SPECJALISTA DS. ANALIZ EKONOMICZNYCH Pruszcz Gdański oferta pracy ENERGA Wytwarzanie S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ANALIZ EKONOMICZNYCH
Wynagrodzenie: do 4 810 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie analiz rynkowych oraz otoczenia konkurencyjnego, analiza opłacalności realizacji projektów inwestycyjnych i modernizacyjnych, ocena efektywności wytwarzania i sprzedaży energii dla źródeł wytwórczych, opracowywanie i monitorowanie brenchmarków dla działalności wytwórczej.
Data publikacji: 2018-04-27
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: ENERGA Wytwarzanie S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie analiz rynkowych oraz otoczenia konkurencyjnego, analiza opłacalności realizacji projektów inwestycyjnych i modernizacyjnych, ocena efektywności wytwarzania i sprzedaży energii dla źródeł wytwórczych, opracowywanie i monitorowanie brenchmarków dla działalności wytwórczej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 810 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ANALIZ EKONOMICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 4 810 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe z zakresu finansów, ekonomii, zarządzania lub rachunkowości, minimum 5 lat doświadczenia, bardzo dobra znajomość MS Office, doświadczenie w sporządzaniu analiz ekeonomicznych, znajomość prawa energetycznego, ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych, znajomość zasad funkcjonowania systemu energetycznego w Polsce.Praca w godz. 7.00-15.00.Miejsce pracy: Pruszcz Gdański.Kontakt: 58 692 18 70
Nazwa pracodawcy: ENERGA Wytwarzanie S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 472
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.04.2018
Data dodania oferty pracy: 25.04.2018
Oferta pracy ważna do: 24.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Telefoniczny kontakt z dłużnikami oraz podmiotami zewnętrznymi współpracującymi z Kasą w zakresie dochodzenia wierzytelności,- Korespondencja z dłużnikami oraz podmiotami zewnętrznymi współpracującymi z Kasą w zakresie dochodzenia wierzytelności,- Księgowanie i monitorowanie otrzymanych płatności od Komorników Sądowych, Sądów Powszechnych oraz Syndyków Masy Upadłości,- Realizacja procesu windykacji w zakresie postępowań sądowych i egzekucyjnych, (weryfikacja dokumentacji kredytowej na etapie przedsądowym, sporządzanie pozwów o zapłatę, wniosków egzekucyjnych do Komorników Sądowych)- Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących wyników procesu windykacji.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA IM. UNII LUBELSKIEJ W LUBLINIE - 2018-08-14 - Lublin (lubelskie)
Bieżąca obsługa zamówień klientów
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY ELEKTRO-PLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-24 - Niedźwiady (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji,udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-19 - Tajęcina (podkarpackie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Gdańsk (pomorskie)
pozyskiwanie i opracowywanie informacji na temat rynku produktów i usług oraz prognoza kierunków jego rozwoju, ocena aktualnej sytuacji rynkowej i opracowanie prognozy funkcjonowania produktu / usługi na rynku poprzez ustalenie przedmiotu, zakresu, narzędzi i formy pomiaru lub analizy
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Żyrardów (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów, zbieranie zamówień, przedstawianie ofert, dopasowanie pod względem kulturalnym ofert
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad dokumentacją techniczno- jakościową związaną z procesem montażu/spawania- ewidencja prac spawalniczych - zlecenie i nadzorowanie prowadzenia badań laboratoryjnych- odbiór materiałów, prefabrykacji konstrukcji stalowych i rurociągów, instalacji, urządzeń i obiektów wraz z wykonaniem i kompletowaniem dokumentacji odbiorowej zgodnie z planem zapewniania jakości
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Jedlicze (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-10-11 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie rekrutacji i selekcji na stanowiska robotnicze i nierobotnicze
SPE Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Kontakt z Towarzystwem Ubezpieczeń, prowadzenie spraw w wewn. systemie, korespondencja sądowa, prowadzenie kalendarza, sporządzanie pism i dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Legnica (dolnośląskie)
Obsługa klienta sklepu meblowego, dbałość o wizerunek firmy, sprzedaż mebli zgodnie z polityką firmy.
MEBLODEX-BIS PIOTR KWIATKOWSKI - 2017-04-05 - Suchedniów (świętokrzyskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Kielce (świętokrzyskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;• koordynacja zadań wynikających ze współpracy z jednostką terenową.
kontakt przez OHP - 2017-06-13 - Gdynia (pomorskie)
-Sterowanie i koordynacja przebiegu wdrażania nowych produktów oraz zmian technicznych -Terminowa realizacja zamówień klienta w fazie przedseryjnej -Nadzór nad przepływem materiałów fazy przedseryjnej -Nadzór nad terminowym wdrażaniem zmian technicznych -Techniczne ustalenia z dostawcami i klientami -Optymalizacja obowiązujących procesów -Przekazywanie wiedzy fachowej innym pracownikom
SITECH Sp. z o.o. - 2018-04-05 - Września (wielkopolskie)
wyksz.wyższe kierunkowe lub techniczne, min. 2 lata doświadczenia na ww stanowisku,znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń,wiedza z naliczania płac, obsługa programu płatnik;rejestracja pracowników w ZUS, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, wystawianie zaświadczeń, kontrola badań lekarskich, BHP, sporzadzanie deklaracji do PFREN, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych, zgłoszonych do ZUS, rozliczanie pracowników oddelegowanych do pracy za granicę, dokonywanie potrąceń i korespondencja z komornikami
Spółka Doradztwa Podatkowego "ULMEX "Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Kontakt z klientami firmy w celu ustalenia płatności, sposobu księgowania, współpraca z działem handlowym w zakresie wsparcia sprzedaży, bieżąca praca na kontach klientów.Kontakt z pracodawcą: daria.nowak (at) hydrosolar.pl
HYDROSOLAR spółka z ograniczoną odpowiedzialnością DOLNY ŚLĄSK sp.k. - 2016-05-06 - Wrocław (dolnośląskie)
naliczanie wynagrodzeń, przygotowanie danych do listy plac oraz jej weryfikacja. Prowadzenie akt osobowych Pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przygotowanie dokumentów z zakresu administracji personalnej i płac. Rozliczanie składek ZUS oraz obsługa dokumentów zgłoszeniowych ZUS. Przygotowanie raportów, deklaracji i analiz na potrzeby spółki i instytucji zewnętrznych.
CARTLANDER Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Łebieniec (pomorskie)
Staż w firmie Stanlux. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 48.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kielce (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie klientów ze wschodniej części Europy, sporządzanie ofert handlowych w języku ukraińskim, specyfikacji.Praca na terenie kraju, Ukrainy, Litwy oraz Łotwy.
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Rogoźnik (śląskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi; min. 2 lata doświadczenia; mile widziana znajomość obsługi programu OPTIMA; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa, naliczanie list płac (wynagrodzenie urlopowe, chorobowe, ekwiwalent za urlop, odprawy, rozliczanie czasu pracy itd.), prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, sprawozdania GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OPI BIURO RACHUNKOWOŚCI I FINANSÓW AGNIESZKA OLBRYŚ - 2017-03-03 - Gliwice (śląskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-26 - Warszawa (mazowieckie)
oferat stażu dla wskazanego kandydata:sporządzanie deklaracji miesięcznych wraz z załącznikami, zgłoszenie do ubezpieczenia społecznego pracodawcy, pracownika, członka rodziny,
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Piła (wielkopolskie)
a) organizacja kursów zawodowych,b) przeprowadzanie kursów zawodowych,c) prowadzenie dokumentacji dot. kursów zawodowych,d) propocja szkoły
Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego - 2016-10-12 - Rawicz (wielkopolskie)
Praca w biurze w Krakowie oraz prowadzenie szkoleń i wdrożeń na terenie całej Polski (z zakresu systemów informatycznych, które oferuje firma), prowadzenie dokumentacji wdrożeniowej, budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Kraków (małopolskie)
Osoba odpowiedzalna za wykonywanie instalacji C.O. systemem KAN-THERM w brygadach 3-5 osobowych ukrińskojęzycznych. Wykształcenie zawodowe. Doświadczenie zawodowe 2 lata na stanowisku hydraulika. Kompletny kurs systemów KAN-THERM.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Ząbki (mazowieckie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ TELEFONICZNA, SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ, WPROWADZANIE DANYCH DO PROGRAMU, PROWADZENIE DOKUMENTACJI HANDLOWEJ, OBSŁUGA PRZESYŁEK POCZTOWYCH, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE,ZNAJOMOŚĆ OUTLOOK, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO LUB ANGIELSKIEGO, CV WYSYŁAĆ NA E-MAIL; praca (at) temca.pl
TEMCA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
aktywana sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "PIAST" - 2018-03-29 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzenie dokumentacji personalnej ewidencja i archiwizacja dokumentów naliczanie wypłat, L4, składek praca w systemie Optima oraz Płatnik
SQS SP. Z O.O. - 2017-01-26 - Kraków (małopolskie)