawianie opakowań - kontrola opakowań podczas procesu produkcji- zamawianie art. biurowych i eksploatacyjnychWynagrodzenie ustalane indywidualnie w zależności od posiadanego doświadczenia.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Kros Sp. z o.o. - 2018-11-05 - Iłownica (pomorskie)
Opis i zakres obowiązków stazysty:Zaznajomienie się zes strukturą organizacyjną, regulaminem pracy, przeszkolenie BHP i PPOŻ. Zapoznanie z obsługą programu sprzedażowego. Przyjmowanie dostaw, towarów w punkcie sprzedaży, dbanie o wizerunek punktu sprzedazy oraz jakość obsługi klienta, przyuczenie do obsługi kasy fiskalnej i terminala pod nadzorem opiekuna.
kontakt przez PUP - 2020-08-19 - Człuchów (pomorskie)
dekretacja dokumentów księgowych,wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego,tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne Stowarzyszeniawykonywanie innych zleconych prac.
Stowarzyszenie Wsparcie Społeczne "Ja-Ty-My" - 2019-01-30 - Łódź (łódzkie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Tczew (pomorskie)
bieżąca obsługa szkoleń BHP
"LAVORO" Sp. z o.o. - 2018-01-04 - Sosnowiec (śląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: kompleksową obsługę stałych klientów oraz pozyskiwanie nowych klientów budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami opracowywanie zapytań ofertowych tworzenie planów sprzedaży i ich realizacja raportowanie wyników sprzedażowych
"JAGRAM-PRO" S.A. - 2017-05-22 - Susz (warmińsko-mazurskie)
Standaryzacja i automatyzacja cześci procesów finansowych.Zapewnienie odpowiedniej sprawozdawczości, walidacji danych i analityki.Zapewnienie prawidwłocyh oraz terminowych płatności.Koordynacja działań pomiędzy zewnętzrnymi a podległymi organizacjami firmy.Proponowanie i realizacja dalszych usprawnień w ramach procesu Purchase to Pay
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie ofert handlowych bieżąca obsługa klienta, pozyskiwanie nowych klientów przyjmowanie i wprowadzanie zamówień,kształtowanie dobrego wizerunku firmy stała współpraca z innymi działami stała współpraca z przedstawicielami handlowymi. Praca w godzinach 6-14
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-02 - Ozimek (opolskie)
Obowiązki związane z wykonywanym zawodem, pozyskiwanie kontrahentów.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "GRALBET" Sp.z o.o. - 2017-02-01 - Gralewo-Stacja (warmińsko-mazurskie)
- uczestnictwo w rekrutacjach- tworzenie systemów motywacyjnych
"TRANSSYSTEM" SPÓŁKA AKCYJNA SP. K. W WOLI DALSZEJ - 2017-10-13 - Wola Dalsza (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert i kontakt z klientem
Hotel TARNOVIA S.A. - 2017-05-29 - Tarnów (małopolskie)
Kompleksowa obsługa importu wyrobów medycznych, negocjacje z producentami i dostawcami, składanie zamówień, zlecanie transportu, sporządzanie dokumentacji importowej. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE INTERGOS SP. Z O.O. - 2016-05-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
Odbieranie telefonów, pisanie wiadomości e-mailowych, pakowanie towaru, utrzymanie kontaktu z kontrahentem.
P.P.H.U Łukasz Rostkowski - 2020-07-31 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Spawacz konstrukcji stalowych. Praca w godz.: 6-14. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony. Pracodawca oferuje bezpłatne zakwaterowanie.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:- dekretowanie i księgowanie dokumentów,- rozliczanie sprzedaży wewnętrznej,- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie z kontami księgi głównej,- ewidencja środków trwałych,- kontrolę dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym,- współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania sprawozdań finansowych, dekretacji podatkowych oraz lokalnych statystyk.- analiza rozrachunków,- wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca i roku.Miejsce pracy: RajkowyKontakt: telefon: 887-070-153 lub 887-070-135; e-mail: kadry (at) schmithpolska.plCV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy dla potrzeb kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów, którzy nie wyrazili na to zgody nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie przez Schmith Polska S.A. z siedzibą przy ul. Szkolnej 3 w miejscowości Kulice, 83-130 Pelplin, wpisaną w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku , VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000500233, REGON 222042370, NIP 5932596525, kapitał zakładowy: 150 000,00 zł, zawartych w CV na potrzeby obecnego(*), przyszłych procesów rekrutacji (*).
SCHMITH POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-03 - Rajkowy (pomorskie)
telefoniczna obsługa klientów, tworzenie raportów, współpraca z serwisem, tworzenie analiz, obsługa posprzedażowa
DEFTRANS SP. Z O. O. - 2018-01-24 - Milicz (dolnośląskie)
Współudział w realizacji strategi marketingowej spółki. Tłumaczenie dokumentacji ofertowo - handlowej.
MOSTOSTAL WECHTA Sp. z o.o. - 2017-10-07 - Słupca (wielkopolskie)
- Obsługa klienta-Rekrutacja i selekcja-Administracja-Działania promocyjno -handlowe-Działania telemarketingowe
ZVIAGELONE - 2017-07-03 - Brwinów (mazowieckie)
prace spawalnicze
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2018-04-10 - Dęblin (lubelskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Mleczówka (mazowieckie)
• przygotowanie materiałów reklamowych, • tworzenie i realizowanie polityki marketingowej, • budowanie długofalowych relacji z klientem, • budowanie pozytywnego wizerunku Kancelarii, • aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez działania marketingowe.Wykształcenie wyższe. Praktyczna znajomość zagadnień z szeroko pojętego marketingu, reklamy i narzędzi z tym związanymi. Kreatywność i dobra organizacja pracy. Samodzielność otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Profesjonalizm w działaniach związanych z obsługą klienta, umiejętność. Obsługi komputera Ms Office. Dyspozycyjność. Roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS - 2016-06-08 - Lublin (lubelskie)
obsługa klientów, przyjmowanie i realizowanie zamówień, obsługa komputera i kasy fiskalnej, obsługa programu "SUBIEKT"
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Zabiele (lubelskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku, którego dotyczy nabór zobowiązana będzie między innymi do: - Sporządzania dla nauczycieli i pracowników administracji list płac, naliczania zasiłków chorobowych, macierzyńskich, wychowawczych, opiekuńczych, ekwiwalentów za urlop wypoczynkowy, świadczeń urlopowych dla nauczycieli, dodatkowych wynagrodzeń itp., - Naliczania i rozliczania potrąceń z tytułu rozliczeń publiczno-prawnych, - Prowadzenia ewidencji płac pracowników na kartach wynagrodzeń, - Prowadzenia ewidencji zasiłków chorobowych, wychowawczych, macierzyńskich, opiekuńczych płatnych z funduszu ZUS, - Zawiadamiania ZUS o podjęciu i zakończeniu pracy przez pracownika szkoły ( druki ZUS), - Zawiadamiania ZUS o osiąganych dochodach przez pracowników pobierających emerytury lub renty, w zakresie zawieszenia lub zmniejszenia świadczeń, - Współdziałania z główną księgową w zakresie prowadzenia ewidencji i rozliczeń z ZUS i US, - Wypełniania PIT-11 i PIT- 40 o osiąganych dochodach przez pracowników i przekazywania ich do urzędów skarbowych i osób zainteresowanych, - Współpracy z kadrami w zakresie przekazywania informacji o zmianach w stanie zatrudnienia, zaszeregowania oraz bieżących i okresowych regulacjach płac, - Sporządzania sprawozdań i statystyk z zakresu zatrudnienia i funduszu płac oraz zasiłków, - Prowadzenia wspólnie z głównym księgowym analizy płac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,Prowadzenia ewidencji działalności funduszu mieszkaniowego naliczania pożyczek mieszkaniowych, - Sporządzania zbiorczych zestawień list płac i deklaracji ZUS oraz not księgowych, - Sporządzania druków RP-7, zaświadczeń o dochodach, sprawozdań do GUS, - Sporządzania i przekazywania do ZUS deklaracji rozliczeniowych i raportów, - Obsługi programów: płace, kadry, przelewy, zlecone, Płatnik, obsługi elektronicznych zwolnień lekarskich. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16, 20 godzin tygodniowo.
Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu - 2016-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, rozliczenia ZUS, PFRON
Licencjonowane Biuro rachunkowe DUO sp. z o.o. - 2018-02-26 - Iława (warmińsko-mazurskie)