SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Giżycko oferta pracy Centralny Ośrodek Sportu Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Giżycku
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Nabór na stanowisko specjalista do spraw zamówień publicznych http://bip.cos.pl/31/gizycko
Data publikacji: 2020-02-14
Lokalizacja: Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Centralny Ośrodek Sportu Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Giżycku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Moniuszki 22, 11-500 Giżycko, powiat: giżycki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nabór na stanowisko specjalista do spraw zamówień publicznych http://bip.cos.pl/31/gizycko
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Giżycko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: giżycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Giżycko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: http://bip.cos.pl/31/gizycko
Nazwa pracodawcy:
Centralny Ośrodek Sportu Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Giżycku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Adres pracodawcy:
Moniuszki 22, 11-500 Giżycko, powiat: giżycki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Prosimy nie przesyłać dokumentów aplikacyjnych do PUP. Nabór na wolne stanowisko pracy http://bip.cos.pl/31/gizycko
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: giżycki
Gmina pracodawcy: Giżycko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Giżycko
Ulica pracodawcy: Moniuszki
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.02.2020
Data dodania oferty pracy: 14.02.2020
Oferta pracy ważna do: 28.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?40b9de3bbd11e4d4ffa1587720202659
Podobne oferty pracy
Po okresie wdrożenia pracując dla nas jako Specjalista ds. sprzedaży będziesz : Prowadził aktywną sprzedaż do dzienników, portali internetowych, tygodników regionalnych oraz bezpłatnych tytułów wydawanych przez Grupę Polska Press Skutecznie poszerzał portfolio klientów i realizował wyznaczone cele sprzedażowe Samodzielnie i aktywnie proponował rozwiązania w zakresie sprzedaży Budował i podtrzymywał długoterminowe relacje biznesowe z Klientami
POLSKA PRESS SPÓŁKA Z O. O. - 2017-01-17 - Rzeszów (podkarpackie)
nadzów prac i doradztwo w zakresie zakładania i pielęgnacji trawników, sadzenia i pielęgnacji drzew, krzewów i roślin ozdobnych dla okreslonych warunków glebowych; planowanie i organizowanie prac sezonowych - nawożenia, przycinania i ochrony roślin
PRZEDSIĘBIORSTWO SPECJALISTYCZNE "AJAKS" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-16 - Poznań (wielkopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie i zadzór nad budowami lub remontami: 1). nawierzchni dróg, chodników, ścieżek rowerowych, placów, parkingów, modernizacja infrastruktury drogowej budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego i indywidualnego (posesje prywatne); 2). sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej, wodociągowej, elektroenergetycznej - (budowa lub przebudowa linii energetycznej, oświetlenia ulicznego), teletechnicznej. Wysokość wynagrodzenia: podstawa (od 3 500 zł brutto do uzgodnienia w zależności od kwalifikacji) + premia + dodatek stażowy.
Zakład Usług Komunalnych Sp. zo.o. w Wejherowie - 2017-11-22 - Wejherowo (pomorskie)
poszukiwanie pracowników na terenie Ukrainy, Rosji i Białorusi
Firma "Majster" Marian Gawroński - 2019-10-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie działań marketingowych na rynku krajowym.Pozyskiwanie nowych kontraktów i zamówień w zakresie budowy, modernizacji, napraw, serwisu i utrzymania taboru szynowego.Organizacja procesu sprzedaży i przekazania pojazdów.Prowadzenie polityki posprzedażowej w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.
Tabor Dębica Sp. z o.o. - 2017-02-02 - Dębica (podkarpackie)
organizacja prac inwestycyjno-remontowych teatru
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Złotoryja (dolnośląskie)
Cel stanowiska: Realizacja spraw związanych z gospodarką remontowo-inwestycyjną oraz gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji.ZADANIA PODSTAWOWE1)przeprowadzanie przeglądów obiektów budowlanych;2)koordynowanie i inicjowanie przeprowadzanych przez podmioty zewnętrzne przeglądów oraz konserwacji urządzeń i instalacji;3)inicjowanie opracowywania planu inwestycji i planu remontowego stosownie do przyznanego limitu;4)inicjowanie prowadzenia gospodarki finansowej w zakresie inwestycji i remontów;5)koordynowanie, inicjowanie, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowlane;6)koordynowanie, inicjowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych;7)koordynowanie robót budowlanych realizowanych na terenie jednostki;8)koordynowanie, inicjowanie i dokonywanie odbiorów częściowych oraz końcowych robót budowlanych;9)inicjowanie opracowywania planu remontowego zgłoszonych potrzeb realizowanych przez warsztaty jednostki;10)koordynowanie i inicjowanie przeprowadzania konserwacji budynków, budowli i wyposażenia;11)koordynowanie i inicjowanie usuwania awarii i usterek budynków, budowli i wyposażenia;12)inicjowanie utrzymywania w stałej sprawności technicznej urządzeń stacji uzdatniania wody basenowej;13)koordynowanie i inicjowanie prowadzenia przeglądów, konserwacji instalacji i urządzeń zainstalowanych w budynkach i budowlach oraz sieci;14)rozliczanie prac remontowych realizowanych przez rzemieślników;15)inicjowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do realizacji zadań związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników;16)inicjowanie prowadzenia gospodarki finansowej w zakresie wydatków związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników;17)sprawowanie nadzoru nad realizacją usług związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników warsztatów.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-08-21 - Legionowo (mazowieckie)
Weryfikacja, analiza i klasyfikacja faktur zakupu i dokumentów rozliczeniowychRozliczanie inwentaryzacji zapasówWspółpraca z kontrahentami w zakresie spraw finansowychTworzenie i rozwiązywanie rezerw kosztowychMonitorowanie i rozliczanie wydatków inwestycyjnych.
RECREW HR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-27 - Górka (warmińsko-mazurskie)
realizowanie zamówień od klientów, przyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji, budowa trwałej relacji z klientami, optymalizacja procesów w dziale
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie akt osobowych, naliczanie płac ZUS, PFRON, SODIR, pełna obsługa kadrowo-płacowa.
Koncesjonowana Firma Ochrony Osób i Mienia"Adler" Ryszard Szarejko - 2018-01-26 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
administrowanie Współnotami Mieszkaniowymi
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Lubin (dolnośląskie)
Nadzór nad stanem technicznym pojazdów i zarządzanie procesem serwisowania, dokonywanie przeglądów technicznych pojazdów, usuwanie awarii, regeneracja, konserwacja maszyn i urządzeń, rozwiązywanie problemów z zakresu technicznych aut oraz maszyn.
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2016-04-07 - Osina Mała (łódzkie)
- kontrola jakości surowców, półproduktów oraz wyrobów gotowych - tworzenie dokumentacji jakościowej dla wyrobów gotowych - udział w postępowaniu reklamacyjnym wyrobów gotowych
ZAKŁAD PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ "JAMAR" SZCZEPANIAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-27 - Albertów (śląskie)
jw.
BANK BGŻ BNP PARIBAS SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
branża spożywcza
Sklep NA CHŁOPSKIEJ Stanisław Furman - 2019-06-03 - Lębork (pomorskie)
ocena materiałów odbieranych przez kontrachentów, kontakt z klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2020-01-07 - Wielkie Rychnowo (kujawsko-pomorskie)
Telefoniczna sprzedaż powierzchni reklamowej, praca przy komputerze, kontakt z klientem .Osoby zainteresowane proszone są o składanie CV drogą e:mail:pracatrzebnica (at) slowowroclawian.pl
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Trzebnica (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca wg standardów sieci, kierowanie pracy zespołu, obsługa gości w restauracji, zarządzanie zespołem na zmianie. Miejsce wykonywania pracy restauracja SPHINX - CH AUCHAN PORT RUMIA.
IZABELA FIGURSKA - 2017-11-10 - Rumia (pomorskie)
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH SZKOŁY, SPRZATANIE TERENU PRZYNALEŻNEGO DO SZKOŁY.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZOWANIA PRACY, KULTURA OSOBISTA, PUNKTUALNOŚĆ.KONTAKT OSOBISTY I TELEFONICZMY 91 454 17 61 WEW. 208 LUB 91 454 17 61 WEW. 204
ZACHODNIOPOMORSKIE CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W SZCZECINIE - 2019-09-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów i dbanie o utrzymanie kontaktu z dotychczasowymi, promowanie firmy i dbanie o odpowiedni marketing, przeprowadzanie rozmów z kontrahentami i negocjowanie cen usług
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Wojnicz (małopolskie)
praca biurowa
SenioDi Pflege Brygida Więcek - 2018-03-27 - Gogolin (opolskie)
bezpośrednia windykacja klientów, motywowanie klientów do zapłaty, negocjowanie warunków spłaty, efektywne planowanie pracy własnej w terenie, terminowe raportowanie
PROFI CREDIT S.A. - 2016-02-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji HACCP,GMP,GHP, IFS, BRC. Nadzór nad funkcjonowaniem zakładu: realizacja planu kontroli i badań. Tworzenie specyfikacji produktów. Opracowywanie prawidłowego znakowania produktów. Przygotowywanie planów audytów. Prowadzenie szkoleń wewnętrznych. Kontrola stanu sanitarnego i higieny produkcji.
TenSmak Wojtkowscy Spółka Jawna - 2017-08-17 - Łochów (mazowieckie)
Obsługa klienta polegająca na sprzedaży i doborze artykułów medycznych Praca w sklepie medycznym
LEMAR E.Czyża, P. Bieleń Sp.j. - 2019-11-20 - Wołomin (mazowieckie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych. Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień. Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-03-26 - Przemyśl (podkarpackie)
nadzór nad działalnością OSP
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Kłodawa (lubuskie)
rozliczanie składek ZUS, płac, podatków, prowadzenie spraw kadrowych
PW Auran s.c. - 2018-02-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Dokonywanie całokształtu rozliczeń finansowych dostaw i sprzedaży surowca, wystawianie i sprawdzanie faktur za zakup, sprzedaż i transport zbóż sporządzanie wymaganych sprawozdań, kompleksowa obsługa zawieranych umów zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie zestawień, analiz, opracowań dotyczących obrotem zbożem
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2017-11-28 - Stoisław (zachodniopomorskie)