SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Częstochowa oferta pracy Ulisses Sp. z o.o. S.K.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie kontrahentów, składanie ofert, prowadzenie wstępnych negocjacji, przygotowywanie ofert w ramach zamówień publicznych, pozyskiwanie informacji dotyczących przedmiotu zamówienia.
Data publikacji: 2020-12-02
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: Ulisses Sp. z o.o. S.K.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Wojska Polskiego 113 , 42-216 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie kontrahentów, składanie ofert, prowadzenie wstępnych negocjacji, przygotowywanie ofert w ramach zamówień publicznych, pozyskiwanie informacji dotyczących przedmiotu zamówienia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2464
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.12.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. roczne doświadczenie w pracy na stanowisku, znajomość przepisów ustawy dot. zamówień publicznych, dyspozycyjność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: Ulisses Sp. z o.o. S.K.A.
danePracodawcy_nip: 9492195875
danePracodawcy_regon: 243423034
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Aleja Wojska Polskiego 113 , 42-216 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
można wydać skierowanie, CV, najpierw kontakt telefoniczny lub mailowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8.00-14.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
danePracodawcy_kodPowiatu: 2464
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0930868
Ulica pracodawcy: Aleja Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 113
Profil działalności pracodawcy:
Niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 02.12.2020
Oferta pracy ważna do: 31.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.12.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.12.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c1bb1b73e67d5234700adb4b9c0dca78
Podobne oferty pracy
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowiczej (teczki personalne, karty wnagrodzeń, zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych dla zleceniobiorców; księgowanie i sporządzanie list płac, naliczanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; weryfikacja i uzgodnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń; udział w sporządzeniu sprawozdań finansowych; przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowo - płacowych, rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS i PFRON, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; prowadzenie selekcji wstępnej rekrutacji pracowników; współpraca z innymi działami w zakresie kadrowym
CARTLANDER Sp. z o.o. - 2017-01-31 - Łebieniec (pomorskie)
Czyszczenie i naprawa maszyn, przygotowywanie maszyn do sprzedaży, sprawdzanie stanu technicznego, likwidacja usterek.
Jards s.c. Anna Kuchna Marcin Weiss - 2017-11-29 - Głuchołazy (opolskie)
Specjalista ds. marketingu i handlu.Zakres czynności: podejmowanie działań marketingowych, planowanie, koordynacja i realizacja. Poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu aktywizację sprzedaży. Praca w systemie dwuzmianowym w godzinach między 6:00-21:00, sklep czynny od 6:30 do 20:30. Osoby zaintersowane pracą mogą również przesłać cv na adres email: rafa25 (at) op.pl lub zgłosić się z cv do siedziby firmy.
Agencja Handlowa "Rafa", Rafał Świerczek - 2018-01-23 - Nowy Sącz (małopolskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT-11,PIT-4 i 4R, prowadzenie kasy zapomogowo-pożyczkowej, księgowanie faktur sprzedaży i zakupu
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MIROSŁAWA ZAWADZKA - 2019-05-20 - Radoszyn (lubuskie)
Utrzymywanie i rozwój relacji z obecnymi kontrahentami profesjonalna obsługa klienta zagranicznego,Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,Przyjmowanie i realizacja zamówień, Przygotowywanie dokumentacji eksportowej,Prowadzenie korespondencji z klientami zagranicznymi,Przygotowywanie ofert handlowych dla klientów firmy,Monitoring płatności.Praca na czas określony: 33 miesiąceGodzina zakończenia pracy 8:00 - 16:00
Schilsner Industry Group Sp. z o.o. - 2020-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)
•Realizacja, rozliczanie, dokumentacja i monitoring projektów unijnych realizowanych przez Fundację.•Pisanie samodzielne lub w zespole projektów i wniosków o dotacje do różnych Instytucji Zarządzających, z różnych obszarów zainteresowania Fundacji. •samodzielne tworzenie lub modyfikowanie programów szkoleń, przygotowywanie i realizacja ofert przetargowych na szkolenia oraz sprzedaż i oferowanie tak przygotowywanych szkoleń•Przygotowanie kalkulacji i rozliczeń finansowych szkoleń •Budowanie relacji z uczestnikami szkoleń i projektów oraz dbałość o wizerunek Fundacji w oczach uczestników szkoleń i klientów •Samokształcenie w zakresie zadań opisanych powyżej
Fundacja Gospodarcza PRO EUROPA - 2019-01-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-05-30 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
realizowanie strategii public relations według przyjętych założeń, koordynacja i opieka nad wizerunkiem firmy,- opracowywanie i projektowanie treści materiałów promocyjnych: redagowanie tekstów reklamowych oraz notatek prasowych (broszury, ulotki, reklama prasowa, katalogi firmowe),- współpraca z dostawcami usług reklamowych, drukarniami, studiem fotograficznym i innymi podwykonawcami,- budowanie wizerunku firmy w sieci (administrowanie stroną WWW, FC itp.)- promowanie przedsiębiorstwa na oficjalnych imprezach branżowych i targach,- opracowywanie projektów kampanii wizerunkowych i wspomagających sprzedaż,- współpraca z zespołem sprzedaży w zakresie wsparcia marketingowego.
P.P.H.U GRAFF S.C. JACEK ANTONOWICZ , MIROSŁAW DOLECKI - 2016-08-31 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Prowadzenie gospodarki materiałowej, rozliczanie czasu pracy środków transportowych, zaopatrzenia, współpraca z Sanepidem, koordynacja robót remontowo-budowlanych na sieci wodno-kanalizacyjnej.
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "HYDROKAN" SP. Z O.O. - KIETRZ - 2019-04-23 - Kietrz (opolskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzani informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)
- Kontakty z kluczowymi klientami z terenu Algierii. Negocjowanie umów i kontraktów. Język Angielski oraz Francuski wymagany ze względu na szerokie kontakty z klientem zagranicznym oraz liczne delegacje na teren Algierii.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy oraz delegacje na teren Algierii.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + sobota, niedziela. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek zarządzanie zasobami ludzkimi. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 i pół roku udokumentowanego doświadczenia na ww. stanowisku. Wymagane doświadczenie w kontaktach z klientem zagranicznym. Wymagana znajomość algierskiego rynku w zakresie paliw i produktów pochodnych. Wymagana znajomość języka angielskiego i francuskiego w mowie w stopniu zaawansowany, w piśmie w stopniu zaawansowanym.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)
PRZEPROWADZANIE INSPEKCJI W CZASIE WZNOSZENIA I REMONTÓW BUDYNKÓW ORAZ BUDOWLI POD KĄTEM ZGODNOŚCI WYKONAWSTWA Z PRAWEM BUDOWLANYM, PRZEPISAMI BEZPIECZEŃSTWA, ZATWIERDZONĄ DOKUMENTACJĄ TECHNICZNĄ, STANDARDAMI BEZPIECZEŃSTWA BUDYNKÓW I BUDOWLI.
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-27 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie nie jest wymagane; b. dobra znajomośż j. angielskiego; komunikatywność; skrupulatność; dociekliwość; zaangażowanie oraz krytyczne podejście i konstruktywna krytyka; mile widziana znajomość tematyki technologii internetowych; szukanie błędów w tworzonych aplikacjach internetowych oraz opis kroków do ich reprodukcji w j. angielskim; tworzenie opisu wymagań na podstawie dostarczonej dokumentacji; koordynacja pracy pomiędzy zespołem programistów a Product Managerem; raportowanie postępu prac nad projektem; proponowanie ewentualnych ulepszeń tworzonych stron; oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności; umowa zlecenie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
MOBILEWEB PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-09 - Gliwice (śląskie)
- Obsługa kadrowo-płacowa (naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców, sprządzanie listy płac). Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy oraz absencji, rozliczanie zwolnień lekarskich. Sporządzanie deklaracji do ZUS, PIT i GUS. Korespondencja z urzędami, ZUS, US, kancelariami komorniczymi. Udzielanie informacji pracownikom z zakresu kadr i płac. Obsługa Płatnika - część zgłoszeniowa i rozliczeniowa.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 07:00-15:00 lub 08:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie (kierunek dowolny). Wymagane min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą kadrowo-płacową. Wymagana znajomość programu Płatnik. Na ofertę moga aplikować osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) mega-service.pl
MEGA SERVICE CENTRUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-27 - Katowice (śląskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska.Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązaniedługotrwałych relacji z kandydatami.Umowa zlecenie, około 160h w miesiącu.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Procesowanie danych płacowych zgodnie z wymogami prawnymi i procedurami firmowymi. Sprawdzanie poprawności i kompletności danych płacowych przygotowanych przez zewnętrznych dostawców. Dbanie o terminowość wykonywanych zadań w cyklu płacowym. Odpowiadanie na zapytania pracowników dotyczące kwestii płacowych. Obsługa klienta zagranicznego.
kontakt przez PUP - 2020-12-03 - Kraków (małopolskie)
Obsługa komputera i urządzeń biurowych, fakturowanie, rozliczanie gotówki
GENERAL LOGISTICS SYSTEMS POLAND SP Z O.O. - 2019-02-04 - Legnica (dolnośląskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, handlowych i socjalnych. Praca 2-3 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych, warunki i system pracy do uzgodnienia.
P.H.U " ROLETEX" Aneta Kmiecik - 2016-04-05 - Dobczyce (małopolskie)
- planowanie strategii rekrutacyjnej,- prowadzenie procesów rekrutacji na stanowiska menedżerskie i wysokospecjalistyczne- raportowanie wyników i aktywności do przełożonego,- prowadzenie dokumentacji
SPE Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
- przetwarzanie i analiza danych teledetekcyjnych oraz hemisferycznych, - wykonywanie przetworzeń zobrazowań teledetekcyjnych, - opracowywanie map prezentujących zmiany w drzewostanach Puszczy Białowieskiej, - tworzenie i edycja map w systemach GIS, - przygotowywanie raportów zbiorczych, podsumowujących różnego rodzaju działania w terenie i analizy wybranych cech drzew i drzewostanów, - udział w opracowywaniu publikacji naukowych.
INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA - 2020-01-31 - Raszyn (mazowieckie)
Pozyskiwanie i weryfikacja ofert od podwykonawców, analiza zapytań ofertowych, kontrola zgodności ofert z zamówieniami.
ARKA BUD SP. Z O.O. - 2020-01-15 - Luzino (pomorskie)
Obsługa klientów stoczni, prowadzenie korespondencji z klientami, wysyłanie ofert, zapytań ofertowych, obsługa biura.
S.M.Europe Ltd sp. z o.o. - 2020-06-23 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista do spraw produkcji mechaniczej i elektroniczej
kontakt przez PUP - 2020-09-24 - Stare Juchy (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie opisu procesu w języku koreańskim, rozwiązywanie problemów powstałych w trakcie produkcji, przygotowywanie opisu stanowisk w jęz. koreańskim.
kontakt przez PUP - 2019-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientem zagranicznym
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Starachowice (świętokrzyskie)
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami- sprzedaż telefoniczna produktów firmy (prenumerata czasopsim)
Time S.A. - 2019-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie i rozwój sieci sprzedaży na rynku niemieckojezycznym, koordynowanie procesów otwierania nowych punktów, przygotowywanie i wdrażanie działań optymalizujących sieć sprzedaży, identyfikowanie i weryfikowanie potencjału sieci sprzedaży oraz działania zmierzające do zwiekszenia efektywności sprzedaży, budowanie narzedzi i programów do efektywności sieci sprzedaży, przygotowywanie i wdrazanie programów rozwojowych dla punktów sprzedaży, inicjowanie i wdrażanie działań marketingowych w punktach sprezdaży, tworzenie procedur, wytycznych, standardów pracy dla sieci sprzedaży.
MSX Internacional NOX Groupe sp z o.o. Sp.K - 2020-06-18 - Opole (opolskie)
- organizacja transportu,- monitorowanie dostaw,- kontakt z klientem,- rozliczanie faktur transportowych,- opracowywanie dokumentacji transportowej.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE PAWEŁ TYMIŃSKI - 2019-11-06 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa kluczowych klientów, wymiar czasu pracy 30-40h/tydzień
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Kraków (małopolskie)
badanie zapotrzebowania organizmu na składniki mineralne i witaminy, przygotowywanie rezeptur, obsługa klienta, obsługa komputera
"ADAM - POL" ADAM POLESKI - 2017-12-22 - Wyszków (mazowieckie)