SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ Szczecin oferta pracy Akademia Morska
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: PRZYGOTOWANIE I PROWADZENIE ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH Z ZAKRESU POŻAROWEGO, GWO, MEDYCZNEGO, ADN, ADR, PRZEWOZU ŁADUNKÓW NIEBEZPIECZNYCH, POMOC W PRZYGOTOWYWANIU I PROWADZENIU ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH W RAMACH OSRM, PROWADZENIE DOKUMENTACJI SZKOLENIOW., NADZÓR TECHNICZNY NAD EKSPLOATACJĄ I PRAWIDŁOWYM WYKORZYSTANIEM SPRZĘTU (W TYM INFORMATYCZNEGO), APARATURY I URZĄDZEŃ TECHNICZNYCH OŚRODKAWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE (TECHNIK POŻARNICTWA) LUB WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, MIN. 5 LAT DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIEPRACA W GODZINACH: 07:30-15:30MOŻLIWOŚĆ ZAWARCIA UMOWY NA CZAS NIEOKREŚLONY
Data publikacji: 2018-10-01
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Akademia Morska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:DĘBOGÓRSKA 7-8, 71-717 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PRZYGOTOWANIE I PROWADZENIE ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH Z ZAKRESU POŻAROWEGO, GWO, MEDYCZNEGO, ADN, ADR, PRZEWOZU ŁADUNKÓW NIEBEZPIECZNYCH, POMOC W PRZYGOTOWYWANIU I PROWADZENIU ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH W RAMACH OSRM, PROWADZENIE DOKUMENTACJI SZKOLENIOW., NADZÓR TECHNICZNY NAD EKSPLOATACJĄ I PRAWIDŁOWYM WYKORZYSTANIEM SPRZĘTU (W TYM INFORMATYCZNEGO), APARATURY I URZĄDZEŃ TECHNICZNYCH OŚRODKAWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE (TECHNIK POŻARNICTWA) LUB WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, MIN. 5 LAT DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIEPRACA W GODZINACH: 07:30-15:30MOŻLIWOŚĆ ZAWARCIA UMOWY NA CZAS NIEOKREŚLONY
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw szkoleń (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE (wymagany staż - lata: 5)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Akademia Morska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
WAŁY CHROBREGO 1/2, 70-500 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: WAŁY CHROBREGO
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
Data dodania oferty pracy: 01.10.2018
Oferta pracy ważna do: 21.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 01.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP na stanowiskach pracy, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków, szkolenia, instruktaże, ocena ryzyka zawodowego, kontrola warunków pracy, opracowywanie informacji, sprawozdań i meldunków
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4408 - 2018-03-22 - Sulechów (lubuskie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze,praca wyłącznie na języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodny z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Wałbrzych (dolnośląskie)
obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2016-10-04 - Rzeszów (podkarpackie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie dokumentacji handlowej, kontakt z klientami, WYMAGANIA: wykształcenie wyższe techniczne- najlepiej metalurgia lub inżynieria materiałowa, prawo jazdy kat. B
LP BUD Leszek Paruzel Herby - 2016-09-05 - Herby (śląskie)
tworzenie aukcji internetowych na podstawie wytycznych przy wykorzystaniu istniejących szablonów aukcji,prosta obróbka zdjęć na potrzeby aukcji,obsługa klienta,serwisowanie sprzętu elektronicznego
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Kraków (małopolskie)
tworzenie procesów modelujących komunikacje wewnątrz zespołu marketingowo - PR'owego, dbanie o wizerunek Fundacji Ukraina oraz CUKRu, przygotowywanie strategii marketingowej dla Fundacji Ukraina oraz CUKRu, konsultacje w InfoCukrze (udzielanie konsultacji, obsługa penetnów, planowanie szkoleń) miejsce pracy: Wrocław, ul. Ruska160 h pracy w miesiącu, dyspozycyjnośc pn. 10-17, wt-pt 12-20sala C
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wrocław (dolnośląskie)
montaż i demontaż, konserwacja i przeglądy układów elektromechanicznych pojazdów szynowych, regulacja, konserwacja
Piotr Mieczkowski AUTORYZOWANA STACJA OBSŁUGI SERWIS POJAZDÓW SZYNOWYCH - 2018-08-27 - Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowego
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie rozmów biznesowo-handlowych, rozwijanie sprzedaży perfum i kosmetyków oraz odzieży i obuwia na terenie Ukrainy, Polski i Unii Europejskiej
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Przemyśl (podkarpackie)
-przygotowywanie analiz, zestawień, raportów,-analiza warunków handlowych pod klientów,-analiza informacji rynkowych w zakresie działań promocyjno-cenowych konkurencji,-analiza rynku i ofert konkurencji,-tworzenie ofert handlowych (pomoc)
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Niepołomice (małopolskie)
Obsługa techniki biurowej. Zapoznanie z metodyką prowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą. Zapoznanie ze specyfiką organizacji wystaw i pokazów plenerowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Płock (mazowieckie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, kompleksowa obsługa cudzoziemców, tłumaczenia językowe
B-READY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Uczestniczenie w pracach związanych z kompleksowym przygotowaniem terenów pod przyszłe realizacje, przygotowanie materiałów do wystąpienia do Wydziału ArchitekturyUMK o WZ, współuczestniczenie przy organizacji i przebiegu przetargów na prace projektowe oraz roboty inwestycyjne, kontrolowanie zgodności wykonanych robót z projektem technicznym, sprawdzanie kompletności przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, przygotowywanie umów z wykonawcami robót objętych zakresem działania inwestycji. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej spółdzielni www.sniezka.krakow.pl
ŚNIEŻKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2017-04-07 - Kraków (małopolskie)
- analizowanie bieżących spraw firmy- planowanie strategiczne- opracowywanie kursów kwalifikacyjnych, szkoleń, przeprowadzanie badań rynku- planowanie działań marketingu reklamowegio oraz organizacja kampanii reklamowych- pozyskiwanie i aktualizacja informacji o usługach- ocenianie potrzeb rynkowych- zawieranie współpracy- marketign firmy
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Promocja sklepu "Świat Ucznia" w placówkach szkolnych, przedszkolnych, placach zabaw.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Kowale (pomorskie)
Prowadzenie spraw finansowo-płacowych m.in. wynagrodzeń pracowników, rozliczenia z ZUS, US, rozrachunki z bankiem, kontrahentami, prowadzenie kasy, sporządzanie sprawozdań finansowych
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-10-30 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Manicure / Pedicure hybrydowy. Obsługa podstawowych urządzeń kosmetycznych
Joanna Studio Urody PPUH BEAUTY NAILS - 2016-11-30 - Marki (mazowieckie)
- ANALIZA RYNKU, - PRZYJMOWANIE I REALIZOWANIE ZAMÓWIEŃ,- DBANIE O WIZERUNEK FIRMY ORAZ BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI,- PRZYGOTOWYWANIE OFERT DLA KLIENTÓW,- PROWADZENIE SKLEPU INTERNETOWEGO,- POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW,- WSPÓŁPRACA Z DYSTRYBUCJAMI,- WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM SERWISU.
"ASCAD" ADAM SKARBIECKI - 2018-02-08 - Rzeszów (podkarpackie)
przyjęcia towaru, sprzedaż bezpośrednia, obsługa magazynu i kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Żary (lubuskie)
* obsługa programu magazynowego i sklepu internetowego,* prowadzenie korespondencji handlowej (w tym z kontrahentami zagranicznymi),* koordynacja zadań logistyczno-sprzedażowych,* przygotowywanie ofert handlowych i dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Kraków (małopolskie)
Wsparcie Klienta za pośrednictwem forum internetowych, pomoc w rozwiązywaniu problemów z produktem.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Kraków (małopolskie)
doradztwo i kontrola w zakreskie BHP i PPOŻ, kontrola warunków pracy oraz zaopatrzenie, wymagane doświadczenie min. 1 rok na podobnym stanowisku
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MLEKA MLECZ Sp. z o.o. - 2018-01-02 - Wolsztyn (wielkopolskie)
• Profesjonalna obsługa klientów w salonie• Analizowanie potrzeb klientów w celu dostosowania produktów• Aktywna sprzedaż produktów• Realizacja celów sprzedażowych• Budowanie długofalowych relacji z klientem
ManpowerGroup Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych , świadczeń opiekuńczych, świadczenia wychowawczego i innych dot. merytorycznie SŚR,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych jw. świadczeń ,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.j) prowadzenie postępowań wobec dłuzników alimentacyjnych - egzekwowanie i rozliczanie wypłaconych z mocy ustawy świadczeń.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-11-09 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie magazynu.
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Kunów (świętokrzyskie)
współpraca z handlowcami, przygotowywanie ofert sprzedażowych, zamówień, kontakt telefoniczny z klientami i dostawcami, obsługa programu magazynowo-księgowego
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Łomianki (mazowieckie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynu, obsługa produkcji
ALDA S.A. - 2017-11-16 - Sławków (śląskie)