SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH Wola Szydłowska oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: obsługa komputera oraz innych urzadzeń biurowych, ewidencja dokumentów, obsługa programu Symfonia
Data publikacji: 2019-10-16
Lokalizacja: Wola Szydłowska (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wola Szydłowska, powiat: mławski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa komputera oraz innych urzadzeń biurowych, ewidencja dokumentów, obsługa programu Symfonia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wola Szydłowska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mławski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2019
Data zakończenia pracy: 24.07.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 7, 06-500 Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: mławski
Gmina pracodawcy: Mława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mława
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.10.2019
Data dodania oferty pracy: 14.10.2019
Oferta pracy ważna do: 13.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3a8ecb317393c93456e5bb8656226fd8
Podobne oferty pracy
księgowanie wyciągów bankowych, fakturowanie zakupionych towarów, przygotowywanie przelewów, kontrola rachunkowa, dekretacje dokumentów.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2019-05-23 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
sprzedaż towarówoferta skierowana dla osoby po zakończonym stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Laski Wielkie (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Radom (mazowieckie)
Praca dla osoby posiadającej kwalifikacje:opiekunki dziecięcej, pielęgniarki, położnej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego, pedagoga społeczno-wychowawczego, pedagoga wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego lub osoby która ukończyła studia lub studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju, wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach, edukacja prorozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia lub psychologia wychowawcza, lub osoby, która odbyła nie wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun szkolenie z udzielania dziecku pierwszej pomocy oraz posiada co najmniej wykształcenie:1) wyższe na dowolnym kierunku, którego program obejmuje zagadnienia związane z opieką nad małym dzieckiem lub jego rozwojem, i odbyła 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności lub2) średnie lub średnie branżowe oraz:a) co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku do lat 3 lubb) przed zatrudnieniem jako opiekun w żłobku lub w klubie dziecięcym odbyła 280-godzinne szkolenie, z czego co najmniej 80 godzin w formie zajęć praktycznych, polegających na sprawowaniu opieki nad dzieckiem pod kierunkiem opiekuna, o którym mowa w ust. 1.Wymagana książeczka do celów sanitarno epidemiologicznych.Praca w pełnym wymiarze godzin (etat). Ewentualnie część etatu.Praca w różnych placówkach.
RACIBORSKIE CENTRUM OPIEKI NAD DZIEĆMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-14 - Cyprzanów (śląskie)
Prowadzenie spraw kadrowych, płacowych z elementami księgowości
Andrex-Dąbrowski Sp.J. - 2017-02-28 - Brzyście (podkarpackie)
obsługa połączeń przychodzących od klientów zgłaszających szkody obsługa sytemu komputerowego w późniejszym okresie obsługa zgłoszeń wpływających mailem, faxem itp.
kontakt przez OHP - 2017-02-09 - Gdańsk (pomorskie)
Prace związane z R+B nad systemem 4&5 G,Modelowanie systemu wbudowanego pracującego w stacjach bazowych, dzieleienie funkcjonalności pomiędzy komponenty systemu, (projektowanie interfejsów, definiowanie przepływu komunikatow/wiadomości. Praca w godz.: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór nad eksploatacją urządzeń i instalacji elektroenergetycznych w zakresie branży elektrycznej.
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Gorzów - 2018-03-30 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
kompletowanie zamówień dla kontrahentów
FARMACOL Logistyka Sp. z o.o. - 2019-09-18 - Mory (mazowieckie)
sprzedaż towarów przez telefon,marketing internetowy
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Trzebinia (małopolskie)
przeprowadzenie procesu rekrutacji pracowników
WORK PARTNER SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętności: umiejętność pracy pod presją czasu, podejmowania szybkich i skutecznych decyzji, doświadczenie zawodowe: 1 rok , znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym.Ogólny zakres obowiązków: organizowanie procesów transportowych, opracowywanie i realizacja strategii rozwoju transportu, planowanie, koordynowanie i nadzorowanie procesów transportowych. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Polska, UE, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Lublin (lubelskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Gdańsk (pomorskie)
-obliczanie zobowiazań wobec pracowników z tytułu umowy o prace,sporzadzanie listy płac,deklaracji PIT,ZUS i PFRON. Obsługa programu finansowo-księgowego
KARKONOSKI PARK NARODOWY Z SIEDZIBĄ W JELENIEJ GÓRZE - 2017-12-28 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
-zapewnienie i realizacja zamówień-negocjowanie cen oraz warunków współpracy-kompleksowa obsługa klienta-kontrola stanów magazynowych
DREWKOL FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA FRYZEŁ ALEKSANDER - 2018-10-24 - Kolbuszowa (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta fińskojęzycznego według ściśle określonych standardów. Rozwiązywanie zgłaszanych problemów i odpowiadanie na telefoniczne lub mailowe zapytania klientów. Obsługa klienta w systemie live chat.
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2018-02-02 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowywanie i aktualizacja treści umów oraz dokumentów związanych z klientami, rozpatrywanie wniosków i reklamacji klientów, przygotowywanie w tym zakresie dokumentów i korespondencji,;prowadzenie rejestru odbiorców;prowadzenie rejestru węzłów własnych i obcych;wykonywanie bieżących analiz i planów rozwoju sieci ciepłowniczej;współudział w prowadzeniu graficzno-numerycznej bazy danych sieci ciepłowniczej.
MIEJSKI ZAKŁAD ENERGETYKI CIEPLNEJ - 2018-10-15 - Świdnica (dolnośląskie)
sporządzanie umów najmu użyczenia , obsługa zamówień Publicznych, kontrola realizacji umów, na usługi infrastrukturalne , analiza rynku usługodawców i weryfikacja warunków współpracy z dostawcami usług, bieżąca pomoc w codziennej obsłudze kancelaryjno- biurowej .
RZESZOWSKI DOM KULTURY - 2017-03-02 - Rzeszów (podkarpackie)
- kontakt z klientami hiszpańsko- portugalsko- anglojęzycznymi- monitorowanie terminowego regulaminowania nalezności - przygotowanie przeterminowanych wierzytelności- rejestrowanie różnic pomiędzy fakturą i oryginalnym zamówieniem
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Łódź (łódzkie)
Kierowanie działem wsparcia informatycznego.
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Kraków (małopolskie)
Nawiązywanie relacji handlowych z kontrahentami, przygotowywanie korespondencji i pism, obsługa urządzeń biurowych, efektywne i skuteczne prowadzenie negocjacji, stały monitoring prowadzonych spraw
GRUPA AURUM PKW Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Legnica (dolnośląskie)
prowadzenie portali social media (FB, Twitter, Printerest itp) , narywanie i obóbka filmów, zdjęć, wstawianie do sklepu internetowego i na portale
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Poznań (wielkopolskie)
Planowanie pracy działu i podległego zespołu.Opracowanie strategii wizerunkowej i marketingowej.Opracowanie i prowadzenie komunikacji wewnętrznej we współpracy z działem kadr.Organizacja wydarzeń firmowych (w tym konferencji, targów i spotkań integracyjnych).Opracowanie i wdrażanie kampanii reklamowych.Prowadzenie działań promocyjnych w social media.Opieka nad stroną internetową firmy.Opracowanie newsletterów firmowych.Pozyskiwanie patronów medialnych i współpraca z mediami w zakresie działań promocyjnych.Pozyskiwanie sponsorów i współpraca z nimi oraz klientami firmy w zakresie działań promocyjnych.Opracowanie standardów i wytycznych firmowych oraz dbałość o ich przestrzeganie.Pisanie artykułów marketingowych (w tym relacji z wydarzeń firmowych).Opracowanie materiałów marketi
TEAM PREVENT POLAND Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Pszczyna (śląskie)
sprzedaż i sporządzanie wmów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Kraśnik (lubelskie)
Wykształcenie: min. średnie; min. 2 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku w dziale personalnym; znajomość przepisów: dot. pracowników ochrony zdrowia, kadrowo-płacowych; znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel, znajomość programów kadrowych, dokładność; zakres zadań: nadzór/ rozliczanie czasu pracy, ewidencja i weryfikacja absencji pracowniczych, weryfikacja poprawności zapisów dok. dot. ewidencji i rozliczania czasu pracy, rozliczanie wynagrodzeń, sporządzanie listy płac, prowadzenie dok. dodatkowej związanej ze stosunkiem pracy, opracowywanie dok. wymaganej przez aktualne przepisy ochrony danych osobowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Pilchowice;
SZPITAL CHORÓB PŁUC IM.ŚW.JÓZEFA W PILCHOWICACH - 2019-03-07 - Pilchowice (śląskie)
kompleksowa realizacja zamówień; utrzymanie relacji z dostawcami; ; przygotowywanie zapytań ofertowych; porównywanie ofert i wyboru dostawców; przygotowywanie rekomendacji wyselekcjonowanych dostawców; dbanie o zapewnienie racjonalnych kosztów zakupów pod kątem wymagań jakościowych, terminowości dostaw oraz terminów płatności; okresowe negocjacje obowiązujących warunków czasu wykonywania elementów powtarzalnych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE STAL-SERWIS S.C. JAN STRUSIŃSKI, RAFAŁ STRUSIŃSKI - 2016-12-07 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
obsługa komputera, strony internetowej, rozmowa z klientami, sprzedaż stolarki budowlanej
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Lędziny (śląskie)
Obsługa sklepu internetowego, sprzedaż poprzez serwisy aukcyjne, wprowadzanie artykułów do sprzedazy internetowej, opracowywanie opisów produktów i wstawianie do oferty sklepu.
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Bochnia (małopolskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW SKLEPU INTERNETOWEGO, NADZÓR NAD REALIZACJĄ ZAMÓWIEŃ,NADZOROWANIE I TWORZENIE AUKCJI INTERNETOWYCH, UTRZYMYWANIE DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI
PTM Sp. z o.o. - 2017-03-14 - Oświęcim (małopolskie)