SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW Kartoszyno oferta pracy GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - bieżąca realizacja planów zakupowych- bieżący kontakt z obecnymi dostawcami i poszukiwanie nowych możliwości współpracy- kontrola i nadzór nad realizacją zamówień, dbałość o terminowość dostaw i dokumentację- współpraca z działami wewnątrz firmy- analiza i monitoring rynkuPracodawca oferuje:- pracę w dużej i stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, lidera w swojej branży- umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie i premie- świadczenia dla pracowników (w tym bony świąteczne, świadczenia medyczne, ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach, spotkania integracyjne)- możliwość rozwoju, pracę w dynamicznym i doświadczonym zespole- dobre warunki i narzędzia pracy- przyjazną atmosferę pracyWynagrodzenie do negocjacji.
Data publikacji: 2019-05-28
Lokalizacja: Kartoszyno (pomorskie)
Pracodawca: GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Spokojna 3, 84-110 Kartoszyno, powiat: pucki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- bieżąca realizacja planów zakupowych- bieżący kontakt z obecnymi dostawcami i poszukiwanie nowych możliwości współpracy- kontrola i nadzór nad realizacją zamówień, dbałość o terminowość dostaw i dokumentację- współpraca z działami wewnątrz firmy- analiza i monitoring rynkuPracodawca oferuje:- pracę w dużej i stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, lidera w swojej branży- umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie i premie- świadczenia dla pracowników (w tym bony świąteczne, świadczenia medyczne, ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach, spotkania integracyjne)- możliwość rozwoju, pracę w dynamicznym i doświadczonym zespole- dobre warunki i narzędzia pracy- przyjazną atmosferę pracyWynagrodzenie do negocjacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kartoszyno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pucki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krokowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: agent do spraw zakupów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- doświadczenie w budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientami- wysokie umiejętności komunikacyjne- zorientowanie na cele- samodzielność w działaniu, inicjatywa, odwaga w podejmowaniu decyzji- dobra organizacja pracy i koordynowanie zadań- zdolności analityczne- mile widziana znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego- dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel)
Nazwa pracodawcy: GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Zachodnia 22, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Wejherowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wejherowo
Ulica pracodawcy: Zachodnia
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: agent do spraw zakupów
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.05.2019
Data dodania oferty pracy: 27.05.2019
Oferta pracy ważna do: 26.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f9ed1a8e465379d7affe37af5a22a419
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie dań kuchni chińskiej
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Łódź (łódzkie)
Praca w systemie jednozmianowym.
REMONDIS OPOLE SP. Z O. O. - 2016-04-14 - Opole (opolskie)
Realizowanie programu stażowego z zakresu szkolenia praktycznego w rolnictwie i turystyce. Praca od poniedziałku do piątku.
J.D. MERCURY SP. Z O.O. ODDZIAŁ W PRUSZKOWIE - 2016-08-29 - Pruszków (mazowieckie)
SPECJALISTA W SŁUŻBACH TECHNICZNYCH LOGISTYKI Zakres obowiązków:1. Przygotowywanie analiz oraz ocen z zakresu funkcjonowania systemu zabezpieczenia technicznego Sił Zbrojnych RP.2. Przedstawianie analiz, wniosków i propozycji zmian w zakresie stanu zabezpieczenia Sił Zbrojnych RP w sprzęt wojskowy, techniczne środki materiałowe oraz usługi naprawcze sprzętu wojskowego.3. Opracowywanie danych do projektów wieloletnich planów resortowych oraz współudział w planowaniu nakładów finansowych na ich realizację.4. Sporządzanie zestawień potrzeb rzeczowych na kolejny rok w zakresie służb technicznych, w tym zakupów sprzętu powszechnego użytku.5. Uzgadnianie wstępnych planów rzeczowych w zakresie zakupów sprzętu powszechnego użytku.6. Planowanie we współpracy z szefostwami służb technicznych, środków budżetowych na zabezpieczenie techniczne SZ RP.7. Opracowywanie projektów wytycznych, zaleceń oraz innych aktów normatywnych w sprawach należących do kompetencji Szefa Służb Technicznych.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-10-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Znajomość obsługi stron internetowych, sklepu internetowego.
KUPROLETY.PL Artur Przyczka - 2018-03-14 - Bytów (pomorskie)
koordynowanie i nadzór nad pracą konserwatorów i dozorczyń, opiniowanie i rozpatrywanie wniosków lokatorskich w sprawach remontów, ustalanie potrzeb w zakresie remontów, przygotowywanie umów na roboty budowlane, uczestniczenie w odbiorach technicznych robót, kontrola jakości wykonania prac zleconych, egzekwowanie usuwania usterek w ramach udzielonej gwarancji, udział w komisjach przetargowych, prowadzenie rejestru wykonanych robót oraz zawieranych umów, prowadzenie książki obiektu budowlanego i innej dokumentacji technicznej budynku, obsługa programów do kosztorysowania
Towarzystwo Budownictwa Społecznego KARO Sp. z o.o. - 2017-04-10 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
jw.
Fallwork Sp. z o.o. (Agencja pracy 6231) - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad organizacją pracy w kuchni i na sali konsumenckiej. Ustalanie menu, kierowanie pracownikami, dbanie o dobry wizerunek.
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Zielonka (mazowieckie)
Naliczanie płac, rozliczenia ZUS, sprawy pracownicze
Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Oddział Okręgowy w Koszalinie - 2017-05-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
bezpośrednia obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń, obsługa posprzedażowa,przeliczanie składek, składanie ofert ubezpieczeń majątkowych i życiowych
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe M. Zasada Człuchów - 2017-05-04 - Człuchów (pomorskie)
ochrona naturalnego i kulturowego krajobrazu, prowadzenie działań i ochrona krajobrazu, wartości historycznych i kulturowych poprzez identyfikację istniejących obiektów, prowadzenie i aktualizacje bazy danych w tym zakresie w systemie GIS
Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej w Supraślu - 2018-06-14 - Supraśl (podlaskie)
Audyt i reorganizacja promocji ofert na portalu allegro.pl. Organizacja i rozpoczęcie sprzedaży na portalach ebay.co.uk i ebay.de oraz promocja e-sklepu. Monitoring rynku, typowanie i wdrożenie nowych produktów do sprzedaży. Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PROGRESS - 2019-01-22 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Udział w przyjmowaniu i rozpatrywaniu wniosków oraz skarg odbiorców usług telekomunikacyjnych i pocztowych, obsługa interesantów, udział w kampaniach edukacyjnych dzieci i dorosłych konsumentówkorzystających z usług , udział w prowadzeniu postępowań administracyjnych w zakresie egzekucji obowiązków o charakterze niepieniężnym.
Urząd Komunikacji Elekronicznej Delegatura w Olsztynie - 2018-02-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Utrzymywanie kontaktów z klientami, zdobywanie nowych klientów. Praca na cały etat, od poniedziałku do piatku w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Raszyn (mazowieckie)
nabywanie umiejętności w zakresie rozliczania zużycia paliwa, ewidencji przebiegu kilometrów, nadzoru nad pracą działu transportu, rozliczanie kont pracy, zlecanie napraw bieżących pojazdów oraz pomoc w sprawdzaniu stanu technicznego pojazdów
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Pińczów (świętokrzyskie)
-przygotowywanie wstępnej dokumentacji dotyczącej przygotowywanych do wszczęcia zadań remontowo-inwestycyjnych. Uzyskanie zgody do realizacji zadań od organów zewnętrznych jak i wewnętrznych organów SG w celu prawidłowego przygotowania zadania remontowego do realizacji;-współdziałanie z organami administracji rządowej, jednostkami samorządu terytorialnego oraz innymi instytucjami państwowymi i społecznymi w zakresie właściwosci sekcji w celu prawidłowej realizacji zadań sekcji;-opracowywamie wniosków dla Komendanta Oddziału w zakresie właściwej gospodarki obiektami i terenami, dyslokacji jednostek organizacyjnych Oddziału SG, pozyskiwanie nowych obiektów i terenów w celu prawidłowej realizacji zadań związanych z gospodarką nieruchomości;-uczestnictwo w odbiorach robót budowlanych oraz usług. Przygotowywanie umów na roboty budowlane i inwestycje w celu odpowiedniego przygotowania dokumentów do wszczęcia procedur przetargowych;-udział w przygotowaniu oraz przeprowadzeniu procedur zamówień publicznych na roboty budowlane oraz usługi, do których nie stosuje się ustawy. Prawo zamówień publicznych w celu realizacji zadań sekcji;-prowadzenie korespondencji z wykonawcami robót budowlanych, usług oraz z jednostkami i komórkami organizacyjnymi SG w celu realizacji zadań sekcji;-uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w celu zgodnego z przepisami wyłonienia wykonawców robót budowlanych lub usług;-udział w planowaniu zadań remontowych i inwestycyjnych w celu prawidłowej realizacji zadań
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2019-02-18 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
administrowanie,zarządzanie nieruchomościami i lokalami, obsługa obiektów, przygotowywanie i nadzór nad remontami
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Otwock (mazowieckie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-07 - Gdańsk (pomorskie)
ofertowanie i analiza ofert,praca w systemie Simple ERP i CRM,wystawianie faktur sprzedaży,generowanie zamówień,analiza umów z kontrahentami.
Zarmen Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Chorzów (śląskie)
Obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji. Lokalnej Strategii Rozwoju Stowarzyszenia Przygotowanie odpowiednich sprawozdań, praca w godz. 8-16. W początkowym etapie zatrudnienia umowa zlecenie, następnie umowa o pracę.
STOWARZYSZENIE LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA STOBRAWSKI ZIELONY SZLAK - 2016-10-26 - Pokój (opolskie)
księgowanie, praca w kadrach, obsługa pracowników
AUTOLAND Jacek Kisielewski & Jan Morański Sp. J. - 2019-05-13 - Pawłowice (śląskie)
Ekspansja na nowe rynki zbytu w kraju i zagranicą pozyskiwanie nowych klientów ,efektywna współpraca z klientami .Przygotowywanie ofert handlowych , prowadzenie negocjacji handlowych
FHPU TRANSTAL - 2016-01-26 - Smęgorzów (małopolskie)
Wsparcie transakcyjne oparte na codziennym codziennym dostarczaniu jasnych i dokładnych rozwiązań dla pracowników, raportowanie i analiza danych, organizacja szkoleń i procesu zamówień: rezerwowanie miejsc (hoteli, pokojów konferencyjnych) w związku z lokalnymi i globalnymi procesami dostarczania i rekomendacjami, zarządzanie procesem oceny wyników (zarządaznie i ocena wydajności w połowie i na koniec roku), prowadzenie raportów i monitorowanie analizy w zakresie tworzenia, wypełniania formularzy oceny pracy w celu zapewnienia wsparcia dla Dyrektorów/Menedżerów HR, ciągłe doskonalenie, gromadzenie informacji zwrotnych od dyrektora HR/menedżera i innych podmiotów, identyfikowanie usprawnień procesu, w celu stałego poprawiania jakości świadczonych usług i obsługi klienta.
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Kraków (małopolskie)
Opracowywanie dokumentacji BHP, diagnozowanie zagrożeń w zakresie BHP występujących na stanowiskach pracy, organizacja i zapewnienie szkoleń wstępnych dla pracowników, analiza BHP oraz raportowanie, analiza wypadków oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej.
Regionalne Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie - 2017-07-11 - Borzęcin (małopolskie)
- przyjmowanie oraz wydawanie towarów zgodnie z awizacją ( obsługa programów magazynowych)- wystawianie faktur, umów oraz oświadczeń dostawców ( min. sprzedaż i zakup zboża, usługi składowania)- bieżąca weryfikacja stanów magazynowych- wykonywanie raportów oraz inwentaryzacji- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i korespondencji w tym prowadzenie kartotek klientów- nadzór na transportami dostarczającmi i odbierającymi towar w tym obsługa bocznicy kolejowej - dbanie o terminowe przeglądy ( serwis urządzeń i instalacji elektrycznej)
GLENPORT Sp. z o.o. - 2019-02-27 - Baborów (opolskie)
prowadzenie negocjacji z kontrahentami ze wschodu, nadzorowanie związanych z tym umów oraz innej dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Puławy (lubelskie)
-Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania, sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz raportów, wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2019-02-12 - Gdynia (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Parznice (mazowieckie)
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów ze strategicznymi klientami z chin. Bezpośrednia bieżąca obsługa wybranej grupy kluczowych klientów (negocjacje, ustalanie szczegółowych warunków współpracy, nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy). Realizacja założonych budżetów sprzedaży. - Wymagany język chiński w stopniu zaawansowanym ze względu na liczne kontakty z klientami z chin. - Miejsce wykonywania pracy: główne-siedziba firmy i teren województwa śląskiego. Możliwe delegacje do Chin.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 13:00-21:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunek zarządzanie i marketing). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagane umiejętności negocjacyjne, duża wiedza z zakresu kultury chińskiej. Wymagana znajomość j. chińskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Katowice (śląskie)
Planowanie działań marketingowych, wdrażanie i nadzór nad akcjami marketingowymi, koordynowanie działań wspierających rozwój sklepu internetowego. Cv proszę wysyłać na adres: marzena.madela (at) pollenaewa.com.pl
FABRYKA KOSMETYKÓW ,,POLLENA -EWA" S.A. - 2016-03-18 - Zelów (łódzkie)