SPECJALISTA DS. ANALIZ I STRATEGII MARKETINGOWYCH Lublin oferta pracy SMB Consulting Sebastian Bochyński
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ANALIZ I STRATEGII MARKETINGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: • Tworzenie strategii i planów marketingowych, wdrażanie i pomiar efektywności • Tworzenie biznesplanów na potrzeby instytucji biznesowych i finansowych • Tworzenie analiz marketingowych oraz badań rynkowych • Współudział w tworzeniu nowych koncepcji biznesowych • Tworzenie koncepcji akcji promujących i reklamowych
Data publikacji: 2020-06-04
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: SMB Consulting Sebastian Bochyński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SŁOMKOWSKIEGO 6/87, 20-492 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Tworzenie strategii i planów marketingowych, wdrażanie i pomiar efektywności • Tworzenie biznesplanów na potrzeby instytucji biznesowych i finansowych • Tworzenie analiz marketingowych oraz badań rynkowych • Współudział w tworzeniu nowych koncepcji biznesowych • Tworzenie koncepcji akcji promujących i reklamowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|8
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ANALIZ I STRATEGII MARKETINGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0663
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 87
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Data zakończenia pracy: 30.09.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRACA POD PRESJĄ CZASU
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność pracy w zespole
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : Umiejętności ustalania priorytetów, dyspozycyjność i terminowość, doświadczenie w obszarze marketingu.[Umiejętność 1] : Doskonała znajomość narzędzi marketingowych – umiejętne posługiwanie się nimi w praktyce, umiejętność tworzenia strategii działań marketingowych,[Inne] : Możliwość udziału w szkoleniach.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: SMB Consulting Sebastian Bochyński
danePracodawcy_nip: 7122190672
danePracodawcy_regon: 430832800
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
JEZUICKA 5/7m10, 20-113 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Lublin
danePracodawcy_kodPowiatu: 0663
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lublin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954700
Ulica pracodawcy: JEZUICKA
Numer budynku pracodawcy: 5
danePracodawcy_nrLokalu: 7m10
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 04.06.2020
Oferta pracy ważna do: 31.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?424fcfd9623b750702c3e3e82a5e4648
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie i utrzymanie klientów, tworzenie ofert handlowych, sporządzanie dokumentacji przetargowej, analiza rynku i ofert konkurencji, obsługa reklamacji, fakturowanie sprzedaży, utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi kontrahentami, organizacja transportu, zawieranie umów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, dbałość o dobry wizerunek firmy.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2019-04-10 - Gdynia (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych do klientów.
Poczta Polska SA - 2018-02-21 - Gdynia (pomorskie)
obsługa klientów indywidualnych i biznesowych przy sprzedaży usług kurierskich
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Świdnik (lubelskie)
Zapoznanie z zasadami obsługi klientów hurtowni i inne
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
Instytut Podstawowych Problemów Techniki - 2017-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż surowców, obsługa komputera, kontakt z klientami
NAPRZÓD Sp. z o.o. - 2016-01-28 - Rydułtowy (śląskie)
zakup towaru z Turcji, negocjowanie cen i warunków umowy, budowanie dobrej relacji i współpracy z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi, dbanie o realizację celów zakupowych, zarządzanie bazą dostawców, przyjmowanie zwrotów i reklamacji; raca w zespole tureckojęzycznym
kontakt przez PUP - 2020-03-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Analiza rozwiązań systemów ERP,IT oraz ich wydażenie w Polsce. Analiza projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, Diagnozowanie projektów.
COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP.Z O.O. - 2017-02-22 - Gdynia (pomorskie)
•koordynowanie zleceń i terminów serwisowych,•prowadzenie uzgodnień z klientem w sprawie napraw i przeglądów,•diagnozowanie usterek oraz dokonywanie napraw na miejscu i u klienta,•doradztwo techniczno – serwisowe,•uruchamianie i testowanie urządzeń, •tworzenie protokołów napraw i analiza przyczyn problemów,•utrzymywanie pozytywnych relacji i rozwój współpracy z klientami firmy;okres zatrudnienia 1 rok; godz. pracy 7-15;
MMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-26 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie magazynu oraz rozliczeń produkcji, praca na terenie HM Legnica
PMT Linie Kolejowe Sp. z o.o. - 2020-02-14 - Legnica (dolnośląskie)
Specjalista ds. sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Osoba ta odpowiadać będzie za sporządzanie dokumentów rozliczeniowych (wnioski o płatność, o uruchomienie środków, wszelkie harmonogramy finansowe i płatności) zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu pn. Modernizacja Opery Nova w Bydgoszczy oraz wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności na lata 2014 -2020 a także innymi dokumentami powiązanych z realizowanym projektem. Wprowadzanie zapisów do elektronicznego systemu księgowości Opery oraz dokonywanie przelewów finansowych nie będzie objęte zakresem obowiązków służbowych. W zakresie obsługi finansowej będzie odpowiedzialna za przygotowywanie wystąpień do MKiDN oraz WK-P. Specjalista do spraw rozliczeń będzie zobowiązany w szczególności do ścisłej współpracy z specjalistą ds. rozliczeń inwestycyjnych Opery Nova, główną księgową Opery Nova oraz specjalistą ds. rozliczeń projektu.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2016-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż produktów, rozwój rynków międzynarodowych, podstawy logistyki, tłumaczenia.
kontakt przez PUP - 2019-07-09 - Warszawa (mazowieckie)
KOORDYNACJA GRUPY PRACOWNIKÓW ZE SRI LANKI, POMOC W ORGANIZACJI ICH ZAKWATEROWANIA, FORMALNOŚCI DOTYCZĄCYCH PODPISYWANIA UMÓW, TŁUMACZENIA, PRZEBIEGU SZKOLEŃ BHP I PRACOWNICZYCH, OSOBA DO KONTAKTU Z PRACOWNIKIEM W RAZIE PROBLEMÓW KOMUNIKACYJNYCH. TŁUMACZENIE UMÓW, WSZELKICH DOKUMENTÓW Z J. ANGIELSKIEGO NA J.SYNGALSKI/TAMILSKI
kontakt przez PUP - 2020-01-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU ODPOWIEDZIALNY BĘDZIE ZA ZAPEWNIENIE SPRAWNOŚCI INSTALACJI I URZĄDZEŃ KONIECZNYCH DLA NIEZAKŁÓCONEGO FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTWA BATEKO W POLKOWICACH. W SZCZEGÓLNOŚCI OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU REALIZOWAĆ BĘDZIE WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH NAPRAW I KONSERWACJI URZĄDZEŃ ORAZ INSTALACJI -WENTYLACYJNYCH, ELEKTRYCZNYCH, PRZEMYSŁOWYCH ORAZ TRANSPORTOWYCH. STANOWISKO PODLEGA BEZPOŚREDNIO KIEROWNIKOWI ZAKŁADU.
BatEko Sp. z o.o. - 2017-11-21 - Polkowice (dolnośląskie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2016-01-20 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie min. średnie, kier. elektronik; doświadczenie: brak wymagań; uprawnienia SEP mile widziane; zakres obowiązków: montaż systemów bezpieczeństwa; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze;
AUTORYZOWANY ZAKŁAD INSTALACJI ALARMOWYCH "ALERT" JANUSZ SERAFIN - 2017-01-17 - Zabrze (śląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- administracyjne wsparcie przy organizacji wewnętrznych i zewnętrznych szkoleń,- nawiązywanie kontaktu z firmami szkoleniowymi i zbieranie ofert,- nadzór nad dokumentacją szkoleniową,- przygotowywanie wniosków szkoleniowych, zgłoszeń i pism urzędowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)
•kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa klientów biura rachunkowego•sporządzanie list płac•sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji do ZUS, US, PFRON•prowadzenie i aktualizacja akt osobowych i dokumentacji pracowniczej•obsługa kadrowa pracowników•prawidłowe, rzetelne i terminowe wykonywanie zadań przydzielonych do realizacji
BZ Consulting Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Gdańsk (pomorskie)
Całokształt prac związanych z funkcjonowaniem w Składzie Porażyn Punktu Informatycznego.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2019-07-08 - Porażyn (wielkopolskie)
Zarządzanie sklepem internetowym, obsługa klienta, przygotowanie i wysyłka towaru.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
obsługa urządzeń biurowych oraz komputera Word,Excel,Outlook
Multiconsult Polska Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
1.Księgowanie dokumentów finansowych w systemie komputerowym 2.Klasyfikacja kosztów związanych z działalnością spółki według zakładowego planu kont (Cost Center) oraz prowadzenie ewidencji kosztów.3.Wystawienie faktur sprzedaży dla klientów 4.Realizacja procedury płatności dostawcom lokalnym, krajowym i międzynarodowym, zapewniające zgodność z terminami płatności. 5.Realizacja płatności obowiązkowych gwarantujące zgodność z terminami płatności.6.Zarządzanie kasą 7.Uzgodnienie kont: miedzy wewnętrzną księgowością i wynikami zewnętrznego biura rachunkowego.8.Nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych
MERALLIANCE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-08 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
Aktywna sprzedaż produktów i uslug bankowych Klientom Detalicznym. Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami. Monitorowanie zakresu koprzystania przez Klientów z usług oferowanych przez bank. Promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez bank.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. I oddział w Kamieniu Pomorskim - 2018-03-27 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów indywidualnych oraz wykonawców. Bezpośrednia sprzedaż produktów firmy. Obsługa komputera, kasy fiskalnej, programu Subiekt lock, obliczanie projektów, koordynacja zamówień oraz magazynu.
NOVATOR Spółka Jawna Rajchel & Jelonkiewicz - 2017-03-09 - Pińczów (świętokrzyskie)
Bieżąca obsługa klienta indywidualnego oraz biznesowego, obsługa kasowa
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów salonu z bielizną Dalia, doradztwo w zakresie brafittingu, obsługa kasy fiskalnej. Dwie zmiany w godz. 9-21Kontakt kandydtaów z pracodawcą: tel. 71 311 82 23
DALIA WŁODARCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-08-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Produkcja wyrobów cukierniczych, galanterii cukierniczej
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Oleśnica (dolnośląskie)