SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I BHP Śrem oferta pracy PGO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I BHP
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji BHP, obsługa komputera, pilnowanie terminów dokumentów pracowniczych dotyczących BHP, bieżące aktualizowanie zestawień dotyczących BHP oraz raportowanie. Realizacja ilościowa i jakościowa zleconych do wykonania zadań na miejscu i w trakcie delegacji. Obsługa dokumentacji związanej z teczkami osobowymi. Raportowanie dotyczące stanu legalizacyjnego dokumentów pracowniczych.
Data publikacji: 2019-05-31
Lokalizacja: Śrem (wielkopolskie)
Pracodawca: PGO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Staszica 1, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji BHP, obsługa komputera, pilnowanie terminów dokumentów pracowniczych dotyczących BHP, bieżące aktualizowanie zestawień dotyczących BHP oraz raportowanie. Realizacja ilościowa i jakościowa zleconych do wykonania zadań na miejscu i w trakcie delegacji. Obsługa dokumentacji związanej z teczkami osobowymi. Raportowanie dotyczące stanu legalizacyjnego dokumentów pracowniczych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Śrem
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: śremski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Śrem
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 10.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu Microsoft Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dyspozycyjność, punktualność, gotowość do wykonywania pracy poza siedziba firmy, obsługa urządzeń biurowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 5
Nazwa pracodawcy:
PGO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Adres pracodawcy:
UL. ARMII KRAJOWEJ 41, 40-698 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, świadectwo pracy, list motywacyjny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: UL. ARMII KRAJOWEJ
Numer budynku pracodawcy: 41
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 03.06.2019
Oferta pracy ważna do: 14.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?695782266ea60ab40267eebdcd99034a
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
czynności pomocnicze w autoryzowanym salonie samochodowym z wykazaniem umiejętności obsługi maszyny ciśnieniowej KRANZ K 2175, maszyny podciśnieniowej oraz urządzeń typu KRAN F10
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Wyszukiwanie ofert pracy, współpraca z klientem, pomoc w zatrudnieniu.
NEW LIFE PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-31 - Gdańsk (pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów zagranicznych na przydzielonych rynkach zgodnie z zasadami przyjętymi w firmie, obsługa bezpośrednia telefoniczna, e-mailowa klientów, obsługa administracyjna, pozyskiwanych klientów( przyjmowanie zamówień, sporządzanie specyfikacji produkcyjnej, przekazywanie niezbędnych informacji pozostałym działom, monitorowanie płatności, egzekwowanie płatności , ewidencjonowanie reklamacji) , przygotowanie spersonalizowanych ofert handlowych, regularne informowanie klientów o nowościach w ofercie, zmianach cen, akcjach promocyjnych- okresowych, inicjowanie spotkań biznesowych u klienta w siedzibie firmy
TALEX Sp. z o.o. Spółka Komadytowa - 2016-11-30 - Borzytuchom (pomorskie)
wg stanowiska
RAFAŁ LELONKIEWICZ "ERA WAKACJI" - 2019-05-06 - Marki (mazowieckie)
przygotowanie dokumentacji sprzedażowej, mile widziane doświadczenie w sprzedaży maszyn rolniczych oraz własny samochód na początek, praca na terenie woj. podlaskiego
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Sokółka (podlaskie)
aktywna sprzedaż, przyjmowanie zamówień, rozpatrywanie reklamacji, sporządzanie raportów i zestawień na bieżące potzrby firmy, fachowe doradztwo w zakresie kosmetologii, współpraca z działem szkoleń,
Grehen sp. z o.o. - 2018-03-15 - Celestynów (mazowieckie)
Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania nowych odbiorców na rynku krajowym, obsługa kontaktów z odbiorcami, prowadzenie korespondencji handlowej oraz udzielanie informacji handlowych, analiza rynku krajowego. Praca w godzinach od 7.00 do 15.00 l
Fabryka Narzędzi Skrawających FENES S.A. - 2018-09-13 - Siedlce (mazowieckie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- współpraca z agencjami reklamowymi,- opracowywanie materiałów reklamowych,- przygotowywanie akcji promocyjnych,- opracowywanie i prowadzenie kampanii medialnych.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Zgierz (łódzkie)
weryfikacja faktur pod kątem formalnym i rachunkowym oraz podatkowym, przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, ewidencja i księgowanie dokumentów bankowych, weryfikacja i uzgadnianie sald, wsparcie działu księgowości w bieżących sprawach, zarządzanie dokumentacją (monitorowanie i archiwacja)
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu - 2018-09-17 - Stoisław (zachodniopomorskie)
- terminowe planowanie nadchodzących zleceń z porozumieniu z firmą- planowanie wszystkich etapów pracy procesów produkcyjnych - zapewnianie ciągłego doskonalenia procesów w celu osiągniecia optymalnego wykorzystania oraz jakościowej i terminowej realizacji zamówień klientów- pełnienie funkcji osoby kontaktowej pomiędzy przełożonymi i pracownikami produkcji
Stahlhandel Gröditz GmbH - 2017-08-18 - Niemcy (Niemcy)
dokonywanie pomiarów detali produkowanych w firmie
ELEKTROCARBON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Tarnowskie Góry (śląskie)
wg stanowiska i programu stażui
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
- poszukiwanie nowych dostawców- doskonalenie relacji z obecnymi dostawcami- przygotowywanie zamówień i kontrola ich terminowej realizacji- prowadzenie negocjacji cenowo-terminowych- zapewnienie dostępności materiałów- realizacja bieżących potrzeb firmy - utrzymanie ruchu- spotkania z kontrahentami- ciągła kontrola stanów magazynowych
KAPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację pełnej obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w szczególności za:prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie podróży służbowych; prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło; wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych; sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Siedlce (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Żary (lubuskie)
specjalista kosmetolog
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
współpraca ze stałymi klientami i pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych, realizacja zamówień, sporządzanie ofert handlowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe "WADER-WOŹNIAK" Sp. z o.o. - 2016-07-18 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
budowa sieci światłowodowych i koncentrycznych ( praca na terenie woj.śląskiego)
TELFACH Paweł Dzwonkowski - 2015-12-11 - Będzin (śląskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne II stopnia o specjalności: mechatronika, elektronika, automatyka, robotyka, akustyka; komunikatywna znajomość języka angielskiego; podstawy obsługi oprogramowania typu LabView/MathLab/C+; umiejętność programowania sterowników/mikroprocesorów; umiejętność projektowania prostych urządzeń elektronicznych; znajomość zagadnień meteorologicznych; prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: prowadzenie badań i pomiarów maszyn i urządzeń; prowadzenie prac przygotowawczych do realizacji powierzonych zadań; udział w tworzeniu stanowisk badawczych; opracowywanie algorytmów sterujących i oprogramowania wykonawczego w pracach badawczo-rozwojowych; współudział w realizacji prac badawczo-rozwojowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2018-04-10 - Gliwice (śląskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywna obsługa klienta, obsługa komputera, fakturowanie, budowanie długich relacji z klientem, pomoc i doradztwo w wyborze produktu, dbałość o prawidłową ekspozycję towaru.
PPUH ELEKTROS Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Bolesławiec (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Jabłonowo (mazowieckie)
obsługa kantoru, sprzadzanie kalkulacji imprez turystycznych w oparciu o systemy rezerwacyjne, pisanie artykułów, dodawanie katalogów, dbałość o wizerunek firmy w świecie internetu, obsługa portali społecznościowych w zakresie dodawania informacji z zakresu turystyki, prezentowanie ofert turystycznych, obsługa klientów internetowych
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
profesjonalna obsługa klienta wg standardów, aktywna sprzedaż specjalistycznych produktów w oparciu o zdobytą wiedzę, budowalnie pozytywnego wizerunku marki, realizacja założónych planów sprzedaży
Brzezicki&Siess S.C. właściciel marki FIVE O'CLOCK - 2016-01-11 - Poznań (wielkopolskie)
wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie w kadrach, bardzo dobra obsługa komputera, umiejętność obsługi programów kadrowych, zanjomość księgowości.rozliczanie czasu pracy, ewidencje urlopów, sporządzanie umów i świadectwo pracy, pomoc w księgowości, inne doraźnie zlecane prace biurowe,
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "KUBIAK" Mariusz Kubiak - 2016-09-06 - Krotoszyn (wielkopolskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-08-01 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie: średnie (rachunkowość, finanse, księgowość); dwa lata doświadczenia; komunikatywna znajomość języka angielskiego; umiejętność pracy jako księgowa; zakres obowiązków: uzgadnianie rozrachunków; zaksięgowanie faktur; zatwierdzanie bilansów; sporządzanie deklaracji VAT; przygotowywanie płatności; obsługa programów księgowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Derksen Polska Sp. z o.o - 2019-04-18 - Gliwice (śląskie)
Wykształcenie średnie; doświadczenie w branży farb antykorozyjnych; zakres obowiązków: sprzedaż, poszukiwanie klientów, ustalanie zestawów malarskich, obsługa maszyn do mieszania farby, realizacja dostaw; miejsce pracy Gliwice; umowa na okres próbny;
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "GREJSPOL" Grażyna Jarzyńska - 2017-04-28 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klienta w zakresie przyjmowania zleceń, sprzedaż artykułów meblarskich
KRAKMEB Grzegorz Liszka - 2016-04-26 - Nawojowa Góra (małopolskie)