SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH (0,5 LUB CAŁY ETAT) K/M Warszawa oferta pracy "KABEL-INWEST" KRZYSZTOF POHORSKI
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH (0,5 LUB CAŁY ETAT) K/M
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie biura firmy- prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ZUS, płac- wystawianie faktur dla najemców- monitorowanie bieżących płatności- prace administracyjne
Data publikacji: 2020-06-22
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: "KABEL-INWEST" KRZYSZTOF POHORSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poleczki 29, 02-822 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie biura firmy- prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ZUS, płac- wystawianie faktur dla najemców- monitorowanie bieżących płatności- prace administracyjne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH (0,5 LUB CAŁY ETAT) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 10)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, brak, kierunek: rachunkowość, księgowość
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa finansowo-księgowa
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe (rachunkowość, księgowość), znajomość księgowości, 10 lat doświadczenia zawodowego.Obowiązki:- prowadzenie biura firmy- prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ZUS, płac- wystawianie faktur dla najemców- monitorowanie bieżących płatności- prace administracyjneWynagrodzenie pełen etat: 3500 zł bruttoWynagrodzenie 0,5 etatu: 1750 zł brutto[Zgłoszenia: ephorska (at) op.pl, 602 455 328]
Nazwa pracodawcy: "KABEL-INWEST" KRZYSZTOF POHORSKI
danePracodawcy_nip: 5210090762
danePracodawcy_regon: 011081808
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Poleczki 29, 02-822 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Poleczki
Numer budynku pracodawcy: 29
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 23.06.2020
Oferta pracy ważna do: 22.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6d27e7c15611144bce409eacc267c0a9
Podobne oferty pracy
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych.Prowadzenie sekretariatu firmy. Praca w godzinie od 10-16
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Opole (opolskie)
Wiedza z zakresu ochrony środowiska i technologii pracy oczyszczalni ścieków;Ustalanie odpowiednich dawek środków chemicznych optymalnych do utrzymania prawidłowego procesu oczyszczania ścieków;Wykonywanie badań parametrów ścieków i utrzymywanie ich zgodniez obowiązującymi przepisami;Współpraca z firmami chemicznymi i udział we wdrażaniu nowych technologii oraz środki chemicznych do oczyszczania ściekówBieżąca analiza zużyć środków chemicznych używanych w procesie produkcjii oczyszczania ścieków oraz ich kosztów;Nadzór nad utrzymaniem w należytym stanie obiektów i urządzeń oczyszczalni oraz planowanie ich bieżących i kapitalnych remontów;Sprawowanie nadzoru nad eksploatacją urządzeń należących do oczyszczalni ścieków;Zarządzanie pracownikami zajmującymi się obsługą urządzeń oraz instalacji wodno ściekowej;Wykonywanie badań oraz pilnowanie stanu twardości wód kotłowych;Sporządzanie raportów dotyczących zużycia środków chemicznych
SCO-PAK S.A W RESTRUKTURYZACJI - 2018-10-05 - Orchówek (lubelskie)
kontrola wyrobu
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
obsługa klienta, nadzorowanie sprzedaży, raportowanie, przygotowywanie ofert ze standardami firmy, koordynowanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta i szkód
VLINSS Arleta Kur - Iława - 2016-11-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Produkcja wyrobów kulinarnych
Społem Powszechna Spółdzielnia Spożywców Kutno - 2017-09-29 - Kutno (łódzkie)
Organizacja pracy i nadzór nad produkcją; prowadzenie niezbędnej dokumentacji
Animex Foods Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-02-15 - Mońki (podlaskie)
Kontakt z klientem za pośrednictwem telefonu, e-maila, przyjmowanie i potwierdzanie zamówień, kompleksowa obsługa sprzedaży internetowej sklepu firmowego, monitorowanie procesu realizacji zamówień, nadzór nad terminową realizacją dostaw, udzielanie informacji dot. statusów zamówień, rozwiązywanie bieżących problemów klientów, współpraca z innymi działami (księgowość, zakupy, marketing) w celu jak najskuteczniejszej realizacji zamówień.Praca w systemei jednozmianowym w godz. 7.00-15.00 od pon. do pt.Umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia.
RYTEX Sp. z o. o. - 2020-11-30 - Bielsko-Biała (śląskie)
dystrybucja towarów autem dostawczym po terenie Zielonej Góry oraz okolicznych miejscowości, rozładunek towaru u klienta, zbieranie gotówki
ARRA GROUP Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-04-25 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
•Współpraca z właścicielami mikro, małych oraz średnich firm w obszarze pozyskiwania dofinansowań do inwestycji z programów ogólnopolskich i regionalnych•Współpraca z instytutami badawczo rozwojowymi•Udział w realizowanych projektach inwestycyjnych i inwestycyjno-badawczych •Samodzielna realizacja projektów finansowanych z budżetu Unii Europejskiej•Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją projektu•Monitoring działań projektowych i osiąganych wskaźników•Wykonywanie innych poleceń wydanych przez bezpośredniego przełożonego związanych z realizacją projektów
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-02-08 - Lublin (lubelskie)
pozyskiwanie i budowanie długotrwałych relacji z klientami; profesjonalne, zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów bankowości detalicznej przy jednoczesnej obsłudze operacyjnej klientów; dbałość o standardy obsługi klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku; zarządzanie przypisanym portfelem klientów
kontakt przez PUP - 2020-04-30 - Augustów (podlaskie)
dokumentowanie transakcji sprzedaży, obsługa sklepu internetowego, przygotowanie wysyłek towarów, wsparcie w obsłudze biura (miejsce stażu: Pasieka k/Żychlina) - STAŻ DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Pasieka (łódzkie)
przygotowywanie dokumentów kadrowych, prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie sprawozdań ewidencja czasu pracy pracowników, sporzadzanie listy płac zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń (obsługa płatnika)
FAST-FOL Gadomscy Sp. J. - 2017-01-27 - Mława (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem praca jednozmianowa 9-17
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem biznesowym, realizacja celów, budowanie długotrwałych relacji z klientem biznesowym, dbanie o pozytywny wizerunek firmy
kontakt przez OHP - 2019-04-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Rekrutacja pracowników zagranicznych. Przygotowanie dokumentacji kadrowej. Komunikowanie sie z zagranicznymi klientami. Tłumaczenie dokumentów. Sporządzanie pism oficjalnych zagranicznych. Praca w środowisku MAC, MAC Office.
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Kraków (małopolskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe - Inżynieria materiałowa / Fizyka; umiejętność obsługi mikroskopów do pomiarów w nanoskali (AFMIR, SPM, SEM, TEM, EOS); doświadczenie w obsłudze urządzeń AFM-IRSEM, TEM, EOS, S-SNOM, SPM w szczególności liczymy na SPEC; rok doświadczenia zawodowego; zaawansowana znajomość języka angielskiego. Zakres obowiązków: Charakteryzacja materiałów krystalicznych oraz projektowanie nowych materiałów w szczególności charakterystyka metodami mikroskopowymi w nanoskali.
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
- Zapoznanie się z organizacją, zasadami współpracy z innymi pracownikami, wdrażanie w obowiązki, RODO- Zapoznanie się z procedurami ISO, prowadzenie sekretariatu zarządu, wdrażanie obowiązków- Bieżąca obsługa klienta, Proces reklamacji do dostawców,- Praca z systemem komputerowym, wystawianie dokumentów sprzedaży, WZ, prowadzenie rejestrów,- wystawianie zleceń produkcyjnych, przyjmowanie rozmów telefonicznych- Nadzór nad powierzonymi dokumentami, nadzór nad archiwum nr 1- Wdrażanie standardów w obszarze biurowym, polnowanie terminów przechowywania dokumentów, - bieżące rozliczanie kierowców, wystawianie faktur sprzedaży- zamówienia materiałów do produkcji- udział w zarządzaniu gospodarką paletową,- dzienna inwentaryzacja palet, planowanie terminów dostaw,- doskonalenie się na zajmowanym stanowisku
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Barlinek (zachodniopomorskie)
jw.
INTEGRATED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zagranicznych klientów firmy, obsługa prośb kierowanych drogą mailową i telefoniczna, koordynowanie kontraktów klientów z poszczególnymi działami firmy, obsługa klientów w zakresie realizacji stanu zamówienia.
kontakt przez PUP - 2019-05-02 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż,pozyskiwanie zamówień,prowadzenie rozmów handlowych,negocjacje.
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych,,PIOTROWICE II,,Spółka zo.o. - 2016-07-25 - Piotrowice (świętokrzyskie)
Sporządzanie zleceń i umów na roboty budowalne dla Wspólnot Mieszkaniowych. Przygotowanie i wykonywanie planów remontów. Bezpośredni nadzór nad realizacją oraz jakością robór budowlanych. Kompletowanie i przekazywanie dokumentacji związanej z remontami do BMKZ i UM Wydziału Architektury oraz do innych instytucji. Przeprowadzanie oględzin i kontroli stanu technicznego na nieruchomościach będących w zasobach firmy. Weryfikacja dokumentów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa.
ABC NIERUCHOMOŚCI - Zarządzanie i Administrowanie Nieruchomościami - Magdalena Szulc - 2016-09-29 - Gdańsk (pomorskie)
Osoba zatrudniona będzie miała rozwinąć sprzedaż w sklepie internetowym poprzez wzbogacenie ofert sprzedażowych produktów o zdjęcia i opisy umożliwiające lepiej zobaczyć i poznać produkt.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Czarna (podkarpackie)
aktywne pozyskiwaniu klientów (MŚP) – posiadających wolne środki finansowe i chcących skutecznie pomnożyć posiadany kapitał; profesjonalna obsługa klienta – bezpośrednie spotkania z klientem i prezentowanie oferty inwestycyjnej; rozpoznawanie i realizowanie potrzeb klientów poprzez proponowanie pomnażania kapitału zainwestowanego w znane i dobrze prosperujące przedsiębiorstwa; budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami; kompleksowa obsług klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości; bieżące monitorowanie efektywności działań związanych z pozyskaniem i utrzymaniem klienta, a także terminowe raportowanie zgodne z wymogami firmy; specjalista ds. Pozyskania Klienta MŚP nie zajmuje się sprzedażą a pozyskaniem klienta
PRO VOBIS Doradcy Finansowi - 2020-02-04 - Poznań (wielkopolskie)
staż
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie biura,pozyskiwanie klientów,współtworzenie projektów
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Lubin (dolnośląskie)
Wysyłanie ofert, pozyskiwanie klientów oraz budowanie trwałych relacji z Klientami samodzielne prowadzenia całego procesu sprzedaży, realizacja targetów sprzedażowych, dbanie o wizerunek firmy i reprezentowanie jej na rynku
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2017-12-18 - Rusiec (łódzkie)
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.ops.toszek.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; kwalifikacje doradcy zawodowego potwierdzone odpowiednimi dokumentami; posiadanie własnego samochodu; Zakres obowiązków m. in. aktywizacja społeczno-zawodowa uczestników projektu unijnego - osób z niepełnosprawnością oraz członków ich rodzin; 3/4 etatu; praca w miejscu zamieszkania uczestników projektu oraz w miejscach wskazanych przez OPS Toszek
Ośrodek Pomocy Społecznej w Toszku - 2017-03-06 - Toszek (śląskie)