SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Toruń oferta pracy MIEJSKA PRZYCHODNIA SPECJALISTYCZNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie postępowańw trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzenie postępowań w ramach projektów współfinansowanych z Funduszy Europejskich, prowadzenie postępowań w oparciu o regulamin wewnetrzny zamawiajacego, aktualizacja regulaminu wewnetrznego, przygotowywanie projektów umów do postepowań przetargowych, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie zamówień publicznych, sporzadzanie zestawiń i analiz w zakresie prowadzonych postepowań, udział w pracach komisji przetargowych, sporządzanie i zamieszczanie ogłoszeń w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego oraz przekazywanie informacji odpowiednim podmiotom zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych
Data publikacji: 2020-10-30
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: MIEJSKA PRZYCHODNIA SPECJALISTYCZNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:UNIWERSYTECKA 17, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie postępowańw trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzenie postępowań w ramach projektów współfinansowanych z Funduszy Europejskich, prowadzenie postępowań w oparciu o regulamin wewnetrzny zamawiajacego, aktualizacja regulaminu wewnetrznego, przygotowywanie projektów umów do postepowań przetargowych, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie zamówień publicznych, sporzadzanie zestawiń i analiz w zakresie prowadzonych postepowań, udział w pracach komisji przetargowych, sporządzanie i zamieszczanie ogłoszeń w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego oraz przekazywanie informacji odpowiednim podmiotom zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca 7 godz. 35 min/ dziennie
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0463
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: studia z zakresu zamówień publicznych
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe lub średnie (studia z zakresu zamówień publicznych lub odbyte szkolenia potwierdzone certyfikatami), znajomość specyfiki zamówień publicznych w jednostkach słuzby zdrowia, bardzo dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność oraz umiejętność analitycznego myślenia, obowiązkowość, terminowość, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy: MIEJSKA PRZYCHODNIA SPECJALISTYCZNA
danePracodawcy_nip: 9561950790
danePracodawcy_regon: 87059741200000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
UNIWERSYTECKA 17, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty mozna złożyć: osobiście w sekretariacie Miejskiej Przychodni Specjalistycznej , 87-100 Toruń, ul. Uniwersytecka 17, II pietro, pok. 16, elektronicznie na adres: sekretariat (at) mps.torun.pl, przesłać na wskazany adres z dopiskiem na kopercie " nabór na stanowisko specjalisty ds. zamówień publicznych". termin składania dokumentów do dnia 6 listopada 2020r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Toruń
danePracodawcy_kodPowiatu: 0463
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Toruń
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0982724
Ulica pracodawcy: UNIWERSYTECKA
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 30.10.2020
Oferta pracy ważna do: 06.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cd3fe00182364c598b302ba76862c381
Podobne oferty pracy
Kontrola jakości dostaw materiałów i półfabrykatów Kontrola jakości procesu produkcyjnego Kontrola i nadzór nad finalnymi produktami Kontrola warunków składania materiałów i wyrobów gotowych Kontrola form przeznaczonych do produkcji Stała kontrola jakościmateriału do produkcji.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2018-09-10 - Polkowice (dolnośląskie)
pełna obsługa w zakresie ZUS, naliczanie płac, RP-7, obsługa kadry i ubezpieczeń, przygotowywanie deklaracji podatkowych
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Zduńskiej Woli - 2020-10-01 - Zduńska Wola (łódzkie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie systemów płacowych, naliczanie zasiłków chorobowych,wynagrodzeń pracowniczych. Prowadzenie analizy funduszu płac. Sporzadzanie sprzawozdania z zakresu zatrudnienia i funduszu płac. Sprawdzanie kart pracy.Sporzadznie listy płac dotyczących pracowników zleconych i innych.Naliczanie i odprowadzanie podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji ZUS.
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biznesowymi w celu negocjowania i zawarcia umów na usługi internetowe Pracodawcy (sprzedaż)
SUNRISE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa urządzeń laboratoryjnych
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Żabno (małopolskie)
nawiązanie nowych kontaktów, zdobywanie przepisów na wypieki tradycyjne, utrzymanie kntaktówz dotychczasowymi klientami
Piekarnia "SZÓSTKA" S.C. Grażyna Hurka, Krzysztof Hurka - 2017-02-21 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Doradztwo finansowe, sprzedaż pożyczek i obsługa klienta na terenie powiatu lubaczowskiego.
PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-28 - Lubaczów (podkarpackie)
- opiniowanie dokumentów nadesłanych- sporządzanie notatek- korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT- prowadzenie i aktualizacja ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.)- przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami wewnętrznymi- archiwizacja dokumentacji technicznych
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2020-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
FH SYSTEM Spółka z o.o. - 2020-03-30 - Nowy Sącz (małopolskie)
- ciągła analiza ilości towaru- monitorowanie cen surowców- kontrola towarów przych. i wych.- prowadzenie dokumentacji magazynowej- wyjaśnianie rozbieżności magazynowych- współpraca z działem produkcji i działem sprzedaży w celu optymalizacji procesów związanych z realizacją zamówień
AGRO FISH SP.ZO.O. - 2017-09-15 - Kartoszyno (pomorskie)
Weryfikacja faktur pod kątem formalnym i rachunkowym oraz podatkowym, przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, ewidencja i księgowanie dokumentów bankowych, weryfikacja i uzgadnianie sald, wsparcie działu księgowości w bieżących sprawach, zarządzanie dokumentacją (monitorowanie i archiwizacja).
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-08-16 - Stoisław (zachodniopomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, spotkania z klientami, przygotowanie projektów umów, zleceń, utrzymanie relacji handlowych z klientami
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Legnica (dolnośląskie)
Prowadzenie administracyjnych - księgowych obowiązków spółki z o.o. w programie Comarch ERP Optima, sporządzanie rozliczeń oraz przekazywanie informacji do zewnętrznego biura rachunkowego, obowiązki związane z pozyskaniem pracowników i przygotowaniem kadrowych dokumentów do zewnętrznej kadrowej
INFORMATION TECHNOLOGY AGENCY SERVAQ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-16 - Oświęcim (małopolskie)
Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych, firmowych i na życie oraz bieżąca obsługa klienta w biurze.Praca w godzianch 9:00 do 17:00.
EURO OFFICE KAMILA ZIELIŃSKA - 2018-01-10 - Nowa Dęba (podkarpackie)
- monitorowanie zadłużeń i zobowiązań kontrahentów / klientów- kontakt z klientem portugalskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)
OBSŁUGA KLIENTA, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI KLIENTA, SPORZĄDZANIE KALKULACJI CENOWYCH, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, PROWADZENIE CZYNNOŚCI ZAPEWNIAJĄCYCH PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĘ ZADAŃ ORAZ FUNKCJONOWANIE BIURA ORAZ PRODUKCJI, SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ MATERIAŁÓW.
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Opoczno (łódzkie)
Pozyskiwanie i utrzymanie klientów, tworzenie ofert handlowych, sporządzanie dokumentacji przetargowej, analiza rynku i ofert konkurencji, obsługa reklamacji, fakturowanie sprzedaży, utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi kontrahentami, organizacja transportu, zawieranie umów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, dbałość o dobry wizerunek firmy.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2019-11-29 - Gdynia (pomorskie)
miedzyoperacyjna kontrola produkcji w toku, przestrzeganie norm jakościowych, kontrola stanu sanitarno- higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników
GRAAL S.A. ZAKŁAD PRODUKCYJNY POLINORD - 2017-01-26 - Kartoszyno (pomorskie)
Nadzorowanie, monitorowanie i koordynacja sprawnych załadunków i rozładunków towarów. Ścisła współpraca z Dyspozytorami, Działem Obsługi Klienta, Działem Jakości . Rozliczanie Przewoźników ze zrealizowanych tras, na podstawie dostarczonych dokumentów oraz w oparciu o ustalone zasady i reguły (frachty, stawki indywidualne). Kontrola środków transportu, archiwizacja dokumentów Działu, kontrola bilansu palet . Ustawianie innych dostaw, odbiorów, zwrotów, zgodnie z przesyłanymi mailami, zleceniami, czy też poleceniami.
M-Logistic Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Tychy (śląskie)
prace związane z przygotowaniem/planowaniem sprzedaży zagranicznej/opracowaniu strategii działań marketingu zagranicznego, przygotowanie materiałów promocyjnych, przygotowanie organizacyjno-merytoryczne kursów szkoleniowych, pomoc w utrzymywaniu i nawiązywaniu kontaktów z klientami zagranicznymi, prowadzenie korespondencji zagranicznej, prowadzenie dokumentacji związanej ze współpracą międzynarodową, przygotowanie i tłumaczenie dokumentacji związanej z rejestracją wyrobów za granicą, przyjmowanie zamówień na wyroby firmy, przygotowanie kart zapotrzebowania magazynu wyrobów gotowych, przygotowanie i realizacja wysyłek międzynarodowych: fakturowanie, pakowanie implantów/narzędzi, wypełnianie świadectw przewozowych ATR, EUR1, wysyłka wyrobów kurierem, prowadzenie statystyki sprzedaży zagranicznej/realizacji płatności, udział w organizacji/przygotowaniach do konferencji/targów zagranicznych, udział w konferencjach/ targach zagranicznych, udział w spotkaniach z klientami zagranicznymi, sporządzanie raportów z wizyt kontrahentów, tłumaczenia na język angielski pism, raportów
LFC Spółka z o.o. - 2017-07-07 - Czerwieńsk (lubuskie)
obsługa sklepu internetowego; wystawianie faktur; obsługa klienta e-mail-owa, obsługa allegro; obsługa zagranicznych portali sprzedazowych; prowadzenie analizy konkurencyjnych produktów; obsługa biura
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Koniecpol (śląskie)
Zapewnienie pokrycia specjalistów podczas zmiany, sprawdzanie problemów i ich rozwiązań, tworzenie rekordów w systemie, rozwiązywanie problemów lub przesyłanie ich na dalsze linie wsparcia oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Wrocław (dolnośląskie)
praca przy komputerze, kontakty z firmami logistycznymi zarówno polskimi jak też iz krajów UE lub krajów byłej Wspólnoty Niepodległych Państw, w sprawie transportu towaru handlowego oraz z firmami głównie z krajów wschodnich w sprawie zakupu towarów handlowych
LINGRAIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-03-01 - Chełm (małopolskie)
Tworzenie bazy danych arabskojęzycznych klientów, tworzenie ofert usług dla arabskojęzycznych klientów, tworzenie planów promocji ukierunkowanych na rynek arabski, promowanie naszej firmy na rynku arabskim.Obsługa pakietu MsOffice.
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Łódź (łódzkie)
Świadczenie usług wsparcia klienta przez telefon i e-mail w języku rosyjskim i angielskim obejmujące wsparcie eksperckie w produktach firmy seagate (pomoc techniczna, rozwiązywanie zapytań klientów, przyjmowanie sugestii dotyczących produktów, wsparcie przedsprzedażowe). Dwie zmiany.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Wrocław (dolnośląskie)
sporządzanie ofert dla klientów, przygotowywanie materiałów reklamowych, przygotowanie prezentacji, przygotowywanie dokumentów ds. przetargu, prace biurowe, obsługa poczty, segregowanie dokumentów, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Obsługa urządzeń multimedialnych (komputer, rzutnik, ekran)fotografia i obróbka zdjęć, rejestracja video, obsługa strony internetowej, Facebook, Instagram, kontakty z mediami.
Muzeum Mazowieckie w Płocku - 2017-06-29 - Płock (mazowieckie)
gotowanie, obsługa sali jadalnej, wydawanie posiłków
Polska Akademia Nauk Dom Rencisty im. Prof. W. Orłowskiego - 2016-03-16 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)