SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO (O) Tarnów oferta pracy MAŁOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOT.HUFCÓW PRACY Z SIEDZIBĄ W KRAKOWIE
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO (O)
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie kierunków rozwoju; organizowanie zajęć z zakresu nauki aktywnego poszukiwania pracy; tworzenie banku danych; udzielanie informacji o szkoleniach.
Data publikacji: 2018-10-04
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: MAŁOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOT.HUFCÓW PRACY Z SIEDZIBĄ W KRAKOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie kierunków rozwoju; organizowanie zajęć z zakresu nauki aktywnego poszukiwania pracy; tworzenie banku danych; udzielanie informacji o szkoleniach.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Prośba pracodawcy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rozwoju zawodowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymaganie: wykształcenie wyższe, preferowane: pedagogika lub doradztwo zawodowe, min. 1 rok doświadczenia, samodzielność w działaniu. Zakres obowiązków: planowanie kierunków rozwoju; organizowanie zajęć z zakresu nauki aktywnego poszukiwania pracy; tworzenie banku danych; udzielanie informacji o szkoleniach. Praca w Tarnowie od pon. do pt. w godz.: 7.45-15.45; wynagrodzenie od 2 200 zł brutto. Kontakt: MAŁOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOT.HUFCÓW PRACY Z SIEDZIBĄ W KRAKOWIE, Aleja Juliusza Słowackiego 44, 30-018 Kraków, wcześniejszy kontakt tel.: 14 633 07 06 wew. 16, CV przesłać na e-mail: kadry.malopolska (at) ohp.pl
Nazwa pracodawcy:
MAŁOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOT.HUFCÓW PRACY Z SIEDZIBĄ W KRAKOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Al. Słowackiego 44, 30-018 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV lub bezpośrednio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: CV przesłać na e-mail; wcześniejszy kontakt tel.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Al. Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 44
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rozwoju zawodowego
Data dodania oferty pracy: 07.10.2018
Oferta pracy ważna do: 26.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3400 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Zatrudnienie od 04.06.2018 r. do 31.05.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: nie wcześniej niż 04.06.2018 r.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE w szczególności MS EXCEL, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2 lub OPCJA -3:OPCJA 1: Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.OPCJA 2: Dobra znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.OPCJA 3: Dobra znajomość języka francuskiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Katowice (śląskie)
Udział w prowadzeniu postępowań dotyczących nakładania kar pieniężnych w związku z wykorzystywaniem częstotliwości bez wymaganego pozwolenia radiowego, zwalczania zakłóceń radioelektrycznych. Udział w prowadzeniu kontroli emisji stacji nadawczych RiTV i innych służb radiokomunikacyjnych wykonywanych przez Ruchome Stacje Pomiarowe w Terenowych Punktach Kontroli Emisji.Udział w wykrywaniu przypadków używania urządzeń radiokomunikacyjnych nadawczych i nadawczo-odbiorczych bez wymaganych pozwoleń radiowychi uprawnień.Udział w prowadzeniu postępowań pokontrolnych z zakresu radiokomunikacji.Wykrywanie przypadków używania urządzeń radiokomunikacyjnych nadawczych i nadawczo-odbiorczych bez wymaganych uprawnień.Udział w prowadzeniu kontroli radiokomunikacyjnych bezpośrednich.
URZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ - 2016-08-03 - Gdynia (pomorskie)
Zakres obowiązków:-wykonywanie prac ogrodniczych przy obiektach przemysłowych (pielenie chwastów, przycinka roślin)-sprzątanie obiektów przemysłowych (mycie okien, usuwanie kurzu itp.)-kontrola obiektów przemysłowych pod kątem czystości
GRAFMAX SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Tczew (pomorskie)
kierownik serwisu autobusowego
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W POZNANIU S.A. - 2018-09-05 - Poznań (wielkopolskie)
koordynowanie przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych, rozładunek i przyjmowanie fizyczne surowców na magazyn, współpraca z działem produkcji, zaopatrzenia w zakresie działań logistycznych, prowadzenie niezbędnej dokumentacji, obsługa transportowa przy wymianie elementów linii, dostarczanie pustych palet i odbiór palet z gotowym wyrobem z linii pakowania, przygotowanie wyrobu gotowego do wysyłki, udział w inwentaryzacjach, odwożenie elementów z Kontroli Jakości do magazynu wyrobów gotowych, załadunek i rozładunek samochodów dostawczych, przyjmowanie i wydawanie meteriałów do produkacji, dbanie o prawidłowe ładowanie baterii, dbanie o prawidłową wymianę baterii, kontrola stanu technicznego wózka, realizacja innych plac zleconych przez przełożonego
EPICOM SP. Z O.O. - 2016-06-29 - Bogumiłów (łódzkie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta portugalskojęzycznego, konsultowanie transakcji, poszukiwanie nowych producentów, kontakt z klientem portugalskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Łódź (łódzkie)
obsługa sprzedazy zagranicznej (kraje UE)
FROZEN FOODS SP. Z O.O. z siedzibą w Łodzi - 2017-04-04 - Grabów (łódzkie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
Analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Andrychów (małopolskie)
1. Wykonywanie produkcyjno-technicznych zadań związanych z procesem produkcyjnym zgodnie z ustalonym planem produkcyjnym i normami jakości.2. Wypełnianie odpowiednich dokumentów związanych z wykonywanymi czynnościami zgodnie z obowiązującymi procedurami i instrukcjami.
"Gotec Polska" Sp. z o.o. - 2017-01-17 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)
zapoznanie sie z regulaminem wewnętrzym UG, zapoznanie z zakresem pracy wszystkich komórek organizacyjnych, przygotowywanie pism i dokumentów w edytorze tekstów, zakładanie i prowadzenie dokumentacji i ewidencji urzędowej, obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja, aktualizacja i wprowadzanie treści na stronę internetową gminy
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Malczyce (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż usług turystycznych, bezpośredni kontakt z klientem
JOBHOUSE SPÓŁKA Z O.O. - 2016-12-02 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Realizacja planu sprzedaży na określonym rynku, obsługa zamówień klientów eksportowych, przygotowywanie ofert handlowych, wysoka jakość obsługi stałych oraz nowych klientów.
ZAKŁAD PRODUKCJI URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH S.A. - 2017-02-02 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Ewaluacja i monitoring LSRDoradztwo w biurze LGD
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Czosnów (mazowieckie)
Bieżąca obsługa klientów firmy, komunikacja z klientami, rozwiązywanie problemów poprzez dostępne kanały: e-mail, chat, tickets, raportowanie o swoich wynikach pracy, wyjazdy słuzbowe, branie udziału w szkoleniach, utrzymywanie porządku w miejscu pracy. Praca w godz.: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; znajomość rynku materiałów budowlanych; doświadczenie w branży budowlanej; obsługa komputera oraz kasy fiskalnej; prawo jazdy kat. B; uprawnienia na wózek widłowy podnośnikowy; rozwijanie sprzedaży; nawiązywanie kontaktów handlowych; obsługa klientów kluczowych; wystawianie dokumentacji finansowych; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-BUDOWLANE "PB' PAWEŁ BIERNAT - 2017-08-14 - Gliwice (śląskie)
jw.
PBM POŁUDNIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Sprzedaż produktów spożywczych.
FENIX Paweł Wojewoda - 2018-01-15 - Wieleń (wielkopolskie)
obsługa korespondencji, zakładanie teczek aktowych, pomoc przy archiwizacji
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Sulęcin (lubuskie)
dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2018-04-16 - Lębork (pomorskie)
Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zarządzaniu nieruchomościami (warunek konieczny), wykształcenie minimum średnie zawodowe - preferowane techniczne, licencja zarządcy nieruchomości lub odbyte kursy w zakresie zarządzania nieruchomościami, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, znajomość procedur prawa zamówień publicznych, prawo jazdy kategorii B, rzetelność, terminowość, dokładność i dobra organizacja pracy, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.
Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Kwatera Społecznego - 2017-01-31 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- przygotowywanie i prezentowanie ofert hotelu,- aktywne pozyskiwanie nowych klientów,- obsługa bieżących zapytań,- nadzór nad przebiegiem organizowanych imprez,- budowanie długofalowych relacji biznesowych,- tworzenie planów marketingowych hotelu,- sporządzanie raportów sprzedaży i analizy wyników.
Piotr Szostak Hotel Port 110 - 2018-02-27 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Promocja i sprzedaż usług Orange Polska, w tym usług bankowych, energii.Obsługa klientów.
ORANGE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-14 - Wodzisław Śląski (śląskie)
przyjmowanie, rejestrowanie, wysyłka poczty; realizacja połączeń telefonicznych; -zastępstwo asystentki zarządu
HOMANIT SP. Z O.O. - 2016-05-17 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie klientów w celu sprzedaży produktów bankowych, obsługa kasowa klientów. Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące, praca w systemie równoważnym, dwie zmiany w zakresie godzin 09.00-17.30. Praca w Pile i Złotowie.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-12 - Piła (wielkopolskie)
1) stała współpraca z Radcą Prawnym zatrudnionym w 4 RBLog,2) analizowanie pod względem formalno-prawnym:a) projektów umów cywilno-prawnych zawieranych z podmiotami zewnętrznymi,b) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych przez Komendanta Bazy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów decyzji administracyjnych,c) projektów wydawanych przez Komendanta Bazy aktów prawnych o charakterze wewnętrznym (regulaminów, zarządzeń, wytycznych, rozkazów),d) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych na podstawie przepisów prawa pracy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów sprawozdań;3) dla celów prowadzenia postępowań (w tym postępowań windykacyjnych), których stroną jest 4 RBLog lub Komendant 4 RBLog, przed sądami powszechnymi, przed sądami administracyjnymi oraz przed innymi organami orzekającymi:a) opracowywanie i analizowanie niezbędnej dokumentacji, opracowywanie projektów pism procesowych,b) wykonywania zadań w zakresie zastępstwa procesowego na zasadach określonych w art. 351 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. 2016, poz. 233 z późn. zm.) oraz w § 6 Regulaminu odbywania aplikacji radcowskiej (załącznik do Uchwały Krajowej Radców Prawnych Nr 90/VII/2009 z dnia 17 października 2009 r.);4) występowanie o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne (osoby funkcyjne) Bazy informacji niezbędnych dla terminowej i jakościowej realizacji zadań z zakresu obsługi prawnej;5) prowadzenie rejestru spraw, o których mowa w pkt. 2);6) przygotowywanie wniosków dotyczących zmiany stosowanych w 4 RBLog wzorów klauzul umownych, wzorów decyzji administracyjnych lub wzorów aktów administracyjnych kierownictwa wewnętrznego w celu ich uzgodnienia z aktualnym stanem prawnym oraz z aktualnymi poglądami judykatury sądów powszechnych lub sądów administracyjnych;7) udzielanie wyjaśnień dotyczących prawa powszechnie obowiązującego (jego treści, wykładni i stosowania) w zakresie objętym działaniem 4 RBLog;8) uczestniczenie we wszystkich szkoleniach wewnętrznych dotyczących pracowników administracji organizowanych w 4 RBLog;9) ochrona danych osobowych przetwarzanych na zajmowanym stanowisku służbowym;10) przestrzeganie w codziennym funkcjonowaniu przepisów dotyczących bhp, ppoż. oraz ochrony informacji niejawnych.Praca na umowę o pracę, 1/2 etatu - wynagrodzenie 1000 zł brutto + 10% premii.Kontakt z pracodawcą 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-06-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Przeprowadzanie badań psychologicznych oraz opiniowanie kandydatów do służby w SG z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi diagnostycznych, prowadzenie profilaktyki psychologicznej funkcjonariuszy i pracowników OSS SG, zapobieganie skutkom zaburzeń przy narażeniu na stres, a w szczególności stresu pourazowego i wypalenia zawodowego, udzielanie pomocy psychologicznej w trudnych sytuacjach funkcjonariuszy i pracowników OSS SG, opiniowanie psychologiczne funkcjonariuszy i pracowników SG w celu określenia ich przydatności do służby na określonym stanowisku służbowym/ pracy na potrzeby Służby Medycyny Pracy, opiniowanie psychologiczne wniosków funkcjonaiurszy i pracowników SG ubiegających się o skierowanie na turnus profilaktyczno- rehabilitacyjny lub antystresowy, prowdzenie działalności edukacyjnej w zakresie psychologii, wypalenia zawodowego i komunikacji spłecznej, prowadzenie obowiązującej dokumentacji psychologicznej.
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2018-09-06 - Lubań (dolnośląskie)