SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Rzeszów oferta pracy DMD S.C. PAWEŁ MITURSKI DOROTA MITURSKA

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: monitorowanie rynku zamówień publicznych, analiza specyfikacji przetargowych, przygotowanie ofert przetargowych, reprezentowanie firmy przed zamawiającymi

Data publikacji: 2019-05-28

Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)

Pracodawca: DMD S.C. PAWEŁ MITURSKI DOROTA MITURSKA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Al. W. Sikorskiego 2/7, 35-304 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
monitorowanie rynku zamówień publicznych, analiza specyfikacji przetargowych, przygotowanie ofert przetargowych, reprezentowanie firmy przed zamawiającymi

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 28.05.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie, mile widzaiana znajomość produktu i branży

Nazwa pracodawcy: DMD S.C. PAWEŁ MITURSKI DOROTA MITURSKA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Adres pracodawcy:
STARONIWSKA 41B, 35-101 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: m. Rzeszów

Gmina pracodawcy: Rzeszów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Rzeszów

Ulica pracodawcy: STARONIWSKA

Numer budynku pracodawcy: 41B

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych

Data dodania oferty pracy: 28.05.2019

Oferta pracy ważna do: 27.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 28.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 28.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?856fe6007abf975334f9b9ae9c813fb5

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BANKOWYCH - od 2 300 PLN

• Profesjonalna obsługa klientów w salonie• Analizowanie potrzeb klientów w celu dostosowania produktów• Aktywna sprzedaż produktów• Realizacja celów sprzedażowych• Budowanie długofalowych relacji z klientem
ManpowerGroup Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. INWESTYCJI - od 4 500 PLN

Konkurs szczegóły naboru na stronie www.gliwice.so.gov.pl: Wykształcenie wyższe techniczne, pref. kierunki: instalacje cieplne, wentylacyjne gazowe, wodociągowe kanalizacyjne; uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; lub/i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; lub/oraz konstrukcyjno-budowlanej; 3 letni staż pracy w zakresie wykonawstwa, badzoru inwestorskiego; doświadczenie w zakresie prowadzenia prac w zakresie wentylacji i klimatyzacji, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualny wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 Prawa budowlanego Dz. U. z 2017r. poz.1332 j.t. (o ile podlega temu obowiązkowi), zdolność analitycznego myślenia, znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym, oraz programami Word, Excel i kosztorysowymi, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność i odporność na stres, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i zespołowej, dodatkowym atutem będzie: znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i prawo zamówień publicznych oraz procedur udzielania zamówień publicznych w trybie tej ustawy, posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie i zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 j.t. ze zm.), wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami; zakres obowiązków: opracowywanie planów w zakresie remontów i inwestycji wraz z elementami rozliczania nadzorowanych zadań; wykonywanie lub weryfikowanie kosztorysów inwestorskich i wykonawczych oraz przedmiarów bądź obmiarów robót; opracowywanie danych wyjściowych dla projektantów wykonujących dokumentację techniczną do realizacji przedsięwzięć remontowych i inwestycyjnych wraz z dokonywaniem niezbędnych uzgodnień w imieniu inwestora z organami nadzoru; sprawowanie bezpośredniego nadzoru inwestorskiego nad wykonywanymi robotami remontowymi lub inwestycyjnymi; wykonywanie funkcji inspektora nadzoru na wyznaczonych robotach budowlanych; uczestnictwo w odbiorach technicznych realizowanych robót; współudział w przygotowywaniu przetargów w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2017-10-20 - Gliwice (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - do 1 125 PLN

korespondencja telefoniczna i mailowa z zagranicznymi kontrahentami z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Tarnowskie Góry (śląskie)

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA OBIEKTÓW - od 2 200 PLN

- Kontrola stanu technicznego istniejących obiektów. Egzekwowanie napraw gwarancyjnych. Współpraca z najemcami odnośnie rozliczenia zużycia mediów. Odczyty liczników zużycia mediów. Przygotowywanie przebudów i nadzór nad przebudowami powierzchni najmu. Koordynacja pracy konserwatorów przy poszczególnych obiektach. Przyjmowanie zgłoszeń o awarii na obiektach. Zlecanie kontroli serwisowych.- DL Project Management S.A wchodząca w skład grupy kapitałowej DL Invest Group, która od ponad10 lat realizuje inwestycje na rynku nieruchomości komercyjnych zarządzając portfelem nieruchomości o wielkości 2000 000 m2 , w skład których wchodzą: centra handlowe, centra biurowe, centra logistyczne. W związku z nieustanym rozwojem grupy oraz realizacją nowych projektów poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. utrzymania obiektów.- Firma oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie, atrakcyjny systemem motywacyjny, możliwość rozwoju zawodowego w ramach struktury grupy przy inwestycjach na terenie województwa śląskiego, pracę w przyjaznej i partnerskiej atmosferze, wszelkie niezbędne narzędzia pracy między innymi: samochód, telefon, współprace przy ciekawych projektach (handel, logistyka , biura).- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w branży technicznej. Wymagana dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: tomasz.brodzki (at) dlinvest.pl
DL PROJECT MANAGEMENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-14 - Katowice (śląskie)

TECHNIK MECHANIK MASZYN I URZĄDZEŃ - od 4 000 PLN

obsługa i serwis maszyn i urządzeń wielofunkcyjnych
ADRIANA S.A. - 2016-06-16 - Jastrowie (wielkopolskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ OFPR/18/0418 - od 2 100 PLN

Wystawianie aukcji internetowych, sprzedaż internetowa, przygotowywanie towaru do wysyłki (sprzedaż kosmetyków). Praca w Mszanie Dolnej. Kontakt z pracodawcą po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu.
APIS FARMACJA SP. Z O.O. - 2018-02-26 - Mszana Dolna (małopolskie)

SPECJALISTA DS. AUTOMATYKI NAPĘDOWEJ I ROZDZIELNIC ENERGII R84/0610-205/16 - od 4 200 PLN

przeprowadzanie spotkań techniczno-handlowych, przygotowywanie ofert z zakresu automatyki napędowej i rozdzielnic energii, projektowanie układów automatyki napędowej i rozdzielnic energii, realizacja i wdrażanie układów automatyki napędowej i rozdzielnic energii na obiekcie, uczestnictwo w szkoleniach oraz stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ASKI SPZ OO - 2016-02-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA ŻYWIENIA CZŁOWIEKA/ STAŻYSTA LUB MŁODSZY ASYSTENT - od 2 100 PLN

Praca biurowa oraz w terenie polegająca na wykonywaniu czynności kontrolnych oraz nadzorowanych obiektach, pobierania probek do badań laboratoryjnych. Przygotowywanie decycji, postanowień i innych czynności w postępowaniu administracyjnym i egzekucyjnym.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Wysokiem Mazowieckiem - 2018-05-08 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO- KSIĘGOWYM - od 3 710 PLN

Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - do 2 000 PLN

redagowanie tekstów, prace biurowe, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - od 2 800 PLN

PROWADZENIE DOBORU KANDYDATÓW , ANALIZA RYNKU PRACY, OCENA PRZYDATNOŚCI KANDYDATÓW , PROCEDURY REKRUTACYJNE, WSPÓŁPRACA Z PARTNERAMI ZA GRANICĄ , KONTAKT Z BIUREM NA UKRAINIE
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. INFRASTRUKTURY - od 2 100 PLN

1. Naprawa infrastruktury technicznej oraz utrzymanie urządzeń własności PKP TELKOL sp. z o.o.2. Naprawa infrastruktury technicznej urządzeń obcych alokowanych i dostarczanych do naprawy na terenie Regionu Utrzymania w ramach zawartych umów utrzymaniowych z innymi użytkownikami 3. Usuwanie usterek i awarii powstałych na obszarze działania brygady specjalistycznej
kontakt przez OHP - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS HANDLOWYCH - 2 000 - 2 500 PLN

PRZYGOTOWYWANIE OFERT W JĘZYKU POLSKIM, ROSYJSKIM, UKRAIŃSKIM, PRACA W CHARAKTERZE SPECJALISTY DS. HANDLOWYCH W KRAJU I ZA GRANICĄ, GOTOWOŚĆ DO CZĘSTYCH PODRÓŻY SŁUŻBOWYCH PO KRAJU I ZA GRANICĄ
World Acoustic Group S.A. - 2017-02-08 - Polkowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (AUTOMATYKA PRZEMYSŁOWA) - od 3 000 PLN

- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne kierunkowe: automatyka lub elektryka. Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne kierunkowe: automatyka lub elektryka. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub w sprzedaży automatyki, pneumatyki, hydrauliki, elektryki dla przemysłu. Wymagana znajomość j. angielskiego w stopniu średnim w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC KRZYSZTOF KOSTRZYCKI - 2015-12-03 - Katowice (śląskie)

Specjalista ds. Sprzedaży (dział Drobne AGD) - -

Media Expert Pracując u nas będziesz odpowiedzialny jest za:
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-04-08 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

Weryfikacja i księgowanie faktur oraz pozostalych dokumentów, uzgadnianie stanów magazynowych z kontami ksiegowymi, wystawianie faktur sprzedaży i dowodów wewnętrznych, obsługa kasy krajowej i zagranicznej, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych.
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA PAULA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-11 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI ZARZĄDU, KADR I ADMINISTRACJI OŚWIATY - od 2 300 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy powinien być zgodny z Regulaminem Biura przyjętym przez Zarząd Stowarzyszenia w dniu 31 sierpnia 2016 r. w tym m.in.: 1. Prowadzenie obsługi w zakresie określonym statutem stowarzyszenia i innymi aktami prawnymiuchwalonymi przez stowarzyszenie w tym m.in.: a)Obsługa posiedzeń Zarządu, b) Prowadzenie rejestru uchwał i protokołów, c) Prowadzenie bieżącej korespondencji stowarzyszenia, d) Archiwizowanie dokumentacji stowarzyszenia, e) Wykonywanie innych poleceń Zarządu związanych z bieżącą działalnością stowarzyszenia. 2.Prowadzenie spraw kadrowych i administracyjnych Zespołu Placówek Oświatowych (ZPO) im.Aleksandra Doby w Iwięcinie oraz sekretariatu szkoły w tym m.in. 1. Organizowanie i koordynacja pracy kancelaryjno - biurowej. 2. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych szkoły, dokonywanie odpisów z inwentarza, cechowanie zakupionego sprzętu. 3. Opracowanie sprawozdawczości szkoły SIO, GUS. 4. Współudział w opracowaniu obowiązków dla pracowników administracyjno - gospodarczych szkoły, opiekunów pracowni oraz bibliotekarza. 5. Organizowanie i prowadzenie: bieżących, średnich i kapitalnych remontów w szkole, zapytań ofertowych, umów, protokołówodbioru wg potrzeb i zaleceń Dyrektora Szkoły. Przygotowanie realizacji planów remontowych. 6. Reprezentowanie na zewnątrz interesów szkoły wsprawach wynikających z zakresu czynności. 7.Opracowywanie i składnie wniosków pozyskujących środki zewnętrzne na działalność placówki. 8. Administrowanie strony www. spiwiecino.szkolnastrona.pl. oraz innych portali społecznościowych na rzecz szkoły. 9. Prowadzeniespraw i dokumentacji kadrowej wszystkich pracowników szkoły odpowiednio zgodnie z Kodeksem Pracy oraz innymi obowiązującymi przepisami w zakresie prawa pracy . 10.Prowadzenie kasy szkoły 11. Organizacja Pracy Szkolnego Schroniska Młodzieżowego 12. Współpraca ze Starostwem Powiatowym wKoszalinie, UGiM Sianowie, CK i MGOPS w Sianowie w zakresie rozliczania środków finansowychprzekazanych dla uczniów placówki w ramach realizowanych programów. 13. Nadzór nad przekazywaniem do archiwum akt, dokumentów,zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną. 14. Sporządzanie sprawozdawczości dot. wszystkich spraw ujętych w niniejszym zakresie obowiązków. 15. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawnych, regulaminów, instrukcji, procedur niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań. 16. Wykonywanie innych poleceń dyrektora szkoły związanych z bieżącądziałalnością placówki.
Stowarzyszenie na rzecz rozwoju wsi Iwięcino - 2017-01-30 - Iwięcino (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO - do 3 500 PLN

Obsługa klientów firmy droga e-mail oraz na portalach internetowych.
kontakt przez OHP - 2016-10-17 - Żory (śląskie)

MECHANIK MATRYC - od 2 000 PLN

Naprawa matryc i form
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2017-04-18 - Mława (mazowieckie)

OPIEKUN OSOBY STARSZEJ W NIEMCZECH - 3 990 - 5 880 PLN

opieka całodobowa nad osobą starszą, codzienne czynności, przygotowanie posiłków , pomoc w ubieraniu, sprzątaniu
kontakt przez OHP - 2018-03-12 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KONTRAKTU - do 4 500 PLN

Wspieranie doradców klienta; czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych; bezpośredni kontakt z klientami; zawieranie i przechowywanie kontraktów; ocena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY W BIURZE PODRÓŻY TURYSTYKI PRZYJAZDOWEJ K/M - od 3 100 PLN

Tworzenie planów sprzedażowych; pozyskiwanie nowych klientów; rozbudowywanie istniejących baz klientów; planowanie i nadzorowanie działań promocyjnych na poszczególnych rynkach; współpraca z kontrahentami; negocjowanie umów z podwykonawcami; przygotowanie programów imprez, kontraktowanie świadczeń i nadzór nad ich realizacją; prezentacja programów u klienta i na spotkaniach branżowych; udział w imprezach branżowych, targach i workshopach w Polsce i za granicą; przygotowywanie prezentacji; proponowanie własnych projektów i pomysłów związanych z rozwojem firmy; realizacja bieżących zamówień; inne powierzone zadania.
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Warszawa (mazowieckie)

OPERATOR AUTOKLAWU W PRZEMYŚLE CUKIERNICZYM - od 16 PLN

Obsługa maszyn produkcyjnych (autoklawu). Pakowanie wyrobów.
STAFF SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-19 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)

SPECJALISTA LUB INSPEKTOR BHP - od 2 500 PLN

Praca na stanowisku specjalisty lub inspektora bezpieczeństwa i higieny pracy.
2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZATATY TECHNICZNE ŁOMŻA - 2017-12-18 - Łomża (podlaskie)

OPERATOR WPROWADZANIA DANYCH - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Lipsko (mazowieckie)


Wybierz powiat