SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Dębica oferta pracy TECHMEN INDUSTRIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - Obsługa biura Agencji Pracy- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych- Współpraca z zagranicznymi kontrahentami- Tłumaczenie oraz sporządzanie oficjalnych pism i dokumentów
Data publikacji: 2019-09-04
Lokalizacja: Dębica (podkarpackie)
Pracodawca: TECHMEN INDUSTRIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:RZESZOWSKA 77a/12, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Obsługa biura Agencji Pracy- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych- Współpraca z zagranicznymi kontrahentami- Tłumaczenie oraz sporządzanie oficjalnych pism i dokumentów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dębica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dębicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: m.Dębica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ZNAJOMOŚĆ J. ANGIELSKIEGO I NIEMIECKIEGO
Nazwa pracodawcy:
TECHMEN INDUSTRIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Adres pracodawcy:
KILIŃSKIEGO 2, 35-005 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV NA MAIL: sylwia.kreczmer (at) techmenindustries.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: KILIŃSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW
danePracodawcy_nrKraz: 17966
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 04.09.2019
Oferta pracy ważna do: 01.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f5f534f947998bf5ac395f9f6557f665
Podobne oferty pracy
według zawodu
TITUTO Sp. o. o. - 2019-11-25 - Rzeszów (podkarpackie)
SPRZEDAŻ USŁUG FINANSOWYCH, LEASING, KREDYT, POŻYCZKI ITP.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Dębica (podkarpackie)
Obsługa sprzedaży w sklepie internetowym oraz na portalu Allegro.pl.Obsługiwanie rozmów telefonicznych, odpowiadanie na e-maile, obsługa reklamacji, obsługa po-sprzedażowa: przygotowywanie, pakowanie, nadawanie przesyłek.Relokacja towaru na magazynie.Praca biurowa na miejscu w siedzibie firmy w Krzywiniu.
Małgorzata Ludowicz System-Bank Sprzedaż Kredytowa Artykułów Fotograficznych - 2017-03-17 - Krzywiń (wielkopolskie)
telefoniczna obłsuga klienta, obsługa mailowasala C
IPT CALL CENTER Sp. z o.o. - 2017-08-07 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa urządzeń biurowych, nawiązywanie kontaktów handlowych z firmami powiatu bełchatowskiego, obsługa klientów - reklamodawców w zakresie zamieszczania reklam w gazetach, przedstawienie klientom ofert handlowych, przyjmowanie ogłoszeń drobnych, raportowanie swoich działań handlowych. Godziny odbywania stażu od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 (zgodnie z programem stażu).
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Bełchatów (łódzkie)
wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
nauczyciel polskiego, obowiązki wynikające z karty nauczyciela.
Zespół Szkół Nr 1 w Nowym Miasteczku - 2016-12-13 - Nowe Miasteczko (lubuskie)
-specjalistyczny nadzór nad funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych-administrowanie systemów teleinformatycznymi-nadzór nad właściwą obsługą i eksploatacją sprzętu informatycznego. Praca w 2 Lubelskiej Brygadzie Obrony TerytorialnejMiejsce wykonywania pracy: Biała Podlaska, Chełm
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-12-29 - Lublin (lubelskie)
Koordynowanie kampanii AdWords Koordynowanie kampanii Facebook. Tworzenie grafiki na fanpage i administrowanie stronami. Tworzenie wizualizacji oznakowania dla POK Tworzenie i modyfikowanie projektów ulotek Tworzenie ofert oraz umów o współpracy Modyfikacje oraz tworzenie kompletów dokumentów Aktualizacja kompletów na stronie.Aktualizacja informacji o usługach na stronie. Reprezentowanie firm podczas targów, konferencji itp. Redagowanie tekstów reklamowych. Administrowanie stronami www.
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Opole (opolskie)
telefoniczna weryfikacja potrzeb klienta,dobieranie oraz prezentowanie najlepszej oferty dla klienta,udzielanie informacji o aktualnych produktach.
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Gdańsk (pomorskie)
- TREŚĆ OGŁOSZENIA NA STRONIE: https://mhk.bip.info.pl/dokument.php?iddok=512&idmp=8&r=r- Obowiązki na stanowisku specjalista ds. promocji: koordynowanie i promowanie wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Muzeum Historii Katowic w siedzibie głównej i w oddziałach, w tym bieżąca aktualizacja wewnętrznego kalendarza wydarzeń, bieżąca komunikacja z Urzędem Miasta Katowice (informowanie o organizowanych wydarzeniach, sprawozdania), prowadzenie profili Muzeum Historii Katowic na portalach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram), w tym realizacja płatnych kampanii promocyjnych poprzez Menadżera Reklam, dbałość o aktualizację strony internetowej Muzeum, przygotowywanie zamówień i umów w związku z bieżącą działalnością, archiwizowanie materiałów drukowanych i cyfrowych, dotyczących organizowanych wydarzeń, przesyłanie informacji o działalności MHK do mediów tradycyjnych i cyfrowych, utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami, udzielanie wywiadów, dystrybucja materiałów promocyjnych, w tym zaproszeń papierowych i mailowych, dystrybucja ulotek i plakatów w budynkach muzealnych oraz na zewnątrz, koordynacja i aktualizowanie baz kontaktowych, a także aktualizacja listy dystrybucyjnej plakatów i ulotek (w tym zawieranie i aktualizowanie porozumień dotyczących ekspozycji materiałów promocyjnych).- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto + dodatek za staż pracy. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-18:00 według harmonogramu. Wymagania: wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe (PR, marketing); komunikatywna znajomość języka angielskiego; bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność; umiejętność pracy pod presją czasu i wykonywania wielu zadań jednocześnie; zainteresowanie historią i sztuką Katowic; mile widziane doświadczenie z zakresu promocji, marketingu, prowadzenia kampanii promocyjnych, tworzenia tekstów marketingowych czy prowadzenia stron internetowych oraz znajomość menadżera reklam Facebooka.
MUZEUM HISTORII KATOWIC - 2019-03-26 - Katowice (śląskie)
organizacja i wykonywanie montażu stolarki okiennej i drzwiowej,montaż bram i rolet
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie zabiegów, obsługa recepcji SPA
ALFA Jan Majewski w Malborku - 2017-05-19 - Malbork (pomorskie)
staż- wyszukiwanie zamówień publicznych, przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o zamówienia publiczne, kompletowanie dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie poprawności dokumentacji nadesłanej przez podwykonawców lub współwykonawców robó, kompletowanie dokumentacji firmowej, obsługa urządzeń biurowych, inne prace związane z obsługą biurową firmy,Komputer: ilość godzin 8
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
produkcja siatki ogrodzeniowej,transport wewnętrzny,załadunek towaru.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Kożuchów (lubuskie)
prace związane z organizacją legnickiego festiwalu " SREBRO"
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Legnica (dolnośląskie)
-Tworzenie konosamentu morskiego-operacje na konosamencie morskim-weryfikowanie danych-współpraca z innymi agencjami UASC-współpraca z klientami UASC
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Gdynia (pomorskie)
Samodzielna obsługa kadrowa pracowników, w tym rozliczanie czasu pracy, współpraca z Działem Księgowości w zakresie naliczania wynagrodzeń, sprawozdawczość GUS oraz pozostała na potrzeby Dyrekcji, prowadzenie spraw ZFŚS, współpraca ze związkami zawodowymi.
Główna Biblioteka Lekarska - 2019-05-06 - Warszawa (mazowieckie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji realizowanie planów sprzedażowychsprzedawanie produktów branżowych obsługa klienta pozyskiwanienowych klientów utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partneramihandlowymi reprezentacja firmy, praca w godz 8-16
CEDARTEX S. J - 2019-04-01 - Opole (opolskie)
- obsługa strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne (allegro, olx);- nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym;- opracowywanie opisów produktów oraz wystawianie opisanego produktu;- obsługa klientów w procesie sprzedaży w formule: telefonicznej i e-mailowej.- biegła obsługa komputera i Internetu;- bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie- zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura- kompletowanie i weryfikacja dokumentacji związanej ze sprzedażą produktów- współpraca z innymi współpracownikami spółki- dodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość języka niemieckiego
kontakt przez PUP - 2019-10-16 - Stare Siołkowice (opolskie)
rekrutacja kandydatów z rynków wschodnich, selekcja kandydatów, koordynowanie personelu z Ukrainy i bieżące wsparcie m.in. sprawy z zakwaterowaniem, organizacją badań lekarskich, współudział w szkoleniach pracowników (wsparcie tłumaczenia)
Laxo Work Sp. z o.o. - 2018-10-31 - Poznań (wielkopolskie)
Nadzorowanie przebiegu procesu dochodzenia roszczeń, analizowanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do dochodzenia roszczeń. Zgłaszanie szkód do towarzystw ubezpieczeniowych i innych podmiotów, czynne prowadzenie negocjacji z ww. podmiotami, dbałość o terminowe realizowanie zadań, obsługa Klientów Kancelarii, udzielanie porad prawnych, telefoniczne informowanie klientów o przebiegu sprawy, sporządzanie pism procesowych, opinii prawnych,kontakt z organami administracji publicznej oraz organami ścigania. Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych.
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS - 2016-06-03 - Lublin (lubelskie)
wg. stanowiska, prowadzenie sklepu internetowego, pozycjonowanie w sieci, sprzedaż produktów przez internet, miejsce pracy Tymbark 600, 34-650 Tymbark, tel.: 18 33 30 033
MARINA SPICES HERNER-RYŚ SPÓŁKA JAWNA - 2019-09-06 - Tymbark (małopolskie)
- Prowadzenie kontroli, przeglądów, dokumentacji związanej z obsługą serwisową obudów zmechanizowanych i hydrauliki sterowniczej. Koordynowanie i w razie zaistnienia potrzeby - usuwanie awarii.- Wynagrodzenie: od 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne (preferowany kierunek: mechaniczny lub zbliżony). Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Znajomość maszyn i urządzeń górniczych ze szczególnym uwzględnieniem obudów zmechanizowanych. Znajomość rysunku technicznego. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego (w stopniu komunikatywnym). Gotowość do wykonywania pracy w podziemiach kopalń. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) famur.com.pl
FAMUR SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-08 - Katowice (śląskie)
- realizacja załozonych planów sprzedaży na rynku sektora zamówień publicznych ;- budowanie i kształtowanie długoterminowych relacji z klientam;- analizę potrzeb klientów w obszarze zarądzania kluczowymi procesami biznesowymi;- oferowanie dedykowanych rozwiązań dla sektora administracji pblicznej ( w tym przygotowywanie prezentacji oferowanych usług i rozwiązań;- przygotowanie ofert i negocjowanie warunków wspłpracy.
SULIMO SOFTWARE PIOTR PONIEWOZIK, PIOTR OSIPA SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-07 - Chełm (lubelskie)
Pomoc w realizacji bieżących projektów spółki, organizacja szkoleń, przygotowywanie bieżących projektów spółki.Oferta skierowana dla osób bezrobotnych poniżej 30 roku życia, z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
PRACA BIUROWA I W TERENIE (POWIAT BIAŁOGARDZKI) PONIŻEJ 4 GODZIN PRZY KOMPUTERZE
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Białogardzie - 2019-06-05 - Białogard (zachodniopomorskie)
- Prowadzenie i organizacja biura oddziału. Zapewnienie poprawnego przepływu informacji między oddziałem a centralą firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + 400 zł brutto premii. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Wymagane 1 rok w administracji. Dyspozycyjność, rzetelność i zaangazowanie. Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Kontakt telefoniczny (32-201-15-14) w godzinach: 8:00-15:00 lub e-mail: katowice.kadry (at) dozorbud.pl
SEBAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-03 - Katowice (śląskie)
sporządzanie i koordynacja planów produkcyjnych, rozdzielanie prac pracownikom, rozliczanie pracowników z powierzonych prac, tworzenie specyfikacji zamówień, praca z dokumentacją techniczną.
S.M.Europe Ltd sp. z o.o. - 2016-08-17 - Gdańsk (pomorskie)
Montaż instalacji fotowoltaicznych
ARIS Arkadiusz Szczeciński - 2019-01-17 - Konin (wielkopolskie)