SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Wronki oferta pracy SAMSUNG SDS GLOBAL SCL POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Drukowanie rozliczeń do uszlachetnienia czynnego; drukowanie komunikatów IE 599 potwierdzajacych wywóz; tworzenie zestawień na potrzeby Urzędu Celnego
Data publikacji: 2017-06-12
Lokalizacja: Wronki (wielkopolskie)
Pracodawca: SAMSUNG SDS GLOBAL SCL POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:MICKIEWICZA 52, 64-510 Wronki, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Drukowanie rozliczeń do uszlachetnienia czynnego; drukowanie komunikatów IE 599 potwierdzajacych wywóz; tworzenie zestawień na potrzeby Urzędu Celnego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wronki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szamotulski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wronki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: wykształcenie min. średnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa pakietu Microsoft Office, urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie zawodowe w pracy biurowej, administracyjnej
Nazwa pracodawcy:
SAMSUNG SDS GLOBAL SCL POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Adres pracodawcy:
MICKIEWICZA 52, 64-510 Wronki, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Preferowany kontakt z pracodawcą: telefoniczny.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: szamotulski
Gmina pracodawcy: Wronki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wronki
Ulica pracodawcy: MICKIEWICZA
Numer budynku pracodawcy: 52
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 12.06.2017
Oferta pracy ważna do: 11.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kompleksowa obsługa procesów sprzedaży przez internet, wprowadzanie produktów do sprzedaży, opracowywanie opisów, realizacja zamówień, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Łódź (łódzkie)
Analiza rynku i ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów. Tworzenie ofert handlowych. Dostawa surowców chemicznych do wielu gałęzi przemysłu.Dystrybucja siarczanu miedzi w różnych gatunkach i czystościach.
CHEM TRADE CENTER Przemysław Furmanowski - 2019-07-08 - Lublin (lubelskie)
odbiór problemów zgłaszanych przez użytkowników, dotyczących funkcjonowania lub interpretacji jednej lub większej liczby informacji systemowych, koordynacja szybkich i trafnych odpowiedzi zawierających: kierowanie próśb o pomoc do osób odpowiedzialnych za rozstrzygnięcia, monitorowanie postępu bieżące informowanie użytkowników o postępach, inwentaryzacja sprzętu obsługiwanego przez Help Desk wraz ze szczegółami logowań użytkowników, problemów i rozwiązań, w celach administracyjnych i planistycznych
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie wyższe ekonomiczne; umiejętność obsługi urzadzeń biurowych i programów Word, Excell; zakres obowiązków: sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych; współpraca i dbałość o poprawną komunikację z instytucjami zewnętrznymi oraz działami wewnątrz firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Gliwice (śląskie)
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-12-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowych firmy, wprowadzanie do systemu dystrybucji nowego produktu, opracowywanie i prowdzenie kampanii medialnych, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, kontakt bezpośredni z klientami firmy.warunek konieczny : posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności , min. 1 rok stażu pracy w marketingu.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-07-10 - Trzebnica (dolnośląskie)
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych pod nadzorem głównej księgowej,- uzgadnianie sald rozrachunków,- sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT,VAT, PIT i innych)- sporządzanie sprawozdań finansowych,- prowadzenie rejestrów i kalkulacji dla potrzeb sporządzania deklaracji podatkowej.
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
-aktywne pozyskiwanie nowych Klientów zainteresowanych usługami HR;-budowanie długotrwałych relacji z pozyskanymi klientami;-stały monitoring rynku z rozpoznaniem jego potrzeb;-realizacja założonych celów;-praca na wewnętrznym systemie CRM,- raportowanie wykonanych działań.
KONO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-05-20 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Kontakt z anglojęzycznymi partnerami, częste wyjazdy
"REKORD Hale Namiotowe" Sp. z o.o. - 2019-04-01 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Obsługa maszyn przemysłowych
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Świętochłowice (śląskie)
bieżąca praca na Ferme Drobiu w zakresie hodowli indyka
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Słupia Kapitulna (wielkopolskie)
- Planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum; Wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum; Budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum; Kontakt i współpraca z mediami;Współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; Analiza działalności Muzeum m.in. frekwencji odbiorców oferty muzealnej; Koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa); Zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej; Dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi; Prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum; Pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum; Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zewnętrznymi; Koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.- Miejsce wykonywania pracy: Dział Promocji i Wydawnictw Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godz).
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2019-09-23 - Bytom (śląskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy, sporządzanie dokumentacji kadrowej, sporządanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych, prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, rozliczanie i nadzór nad ewidencją czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń (w tym ZUS, US)
TARCZYŃSKI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-08 - Ujeździec Mały (dolnośląskie)
-PROWADZENIE SZKOLEŃ DLA ROLNIKÓW I DOKUMENTACJI SZKOLENIOWEJ Z TYM ZWIĄZANEJ
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR DANIEL SOCHACKI - 2016-09-29 - Lublin (lubelskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż produktów przez Internet
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Ciechanów (mazowieckie)
wykonywanie bieżących spraw administracyjnych, współpraca z działem finansów w zakresie sporządzania dokumentów finansowych dla księgowości, prowadzenie kasy gotówkowej, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, prowadzenie archiwum wykonanych placów zabaw w celach informacyjnych i marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Jarosław (podkarpackie)
AKTYWNA SPRZEDAŻ USŁUG SZKOLENIOWO-CONSULTINGOWYCH, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH ORAZ BUDŻETÓW, OPRACOWYWANIE WNIOSKÓW, REALIZACJA WYZNACZONYCH CELÓW SPRZEDAŻOWYCH, BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH I PRZYJAZNYCH RELACJI Z KLIENTEM, AKTYWNE POSZUKIWANIE MOŻLIWOŚCI ZWIĘKSZENIA SPRZEDAŻY, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, UDZIAŁ W ROZWOJU PRODUKTÓW, POPRZEZ ZBIERANIE INFORMACJI O OCZEKIWANIACH KLIENTÓW
ISOFT GRZEGORZ LASEK - 2018-11-16 - Rzeszów (podkarpackie)
żywienia zbiorowe, przygotowywanie i gotowanie posiłków, dbałość o czystość
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi - 2019-11-15 - Augustów (podlaskie)
- Przygotowywanie ofert handlowych- Koordynowanie zleceń produkcyjnych- Obsługa klienta, po przez nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi- Realizacja zamówień- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Nawiązywanie długotrwałych relacji z obecnymi Klientami- Budowanie sieci kontaktów- Przygotowania dokumentacji wdrożeniowej- Przygotowywania analiz sprzedaży produktów- Wprowadzania do systemu zamówień- Przygotowywania formatek planów produkcyjnych- Zlecania transportów zagranicznych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Kartuzy (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
Opis stanowiska: - przygotowywanie, preparowanie i likwidacja próbek gleb, podłoży, osadów, materiału roślinnego oraz nawozów do badań,- wykonywanie analiz chemicznych gleb, roślin, pasz, nawozów, osadów ściekowych, wód i ścieków zgodnie z obowiązującymi normami, procedurami badawczymi lub zaleceniami resortowych instytutów naukowo-badawczych,- organizowanie prac związanych z doskonaleniem metod badawczych,- nadzorowanie opracowywania i stosowania procedur badawczych i instrukcji,- sprawowanie nadzoru nad wyposażeniem pomiarowym, badawczym i materiałami pomocniczymi, - zapewnienie odpowiednich warunków technicznych do wykonywania badań,- dokonywanie oceny kompetencji technicznych podwykonawców,- opracowywanie harmonogramu wzorcowań i sprawdzeń przyrządów pomiarowych,- uczestniczenie w przeglądach zarządzania,- uczestniczenie w rozpatrywaniu skarg, w działaniach korygujących i zapobiegawczych i w auditach,- nadzorowanie działań niezgodnych z wymaganiami,- prowadzenie i/lub nadzorowanie szkoleń w zakresie obsługi wyposażenia, technik i metod badawczych.
OKRĘGOWA STACJA CHEMICZNO ROLNICZA - 2019-03-26 - Rzeszów (podkarpackie)
sporządzanie umów o pracę oraz oświadczeń o ich rozwiązaniu, wypełnianie świadectw pracy, obliczanie wymiaru urlopu, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, prowadzenie akt osobowych pracowników,opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w firmie, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy,informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących przedsiębiorstwa i opracowanie wymaganych przez nie działań.
WIRELAND Spółka z o.o. - 2017-11-13 - Bytów (pomorskie)
pomoc kierowcy w załadunku i rozładunku samochodu przed i po dostawie towaru do klienta Możliwa równeż praca dla osób z orzeczeniem o lekkim stopniu niepełnosprawności
Firma Handlowo-Usługowa FAMILIA Wójtowicz - Sp. J. - 2018-05-14 - Myślenice (małopolskie)
Przyjmowanie i prowadzenie rejestru zamówień klienta, wystawianie faktur, zlecanie wysyłek, organizowanie transportu, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Łódź (łódzkie)
Do podstawowych zadań osoby zatrudnionej na przedmiotowym stanowisku należeć będzie nadzór i kontrola nad realizacją robót remontowych, naprawczych i konserwacyjnych, wykonywanie kosztorysów inwestorskich, dokonywanie przeglądów technicznych, udział w tworzeniu planów remontów, przygotowywanie odpowiedzi na pisma w zakresie powierzonych czynności, kontakty z mieszkańcami, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółdzielni.
Robotnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "JEDNOŚĆ" - 2017-11-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace porządkowo- gospodarcze na terenie przedszkola, opieka nad dziećmi podczas dowozu do przedszkola.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Ruciane-Nida (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, pomoc przy pakowaniu przesyłek
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Jeziory (lubelskie)
Zakup i sprzedaż stolarki drewnianej kontrehentom na terenie Ukrainy. Negocjacje cenowe warunków kontraktów w języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Czarna Woda (pomorskie)
kontakt z klientem, pozyskiwanie zleceń dla kierowców na terenie Polski i UE, optymalizacja tras
ATRIU JAROSŁAW BŁASZCZAK - 2018-11-19 - Poznań (wielkopolskie)