SPECJALISTA DO SPRAW KADR Radoszyn oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MIROSŁAWA ZAWADZKA
Pozycjonowanie sklepu internetowego
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT-11,PIT-4 i 4R, prowadzenie kasy zapomogowo-pożyczkowej, księgowanie faktur sprzedaży i zakupu
Data publikacji: 2019-05-20
Lokalizacja: Radoszyn (lubuskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MIROSŁAWA ZAWADZKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:66-213 Radoszyn 78, powiat: świebodziński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT-11,PIT-4 i 4R, prowadzenie kasy zapomogowo-pożyczkowej, księgowanie faktur sprzedaży i zakupu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radoszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świebodziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skąpe
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.05.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MIROSŁAWA ZAWADZKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie
Adres pracodawcy:
66-213 Radoszyn 78, powiat: świebodziński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv+skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: świebodziński
Gmina pracodawcy: Skąpe
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radoszyn
Numer budynku pracodawcy: 78
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 24.05.2019
Oferta pracy ważna do: 22.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7205a7aeb780928db77592e129226070
Podobne oferty pracy
- Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi, - Dekretowanie dokumentów źródłowych (faktur, not księgowych, decyzji) oraz wprowadzanie ich do systemu,- Weryfikacja zapisów na kontach kontrahentów,- Weryfikacja zapisów na wybranych kontach Księgi Głównej,- Przygotowanie raportów i analiz wg bieżącego zapotrzebowania Zarządu,- Czynny udział w pracach przy sporządzaniu sprawozdań okresowych oraz rocznego sprawozdania finansowego zgodnie z zadaniami przydzielonymi w Harmonogramie rocznego sprawozdania finansowego.Praca w godz.: 7-15. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 395-74-02, e-mail: rdoliwa (at) szpital.wroc.pl
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego - 2018-08-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Konserwacje i przeglądy, naprawa urządzeń mechanicznych.Sala b,f
ELDOS Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Wrocław (dolnośląskie)
opracowywanie i wydawanie zleceń produkcyjnych, kontrola stanów magazynowych, zamówienia materiałów produkcyjnych
FIRMA GULAJSKI RAFAŁ GULAJSKI - 2018-07-18 - Kopienica (śląskie)
- kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, - naliczanie wynagrodzeń iświadczeń pieniężnych z ubezpieczenie społecznego, - ustalanie uprawnień doświadczeń pracowniczych wymaganych przepisami prawa pracy, - sporządzanielist płac (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne), - sporządzanie: deklaracjipodatkowych, ZUS, w tym korygujących, sprawozdań do GUS, PFRON, -prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, - współpraca z ZUS,US, GUS, PIP oraz innymi instytucjami, - prowadzenie Zakładowego FunduszuŚwiadczeń Socjalnych, - tworzenie raportów oraz zestawień na potrzebywewnętrzne firmy. Praca w godzinach 8-16
STEGU Spółka z o.o. - 2017-05-16 - Jełowa (opolskie)
jw
Voyager Sebastian Czerniakowski - 2017-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie dokumentów, WZ, faktur, ewidencja zamówień
PPHU ROWITEX Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Poznań (wielkopolskie)
wykonywanie kosztorysów w programie NORMA-PRO-branża budowlana
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE ZBIGNIEW MAZIARZ - 2015-11-24 - Bełchatów (łódzkie)
OBSŁUGA KLIENTA ZAGRANICZNEGO W ZAKRESIE SPRZEDAŻY ŁOŻYSK
VTL POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-04-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa ruchu towaru pomiędzy Produkcją i Magazynem. Dokumentacja przepływu i rozmieszczenia towaru w magazynie zgodnie z obowiązującymi procedurami, Zapewnienie płynnej pracy maszyn produkcyjnych poprzez sprawne zapewnienie towaru na Produkcji wydawanym z Magazynu, Wystawienie dokumentacji magazynowej, Obsługa ruchu towaru podczas przyjęcia do Zakładu i wydania towaru z ZakładuSpotkanie Informacyjno- Rekrutacyjne Ząbkowice Śl. 15.12.2016 Godz. 10.00 Miejsce Spotkania: Starostwo Powiatowe, ul. Bolesława Prusa 5, Ząbkowice Śl. (sala konferencyjna nr 206)
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-21 - Ziębice (dolnośląskie)
SPRZATANIE WEWNĄTRZ BUDYNKU SZKOŁYPRACA W GODZINACH: 13.00 - 21.00
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie; mile widziana praktyka w obsłudze klienta; dobra znajomość obsługi komputera; zakres obowiązków: obsługa klienta, realizacja zamówień, przygotowywanie ofert, podstawowa obsługa strony internetowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
MANOM IZABELA BULIK - 2018-09-26 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych głównie z Ukrainy.Tworzenie baz, sprawozdań, organizacja przyjazdów pracowników, zakwaterowanie, szkolenie, badania, wdrażanie pracownika na stanowisko oraz kontakt z klientami.
M&K Enterprise Sp.zo.o. - 2018-12-19 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, pracowników, cudzoziemców, skazanych, osób fizycznych itp., prowadzenie archiwum zakładowego pracowników, uczniów, OHP itp. ( z 50 lat ), obsługa programów informatycznych
LUBELSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-19 - Lublin (lubelskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Rakoniewice (wielkopolskie)
Obsługa biurowa firmy, obsługa klepu internetowego, załatwianie formalności firmy w Urzędzie Skarbowym, Urzędzie handlu i Jakości, przywracanie wag do legalizacji, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2015-11-12 - Wodzisław Śląski (śląskie)
sporządzanie ofert, zamawianie towaru, doradztwo technicznem bieżaca obsługa klientów
"ANMAR" Marian Przybył Spółka Jawna - 2016-10-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Produkcja cukierniczo-piekarska w całym zakresie. Wymagana książeczka sanepid. Mile widziana praktyka na stanowisku, ale istnieje możliwość przyuczenia.
Carrefour Polska SP. Z O.O. - 2016-07-06 - Łódź (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-praca w dziale księgowości w dziale księgi głównej, procesowanie dokumentów zgodnie ze standardami firmy, tworzenie raportów oraz sprawdzanie poprawnych księgowań na kontach, kontakt z działami finansowymi w języku angielskim i francuskim, docelowo z klientem marokańskim;
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Kraków (małopolskie)
Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, pozyskiwanie kandydatów do pracy tymczasowej zgodnie z oczekiwaniami pracodawcy, monitorowanie zadań powierzonych pracownikom tymczasowym
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Leszno (wielkopolskie)
prowadzenie zajęć/wykładów, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Trzebinia (małopolskie)
-kontrola punktów sprzedaży,prace biurowo-kadrowe,-ustalenie promocji firmy-planowanie,koordynacja i realizacja działań markietingowych
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Andrzej Wziątek - 2018-06-07 - Wygoda (pomorskie)
- realizacja animacji lokalnej i współpracy- promocja obszaru LGD i LSR- nadzór i aktualizacja strony internetowej- dokumentowanie wydarzeń promocyjnych- przygotowanie oraz obsługa Stowarzyszenia w targach, imprezach i innych wydarzeniach promocyjnych- inicjowanie powstawania wydawnictw promocyjnych- współpraca z innymi grupami działania oraz innymi organizacjami- bieżący monitoring LSR realizacja umów i monitorowanie wydatków związanych z realizacją projektów współpracy i inne zadania wynikające z bieżących potrzeb biura.
STOWARZYSZENIE LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA STOBRAWSKI ZIELONY SZLAK - 2016-06-15 - Pokój (opolskie)
Wydawanie posiłków, pracę porządkowe
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- praca w biurze rachunkowym
Centrum Księgowo-Kadrowe "AGMA" Agata Ptaszyńska - 2016-09-26 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Wymagana podstawowa znajomość obsługi komputera, łatwość nawiązywania kontaktów z klientami, obsługa klienta, zaświadczenie o niekaralności. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta. Charakterystyka pracy: sprzedaż produktów oferowanych przez firmę, planowanie własnych działań w oparciu o założone cele, realizacja zadań wyznaczonych przez Managera, inicjowanie nowych aktywności sprzedażowych. Wynagrodzenie prowizyjne.
PROFI CREDIT POLSKA S.A. - 2016-07-06 - Rybnik (śląskie)
Przyjmowanie zapytań mailowych i telefonicznych od klientów, klasyfikację zgłoszeń, udzielanie informacji oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów w zakresie usług finansowych, kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z dostawcami i klientami w języku francuskim, drugą linią wsparcia oraz z pracownikami firmy, dla której wykonywane są usługi finansowe, dbanie o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług, przygotowanie oraz analizę raportów.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Kraków (małopolskie)
Obsługa gości w restauracji typu fast food; Praca w siedzibie i na terenie trójmiasta
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Leźno (pomorskie)