SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI K/M (ANG I TUR) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI K/M (ANG I TUR)

Wynagrodzenie: od 5 000 PLN

Zakres obowiązków: jw.

Data publikacji: 2019-01-09

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: trzy zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 8-16

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI K/M (ANG I TUR)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 09.01.2019

Data zakończenia pracy: 07.01.2022

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: International Business, specjalizacja: International Business

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
turecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe: International Business, doświadczenie na stanowisku 1 rok, j. turecki i angielski biegle. Obowiązki: tworzenie zleceń sprzedaży i zamówień do dstawców, wystawianie faktur sprzedaży, administracja i kontrola danych w systemie, wspieranie innych zespołów w ramach EMEA BS w bieżących zadaniach.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Grochowska

Numer budynku pracodawcy: 171b

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju

Data dodania oferty pracy: 09.01.2019

Oferta pracy ważna do: 23.01.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Nadzór nad realizacją zamówień (rejestracja zamówień, wystawianie faktur WZ, przygotowanie dokumentów wysyłkowych, wystawianie zlecenia wydania)Fakturowanie sprzedaży Prowadzenie sprzedaży wyrobów będących w ofercie firmy, przekazywanie zapotrzebowania na wyroby gotowe do Kierowników Zakładów Produkcyjnych, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych dla Biura Rachunkowego. WYMAGANIA: wykształcenie średnie, 2 lata doświadczenia, doświadczenie w dziale obsługi klienta, znajomość zasad fakturowania, zdolność szybkiego uczenia się, komunikatywność.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: marketing (at) reh4mat.com
REH4MAT Sławomir Wroński - 2016-02-19 - Widna Góra (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 997,4 PLN

Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Płonne (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 3 000 PLN

- planowanie i realizacja dostaw wysyłek importowych i eksportowych- kontakt z dostawcami i odbiorcami- kompleksowa obsługa zamówień klientów- prowadzenie dokumentacji- kontrola terminowości dostaw- organizacja i nadzorowanie pracy kilkuosobowego zespołu pracowników
Hal-Spaw Sp. z o. o. - 2015-12-07 - Blękwit (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. BHP I SZKOLEŃ - od 500 PLN

realizacja zadań służby BHP w Zakładzie Pracy, przeprowadzanie szkoleń okresowych pracowników
F.U.P.H."LIMBLACH" Ignacy Włodarczyk Limanowa - 2016-04-19 - Limanowa (małopolskie)

ELEKTRYK AUTOMATYK - od 1 850 PLN

naprawa na terenie zakładu sprzętu spawalniczego, spawarek, półautomatów spawalniczych, oraz innych odbiorników prądu
''EKONSTAL'' sp. z o.o. sp. komandytowa - 2016-09-26 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Wysoka Kamieńska (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU SIECI SERWISOWEJ SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH - od 2 000 PLN

- pozyskiwanie nowych serwisów do współpracy- negocjowanie warunków umów- wdrażanie serwisów do obsługi zleceń
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Myślenice (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - do 3 000 PLN

prowadzenie telefonicznej i bezpośredniej rekruatacji i selekcji kandydatów,publikacja ogłoszeń,selekcja aplikacji,przedstawianie ofert i warunków współpracy,prowadzenie aktywnych działań rekrutacyjnych zgodnych z planami zatrudnienia i bieżącymi potrzebami firmy (m.in.udział w Targach Pracy,współpraca z PUP,poszukiwania alternatywnych źródeł pozyskania kandydatów),przygotowanie do zatrudnienia i opieka nad kandydatami,budowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów
Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k - 2016-12-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC - od 3 300 PLN

- deklaracje do ZUS i Urzędu Skarbowego - znajomość programu płatnik - płace Progmana - sporządzanie sprawozdawczości
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 Gdynia - 2018-10-19 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA PRODUKCJI - od 9 300 PLN

- wdrażanie produkcji filtrów ceramicznych na unowocześnionych liniach, - opracowywanie instrukcji,- szkolenie pracowników,- gromadzenie i analiza danych,- sporządzanie raportów w j. japońskim
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

OPERATOR CNC - 1 850 - 2 775 PLN

Operator CNC jest odpowiedzialny za obsługiwanie specjalistycznych maszyn i urzadzeń, służących do obrabiania metali
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI AUTOMATÓW - od 2 600 PLN

• Obsługa gości kasyna grających na automatach • Dokonywanie wypłat na automatach• Dbanie o porządek na sali gier w kasynie
Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe S.A. - 2018-11-15 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 3 500 - 4 000 PLN

- Naliczanie płac. Wprowadzanie danych do systemu. Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej.- Wynagrodzenie: 3500-4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + sporadycznie soboty i niedziele. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane min. 5 lat doświadczenia zawodowego na wskazanym stanowisku. Mile widziana znajomość oprogramowania ASSECO HR. Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Kontakt wstępnie telefoniczny (10:00-14:00) (Tel. 32-352-24-10) celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: aleksandra.kroplewska (at) elanor.pl ; ales.kuliha (at) elanor.pl
ELANOR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - od 2 100 PLN

monitorowanie rynku w poszukiwaniu zagranicznych kontrahentów, analizowanie wyników finansowych rynku, składanie raportów, współpraca z urzędem celnym
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2018-08-30 - Łuków (lubelskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Przybiernów (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 2 340 PLN

Tworzenie albumów cyfrowych w języku angielskim i ukraińskim, analiza rynku muzycznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2018-04-16 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - 1534 - od 2 200 PLN

samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych, pozyskiwanie pracowników, budowanie i utrzymywanie relacji ze zleceniobiorcami, weryfikacja i selekcja kandydatów z poszukiwanym profilem, budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-16 - Świdnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH I ZAOPATRZENIA - od 2 500 PLN

- koordynowanie pracy w warsztacie,- kontakt z dostawcami i klientami, - nadzór nad narzedziami specjalistycznymi, - koordynowanie zamowień - zaopatrzenie,- prowadzenie dokumentacji ewidencji magazynowej.Wymagane min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość rysunku technicznego, odporoność na stres, dyspozycyjność, mile widziana znajomość branży, aktywność i dobra organizacja pracy.
PUPH ALMET Alojzy Michalski - 2015-12-09 - Nowy Konik (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. PROMOCJI I MARKETINGU - od 2 800 PLN

Obsługa konferencji i marketing usług
Hotel Gromada sp. z o.o. - 2018-09-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - 1 900 - 3 000 PLN

obsługa portali społecznościowych, wdrażanie projektów i ich promocja, współorganizowanie wydarzeń
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Jawor (dolnośląskie)

SPECJALISTA D/S PROMOCJI - od 3 000 PLN

Zastępowanie dyrektora GOTSiR NAUTICA w Gorzycach w czasie jego nieobecności.Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy zewnętrznych.Pozyskiwanie nowych klientów.Pozyskiwanie sponsorów.Organizacja zajęć, zawodów, imprez sportowo-rekreacyjnych i nadzór nad nimi.Współdziałanie z placówkami oświatowymi, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w celu wykorzystania obiektu do prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych i rehabilitacyjnych.Planowanie i realizacja projektów dla rozwoju i promocji GOTSiR NAUTICAAnaliza obecnych trendów w branży.Przygotowywanie cenników usług, przygotowywanie materiałów reklamowych.Przygotowywanie informacji na stronę internetową.Współpraca z mediamiZapewnienie kadry trenersko-instruktorskiej do prowadzenia zajęć i imprez sportowo-rekreacyjnych organizowanych przez GOTSiR.Zarządzanie powierzchnią reklamową.Kreowanie nowych zajęć na obiekcie GOTSiR.Kreowanie rozwoju infrastruktury GOTSiR NAUTICA.Prowadzenie spraw najmu i dzierżawy mienia zakładu.Koordynowanie/nadzorowanie obsługi ratowniczej i obsługi firmy sprzątające
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2017-11-18 - Gorzyce (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PRZETWARZANIA ZUŻYTEGO SPRZĘTU - do 13 PLN

Przenoszenie i przewożenie surowców, materiałów, sprzętów, podzespołów, komponentów i części itp. n amiejsce prac. Wykonywanie prostych powtarzalnych czynności montażu podzespołów lub wyrobów gotowych. Ręczne sortowanie produktów lub komponentów. Przygotowywanie materiłów i narzędzi niezbędnych do produkcji. Ręczne wykonanie prostego demontażu maszyn i urządzeń przemysłowych pod nadzorem osób wyżej wykwalifikowanych. Mycie i czyszczenie zdemontowanych podzespołów i części.umowa zlecnie + ZUS, nie mniej niż 25h pracy w tygodniu, dyspozycyjność w godz. 6:00-22:00.
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KADROWYCH - do 1 850 PLN

Sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy, zaświadczeń, prowadzenie akt osobowych, ewidencji zatrudnienia, czasu pracy, absencji pracowniczych, rozliczanie delegacji, monitoring ważności badan lekarskich, współpraca ze służbami BHP, praca z danymi w programie kadrowo-płacowym, koordynacja procesów rekrutacyjnych, kontakt z kontrahentami w celu udzielenia informacji o statusie rozliczenia faktur oraz wyjaśnienia ewentualnych niezgodności, wprowadzenie do programu CDNXL faktur kosztowych i zaliczkowych, rozliczanie faktur podwykonawców, monitoring rozliczen pracowników, kontrola poprawności miejsc powstawania kosztów, bieżące kontakty z podmiotem zewnętrznym prowadzącym księgowość, pomoc i wykonywanie zadań zleconych przez przełożonych, współpraca z instytucjami finansowymi i prowadzenie korespondencji z instytucjami państwowymi
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Gdańsk (pomorskie)


Wybierz powiat