SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (NR 1221) Inowrocław oferta pracy Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (NR 1221)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: -prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,-przygotowanie OPZ oraz wzorów umów pod względem formalno-prawnym, kryteriów oceny ofert oraz warunków udziału w postępowaniu,-prowadzenie korespondencji oraz współpraca z wydziałemn RZGW oraz Nadzorami Wodnymi,-przygotowanie szacunkowej wartości zamówienia, wniosków o wszczęcie zamówienia publicznego,-prowadzenie zbiorczej ewidencji zamówień publicznych w ramach Planu Utrzymania,-przygotowanie do zamieszczenia na stronie urzędowej BIP PGW WP dokumentacji przetargowej związanej z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Data publikacji: 2020-06-22
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,-przygotowanie OPZ oraz wzorów umów pod względem formalno-prawnym, kryteriów oceny ofert oraz warunków udziału w postępowaniu,-prowadzenie korespondencji oraz współpraca z wydziałemn RZGW oraz Nadzorami Wodnymi,-przygotowanie szacunkowej wartości zamówienia, wniosków o wszczęcie zamówienia publicznego,-prowadzenie zbiorczej ewidencji zamówień publicznych w ramach Planu Utrzymania,-przygotowanie do zamieszczenia na stronie urzędowej BIP PGW WP dokumentacji przetargowej związanej z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (NR 1221)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0407
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyzsze w zakresie ekonomii, prawa, administracji,min. 2 letnie doswiadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej na stanowisku zwiazanym ze stosowaniem ustawy Prawo zamówień publicznych,dobra znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych(w tym umiejętność interpretacji i stosowania w praktyce przepisów) , ustawy o finansach publicznych,ukończone szkolenia , kursy, studia podyplomowe w zakresie prawa zamówień publicznych (mile widziane ),umiejętność hierarchizacji zadań i organizacji pracy,odpowiedzialność, rzetelność , terminowość
Nazwa pracodawcy:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy
danePracodawcy_nip: 5272825616
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Al. Adama Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV , list motywacyjny (mile widziany ). Dokumenty mozna przesłać drogą elektroniczną na adres kadry.bydgoszcz (at) wody.gov.pl albo pocztą lub osobiście: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy, Al. Adama Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz z dopiskiem :" Nabór na stanowisko Specjalisty ds. zamówień publicznych w Dziale Utrzymania" zawierające poniższą klauzulę:"Wyrażam zgodę na gromadzenie i przetwarzanie moich danych osobowych przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie dla potrzeb rekrutacji". Oferty należy składać w terminie do 10.07.2020 r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, Termin: do 10.07.2020r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Al. Adama Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie to główny podmiot odpowiedzialny za gospodarkę wodną w Polsce.Tworzy je 330 nadzorów wodnych, 50 zarządów zlewni, 11 regionalnych zarządów gospodarki wodnej oraz Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.06.2020
Data dodania oferty pracy: 22.06.2020
Oferta pracy ważna do: 10.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dde9b496c603f0cb71e6b42e199f0ea1
Podobne oferty pracy
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Śrem (wielkopolskie)
rekrutacja pracowników
TIGER JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)
- opieka nad sprzętem komputerowym- instalacja i aktualizacja oprogramowania,- udzielanie wsparcia informatycznego pracownikom Sądu,- zarządzanie konsolą systemu antywirusowego,- wykonywanie wybranych czynności w systemie bazodanowym MS SQL, Active Directory Windows Serwer 2012 oraz w serwerze poczty Zimbra,- wykonywanie czynności zleconych przez opiekuna praktyki
Sąd Rejonowy w Zabrzu - 2019-07-02 - Zabrze (śląskie)
praca biurowa, obsługa programów płacowych w tym programu płatnik
REJONOWA SPÓŁDZIELNIA ZAOPATRZENIA I ZBYTU - 2018-08-14 - Krzeszowice (małopolskie)
realizowanie zamówień projektowych, rekrutacja pracowników, nadzór i prowadzenie dokumentacji projektowej,sporządzanie umów dla pracowników, rozliczanie pracowników oraz udzielanie niezbędnych informacji pracownikom, obsługa telefoniczna i mailowa klientów oraz pracowników, kontakt i współpraca z pracownikami z Ukrainy, Białorusi, Mołdawii, Gruzji, Rosji
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Piaseczno (mazowieckie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
-weryfikacja wydatków pracowników wyjeżdżających w delegacje związane z uczestniczeniem w szkoleniach; -aprobowanie wydatków w aplikacji zgodnie z wytycznymi dla każdego szkolenia oraz indywidualnymi regułami; -porównywanie bieżących wydatków oczekujących na aprobatę z innymi zaksięgowanymi expenses w celu wyeliminowania dublonów; -rozmowy z pracownikami, którzy nie rozumieją dlaczego ich expense został odesłany do rewizji, przedstawienie reguł; -rozmowy z klientem dotyczące nowych procedur lub modyfikacji tych obowiązujących; - odpowiadanie na zapytania mailowe od firm zewnętrznych dotyczące statusów faktur oraz terminu płatności; - sporadyczne odpowiadanie na zapytania telefoniczne tematyka analogiczna do powyższego; - odblokowywanie faktur na różnych statusach poprzez manipulacje w systemie oraz kontakt z serwisami/osobami odpowiedzialnymi.
kontakt przez PUP - 2020-03-09 - Kraków (małopolskie)
Analiza dokumentów przetargowych, pozyskiwanie ofert niezbędnych do wyceny kontraktu, weryfikacja ofert wykonawców.
EVERSPORT Sp. z o.o. - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu:- wsłtworzenie strategii marketingowej firmy- przygotowywanie i wdrażanie akcji promocyjnych
RAMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowo-akcyjna - 2018-07-02 - Nowy Sącz (małopolskie)
organizacja szkoleń, aktywizacja zawodowa, realizacja projektów
Fundacja Gospodarcza PRO EUROPA - 2018-09-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie zleconych obiektów
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" sp. z o.o. ZPCH - 2018-09-20 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa sklepu komputerowego. Doradztwo i sprzedaż towaru z branży informatycznej. Zamawianie i przygotowanie produktów do sprzedaży.
TELMO Sp. z o.o. - 2019-10-09 - Bełchatów (łódzkie)
Utrzymywanie w należytym stanie wyposażenia kontrolno-pomiarowego, wykonywanie badań nieniszczących, opracowywanie wyników badań.
PPHU " Royal Star " Krzysztof Pawełek - 2016-12-12 - Mielec (podkarpackie)
Dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów w oparciu o dostępne zasoby zarządzania wiedzą Amway. Aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemu. Wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych. Tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta. Wsparcie pozostałych członków zespołu w wykorzystaniu i rozwijaniu swoich możliwości i potencjału.
AMWAY BUSINESS CENTRE-EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-01 - Zabierzów (małopolskie)
- prowadzenie spraw z zakresu nadzoru zapobiegawczego- udzielanie informacji i konsultacji z zakresu działania zapobiegawczego nadzoru sanitarnego na terenie urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw wewnętrznych oraz jednostek organizacyjnych podległych temu ministrowi i przez niego nadzorowanych oraz na terenie podmiotów leczniczych tworzonych przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, a zwłaszcza: a) o warunków przeprowadzenia działań naprawczych w odniesieniu do oceny występowania znaczącego zagrożenia dla zdrowia ludzib) o strategicznej oceny oddziaływania na środowisko koncepcji, planów, programów i innych dokumentówc) o opiniowania dokumentów dotyczących oddziaływania na środowiskod) o wymagań higienicznych i zdrowotnych przy wydawaniu opinii, postanowień i decyzji na wniosek organu administracji lub zainteresowanego podmiotu, na poszczególnych etapach realizacji inwestycji w obiektach istniejących i planowanych (m.in. projektowanie, zmiana sposobu użytkowania, dopuszczenie do użytkowania obiektu budowlanego, uzyskiwania odstępstw od przepisów warunków technicznych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy)- przygotowywanie wytycznych, materiałów edukacyjnych- prowadzenie szkoleń dla pracowników PIS MSWiA w ww. zakresach merytorycznych- nadzór merytoryczny nad działalnością rzeczoznawców sanitarno-higienicznych wydających opinie w imieniu PIS MSWiA- współpraca z innymi jednostkami w ww. zakresach merytorycznych- udział w opiniowaniu projektów aktów prawnych- dokonywanie analizy i oceny publikowanych aktów prawnych- sporządzanie analiz, sprawozdań i innych dokumentów zbiorczych
Państwowa Inspekcja Sanitarna MSWiA - 2019-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie bazy klientów, nadzór nad stroną internetową, tworzenie materiałów promocyjnych, współpraca z portalami ogłoszeniowymi
RTC Robert Capała - 2018-08-16 - Dęblin (lubelskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:-organizację szkoleń oraz szkoleń online (webinar);-koordynację i zarządzanie od strony administracyjnej szkoleniami;-komunikację z Klientem;-radzenie z problemami ad hoc, które mogą się wydarzyć w trakcie szkolenia;-organizację cateringu na szkolenia; -organizowanie płatności za szkolenia;
EPAM Systems Poland - 2018-08-01 - Gdańsk (pomorskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami niemieckimi, ukraińskimi i angielskimi
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Prałkowce (podkarpackie)
Montaż przewodów elektrycznych w szafach bez napięcia i na konstrukcjach.Miejsce parcy: Polska
VTS POLSKA SP. Z O.O. - 2020-01-09 - Zabełków (śląskie)
•Efektywne pozyskiwanie nowych klientów.•Utrzymywanie oraz rozwijanie relacji handlowych z klientami.•Nadzór nad procesem realizacji sprzedaży oraz należności klienta.•Współpraca z poszczególnymi działami firmy w celu zapewnienia właściwego przepływu informacji.•Przygotowywanie i koordynowanie projektów sprzedażowych i marketingowych.•Monitorowanie efektywności realizowanych działań.•Współpraca z dostawcami zewnętrznymi.•Koordynacja procesu produkcji i dystrybucji materiałów marketingowych.Okres próbny 3 miesiące. Godz. pracy 7.30-15.30. Wynagrodzenie od 2748,96 zł brutto do 8244 zł brutto - wynagrodzenie zasadnicze plus prowizja od sprzedaży.
LEANN STAŃCZYK SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-21 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie zleceń, fakturowanie.
Diversa sp. z o. o. sp. k. - 2018-11-08 - Prudnik (opolskie)
Prowadzenie dokumentacji jakościowej, nadzorowanie realizacji ustalonych procedur, nadzór nad jakością wytwarzranych produktów. System wielozmianowy. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 357 64 75 lub e-mail: biuro (at) opako.com
OPAKO Sp. z o.o. - 2017-07-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Realizacja założeń programowych na zmianie, sprawdzanie wykonywanych elementów i usuwanie ewentualnych błędów. Kierowanie prawidłowym przebiegiem produkcji w oparciu o dokumentację, uwagi i polecenia mistrza zmianowego. Prawidłowe i systematyczne wypełnianie dokumentów.
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-01 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Odpowiedzialność za politykę bezpieczeństwa w firmie, zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemu zarządzania BHPNadzór nad zagadnieniami w obszarze BHP w zakładzie produkcyjnymProponowanie i wdrażanie działań mających na celu eliminowanie zagrożeń na stanowiskach pracyTworzenie i aktualizacja instrukcji i procedur BHPDokonywanie oceny ryzyka zawodowegoPrzeprowadzanie szkoleń wstępnych BHPNadzór nad całością zagadnień w obszarze BHP, prowadzenie dokumentacji, kontakt z instytucjami zewnętrznymi
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-07-11 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
archiwizacja dokumentacji sądowej, sporządzanie projektów pism sądowych, wysyłanie korespondencji sądowej, kompletowanie akt na posiedzenie, praca z urządzeniami ewidencyjnymi, rejestrami, zarówno w wersji papierowej jak i elektronicznej;
SĄD REJONOWY W OLEŚNIE - 2016-07-11 - Olesno (opolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa - obrót i zarządzanie nieruchomościami
kontakt przez PUP - 2020-07-31 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
CV na adres: rekrutacja (at) saldo.krapkowice.pl- sporządzanie list płac- sporządzanie deklaracji ZUS oraz PIT-4- kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników- sporządzanie sprawozdań GUS - monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy
Biuro Rachunkowe SALDO Danuta Krogul-Kaczorowska - 2020-08-20 - Krapkowice (opolskie)
nadzór nad siecią komputerowa, sprzetem oraz stroną internetowa, opracowanie i przygotowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych, nadzór nad wykorzystaniem i konserwacją sprzetu nagłaśniającego i oświetleniowego, pomoc w organizacji imprez
Przystań Twórcza Cieplickie Centrum Kultury - 2016-03-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)