SPECJALISTA DS. ADMINISTARCJI MAGAZYNOWEJ Gądki oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTARCJI MAGAZYNOWEJ
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: administarcja procesów magazynowych, obsługa dokumentacyjna rozładunków i załadunków, administarcja magazynem dystrybucyjnym
Data publikacji: 2020-02-18
Lokalizacja: Gądki (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gądki, powiat: poznański, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
administarcja procesów magazynowych, obsługa dokumentacyjna rozładunków i załadunków, administarcja magazynem dystrybucyjnym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTARCJI MAGAZYNOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gądki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poznański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
inżynier zaopatrzenia, transportu i magazynowania
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.02.2020
Data zakończenia pracy: 30.11.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: WÓZKI WIDŁOWE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie - 2 lata
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: praca na III zmiany 6-14, 14-22, 22-6
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, świadectwo pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier zaopatrzenia, transportu i magazynowania
Data dodania oferty pracy: 18.02.2020
Oferta pracy ważna do: 03.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ab5db5223ba23c2e2bf33cec11851a2e
Podobne oferty pracy
przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie zdjęć artykułów i wzorów do gazetek handlowych, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umowami handlowymi, wystawianie faktur sprzedaży, wystawianie faktur korygujących, prowadzenie rejestru kontrahentów.godziny pracy 8-16. umowa na okres 3 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Piła (wielkopolskie)
Prowadenie ewidencji pracowników, przygotowywanie umów o pracę, zlecenie, o dzieło, wystawianie świadectw pracy, rozliczanie ekwiwalentów, wynagrodzeń, sporządzanie PIT-11, prowadzenie ewidencji czasu pracy, nadzór nad badaniami wstępnymi, okresowymi, kontrolnymi, odpowiadanie na pisma urzędowe, obsługa programu płacowo-kadrowego "ENOVA"
Warmińsko-Mazurski Klaster Meblowy Sp.Z.O.O. Spółka Komandytowo-Akcyjna - 2018-02-16 - Smolniki (warmińsko-mazurskie)
praca w dziale marketingu i sprzedaży; pierwsza umowa na czas określony
UNIMOULD SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-17 - Pieńsk (dolnośląskie)
Wykonywanie masażu tajlandzkiego.
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Kraków (małopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie. Charakterystyka parcy: sprzedaż, serwis drukarek, kserokopiarek, materiałów biurowych. Charakter pracy: obsługa klienta, kontakt z klientami istniejącymi oraz pozyskiwanie nowych. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: biuro (at) amdruk24.pl
AMDRUK SC PODGÓRSKI KRZYSZTOF, ŚIWOŃ PODGÓRSKA ANNA - 2020-07-24 - Jejkowice (śląskie)
Kontakty z firmami i urzędami za granicą, przygotowanie dokumentacji do transportu
Bongo Międzynarodowe Usługi Pogrzebowe S.C. Marek Cichewicz - 2017-12-01 - Łódź (łódzkie)
przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, księgowej i urlopowej, prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy, sporządzanie listy płac i dokumentów rozliczeniowych ZUS, zarządzanie zasobami rzeczowymi, prowadzenie dokumentacji administracyjno- biurowej
Centrum Integracji Społecznej Krajowe Zrzeszenie Ludowe Zespoły Sportowe - 2018-08-03 - Mielno (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
samodzielna księgowa, księgowanie faktur usługowych, materiałowych, prowadzenie rejestrów kasowych, rej. Vat, księgowych wyciągów bankowych
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o. - 2019-11-27 - Bytom (śląskie)
do uzgodnienia
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "J. P. DOMEK" - 2016-05-31 - Chmielnik (podkarpackie)
mailowa i telefoniczna obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klienta z Allegro, Groupon oraz sklepu internetowego, obsługa zamówień i przygotowanie do realizacji, obsługa wysyłek
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Tarnów (małopolskie)
obsługa klienta, wystawianie faktur
Polbruk Spółka akcyjna - 2016-06-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
bieżące kontrolowanie należytego stanu technicznego pojazdów
WAGNER TRANSPORT MONIKA WAGNER - 2017-06-21 - Kaplityny (warmińsko-mazurskie)
Zarzadzanie nowo powstałym działem Rent a Car - działania handlowezakupowe pojazdów, negocjacje, umów,praca biurowa internetowa -na rynku polskim, oraz wg. znajomości języka obcego.Praca w godz. 9-17.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2019-02-28 - Opole (opolskie)
Realaizacja zadań służby parków krajobrazowych wynikających z ustawy o ochronie przyrody /inwentaryzacja siedlisk przyrodniczych,wydawanie decyzji na usuwanie drzew i krzewów/.
Zespół Parków Krajobrazowych - 2020-01-28 - Przemyśl (podkarpackie)
- koordynacja prac związanych z przygotowaniem oferty,- opracowywanie kosztorysów i ofert z branży budowlanej,- tworzenie budżetów dla poszczególnych inwestycji,- analiza dokumentacji przetargowej,- opracowanie przedmiarów i wycena robót branży budowlanej,- rozsyłanie zapytań ofertowych,- analiza porównawcza otrzymanych ofert,- współpraca z dostawcami w zakresie ustaleń ofertowych,- udział w negocjacjach techniczno-handlowych,- współpraca z nadzorem budowy w trakcie realizacji inwestycji.
PROGALBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-11 - Oświęcim (małopolskie)
tworzenie ofert dla klientów; dowóz towaru do klienta, odbiór i wysyłka towaru u kuriera; zamwaianie towaru; negocjowanie cen/warunków;
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Legnica (dolnośląskie)
przygotowanie umów, świadectw pracy, prowadzenie rejestrów zatrudnienia pracowników, przygotowanie pism i zaświadczeń dla pracowników (o zatrudnieniu, urlopach macierzyńskich, rodzicielskich, sprawdzanie rachunków umów kontraktowych
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów - 2018-06-01 - Poznań (wielkopolskie)
Bieżące i kompleksowe administrowanie obiektami handlowymi, prowadzenie dokumentacji związanej z wynajmem, przygotowywanie umów, aneksów w zakresie wynajmu, rozliczanie kosztów eksploatacyjnych i kosztów usług, przygotowywanie raportów i zestawień dot. administrowaniem nieruchomościami, realizowanie zamówień na materiały i usługi w zakresie eksploatacji budynków i wyposażenia firmy
"CERAMIKA PARADYŻ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W OPOCZNIE - 2020-01-21 - Opoczno (łódzkie)
Wykształcenie średnie/ wyższe, doświadczenie: brak wymagań; obsługa komputera, prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: składanie zamówień, prowadzenie rozmów handlowych, ewidencja transportu, rozliczanie kart drogowych, odbiór towaru; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"ENKO" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-04 - Gliwice (śląskie)
Samodzielne naprawianie i ustawianie maszyn produkcyjnych , analizowanie i rozwiazywanie problemów z maszynami , rozwiazywanie innych problemów technicznych.
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-06-11 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Prowadzenie, nadzorowanie i weryfikacja spraw związanych z prawidłową eksploatacją sieci i instalacji wewnętrznych wod.kan.gaz, c.o., c.c.w.u., w zasobach spółdzielni, rozliczenia z telewizja kablową, zaopatrzanie grupy remontowej w materiały budowlane
Spółdzielnia Mieszkaniowa VICTORIA - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)
Odbieranie telefonów od klientów w jęz. hiszpańskim, rozwiazywanie problemów przesłanych przez klienta w jęz hiszpańskim
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Łódź (łódzkie)
analiza danych, projektowanie i prowadzenie kampanii w mediach interaktywnych, działania medialne w serwisach, analiza prawidłowości treści i wyszukiwanie treści niezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie, blokowanie treści szkodliwych, obsluga klienta, monitoring treści, raportowanie
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Kraków (małopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, łatwość uczenia się, dobra organizacja pracy, samodzielność, rzetelność. Charakterystyka pracy: zewnętrzne mycie przeszkleń w technologii teleskopowej. Praca dodatkowa w oparciu o umowę zlecenie, wynagrodzenie miesięczne, godziny pracy do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy praca (at) bestclean.slask.pl.
BEST CLEAN S. I R. DUDEK S.C. - 2018-08-16 - Rybnik (śląskie)
- identyfikowanie wymogów, ograniczeń i przesłanekrekrutacji ze strony podmiotu zatrudniającego, rynku pracy,uregulowań prawnych, ocena przydatności źródeł wiedzy okandydatach, kanałów informacyjnych, procedur rekrutacyjnych- wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określeniaprocedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów;- identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych izewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji;- stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia;- przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów;- sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko;- ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji;- współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudnienia wPrzedsiębiorstwie;-sprawne posługiwanie się językiem rosyjskim w celu rekrutacji do pracy cudzoziemców ze Wschodu;-wyjazdy służbowe w celach rekrutacyjnych kandydatów.
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Nadzór nad stanem technicznym urządzeń elektroenergetycznych i AKPiA. Bieżąca kontrola i koordynacja wykonywanych napraw i prowadzenie czynności formalno-prawnych związanych z umowną działalnością outsourcingu obszaru elektroenergetycznego i AKPiA.Współudział w opracowywaniu analiz stanu technicznego urządzeń i instalacji elektroenergetycznych i AKPiA na terenie Elektrociepłowni.Opracowywanie i realizacja planów budżetów, remontów, konserwacji, inwestycji oraz przeglądów urządzeń oraz instalacji elektroenergetycznych i AKPiA na terenie Elektrociepłowni.Prowadzenie obowiązującej dokumentacji technicznej, opracowywanie i aktualizacja instrukcji eksploatacji urządzeń oraz instalacji na terenie Elektrociepłowni.Prowadzenie obowiązującej dokumentacji technicznej, opracowywanie i aktualizacja instrukcji eksploatacji urządzeń oraz instalacji elektroenergetycznych i AKPiA na terenie Elektrociepłowni.Udział w działaniach projektowych, wdrożeniowych i optymalizacyjnych.Analiza awarii, podejmowanie działań prewencyjnych, rozwiązywanie problemów technicznych powierzonych maszyn i urządzeń.
OPEC - INEKO Sp.z o.o. - 2020-07-23 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
• Zarządzanie projektami,• Nadzorowanie wszelkich zmian konstrukcyjnych i dokumentacji technicznej,• Analiza i kontrola procesu wytwarzania• Analiza kosztów.
FINOW POLSKA Sp. z o.o. - 2016-11-04 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
.
IVAN LESIV POMOC. PL - 2016-09-06 - Guzów (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Dobrzyca (wielkopolskie)