SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ Dąbrowa Górnicza oferta pracy Profit Małgorzata Holon
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów, pozyskiwanie klientów, inkaso składek.
Data publikacji: 2016-05-10
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: Profit Małgorzata Holon
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Królowej Jadwigi 6A/pokój nr 9, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa klientów, pozyskiwanie klientów, inkaso składek.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: kwota brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.05.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pracownik do spraw ubezpieczeń
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi klienta
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: Egzamin KNF PZU
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
godziny pracy 8:00-16:00 lub 9:00-17:00okres próbny 1 miesiąc, jest możliwość zatrudnienia na umowe zlecenie
Nazwa pracodawcy: Profit Małgorzata Holon
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Adres pracodawcy:
Królowej Jadwigi 6A/pokój nr 9, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVdla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej skierowania do pracy wydawane są u doradców klienta
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: codziennie, Godziny : w godzinach pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Ulica pracodawcy: Królowej Jadwigi
Numer budynku pracodawcy: 6A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 10.05.2016
Oferta pracy ważna do: 09.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w
E 100 POLSKA SP. Z O.O. - 2017-10-09 - Warszawa (mazowieckie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-12-01 - Katowice (śląskie)
Ofertowanie, Wprowadzanie danych do systemu, Serwisowa obsługa klientów, Zarządzanie serwisem, Zamawianie części zamiennych
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Piekary Śląskie (śląskie)
Nawiązywanie współpracy z kontrahentami z Europy Wschodniej i Azji, uzgadnianie terminów i warunków dostaw, wystawianie dokumentacji sprzedaży oraz warunków handlowych.
"JAWAR" Sp. z o.o. w Ciechanowie - 2017-11-20 - Ciechanów (mazowieckie)
Prowadzenie zamówień na roboty budowlane, usługi i dostawy, zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych, zaopatrzenie w materiały i odczynniki chemiczne, prowadzenie dokumentacji dot. przeglądów instalacji elektrycznej, odgromowej, gazowej, kominów i przewodów wentylacyjnych.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bielsku-Białej - 2017-09-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
codzienna opieka nad zwierzętami, systematyczne zbiory jaj, prace porządkowe
kontakt przez OHP - 2018-06-18 - Janowo (warmińsko-mazurskie)
- prowadzenie strony internetowej www, reklama , marketing- kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
AUTOTRONIK II S.C. PIOTR BORKOWSKI, JAN BORKOWSKI - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
-Współtworzenie i realizacja planów sprzedażowych w dziale eksportu-Aktywne poszukiwanie klientów i utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami-Prezentacja oferty-Sprzedaż i obsługa zamówień-Współpraca z agencją celną-Dbanie o dobry wizerunek firmy na rynkach zagranicznych
POLONICA D.COM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SPÓŁKA KOMANYTOWO-AKCYJNA - 2016-01-19 - Kielce (świętokrzyskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Zduńska Wola (łódzkie)
Obsługa procesów związanych z zatrudnieniem pracowników, prowadzenie dokumentacji kadrowej, kompleksowe prowadzenie procesów rekerutacyjnych pracowników tymczasowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż powierzchni wystawienniczej na organizowanych targach, pozyskiwanie polskich i zagranicznych partnerów, bieżący kontakt oraz budowanie relacji z klientami firmy.
kontakt przez OHP - 2018-03-05 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Zakup surowców i koordynacja dostaw, kontrola stanów magazynowych, negocjacje handlowe w zakładzie przetwórstwa rybnego. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kukinii, praca w soboty.
KORAL S. A. - 2016-11-08 - Kukinia (zachodniopomorskie)
Koordynowanie i nadzorowanie całoksztaltu procesów związanych z eksportem produktów firmy, bieżące monitorowanie rynku w poszukiwaniu potencjalnych zagranicznych kontrahentów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami w zakresie współpracy handlowej.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2016-06-17 - Cmolas (podkarpackie)
wystawianie faktur sprzedaży, księgowanie faktur kosztowych i bieżących zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych, bieżąca analiza i kontrola kont księgowych pod kątem zgodności zapisów z przepisami podatkowymi i rachunkowymi, sporządzanie analiz finansowych, udział w sporządzaniu deklaracji VAT, CIT
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2018-06-22 - Iława (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, praca w godzinach 9:00 - 13:00
Biuro Rachunkowe Damian Książek SP. Z O. O. SP. K. - 2017-11-03 - Wadowice (małopolskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura.Praca od 8-16
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-25 - Opole (opolskie)
obsługa programu AS,obsługa portali firm ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Parczew (lubelskie)
obsługa biura; nadzór nad obiegiem dokumentów; współpraca z podmiotami zewnętrznymi; reprezentowanie spółki przed urzędami i instytucjami
OBSŁUGA I POŚREDNICTWO FINANSOWE "PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-27 - Zgorzelec (dolnośląskie)
- pełne śledzenie i nadzór zadań logistycznych i bacf-office w przydzielonym zakresie przesyłek, od zamówienia do przyjęcia towaru na podstawie dokumentów przewozowych, które należy odebrać/wydać,- przekazanie sprawy do odpowiedniego działu (brak zewnętrznej i wewnętrznej dokumentacji, brak instrukcji),- współpraca ze wszystkimi interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi AM Sourcing (Mills, dostawcy itp.) w szczególności bliskie relacje z działem AP w celu uzyskania dobrej znajomości kontraktu, cen, zasad fakturowania itp., - współpraca z kontrahentami z Rosji, Ukrainy oraz Wielkiej Brytanii,- codzienny kontakt z działem, aby potwierdzić czy wszystkie transakcje są prawidłowo przetwarzane i na czas, ze szczególnym uwzględnieniem płatności dostawców,- praca zgodnie z procesami i procedurami- gromadzenie i rejestrowanie wszystkich informacji dotyczących rozliczeń międzyokresowych,- sprawdzanie czy każda zarejestrowana przesyłka jest zgodna z warunkami umowy (zakupu i sprzedaży),- sprawdzanie czy żądania klienta są obsługiwane w odpowiednim czasie.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
nadzór nad naprawą samochodów osobowych, nadzor i kontrola nad zleconymi naprawami, likwidacja sprzetu, rejestracja pojazdów w ydziale komunikcji we Wrocławiu
BMTI Sp. z o.o. - 2016-11-03 - Komorniki (dolnośląskie)
organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowych w ramach branży automatycznej; współpraca przy opracowywaniu planów remontów instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz innych obiektów dla instalacji będących w zakresie obowiązków w zgodności z obowiązującymi przepisami; zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno - ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi sprawowanie nadzoru nad firmami usługowymi w branży AKP w zakresie zgodnym z umowami wykonywania powierzonych obowiązków; współpraca przy tworzeniu planów budżetowych dla podległych instalacji technologicznych oraz kontrolowanie i analizowanie ich bieżącej efektywności; sporządzanie założeń do modernizacji oraz projektów nowych urządzeń i instalacji AKP; dozorowanie stanu technicznego urządzeń i sieci elektroenergetycznych; analiza zdarzeń awaryjnych maszyn i urządzeń elektrycznych oraz proponowanie zmian dążących do ich maksymalnego ograniczenia; nadzorowanie i prowadzenie rozruchów systemów, układów i aparatury przekazywanych do eksploatacji w ramach realizacji inwestycji; wynagrodzenie od 1850zł
SODA POLSKA CIECH SPÓŁKA Z O. O. - 2016-07-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
prace organizacyjne związane z transportem, nadawanie przesyłek
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Pryzmat" A.W.Sulewscy sp.j. - 2017-09-12 - Mojsławice (lubelskie)
wykonywanie manicure, pedicure, zabiegów pielęgnacyjnych
Studio Pielęgnacji Dłoni i Stóp Magdalena Nietyksza - 2016-04-13 - Wschowa (lubuskie)
Sporządzanie planów remontów obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na roboty budowlane, sporządzanie kosztorysów, analiza dokumentacji technicznej i projektowej, nadzorowanie prac remontowo – budowlanych.
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
- Opracowywanie rocznego planu wynagrodzeń pracowników WUP oraz raportów i sprawozdań z jego realizacji - Nadzór nad realizacją planu wynagrodzeń oraz dokonywanie jego okresowej weryfikacji - przygotowanie danych do wniosków o płatność w ramach Pomocy Technicznej wdrażanych przez WUP Programów Operacyjnych - prowadzenie sprawozdawczości i analiz z zakresu funduszu płac i zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Kraków (małopolskie)
Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa kasy fiskalnej, rozładunek dostaw towarów, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów oraz o czystość w sklepie. Miejsce pracy Nysa.Pracodawca oferuje bezpłatny ochronny pakiet medyczny, możliwość dodatkowego korzystnego ubezpieczenia grupowego, stabilność zatrudnienia.
Firma Handlowa Łasuch Bożena Polakowska - 2018-08-20 - Nysa (opolskie)
kompletowanie dokumentów do rozliczenia podatku niemieckiego - praca na programie rozliczeniowym (niemieckojęzycznym) - mailowy oraztelefoniczny kontakt z klientem ; Sporządzanie pism niemieckojęzycznych, kontakt telefoniczny z niemieckim urzędem skarbowym, praca od godz.8-16
TIMETAX sp. z o.o. - 2016-01-27 - Opole (opolskie)