SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH Gdańsk oferta pracy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: 2 250 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa sekretariatu.
Data publikacji: 2019-02-13
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Józefa Hallera 16/18, 80-426 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa sekretariatu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 250 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 250 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, minimum roczne doświadczenie zawodowe, obsługa komputera. Miejsce pracy oraz kontakt: Gdańsk, Sobieskiego 92, tel. 605 305 804.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Gen. Józefa Hallera 16/18, 80-426 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Gen. Józefa Hallera
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 14.02.2019
Oferta pracy ważna do: 22.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zaopatrywanie w częcsi samochodowe, pomoc w prowadzeniu warsztatu
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie oraz przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie ekspertyz, publikacji, wzorów dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi, współpraca z podmiotami zewnętrznymi, doradztwo w zakresie zamówień publicznych, prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie zamówień
Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej - 2016-06-29 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Prace biurowo-organizacyjne związane z obsługą klienta (grup wycieczkowych, biwakowych, osób dorosłych, imprez eventowych oraz okolicznościowych) - zapewnienie najwyższej jakości obsługiWspomaganie działań reklamowo-promocyjnych firmyDbanie o pozytywny wizerunek firmyBudowanie i rozwijanie działu sprzedaży i innych komórek firmy; praca w godz. 8-16; wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-18
"TAX" s.c. - 2016-09-07 - Runowo (pomorskie)
Prowadzenie spraw marketingowych firmy
PSS SPOŁEM w Lubinie - 2016-01-11 - Lubin (dolnośląskie)
wypałnianie arkuszy Excel i Word, składanie ofert, wniosków, wysyłanie pism, prowadzenie dokumentacji komputerowej prowadzonych budów
"MARAD ENERGIA" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-08-28 - Sosnowiec (śląskie)
Specjalista ds. sprzedaży- Obsługa bieżąca partnerów handlowych w przydzielonym rejonie (wybrane województwa). Aktywizacja nowych partnerów handlowych. Przygotowywanie analiz i raportów, rozliczanie pracy partnerów handlowych. Wymagania: wykształcenie ogólnokształcące, obsługa komputera, pr. jazdy kat. b, podstawowa znajomość j. angielskiego.
PayTel S.A. - 2017-05-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
Opis zadań:•Prowadzenie sprzedaży wolnych miejsc w Ośrodku Wczasowym „Leśna Przystań” w Rewalu, zarówno online jaki i sprzedaży bezpośredniej,•Prowadzenie aktywnej polityki reklamowej i marketingowej, w tym prowadzenie strony Internetowej, kompleksowe przygotowywanie materiałów reklamowych, informacyjnych, promocyjnych oraz nadzór nad ich dystrybucją, •Analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, •Współpraca z podmiotami prowadzącymi działalność z zakresu usług turystycznych, z agencjami świadczącymi usługi eventowe oraz z firmami szkoleniowymi, w celu pozyskania Gości,•Administrowanie bazą lokalową Ośrodka, •Kreowanie pozytywnego wizerunku Ośrodka.
Leśny Ośrodek Szkoleniowy w Puszczykowie - 2018-12-13 - Rewal (zachodniopomorskie)
Obsługa sprzedazy internetowej i bezpośredniej, przygotowywanie ofert, analiza rynku, pomoc przy projektach instalacyjnych i oświetlenia busynków, obsługiwanie sieci LAN oraz administrowanie domenami Windows 2008
Magdalena Kudla SATURN Przedsiębiorstwo Handlowe/Ledy Sp. z o.o. - 2016-04-20 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
Analiza i kontrola bieżącej działalności, wsparcie w przeprowadzeniu kontroli kosztów działalności, sporządzanie raportów, sporządxanie analiz finansowych.
TBAI Poland Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Wykroty (dolnośląskie)
przygotowanie ofert handlowych, badanie potencjału rynku, prace biurowe, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Jankowo Gdańskie (pomorskie)
Rozpatrywanie reklamacji i sporządzanie dokumentacji, przyjmowanie zwrotów, wystawianie dokumentów. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 6:45-15:00, 12:45-21:00 lub 13:45-22:00.
POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-31 - Kraków (małopolskie)
-obsługa systemu kadrowego-wsparcie telefoniczne dla pracowników w zakresie procedur-wsparcie telefoniczne dla pracowników w zakresie polityk-wsparcie telefoniczne dla pracowników w zakresie systemów kadrowych
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Kraków (małopolskie)
Planowanie kierunków rozwoju; organizowanie zajęć z zakresu nauki aktywnego poszukiwania pracy; tworzenie banku danych; udzielanie informacji o szkoleniach.
MAŁOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOT.HUFCÓW PRACY Z SIEDZIBĄ W KRAKOWIE - 2018-10-04 - Tarnów (małopolskie)
obsługiwanie wybranych sieci komputerowych
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM. CYPRIANA KAMILA NORWIDA - 2017-10-13 - Świdnik (lubelskie)
- prowadzenie konkursów ofert na oddanie w użytkowanie obwodów rybackich, - ustanawianie i znoszenie obwodów rybackich- analiza stanu formalno – prawnego wód powierzchniowych, - wydawanie zaświadczeń do konkursów ofert - prowadzenie spraw związanych z rybactwem śródlądowym – rejestry, ewidencje, opracowywanie pisemnych odpowiedzi dla interesantów- wyjazdy terenowe w celu wykonywania kontroli wypełniania przez użytkowników rybackich obowiązków zapisanych w umowach użytkowania (np.zarybienia
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ W SZCZECINIE - 2016-05-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Handel art. spożywczymi, pozyskiwanie nowych odbiorców i dostawców, negocjacje handlowe z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie: wyższe, doświadczenie zawodowe: 3-5 lat ; mile widziana znajomość jęz. angielskiego; obsługa komputera i programów komputerowych; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: komunikacja międzyludzka, monitorowanie i analiza rynku mieszkaniowego, samodzielność, odpowiedzialność za pracę; umiejętności negocjacyjne, łatwość nawiązywania kontaktów; jedna zmiana, miejsce pracy: Gliwice;
"MIŁY DOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-04 - Gliwice (śląskie)
prace na budowie przy elewacjach
"KAM-BUD" WORONICZ BOGDAN - 2016-05-31 - Zabłudów (podlaskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków okreśony zgodnie z ustawą o ochronie PPOŻ
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2016-12-13 - Częstochowa (śląskie)
Zapoznanie z zasadami organizacji oraz prowadzenia biura i inne
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Opis stanowiska:Wdrażanie oprogramowania CAD/CAM (SigmaNest, cncKad) ;Szkolenie z obsługi oprogramowania CAD/CAM (SigmaNest, cncKad);Tworzenie raportów;Tworzenie postprocesora do obsługi wycinarki laserowej;Integracja oprogramowania z systemami ERP;Integracja oprogramowania z systemami 3D (SolidWorks, Inventor, itp.);Integracja oprogramowania z wycinarką laserową;Obsługa powdrożeniowa;
POWER - TECH JANUSZ MARCIN EJMA - 2016-06-30 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Organizacja, prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych. Prowadzenie niezbędnej dokumentacji.
Caritas Archidiecezji Katowickiej - 2016-07-15 - Lędziny (śląskie)
Zakres obowiązków:1. Planowanie i organizowanie pracy z uwzględnieniem przepisów prawa pracy, BHP zasad ergonomii oraz zasad etycznych;2. Konstruowanie programów profilaktycznych spójnych z programem terapii uzależnień;3. Prowadzenie zajęć psychochedukacyjnych i profilaktycznych uzależnień;4. Nawiązywanie kontaktu terapeutycznego z pacjentem/klientem;5. Diagnozowanie na potrzeby opracowania planu terapii/leczenia;6. Opracowywanie celów i planów terapii uzależnień dostosowanych do potrzeb pacjenta/klienta;7. Prowadzenie pracy terapeutycznej grupowej i/lub indywidualnej oraz dobieranie odpowiednich metod, technik i narzędzi pracy;8. Prowadzenie dokumentacji merytorycznej/leczniczej;9. Monitorowanie, ocenianie efektów realizowania planów terapeutycznych uzależnień;10. Autoanalizowanie pracy podczas superwizji.- Wynagrodzenie: od 1125 do 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Możliwość pracy w pełnym wymiarze czasu pracy dla osób zainteresowanych. Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość współpracy w ramach własnej działalności gospodarczej.-Praca na 1/2 etatu w godzinach: 9:00-22:00 do uzgodnienia z pracodawcą. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagany kurs PARPA. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty terapii uzależnień. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: terapia (at) interia.eu
CENTRUM ROZWOJU UMYSŁU MIND MARZENA ŻMIDZIŃSKA - 2019-02-06 - Katowice (śląskie)
Główne obowiązki:- przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczegoi agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej;- udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń,w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celuzapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnieniabezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału orazdo Komendy Głównej Straży Granicznej;- przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej,w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożeniapożarowego;- opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonaniawymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórychczynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe(telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów przeciwpożarowych;- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-03-06 - Racibórz (śląskie)
Naliczanie wynagrodzeń. Praca jednozmianwowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
KANCELARIA PODATKI-RACHUNKOWOŚĆ SP. Z O. O. - 2017-02-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe ( w tym licencjat), prawo jazdy kat.B, obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office, umiejętności handlowe, marketingowe, znajomość j. rosyjskiego, angielskiego w stopniu biegłym. Doświadczenie zawodowe min. 2 lata. Ogólny zakres obowiązków: opracowanie materiałów reklamowych i marketingowych; praca z systemami Google (AdWords, Analitycs); wdrażanie projektów marketingowych związanych z działaniami SEM/SEO; ustawianie, analiza i raportowanie kampanii marketingowych; współtworzenie oraz realizacja globalnej strategii marketingowej; monitorowanie działania konkurencji oraz trendy rynkowe; regularne zamieszczenie ogłoszeń na portalach Gumtree.pl, OLX.pl, Lento.pl, itp.; pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy; eksport i import sprzętu i chemii do rynków wschodnich (Ukraina, Rosja); praca z programem Excel, Pchoroshop; poszukiwanie i prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z potencjalnymi pracownikami z rynków wschodnich. Miejsce wykonywania pracy: Lublin
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Lublin (lubelskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Józefów (mazowieckie)
-
Zakład Produkcyjno-Handlowy W.Bęben, Cz.Bęben S.C. - 2018-09-14 - Waśniów (świętokrzyskie)