SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Rudna Mała oferta pracy WALCOWNIE OSTROWIECKIE WOST SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta,
Data publikacji: 2020-09-02
Lokalizacja: Rudna Mała (podkarpackie)
Pracodawca: WALCOWNIE OSTROWIECKIE WOST SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:36-060 Rudna Mała 49 a, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa klienta,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rudna Mała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1816
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Głogów Małopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI PAKIETU MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 1 rok doświadczenia w dziale sprzedaży, mile widziane doświadczenie w branży stalowej, umiejetnośc budowania relacji biznesowej i współdziałania w zespole
Nazwa pracodawcy: WALCOWNIE OSTROWIECKIE WOST SPÓŁKA AKCYJNA
danePracodawcy_nip: 6612371452
danePracodawcy_regon: 360857954
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
36-060 Rudna Mała 49 a, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: rzeszowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1816
Gmina pracodawcy: Głogów Małopolski
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rudna Mała
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0650270
Numer budynku pracodawcy: 49 a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 02.09.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2a3d8ed5dd11f4eb6d50732703e5d798
Podobne oferty pracy
- sporządzanie, ewidencjonowanie i kontrolowanie danych kadrowych (badania lekarskie, szkolenia BHP, umowy, świadectwa, wnioski urlopowe, listy obecności, zaświadczenia, aneksy)- pośrednictwo pomiędzy pracodawcą a biurem zewnętrznym- rozliczanie czasu pracy pracowników- ZUS PUE- BDO- dekretowanie, księgowanie i opisywanie faktur zakupowych- tworzenie i procesowanie zamówień do dostawców na podstawie specyfikacji współpracowników- obsługa administracyjna biura - współpraca z PUP
TOCZPOL CONSTRUCTION GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-04-06 - Ścinawa (dolnośląskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Puńsk (podlaskie)
praca w dziale płac
"FERREX" SP. Z O.O. - 2021-05-14 - Poznań (wielkopolskie)
NADZÓR NAD PRACOWNIKAMI WYKONUJĄCYMI PRACE NA PRODUKCJI; STANOWISKOWA KONTROLA PRODUKTU; TERMINOWA REALIZACJA ZADAŃ; KONTROLA JAKOŚCI GOTOWEGO PRODUKTU; ZAPEWNIENIE CIĄGŁOŚCI PRODUKCJI; KIEROWANIE PROCESAMI UBOJU, DZIELENIA, PRZYGOTOWANIA I PAKOWANIA TUSZEK I ELEMENTÓW Z ZACHOWANIEM REŻIMÓW SANITARNYCH.
"CEDROB" S. A. w Ciechanowie - 2017-10-10 - Ujazdówek (mazowieckie)
Współudział w organizowaniu skutecznego systemu ochrony obiektów 4Rblog; współudział w opracowywaniu i uaktualnianiu dokumentacji związanej z ochroną obiektów 4RBlog; udział w opracowywaniu umów na świadczenie usług przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO); prowadzenie kontroli i nadzoru w zakresie realizacji umów na świadczenie usług przez SUFO oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie; gromadzenie danych i zestawień związanych ze świadczeniem usług przez SUFO w obszarze odpowiedzialności 4RBlog; udział w opracowywaniu sprawozdań, meldunków, analiz oraz innych niezbędnych materiałów analitycznych z zakresu ochrony obiektów wojskowych; udział w planowaniu i organizowaniu szkoleń z zakresu ochrony obiektów wojskowych; uczestniczenie w opracowaniu minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych dla zadań inwestycyjnych ochrony technicznej. Praca jednozmianowa: 7:00-!5:00. Umowa na okres próbny. Wynagrodzenie miesięczne: 2775 zł brutto + 10% premii regulaminowej + wysługa lat. Oferta dostępna w sali F
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2019-01-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Szczegóły na www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub z zakresu zarządzania; 3 lata stażu pracy; doświadczenie w pracy w zakresie planowania, realizacji oraz rozliczania budżetów; wiedza z zakresu administracji publicznej; umiejętność obsługi komputera, w tym MS Office; dobra organizacja pracy własnej; Zakres obowiązków to m. in.: kontrola budżetu jednostki CP; prowadzenie ewidencji analitycznej zleceń produkcyjnych; prowadzenie spraw związanych z BHP; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-04-22 - Gliwice (śląskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów z zakresu prawa pracy, naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilno-prawnych, sporządzanie deklaracji ZUS, US, PFRON, bezpośrednia współpraca z klientami
ESTELLIGENCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-22 - Kwidzyn (pomorskie)
Obsługa bieżąca klientów, poszukiwanie nowych odbiorców, przygotowywanie ofert i dokumentacji przetargowych.
ZMER Sp. z o.o. PRZEDSIĘBIORSTWO PRODKCYJNE APARATÓW I KONSTRUKCJI ENERGETYCZNYCH - 2017-01-12 - Kalisz (wielkopolskie)
- obsługa administracyjna projektów- spółpraca z pracownikami Instytutu w zakresie przygotowywania wniosków na dofinansowanie projektów- prowadzenie bieżącej dokumentacji projektów- rozliczanie finansowe oraz opieka nad budżetami i harmonogramami projektów- analiza i kalkulacja kosztów projektów- współpraca z przedsiębiorcami, jednostkami naukowymi, i innymi podmiotami w zakresie rozliczania projektów
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Przemysłu Organicznego - 2020-05-29 - Warszawa (mazowieckie)
ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI; POZYSKIWANIE NOWYCH PRACOWNIKÓW; CZUWANIE NAD PRZESTRZEGANIEM TERMINÓW; KOORDYNOWANIE; KONTAKT Z KLIENTEM I PRACOWNIKAMI
ND SERWIS NATALIA DERA - 2021-03-23 - Plewiska (wielkopolskie)
wykonywanie analiz fizyko chemicznych zgodnie z ustaloną dokumentacją, prowadzenie walidacji metod fizyko chemicznych, wykonywanie badań organoleptycznych produktów gotowych, kontrola procesu produkcji i jakości surowców owocowych, prowadzenie niezbędnej dokumentacji
"HERBAPOL-LUBLIN" S.A. Oddział w Lubawie - 2021-05-06 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Radomsko (łódzkie)
1. Prowadzenie sekretariatu,2. Organizowanie właściwego obiegu dokumentów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących, 3. Pośredniczenie w kontaktach Prezesa z pracownikami i interesantami,4. Obsługa poczty elektronicznej,5. Sporządzanie sprawozdań, 6. Przygotowywanie dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy,7. Inne czynności służbowe zlecone przez Prezesa Spółki.
Stadnina Koni "Racot" Sp. z o.o. - 2018-07-13 - Racot (wielkopolskie)
Prowadzenie biura, spraw kadrowych, bieżąca obsługa sekretariatu
Zakład Instalatorstwa Elektrycznego i Telekomunikacyjnego Józef Wieloch Busko-Z. - 2017-05-24 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie niezbędnych decyzji administracyjnych, sporządzanie sprawozdań i ustalanie opłat za korzystanie ze środowiska, nadzór nad przestrzeganiem warunków decyzji, współpraca z klientami spółki oraz z instytucjami.
SPÓŁKA WODNO-ŚCIEKOWA PROSNA - 2021-05-18 - Kuchary (wielkopolskie)
Dostarczanie usług HR na najwyższym poziomie w zakresie benefitów, wyrównań oraz tworzenia list płacowych dla kadry menadżerskiej
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Kraków (małopolskie)
- obsługa szkoleń i przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej, w tym prowadzenie rekrutacji uczestników itp.- przygotowywanie sal wykładowych do zajęć- współpraca z jednostkami KAS - obsługa sieci LAN i oprogramowania - sprawowanie nadzoru nad sprzętem komputerowym- współpraca z informatykiem Krajowej Szkoły Skarbowości
Krajowa Szkoła Skarbowości - 2018-06-08 - Białobrzegi (mazowieckie)
Rekrutacja na terenie Rosji i Armenii pracowników i załatwianie wszystkich spraw formalnych związanych z rekrutacją pracowników w Rosji i Armenii oraz załatwianie spraw urzędowych , związanych z pracą cudzoziemców, w Polsce
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie samochodu ciężarowego, załadunek, rozładunek, montaż namiotów
Daniel Brol NAMIOTY BROL - 2018-03-02 - Gronowice (opolskie)
- Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych, kompletowanie akt osobowych. - Wynagrodzenie: 2200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie średnie (kierunek dowolny). Wymagane doświadczenie zawodowe na w.w. stanowisku. Wymagana znajomość kodeksu pracy. Wymagana znajomość programu GOFIN. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 505-274-517) w godz.: 10:00-15:00 lub e-mail: foxsecurity (at) o2.pl
FOX SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-12 - Katowice (śląskie)
Wymagane wykształcenie kierunkowe, znajomość marketingu internetowego, znajomość promocji sklepów internetowych, dobra znajomość portali społecznościowych i marketingu szeptanego. Mile widziane doświadczenie w ww. zawodzie. Wynagrodzenie + premia. Aplikacje przesyłać na e-mail: office (at) monimar.pl.
MONIMAR S.C. MONIKA RYBAK, MARIUSZ RYBAK - 2016-05-04 - Rybnik (śląskie)
Zarządzanie, nadzorowanie i kierowanie bieżącą działalnością Sekcji Świadczeń Rodzinnych, zapewnienie właściwej organizacji pracy Sekcji, dokonywanie podziału zadań, nadzór nad planowaną i terminową realizacją przypisanych Sekcji zadań, przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeńwychowawczych, Świadczeń opiekuńczych, świadczenia ,,Dobry Start'' i innych dotyczących merytorycznie Sekcji Świadczeń Rodzinnych, wprowadzenie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie ww. świadczeń, przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych, współpraca z wnioskodawcami' instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń., przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń, sporządzanie sprawozdań, wyjaśnienie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do ww. świadczeń, prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych ww. świadczeń, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń: sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń, zapewnienie funkcjonowania w Sekcji Świadczeń Rodzinnych adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-10-25 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
1. Kontakt i współpraca z firmami świadczącymi usługi serwisowe aparatury, sprzętu medycznego i technicznego.2. Diagnozowanie usterek oraz wykonywanie bieżących napraw sprzętu medycznego i laboratoryjnego.3. Kontrolowanie prawidłowości eksploatacji urządzeń i sprzętu medycznego zgodnie z instrukcją obsługi i DTR.4. Sporządzenie harmonogramu rocznego przeglądów sprzętu i aparatury medycznej.5. Nadzór nad wykonaniem harmonogramu przeglądów sprzętu i aparatury medycznej.6. Sporządzanie wniosków na przeprowadzenie procedury przetargowej wraz z opisem zamówienia na wyłonienie wykonawcy przeglądów i naprawy sprzętu i aparatury medycznej. 7. Kontrolowanie dotrzymania zawartych umów z firmami świadczącymi usługi serwisowe.Godz. pracy 7.25-15.00.Po okresie próbnym (3 m-ce) dalsze zatrudnienie.
WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. JANUSZA KORCZAKA W SŁUPSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-17 - Słupsk (pomorskie)
wspiranie pracy kierownika , kontrolowanie dokumentacji, sprawdzanie zgodności produktu z projektem pod względem ilościowym i jakościowym
kontakt przez PUP - 2021-05-14 - Koło (lubuskie)
Obsługa klientów, obsługa komputera, wystawianie faktu. Mile widziana znajomość języka angielskiego oraz obsługi programu ENOVA. Mile widziane doswiadczenie zawodowe, a także znajomość branży meblowej.
ZAKŁAD STOLARSKO-TAPICERSKI MARIDEX MACIEJ MUSIALSKI - 2018-11-16 - Olszowa (wielkopolskie)
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta (branża taksówkarska)
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Warszawa (mazowieckie)
• aktywne pozyskiwanie nowych klientów i możliwości biznesowych w zakresie złomu stalowego (również wsparcie metali nieżelaznych)• współpraca z dostawcami firmy i budowanie długotrwałych relacji• realizacja wyznaczonych planów• przygotowywanie ofert handlowych• sporządzanie raportów z bieżącej aktywności handlowej• uczestniczenie w spotkaniach handlowych• analiza sytuacji na rynku i obserwacja działań konkurencji
TSR POLAND SP. ZO.O. - 2017-09-07 - Gdynia (pomorskie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, sporządzanie ofert, pomiary.
Artur Brose "OKNO-BROS" EKSPORT-IMPORT - 2016-03-02 - Chodzież (wielkopolskie)
Reprezentowanie firmy w kontaktach z pracodawcami, pozyskiwanie nowych zleceń, umieszczanie ofert na portalach branżowych, budżetowanie akcji marketingowych zgodnie z wytycznymi, współpraca z grafikami, prowadzenie sprzedaży i rozliczanie działań na programie WF-MAG.
Paweł Śledź Design Consulting - 2016-07-15 - Siedlce (mazowieckie)