SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Krosno Odrzańskie oferta pracy Zachodnie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - realizowanie procesu udzielania przez Spółkę zamówień publicznych na dostawy materiałów, wyposażenia, wykonywania usług i robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz uregulowaniami wewnętrznymi,- nadzór nad opracowywaniem rocznych zestawień zapotrzebowań składanych przez poszczególne komórki organizacyjne Spółki,- dokonywanie analizy rynku dostawców w przedmiocie każdego zapotrzebowania, - prowadzenie dokumentacji podstawowych czynności związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne, - nadzór nad przestrzeganiem terminów realizacji złożonych zamówień, - zatwierdzanie otrzymywanych faktur pod względem merytorycznym,
Data publikacji: 2019-02-18
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: Zachodnie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIASTÓW 3, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- realizowanie procesu udzielania przez Spółkę zamówień publicznych na dostawy materiałów, wyposażenia, wykonywania usług i robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz uregulowaniami wewnętrznymi,- nadzór nad opracowywaniem rocznych zestawień zapotrzebowań składanych przez poszczególne komórki organizacyjne Spółki,- dokonywanie analizy rynku dostawców w przedmiocie każdego zapotrzebowania, - prowadzenie dokumentacji podstawowych czynności związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne, - nadzór nad przestrzeganiem terminów realizacji złożonych zamówień, - zatwierdzanie otrzymywanych faktur pod względem merytorycznym,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dokładność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadzcenie na podobnym stanowisku
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : umiejętność pracy pod presją czasu[Umiejętność 1] : komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, samodzielność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Zachodnie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
PIASTÓW 3, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: PIASTÓW
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 18.02.2019
Oferta pracy ważna do: 28.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- przygotowywanie ofert handlowych, - przygotowywanie ofert do przetargów, - przygotowywanie kampanii marketingowych, - opieka nad stroną internetową, - projektowanie i tworzenie materiałów reklamowych na potrzeby firmy. Praca w godzinach 8-16. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali E, C, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: rekrutacja (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2019-01-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Produkcja szyldów, kasetonów oraz wyrobów z plexi
FOLPLEX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-10 - Ciemne (mazowieckie)
koordynowanie przyjazdów i wyjazdów pracowników, praca na terenie całego kraju
Dreman Sp. z o.o. - 2017-04-18 - Krapkowice (opolskie)
Praca w zakresie obsługi ksiegowej i rachunkowej firmy.
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Pacanów (świętokrzyskie)
- Pozyskiwanie i obsługa kontraktów sprzedażowych,- Sporządzanie ofert i prowadzenie rozmów handlowych z Klientami zagranicznymi,- Budowanie długofalowych relacji z klientami,- Wprowadzanie i monitorowanie zamówień,- Nadzór nad wysyłaniem faktur oraz spływem należności, - Bezpośrednia współpraca z magazynem, - Logistyka, koordynacja wysyłki towaru, - Raportowanie o stanie zamówień, należności i wysyłkach produktów,- Negocjowanie warunków umów.
BLUE IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Katowice (śląskie)
obsługa kadrowo-płacowa i księgowa, obsługa administracyjna związana z działalnością pracodawcy tj. agencji pracy tymczasowej
EUROPRACH Sp. z o.o. - 2016-10-26 - Poznań (wielkopolskie)
-odbiór poczty mailowej z zapytaniami kontrahentów -przygotowywanie ofert sprzedaży-zamawianie towarów handlowych-odbiór zamówionych towarów-przygotowywanie wysyłki-przygotowywanie i rejestracja dokumentacji sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Gdynia (pomorskie)
planowanie pracy działu i podległego zespołu, opracowanie strategii wizerunkowej i marketingowej, opracowanie i prowadzenie komunikacji wewnętrznej we współpracy z działem kadr, organizacja wydarzeń firmowych (w tym konferencji, targów i spotkań integracyjnych), opracowanie i wdrażanie kampanii reklamowych, prowadzenie działań promocyjnych w social media, opieka nad stroną internetową firmy, opracowanie newsletterów firmowych, pozyskiwanie patronów medialnych i współpraca z mediami w zakresie działań promocyjnych, pozyskiwanie sponsorów i współpraca z nimi oraz klientami firmy w zakresie działań promocyjnych, opracowanie standardów i wytycznych firmowych oraz dbałość o ich przestrzeganie, pisanie artykułów marketingowych (w tym relacji z wydarzeń firmowych), opracowanie mate
TEAM PREVENT POLAND Sp. z o.o. - 2016-06-30 - Pszczyna (śląskie)
obsługa klientów, zamówoienie i wykładanie towaru, min.2 letnie doświadczenie mile widziane w branży hydraulicznej
AGP TECHNIKA GRZEWCZA S.J. GRAŻYNA I ARNOLD PRZEPIÓRKOWSCY - 2017-02-24 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Specjalista do spraw finansowo-księgowych (staż)
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Tychy (śląskie)
rozliczanie czasu pracy kierowców, fakturowanie, prace biurowe
ZUW URBEX sp. z o.o. Oddział w Osieku - 2016-06-07 - Lubin (dolnośląskie)
wykonywanie badań diagnostyki obrazowej (cyfrowe RTG, tomografia)
SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PRABUTACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-29 - Prabuty (pomorskie)
Sprzedawcy w branży przemysłowej
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Współpraca z dostawcami, zamawianie materiałów produkcyjnych i pomocnicznych, nadzorowanie oraz bieżąca kontrola dostaw, prognozowanie, tworzenie harmonogramów dostaw, wdrożenie systemów oraz standaryzowani4e procesów zakupowych, nadzorowanie i raportowanie wskaźników jakościowych, współpraca z projektantem. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00, w Bielsku-Białej. Oferta skierowana do osób zarejestrowanych w PUP z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
kontakt z klientami zagranicznymi, tworzenie prezentacji w wybranych językach, wyszukiwanie ofert, kreowanie wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Urzut (mazowieckie)
Praca fizyczna
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z klientami w zakresie realizacji umów, organizacja pracy i pobytu pracowników ukraińskich, kontrola wykonywanych umów cywilnoprawnych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej w języku polskim i ukraińskim, możliwość pracy w delegacji.
PHU BIZNES-SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-13 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej, dokumentacji pracowniczej, przygotowywanie dokumentów dotyczących pozwoleń na pracę. Rozliczanie czasu pracy urlopów, zwolnień lekarskich, wyliczanie zatrudnienia w etatach, sporządzanie deklaracji i raportów ZUS, GUS, INF1-PFRON, PIT11, formularz Z3, zaświadczenia pracownicze, archiwizowanie dokumentów kadrowych, raportowanie. - Wynagrodzenie: 2800 - 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Minimum 2 lata na podobnym stanowisku w dziale kadr. Mile widziane uprawnienia. Znajomość prawa pracy i zagadnień kadrowych, paketu MS Office, obsługa Płatnika, mile widziana znajomość Symfonii. Mile widziana znajomość j. angielskiego lub rosyjskiego. Na ofertę mogą aplikować osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. CV przesłać na e-mail: broda (at) dako-pt.com
DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-09 - Katowice (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Jabłonowo (mazowieckie)
Nauczanie medytacji buddyjskiej.Możliwość zakwaterowania + wyżywienie
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Giemzów (łódzkie)
obsługa klientów hurtowych i detalicznych; obsługa sklepu internetowego, obsługa programu magazynowego SUBIEKT, obsługa wysyłki towarów zamówionych; branża spożywcza;
First Class Food Monika Czyżewska-Wośkowska - 2017-03-10 - Lublin (lubelskie)
1. Realizacja konsultacji indywidualnych dla uczestników projektu (zgodnie z ustalonym harmonogramem) w aspekcie podatkowo-księgowo-kadrowym. 2. Organizacja i prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych dla pracodwców w zakresie tematyki finansowo-kadrowej dotyczącej zatrudniania cudzoziemców spoza UE w Polsce. 3. Gospodarowanie środkami zgodnie z zapisami wniosku projektowego, w tym budżetu i harmonogramu. 4. Planowanie, wydatkowanie i rozliczanie środków przeznaczonych na realizację projektu zgodnie z przepisami i umową finansową projektu. 5. Przygotowywanie bieżącej analizy finansowej projektu we współpracy z Kierownikiem Projektu na potrzeby uprawnionych podmiotów. 6. Przygotowywanie wniosków o płatność / sprawozdawczych w części finansowej. 7. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminiach jednostki oraz określonymi przez Organ Odpowiedzialny i Organ Delegowany. Forma i termin składania ofert: Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: nabór na stanowisko: Pracownik socjalny we Wrocłwaskim Centrum Integracji w terminie do dnia 22 lipca 2016 r. do godziny 15:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejsckiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby, spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Oferta dostępna w sali C, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2016-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa klientów przez telefon/ email w zakresie sprzedażypoprzez dostarczenie klientowi pełnej informacji o sprzedawanych produktachdoradzanie klientowi w wyborze produktu nawiązywanie i utrzymywaniekontaktów z klientami biznesowymi i detalicznymi; wysyłanie ofert potencjalnymsklepom detalicznych i hurtowniom; pomoc przy realizacji zamówień pakowanie i wysyłka sprzedanych produktów; zamawianie przesyłek kurierskichrealizowanie wyznaczanych celów sprzedażowych; tworzenie baz danych orazobsługa systemu CRM; sporządzanie raportów posprzedażowych Dodatkowemożliwe zadania: współuczestniczenie w opracowywaniu oferty sprzedaży,działań marketingowych. Udział w degustacjach, sprzedaż bezpośrednia podczastargów i wystaw, obsługa sklepu internetowego
PRONPAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Jabłonna (mazowieckie)
obsługa interesantów, księgowanie wpłat z tyt. wody i ścieków, wystawianie faktur z tyt. wody i ścieków, uzupełnienie bazy danych
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Wilków (dolnośląskie)
obsługa klienta niemieckiego
"Inter Sicherheits-Service" Sp. z o.o. - 2016-02-15 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa sklepu internetowego, obsługa klienta
"NANGA" PRZEMYSŁAW FIGURA - 2016-10-25 - Złotów (wielkopolskie)
praca na stanowisku kontrolera jakości
TABOR DĘBICA Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Trzebinia (małopolskie)
Nadzór i kontrola jakości produkcji, współpraca z innymi działami w zakresie poprawy jakości. Rozwiązywanie aktualnych problemów jakościowych, sporządzanie raportów.
TESSA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Aktywne poszukiwanie klientów oraz ich bieżąca obsługa, realizacja celów sprzedaży samochodów nowych i używanych, akcesoriów oraz produktów finansowych. Realizowanie standardów jakościowych.
Michalski Wiesław 1.Michalski Motors 2.Autopol - 2018-02-05 - Płock (mazowieckie)