SPECJALISTA DO SPRAW STOSUNKÓW MIĘDZYNARODOWYCH/ JAPAN BUSINESS DESK Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW STOSUNKÓW MIĘDZYNARODOWYCH/ JAPAN BUSINESS DESK
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: zarządzanie relacjami z japońskimi klientami i dostawcami, korespondencja służbowa w języku japońskim
Data publikacji: 2020-08-27
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zarządzanie relacjami z japońskimi klientami i dostawcami, korespondencja służbowa w języku japońskim
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.25
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto 1/4 etatu
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW STOSUNKÓW MIĘDZYNARODOWYCH/ JAPAN BUSINESS DESK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3064
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw stosunków międzynarodowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Data zakończenia pracy: 31.08.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
japoński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie - 2 lata (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: wysoka kultura osobista
wymagania_wymaganiaDodatkowe_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. licencjat (PR, marketing), znajomość specyfiki kultury japońskiej
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7811999478
danePracodawcy_regon: 384124463
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Poznań
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Poznań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242224
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw stosunków międzynarodowych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 27.08.2020
Oferta pracy ważna do: 10.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?031068eaf439d37696b9afe08373db28
Podobne oferty pracy
Prowadzenie kadr, polis ubezpieczeniowych oraz rozliczanie faktur.
Firma "Violin" sp. z o.o. - 2016-02-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
Do uzgodnienia
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "SPÓJNIA" ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2020-02-06 - Sanok (podkarpackie)
-wystawianie dokumentów magazynowych-przeprowadzanie inwentaryzacji zgodnie z planem , oraz inwentaryzacji doraźnych- ustalanie wyników inwentaryzacji -prowadzenie dokumentacji o odpowiedzialności materialnejmin. wykształcenie średnie, obsługa komputera, książeczka sanepidowska, odporność na strespraca poza firmą woj. dolnośląskie /SKLEPY FIRMOWE 50/praca w systemie równoważnym
GRZEŚ W.Szymczak Sp.J. - 2017-11-14 - Syców (dolnośląskie)
specjalista ds. cateringu
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Białystok (podlaskie)
Sprzedawca- oferta stażu realizowana ze środków rezerwy MRPiPS dla osób długotrwale bezrobotnych. Wymagania: wykształcenie średnie, uczciwość, dokładność.
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
Główne obowiązki: wystawianie faktur, przyjmowanie rezerwacji, obsługa centrali telefonicznej, obsługa kasy fiskalnej i komputera, sprzątanie pomieszczeń.Wymagania: wykształcenie średnie, umiejętność obsługi komputera, komunikatywność.
Ośrodek Sportu i Rekreacji Racibórz - 2017-02-14 - Racibórz (śląskie)
Główne obowiązki: wykonywanie specjalistycznych badań lekarskich funkcjonariuszy, pracowników cywilnych i kandydatów do pracy i służby w zakresie medycyny pracy: badań okresowych, wstępnych, kontrolnych oraz innych wynikających z przepisów medycyny pracy; wykonywanie badań kierowców; dokumentowanie działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami w niezbędnej dokumentacji medycznej: książki przyjęć pacjentów, karty szczepień, karty zdrowia badań okresowych, karty obiegowe; udział w planowaniu oraz przeprowadzanie szczepień ochronnych funkcjonariuszy i pracowników; przeprowadzanie zajęć realizowanych w ramach programu szkoleń sanitarnych i medycznych dla funkcjonariuszy i pracowników; organizacja i prowadzenie zabezpieczeń medycznych; dokonywanie przyjęć ambulatoryjnych osób uprawnionych wg harmonogramu; orzekanie o stanie zdrowia osób zatrzymanych; wytwarzanie i przechowywanie dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz terminowe rozliczanie się i archiwizacja posiadanych dokumentów.Miejsce wykonywania pracy: ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań; praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; niekorzystne czynniki psychospołeczne miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe medyczne (tytuł zawodowy lekarza) oraz tytuł specjalisty lub specjalizacja I stopnia.Wymagania niezbędne: uprawnienia do wykonywania zadań służby medycyny pracy określone w § 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 5 stycznia 2012 r. w sprawie służby medycyny pracy (Dz.U.2012.53.); umiejętności: konsultacji kwestii wrażliwych, asertywność, łatwość uczenia się, analityczne myślenie, komunikatywność; minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zawodzie lekarza; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających wymaganych obowiązującymi przepisami na danym stanowisku pracy przez kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: przeszkolenie w jednostce badawczo rozwojowej w dziedzinie medycyny pracy w zakresie badań profilaktycznychpracowników narażonych na działanie promieniowania jonizującego; uprawnienia do badań lekarskich osób ubiegających się o uzyskanie uprawnień do kierowania pojazdami i kierowców; kwalifikacje do przeprowadzania obowiązkowych szczepień ochronnych określone w § 6 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie obowiązkowych szczepień ochronnych (Dz.U.2016.849 j.t.)
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-12-01 - Racibórz (śląskie)
poszukiwanie nowych dostawców w celu optymalizacji wydatków związanych z zakupamiutrzymanie dobrych relacji z kluczowymi dostawcami i podwykonawcamizapytania ofertowe do dostawców, analiza ofert i wybór dostawcówprowadzenie skutecznych negocjacji z dostawcamizapewnienie płynnego przebiegu procesu zakupowego w zakresie zakupów nieprodukcyjnych i usług logistycznych, w tym transportu obsługa i archiwizacja procesu reklamacjiinicjowanie działań obniżających koszt surowców tworzenie zleceń zakupu i transportu oraz kontrola ich prawidłowej realizacji nadzór nad poziomem zapasów wybranych surowców i komponentów przeprowadzanie przetargów na dostawy towarów i usługkompletowanie dokumentacji zakupowej w firmie oraz nadzór nad wskaźnikami zakupowymi oraz okresowa ocena dostawcówatrakcyjne wynagrodzenie, umowę o pracępracę w organizacji o wysokiej kulturze zarządzania szkolenia i możliwość rozwoju kompetencji zawodowych
Industrial Brush Manufakturers - 2018-02-19 - Komorniki (dolnośląskie)
Obsługa klienta biznesowego i indywidualnego; Rejestracja zamówień; Przygotowywanie ofert handlowych; Wprowadzanie danych do systemuUdział w targach międzynarodowych i krajowych
PRIMAVERA FURNITURE SP.Z O.O. - 2020-01-30 - Barczewski Dwór (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta w systemie sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Zielona Góra (lubuskie)
planowanie realizacji w uzgodnieniu z działem produkcjirealizacja zamówień klientówwystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV),współorganizowanie transportówścisła współpraca z innymi działami m.in. działem handlowym, planowania produkcji, magazynembudowanie trwałych relacji z klientemrealizacja serwisuobsługa reklamacji
"MAKRUSZ" - SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami: administracji, sprzedaży, obsługi klienta, zarządem. Praca w Stalowej Woli.
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Wspieranie klientów indywidualnych, obsługa klienta niemieckojęzycznego.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Zabierzów (małopolskie)
obsługa klienta anglojezycznego w sklepie internetowym
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Poznań (wielkopolskie)
nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, prezentację oferty produktu lub usługi oraz przygotowywanie i przedstawianie umów dla klientów
kontakt przez PUP - 2018-04-14 - Tarczyn (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
Bezpośrednia obsługa klientów firmy polegająca na sprzedaży towarów wcentrali. Rozliczanie dokumentacji handlowej kierowców Rozliczaniedokumentacji firmowej: księgowej, utargów, poczta, itp. Okres zatrudnienia 10 lat. Praca w godzinach I 7-15 II 8-16
APC AGRA Sp. z o.o - 2017-05-04 - Opole (opolskie)
- Telefoniczny kontakt z dłużnikami oraz podmiotami zewnętrznymi współpracującymi z Kasą w zakresie dochodzenia wierzytelności,- Korespondencja z dłużnikami oraz podmiotami zewnętrznymi współpracującymi z Kasą w zakresie dochodzenia wierzytelności,- Księgowanie i monitorowanie otrzymanych płatności od Komorników Sądowych, Sądów Powszechnych oraz Syndyków Masy Upadłości,- Realizacja procesu windykacji w zakresie postępowań sądowych i egzekucyjnych, (weryfikacja dokumentacji kredytowej na etapie przedsądowym, sporządzanie pozwów o zapłatę, wniosków egzekucyjnych do Komorników Sądowych)- Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących wyników procesu windykacji.
SKOK UNII LUBELSKIEJ - 2018-03-29 - Lublin (lubelskie)
- Obsługa zgłoszeń Visa/VOE - Obsługa zgłoszeń pracowników poprzez różnenarzędzia, min. telefon i system zarządzania złoszeniami - Wprowadzanie danych i przygotowywanie dokumentacji, takich jak listy z informacją o zwolenianiu ilistów ofertowych w narzędziu HR - Współpraca z wszystkimi zainteresowanymistronami w procesie w celu zapewnienia dokładnej i szybkiej odpowiedzi na zapytania pracowników. - Wprowadzanie danych osobowych nowo zatrudnionych pracowników przy użyciu HRMS - Badanie produktywności pracowników
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Kraków (małopolskie)
analiza rynku branżowego, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami z Ukrainy i Rosji, budowanie korzystnego wizreynku firmy
kontakt przez PUP - 2019-10-23 - Rzeszów (podkarpackie)
praca w Rejonowym Ośrodku Szkolenia Zawodowego Młodzieży w Białymstoku przy organizacji szkoleń
kontakt przez OHP - 2016-04-26 - Białystok (podlaskie)
Terminowe i prawidłowe przetwarzanie transakcji -przejęcie własności i inicjatywy do czasu pomyślnej realizacji transakcji . Stosowanie podejścia zapewnienia prawidłowości-dokładna weryfikacja zadań realizowanych samodzielnie . Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji, zgodnie z wymogami, . Komunikowanie się z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami w efektywny i skuteczny sposób Przekazywanie informacji zwrotnych na temat jakości . Rozwiązywanie problemów i ich eskalacja w sposób terminowy i skuteczny . prowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek operacyjnych Shell w ramach działalności finansowej zapewnienie, że zadłużenie klienta jest gromadzone zgodnie z zakontraktowanymi warunkami płatności i zgodnie z Instrukcją Kredytu Dystrybucyjnego
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Kraków (małopolskie)
-utrzymanie w sprawności technicznej parku maszyn wtryskowych-nadzór nad dokumentacją techniczną maszyn,-kontakt z zewnętrznymi serwisami w zakresie rozwiązywania problemów technicznych
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2020-02-25 - Bielawa (dolnośląskie)
Obsługa zakupu materiałów i sprzedaży wyrobów
Bierutowska Spółdzielnia Niewidomych BIERSIN - 2016-06-28 - Bierutów (dolnośląskie)
Brak danych
KERMAAN S.C. - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
-Sporządzanie list płac,-Sporzadzanie umów zleceń,-Rozliczanie obcokrajowców,-Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS,-Rozliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich,-Obsługa Płatnik,-Kontakt telefoniczny 608 884 527
OLIBRO.pl Sp. z o.o. - 2018-03-02 - Tczew (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. prowadzenie akt osobowych nauczycieli i pracowników niepedagogicznych, 2. sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (przygotowywanie umów, wystawianie świadectw pracy, ustalanie uprawnień do dodatków stażowych, nagród jubileuszowych i innych), 3. obsługa programu Kadry OPTIVUM, Płatnik oraz przekazywanie danych w programie SIO, 4. współpraca z Dyrektorem szkoły przy tworzeniu arkusza organizacyjnego szkoły w zakresie spraw kadrowych, 5. prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego nauczycieli oraz dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych pracowników, 6. sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa ( Z-03, Z-05, Z-06), 7. prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, rejestru absencji chorobowej, 8. prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego oraz rejestru wydanych zaświadczeń dla nauczycieli kontraktowych, 9. przekazywanie akt spraw zakończonych do archiwum, 10. inne zadania wynikające ze specyfiki prowadzenia spraw kadrowych.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANYCH I LICEALNYCH IM. STANISŁAWA NOAKOWSKIEGO - 2019-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja i realizacja instrumentów rynku pracy, przygotowanie, realizacja, monitorin projektu współfinansowanego ze środków UE RPO WSL; obsługa osób bezrobotnych oraz podmiotów uczestniczących w realizacji projektu, redagowanie pism urzędowych
Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie - 2016-06-07 - Cieszyn (śląskie)