SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY -REFUNDACJA30- Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY -REFUNDACJA30-
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: wz
Data publikacji: 2016-09-27
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: wz
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: ref30- art. 150f
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY -REFUNDACJA30-
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.10.2016
Data zakończenia pracy: 09.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: DO, CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.pepolska.pl
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.09.2016
Data dodania oferty pracy: 27.09.2016
Oferta pracy ważna do: 26.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- obsługa klientów, doradztwo w sprawie wyboru kursów językowych, - prowadzenie zapisów i ewidencji kursów, wystawianie faktur, - prowadzenie bazy kursantów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników), - koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami), - sprzedaż kolonii i obozów, - obsługa rezerwacji obozów i kontakty z biurami podróży. Wynagrodzenie: pensja podstawowa, premie, bezpłatny kurs językowy. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres próbny (1 m-c), po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat).Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - CV wyłącznie w PDF przesyłać na adres: praca (at) lektor.com.pl
SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH LEKTOR WIESŁAWA MYSZKOWSKA, ROMAN MYSZKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres obowiązków: udział w tworzeniu, wdrażaniu i animowaniu polityki handlowej firmy, zarządzanie produktem, współudział w tworzeniu i realizacji akcji handlowych, współodpowiedzialność za wynik, organizację pracy i zarządzenie działem, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towaru, dbanie o umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych.Oczekiwania: doświadczenie na stanowisku w handlu wielkopowierzchniowym,mile widziana znajomość asortymentu i specyfiki rynku, skuteczność w realizacji wyznaczonych celów i w osiąganiu zaplanowanych wyników, doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników, umiejętność dzielenia się wiedzą, dyspozycyjność.Pracodawca oferuje: umowę o prcę na pełen etat,szeroki pakiet szkoleń na stanowisku pracy, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i awansu,bogaty pakiet socjalny (m. in. bony towarowe na święta, dofinansowanie do wczasów, karnetów sportowych, paczki dla dzieci), prywatną opiekę medyczną.
Schiever Polska Sp. z o. o. Centrum Handlowe Auchan - 2017-02-08 - Racibórz (śląskie)
kierowanie działem technicznym, utrzymanie ciągłości ruchu urządzeń produkcyjnych
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA - 2016-12-08 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
j.w.
LeasingTeam Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
Prace przy komputerze, wykonywanie prac biurowych, tłmaczenia- język polsko-ukraiński, odbieranie połączeń telefonicznych wraz z rozmową i kierowanie osób do odpowiednich organów w języku polskim i ukraińskim
BGH.WORK SP. Z O.O. - 2016-06-24 - Turek (wielkopolskie)
załadunek, rozładunek towarów, praca ze skanerem
"JBM" Barbara Milewska - 2018-02-22 - Sochaczew (mazowieckie)
Obsługa klienta zagranicznego, wystawianie dokumentacji transportowych.
TRAZMET LAGER TECHNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-28 - Dojutrów (wielkopolskie)
sporządzanie pism i ofert, wykonywanie poleceń Naczelnika Sekcjipraca na umowę na czas określony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
DOLNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO NAPRAW INFRASTRUKTURY KOMUNIKACYJNEJ "DOLKOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-28 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
TESMO Sp. z o. o. - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
Budowanie i utrzymywanie relacji z zagranicznymi partnerami handlowymi,pozyskiwanie nowych kontrahentów zagranicznych, dbanie o dobry wizerunek firmy poza granicą kraju, obsługa kontrahentów: wyceny, zamówienia, tworzenie ofert handlowych, aktywna sprzedaż i doradztwo dotyczące asortymentuWymagania: dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym, doświadczenie w obsłudze klienta minimum rok, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, znajomość programów MS Office, umiejętność pracy indywidualnie i w grupie, sumienność i poważny stosunek do powierzonych zadań.
F.P.H.U. "PARMAX" s.c. Paweł Paruch, Artur Paruch - 2016-01-12 - Zegartowice (małopolskie)
stanowisko administracyjno -biurowe,wprowadzanie, przetwarzanie danych z wykorzystaniem komputera i innych urzadzeń biurowych,praca przy komputerze
NFM Production sp. z o.o. - 2018-05-04 - Lębork (pomorskie)
Praca polega na prowadzeniu spraw związanych z obsługą kadrową-płacową. Miejsce pracy: Wrocław ul. OławskaKontakt kandydatów z pracodawcą osobisty. Oferta pracy znajduje się w sali: E
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie prac remontowo - wykończeniowych
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Marki (mazowieckie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder sp. z o.o. - 2015-11-30 - Brzozowiec (lubuskie)
Kontakt z zagranicznymi instytucjami w celu nawiązania kooperacji w zakresie prowadzonych przez Spółkę działań, przygotowanie ofert dla potencjalnych partnerów zagranicznych, analizowanie międzynarodowego rynku VC w zakresie wyznaczonym przez fundusz, wsparcie zespołu w realizowanych projektachKontakt z zagranicznymi pomysłodawcami i weryfikacja nadesłanych teaserów inwestycyjnychWsparcie w organizacji wydarzeń organizowanych przez Spółkę
BLACK PEARLS ADVISORY Spółka z O.O - 2016-08-16 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Całkowita obsługa sprzedaży wytworzonych produktów. Przyjmowanie zamówień, zlecenia produkcyjne, przygotowanie towarów do wysyłki, fakturowanie, obsługa reklamacji.
CHAIRS EXPORT RZEKIEĆ SEBASTIAN - 2018-03-19 - Zarzecze (podkarpackie)
1. Kontrola kwalifikacji zdarzeń gospodarczych oraz dokumentów pod kątem prawidłowości rozliczeń podatkowych, 2. Prowadzenie dokumentacji podatkowej dla transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi, 3. Znajomość przepisów podatkowych polskich i zagranicznych, nadzorowanie dokumentacji eksportowej, importowej oraz celnej,4. Wprowadzanie i księgowanie dokumentów kosztowych,5. Analiza i uzgadnianie kont księgowych,6. Kontrolowanie prawidłowości transakcji i sald rozrachunkowych,7. Przygotowanie raportów i zestawień księgowych na potrzeby Zarządu oraz bieżącej działalności,8. Współpraca z działem kontraktów zagranicznych,9. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi.- Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice - Wynagrodzenie: od 2400 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunek - rachunkowość i finanse (wymagane). Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w dziale księgowości. Praktyczna wiedza z zakresu stosowania przepisów podatkowych, umiejętności organizacyjne, dokładność, terminowość, bardzo dobra znajomość pakietu Office, umiejętność obsługi programów ERP. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-25 - Katowice (śląskie)
prowadzenie kadr oraz tłumaczenie z języka niemieckiego i angielskiego
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "SZUMLAKOWSKI" - 2015-12-17 - Brzeg (opolskie)
Koordynacja i nadzór nad realizacją inwestycji, rozliczanie kosztów inwestycji na środki trwałe, organizacja i realizacja przegladów, konserwacji oraz napraw, dekretacja faktur ( SAP-WORKFLOW), realizacja zakupów materiałów, urządzeń i usług, nadzór nad realizacją umów na dostawy mediów.
ORLEN Paliwa Sp. z.o.oz - 2016-02-11 - Biała (mazowieckie)
Planowanie i organizowanie zleceń, nadzór nad prowadzeniem dokumentacji, kontrola nad rozładunkiem i załadunkiem, nadzór pracy.
Przedsiębiorstwo Handlowe MIRRA Sebastian Myszke - 2018-05-12 - Linowiec (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymanie kontaktów z obecnymi klientami, przygotowywanie ofert handlowych.
JES OPAKOWANIA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-03-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wykonywanie specjalistycznych zabiegów rehabilitacyjnych, konsultacje
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Ostrowiec (mazowieckie)
- Pracownik działu eksportu ds. kontaktów z klientami z Chin, Rosji i Ukrainy. Wyjazdy zagraniczne: targi, misje, serwis- tłumacz, prezentacja firm i produktu.Prowadzenie korespondencji, opracowywanie umów, tłumaczenie tekstów na język polski i odwrotnie. Oczekujemy biegłej znajomości języka chińskiego (warunek konieczny). Preferowany również język rosyjski i ukraiński.- Praca w siedzibie spółki + wyjazdy w ramach podróży służbowej.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto/miesięcznie + premia fakultatywna. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności kreatywnego handlowca. Wymagana biegła znajomość j. chińskiego w mowie i piśmie. Mile widziana biegła znajomość j. rosyjskiego i/lub ukraińskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż i zakup pojazdów.Realizacją planów zakupu i sprzedaży. Ścisłazależna współpraca z innymi oddziałami firmy podejmowanie lokalnych iogólnokrajowych działań marketingowych Kształtowanie pozytywnegowizerunku firmy i rozwoju, przestrzeganie standardów firmy Orientowanie wsię w trendach rynkowych, wyznaczanie nowych celów, które zapewniąrozwój spółki Pełne raportowanie wyników oraz sprawozdawczość działańhandlowcy Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ dokumentacjihandlowej i księgowej Aktywna współpraca w zespole, praca w tgodz. 9-17
Eko-Rent Sp. z o.o - 2015-11-30 - Opole (opolskie)