SPECJALISTA DS. ANALITYKI FINANSOWEJ Kraków oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ANALITYKI FINANSOWEJ

Wynagrodzenie: od 1 500 PLN

Zakres obowiązków: Bieżące działania księgowo- kadrowe pod skrzydłami głównej księgowej, księgowanie oraz dekretowanie kosztów oraz przychodów Fundacji, wykonywanie projektów budżetów oraz planów finansowych, projektów sprawozdań i raportów finansowych, wykonywanie symulacji finansowych.

Data publikacji: 2020-07-07

Lokalizacja: Kraków (małopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Bieżące działania księgowo- kadrowe pod skrzydłami głównej księgowej, księgowanie oraz dekretowanie kosztów oraz przychodów Fundacji, wykonywanie projektów budżetów oraz planów finansowych, projektów sprawozdań i raportów finansowych, wykonywanie symulacji finansowych.

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20

Zmianowość pracy: nie dotyczy

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 75

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ANALITYKI FINANSOWEJ

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020

Data zakończenia pracy: 31.07.2023

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dobra znajomość oprogramowania księgowego Rewizor GT, Gratyfikant G, dobra znajomość Platnika, Wykształcenie wyższe ekonomia, zarządzanie. Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, bardzo dobra organizacja czasu, dyscyplina i planowanie. Znajomość j. obcych rosyjski oraz ukraiński na poziomie biegłym z uwagi na obowiązki polegające na komunikacji z ros./ukr. klientami.

danePracodawcy_nip: 6762539321

danePracodawcy_regon: 368753438

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12

danePracodawcy_kodPowiatu: 1261

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241306

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 07.07.2020

Oferta pracy ważna do: 20.07.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 07.07.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 07.07.2020

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9f60bec696f496c9533570554d31ae38

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - od 4 120 PLN

nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami i utrzymywanie pozytywnych relacji handlowych z dotychczasowymi, przygotowanie ofert oraz prezentacji wizualnej produktów dla klientów, sprzedaż, negocjacje handlowe monitorowanie zleceń oraz zadowolenia klientów, praca w dziale handlowym - stacjonarna.
Zakład Produkcji Odzieży „ARGOS” Grażyna Korytowska - 2020-08-13 - Suchy Las (wielkopolskie)

SPECJALISTA BIURA OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

obsługa systemu PCB, drukowanie faktur sprzedażowych, współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz klientami, dodatkowe obowiązki biurowe
IGLOTEX Kraków Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

Przyjmowanie pracowników, prowadzenie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie pism i wniosków, obsługa programu kadrowo-płacowego i księgowego, prowadzenie księgowości, znajomość przepisów, samodzielna praca, sporządzanie druków A1, oddelegowanie zagranicę
Konstruktor spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-05-02 - Siestrzechowice (opolskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI W REFERACIE PODATKÓW I OPŁAT - od 2 000 PLN

1. księgowanie wpłat podatków: rolnego, od nieruchomości, leśnego, od środków transportowych, (osób fizycznych i prawnych); 2. rozliczanie wpływów za dany miesiąc wg klasyfikacji budżetowej i uzgadnianie z księgowością budżetową 3. prowadzenie egzekucji administracyjnej zaległości podatkowych ww. podatków 4. prowadzenie postępowań podatkowych w związku ze złożonymi wnioskami w sprawie: - umorzenia zaległości oraz odroczenia terminów płatności lub rozłożenia na raty podatków od środków transportowych - umorzenia odsetek od zaległości podatkowych5. prowadzenie postępowań podatkowych w sprawie określenia wysokości zobowiązania w podatku od środków transportowych6. przygotowywanie danych do sprawozdań kwartalnych z wykonania budżetu gminy w części dotyczącej należności, salda końcowe - wg klasyfikacji budżetowej oraz skutków obniżenia górnych stawek podatkowych, umorzeń, odroczenia terminów płatności i rozłożenia na raty w podatku od środków transportowych i opłaty od posiadania psów
URZĄD MIASTA I GMINY ŚCINAWA - 2016-08-02 - Ścinawa (dolnośląskie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

Pakowanie, sortowanie, konfekcjonowanie
"JOB PARTNER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-13 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW APARATURY MEDYCZNEJ - od 2 400 PLN

prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej aparatury medycznej i sprzętu; sprawne diagnozowanie awarii aparatury medycznej i sprzętu, ocena stanu technicznego; uczestnictwo przy odbiorze nowo zakupionej aparatury medycznej i sprzętu, montażu oraz uruchomieniu; przeprowadzanie analiz opłacalności napraw,, w tym tworzenie analiz i kosztów napraw aparatury medycznej oraz ich opiniowanie; przygotowywanie postępowań za usługi serwisowe aparatury medycznej i nadzór nad realizacją umów zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych; przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych w zakresie obsługi sprzętu i aparatury medycznej, w tym uczestniczenie w szkoleniach dotyczących nowo zakupionego sprzętu i aparatury medycznej; opiniowanie stanu technicznego sprzętu i aparatury medycznej/odpowiedzialność za terminowe wycofywanie z eksploatacji niesprawnej aparatury medycznej/ udział w wystawianiu orzeczeń technicznych.Zakres odpowiedzialności: odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie aparatury medycznej i pomiarowej; odpowiedzialność za terminowe realizowanie okresowych przeglądów technicznych, kalibracji, walidacji aparatury pomiarowej, zgodnie z zaleceniami producentów.
WOJEWÓDZKI SPECJALISTYCZNY SZPITAL DZIECIĘCY IM.PROF.DR ST.POPOWSKIEGO W OLSZTYNIE - 2018-03-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 1 200 PLN

wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej danej firmy, kreowanie wizerunku firmy, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 600 PLN

Wyszukiwanie przetargów, pomoc przy weryfikacji opisu przedmiotu zamówienia (analiza), pomoc przy tworzeniu oferty przetargowej, monitorowanie stanu dostarczenia oferty / uzupełnienia oferty, reagowanie na wezwania Zamawiającego w postępowaniu, współpraca z działem zaopatrzenia, sprzedaży i laboratorium
Farmator Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2020-02-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI - od 2 800 PLN

zamawianie towarów, kompletacja dostaw, dostawa do klienta, fakturowanie, prowadzenie rejestru księgowego Symfonia
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 3 650 PLN

Wykształcenie wyższe: ekonomiczne, handlowe lub pokrewne. 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży. BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ J. ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE. Znajomość pakietu MS Office, znajomość modułu sprzedażowego SAP, znajomość INCOTERMS i przepisów prawa handlowego
SGL Carbon Polska S.A. - 2017-02-03 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - od 4 000 PLN

1. Bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym.2. Promowanie i sprzedaż produktów i usług bankowych oferowanych przez Bank.3. Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-19 - Błonie (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW FUNDUSZY UNIJNYCH - od 2 100 PLN

przygotowywanie wniosków i biznesplanów o dotacje dla rolników
BIURO RACHUNKOWE ABC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Nowy Pożóg (lubelskie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 200 PLN

sprawozdawczość w zakresie ochrony środowiska, występowanie do urzędów z wnioskami o wydanie decyzjiwynagrodzenie 2200 zł brutto+ premia
OILER Spółka z o.o. - 2017-02-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW INWESTYCJI I REMONTÓW (SYGN. PO V WO 1111.1.2018) - 4 000 - 5 000 PLN

- Szczegółowe informacje o konkursie, sygn. PO V WO 1111.1.2018 znajdują się na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Katowicach: www.katowice.po.gov.pl - Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty do spraw inwestycji i remontów wykonuje zadania polegające, w szczególności na: - koordynacji i nadzorze nad realizacją programów inwestycyjnych i zadań remontowych: przygotowaniu programu inwestycji i zadań remontowych, uczestniczeniu w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontów, przygotowaniu i kontroli budżetu zadań inwestycyjnych i remontowych,uzyskaniu niezbędnych w procesie inwestycyjnym lub remontowym uzgodnień i pozwoleń, ocenie kompletności, spójności i poprawności rozwiązań projektowych, przedmiarów, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów i dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, udziale w przygotowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji, rozliczaniu zadań inwestycyjnych i remontowych pod względem finansowym, technicznym i merytorycznym, monitorowaniu i kontroli pracy wykonawców zgodnie z zawartymi umowami, rozliczaniu wykonawców z wykonanych zadań i postępu prac budowlanych, także poprzez organizowanie i branie udziału w naradach koordynacyjnych na budowie, nadzorze nad dokumentacją podwykonawczą sporządzaną przez wykonawcę.- współpracy przy pozyskiwaniu nowych nieruchomości w celu zabezpieczenia powierzchni biurowych i magazynowych na potrzeby prokuratur okręgu katowickiego, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków do jednostek nadrzędnych w sprawie pozyskania środków finansowych na realizację inwestycji i zadań remontowych, - uczestniczeniu w przygotowaniu i realizacji postępowań w trybie zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związanych z utrzymaniem nieruchomości, - udziale w opracowywaniu projektów planów wydatków jednostki w zakresie inwestycji i remontów oraz utrzymania nieruchomości, jak też sporządzeniu kwartalnych analiz i sprawozdań w tym zakresie, - sporządzaniu okresowych przeglądów budynków będących w dyspozycji prokuratur okręgu katowickiego, - bieżącym administrowaniu nieruchomościami użytkowanymi przez Prokuraturę Okręgową w Katowicach i prokuratury rejonowe okręgu katowickiego.- Wynagrodzenie: 4000-5000 zl brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca: 7:30-15:30. - Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe drugiego stopnia,- pełna zdolność do czynności prawnych,- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- nie prowadzenie przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym konkursem, - wykształcenie wyższe techniczne drugiego stopnia, - minimum 3-letnie doświadczenie w koordynowaniu prac budowlanych,- nieposzlakowana opinia, Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie określonych w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2017 roku, poz. 1332 - tekst jednolity ze zm.) - doświadczenie przy budowie, rozbudowie, remontach lub administrowaniu obiektów będących w dyspozycji jednostek sektora finansów publicznych, - doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (środki unijne, WFOŚiGW, NFOŚiGW, itp.), - umiejętności wykorzystywania specjalistycznych narzędzi informatycznych, np. AutoCAD, NormaPro, MS Project, itp., - znajomość przepisów prawa z zakresu prawa budowlanego, zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, - znajomość obsługi komputera, w tym korzystanie z aplikacji biurowych.
PROKURATURA OKRĘGOWA W KATOWICACH - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA HACAP - od 2 000 PLN

Dokonywanie zamówień towarów do kuchni, pilnowanie terminów zamówień, dbałość o świeżość produktów, efektywna gospodarka magazynowa.
Bartosz Milewski "Róża Wiatrów" Biuro Turystyki Żeglarskiej Łodź - 2016-10-26 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)

CIEŚLA SZLUNKOWY - od 13,7 PLN

- montaż i demontaż szalunków systemowych oraz wykonywanie deskowań indywidualnych- transport ręczny i mechaniczny deskowań- wykonywanie innych konstrukcji drewnianych (bariery, pomosty, zabezpieczenia)- praca na terenie powiatu zawierciańskiego oraz w delegacji wg miejsca wykonywania zleceń
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Zawiercie (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 1 850 PLN

REALIZOWANIE PLANÓW SPRZEDAŻY, OBSŁUGA KLIENTA, SPORZĄDZANIE UMÓW KREDYTOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW - od 2 700 PLN

Koordynowanie prac związanych z czasowym zatrudnieniem pracowników, administrowanie dokumentacją personalną, pomoc w adaptacji nowych pracowników, praca w biurze oraz cała Polska
kontakt przez PUP - 2019-12-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA ETYKI BIZNESU (ENG. COMPLIANCE ANALYST) - do 4 500 PLN

bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze,praca wyłącznie na języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PR - 997,4 PLN

staż
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS.PROJEKTOWANIA STOISK INDYWIDUALNYCH - od 2 100 PLN

Pozyskiwanie klientów w celu wykonywania graficznych projektów stoisk targowych, przygotowywanie projektów stoisk targowych wraz z wyceną oraz dokumentacją techniczną, nadzór nad wykonaniem zabudowy stoiska przez firmy zabudowujące, prowadzenie rozliczeń z klientami oraz firmami zabudowującymi.
TARGI KIELCE S.A. w Kielcach - 2015-11-24 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA STALI (BOROWINA) - 2 400 - 3 000 PLN

Organizowanie pracy i kierowanie zespołem, praca przy komputerze - fakturowanie, sporządzanie ofert.
M-S PICO Rusztowania Sp. z o.o. - 2018-10-25 - Borowina (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - 1 033,7 PLN

oferta dla osób powyżej 30 roku życia - przyjmowanie dokumentacji księgowej, wydawanie dokumentów, zapozanie się z programem księgowym.księgowanie i dekretacja dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2020-03-09 - Augustów (podlaskie)

SPECJALISTA DS ZAOPATRZENIA - od 2 600 PLN

bieżący kontakt z dostawcami części zamiennych, koordynacja przeglądów, serwisów oraz terminów ubezpieczeń maszyn budowlanych
Usługi Budowlane MAT BUD Mateusz Mierzejewski - 2020-06-25 - Troszyn (mazowieckie)

PAKOWACZ RĘCZNY - od 13 PLN

pakowanie towaru, przygotowywanie do wysyłkikontrola wizualna
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Kokotów (małopolskie)