SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Pruszcz Gdański oferta pracy Przedsiębiorstwo Budowlane SZYMICHOWSKI Jacek Szymichowski
Poleasingowe używane laptopy.Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów, kompleksowa obsługa klienta w zakresie transakcji sprzedaży, sporządzanie ofert i wycen handlowych. Telefoniczny, mailowy i osobisty kontakt z klientem, analiza i interpretacja wyników prowadzonych działań, oraz proponowanie nowych rozwiązań dbałość o wysoką jakość obsługi klienta, analiza rynku, czynny udział w działaniach marketingowych.Praca od pon. do so. w godzinach: 8-16 oraz 10-18. (wolny pon. w przypadku pracy w so.)
Data publikacji: 2020-09-17
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budowlane SZYMICHOWSKI Jacek Szymichowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Cicha 24, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie nowych klientów, kompleksowa obsługa klienta w zakresie transakcji sprzedaży, sporządzanie ofert i wycen handlowych. Telefoniczny, mailowy i osobisty kontakt z klientem, analiza i interpretacja wyników prowadzonych działań, oraz proponowanie nowych rozwiązań dbałość o wysoką jakość obsługi klienta, analiza rynku, czynny udział w działaniach marketingowych.Praca od pon. do so. w godzinach: 8-16 oraz 10-18. (wolny pon. w przypadku pracy w so.)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Pracodawca oferuje:- realizację zróżnicowanych zadań- wsparcie ze strony osób współpracujących i kadry zarządzającej- wszystkie niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon służbowy- dostęp do (zaawansowanych )aplikacji ułatwiających pracę- ciekawą pracę w dynamicznym zespole- elastyczny grafik pracy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2204
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word)
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wysoka kultura osobista, komunikatywności, umiejętności pracy w zespole, nastawienie na realizację celów, samodyscyplina, asertywności, zaradności oraz optymizm. Doświadczenie w sprzedaży miekszań mile widziane. Znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Budowlane SZYMICHOWSKI Jacek Szymichowski
danePracodawcy_nip: 5891444734
danePracodawcy_regon: 220141931
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Cicha 24, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz z klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)."
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: gdański
danePracodawcy_kodPowiatu: 2204
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934620
Ulica pracodawcy: Cicha
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.09.2020
Data dodania oferty pracy: 16.09.2020
Oferta pracy ważna do: 15.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?069cf5848924f99d4fadf476d062e237
Podobne oferty pracy
przygotowywanie planów zamówień publicznych na dany rok w rozbiciu na zamówienia o wartości poniżej 30.000 EURO netto i o wartości od 30.000 EURO netto, prowadzenie zamówień o wartości poniżej 30.000 EURO zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora GZŻ, dla zamówień od 30.000 EURO realizacja procedur przetargowych zgodnie z posiadanym upoważnieniem, zamieszczanie ogłoszeń o udzieleniu zamówienia w tym w BZP lub DU UE, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, weryfikacja ofert, zatwierdzanie wyników postępowań, zawieranie umów z wykonawcami, nadzór nad realizacją umów przetargowych, weryfikowanie faktur pod kątem zgodności z przepisami dot. zamówień publicznych,sporządzanie sprawozdań z realizacji zamówień publicznych.
Gdański Zespół Żłobków - 2019-04-05 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie napraw określonych i nadzwyczajnych ,spawanie usuwanie zaburzeń i awarii w procesie produkcyjnym.e-mail: edyta.kaleta (at) armeton.pl
ARMETON POLSKA SP.Z O.O - 2015-12-28 - Stanowice (dolnośląskie)
Samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla w dziedzinie IT, rozwijanie bazy kandydatów pod katem projektów rekrutacyjnych, analiza rynku, ścisła współpraca z klientami wewnętrznymi
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie administracji kadrowej samodzielne naliczanie wynagrodzeń rozliczanie ZUS i GUS
Międzynarodowy Operator Finansowy - 2016-04-01 - Katowice (śląskie)
WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, KURS KADROWO-PŁACOWY, BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH;[Godzina zakończenia pracy] : 15:00[Praca na czas określony] : od 01.09.2017 do 30.06.2018
Szkoła Podstawowa Nr 41 z Oddziałami Integracyjnymi - 2017-07-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
budowanie relacji z klientem, rozpatrywanie reklamacji klientów, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami oraz współpracownikami (przedstawicielami handlowymi, pracownikami serwisu); wymagania: wykształcenie min.średnie, sprawna obsługa komputera-pakietu MS Office, przedsiębiorczość i samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, umiejętność redagowania pism, odporność na stres, komunikatywnośćkontakt: osobisty lub tel.52-391 11 29 lub 882 026 601 lub rekrutacja (at) astor.info.pl
ASTOR Marek Plewa - 2017-02-24 - Kowalewo (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie, sprawdzanie, układanie towaru, obsługa komputera, utrzymanie czystości na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2020-08-05 - Tarnów (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja procesu zakupu produktów, negocjacje zakupowe, koordynacja produkcji i zamowień u poddostawców, poszukiwanie alternatywnych źródeł dostaw, zbieranie ofert i analizy rynku, planowanie dostaw w celu optymalizacji stanów magazynowych
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CARBOTEX - 2019-10-29 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- organizowanie oraz prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych,- projektowanie i wykonywanie produktów reklamowych,- obsługa oraz kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Lipowa Góra Wschodnia (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania BHPwynagrodzenie 4300 zł + dodatek za staż pracypracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2020-05-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
•KREOWANIE RYNKU CZYNNIKÓW CHŁODNICZYCH W PODLEGŁYM OBSZARZE (RZESZÓW, LUBLIN I OKOLICE)•MONITOROWANIE RYNKU I ODPOWIEDNIE REAGOWANIE NA JEGO ZMIANY•BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁEJ RELACJI ZE STRATEGICZNYMI KLIENTAMI; WSPARCIE MERYTORYCZNE PARTNERÓW BIZNESOWYCH•REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH U OBSŁUGIWANYCH KLIENTÓW ORAZ PRACA NAD ROZWOJEM SPRZEDAŻY U OBECNYCH I POTENCJALNYCH KLIENTÓW; •RELACYJNA I SKUTECZNA WSPÓŁPRACA Z ODDZIAŁAMI; •PRZYGOTOWYWANIE, RAPORTOWANIE I PREZENTACJA WYNIKÓW SPRZEDAŻOWYCH•REALIZACJA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH ZWIĘKSZAJĄCYCH SPRZEDAŻ•UDZIAŁ W TARGACH BRANŻOWYCH•BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY
SCHIESSL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Realizowanie działań administracyjnych związanych z realizacją procesów rekrutacyjnych osób z Ukrainy; kontakt z Publicznymi Służbami Zatrudnienia odpowiedzialnymi za legalizację pobytu pracowników z Ukrainy;
MAJK-TEXTILE WÓJCIK MACIEJ - 2017-02-23 - Wełnica (zachodniopomorskie)
zakładanie akt osobowych, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, rozliczenia z ZUS i Urzędem Skarbowym
DEBET Kancelaria Podatkowa - 2020-08-10 - Oleśnica (dolnośląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami, realizowanie polityki firmy w zakresie planu sprzedaży
JUSTUS Sp. z o.o. Agencja Ochrony Osób i Mienia - 2016-03-17 - Katowice (śląskie)
udzielanie wsparcia technicznego; odbieranie połączeń przychodzących w języku niemieckim; odbieranie czatów przychodzących w języku niemieckim.Praca dwuzmianowa w godz. 9-17 i 10-18
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
staż w dziale jakości w zakładzie produkcyjnym
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Bażanowice (śląskie)
-międzynarodowy przewóz osób według ustalonego rozkładu -sprzedaż biletów klientom w autobusie -rozliczanie kasy fiskalnej i gotówki -kontakty ze służbą celną i graniczną
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Białystok (podlaskie)
- Aktywne poszukiwanie nowych klientów biznesowych. Analiza możliwości i zakresu współpracy z klientem. Przygotowywanie ofert handlowych. Raportowanie podejmowanych działań.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia uzależniona od efektów. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Min. 2 lata doświadczenia w pracy w obsłudze klientów i sprzedaży produktów i usług. Mile widziane doświadczenie w branży zaawansowanych technologi informatycznych. Wymagana silna motywach do osiągania celów. Wymagana umiejętność budowania i rozwijania pozytywnych relacji z klientem. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-28 - Katowice (śląskie)
filmowanie wydarzen sportowych i transmisje na zywo z meczów oraz turniejów, przygotowywanie reportaży
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Rzeszów (podkarpackie)
jw
Bioton S.A. - 2017-07-05 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
zapewnienie ochrony informacji niejawnych w wojskowym biurze emerytalnym w tym: opracowywanie projektów dok.regulujących ochronę informacji niejawnych, zapewnienie ochrony systemów teleinf. w których przetwarzane są informacje niejawne, prowadzenie kontroli ochrony informacji niejawnych, prowadzenie zwykłych kontrolnych postępowań sprawdzających
Wojskowe Biuro Emerytalne w Zielonej Górze - 2017-10-06 - Zielona Góra (lubuskie)
nadzorowanie i organizowanie sprzedaży , kontakt z kluczowymi klientami, delegacje, marketing, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2020-08-24 - Kraków (małopolskie)
NAUKA: OBSŁUGI SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ, OBSŁUGI KASY FISKALNEJ. ZAPOZNANIE SIĘ Z BAZĄ TOWARÓW, ZE SPOSOBAMI KOMUNIKACJI KLIENTA, ZE SPOSOBAMI WYSYŁKI .
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Lubomyśle (wielkopolskie)
Przygotowywanie zestawień na potrzeby rozliczeń - koszu i przychodu, weryfikacja i dekretacja kosztów, tworzenie raportów, dokumentacji i zestawień na podstawie przeprowadzanych analiz, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie i kontrola płatności, okresowe raportowanie działan.
F.H.U AVANT Ewa Obrycka - 2018-08-28 - Kolno (podlaskie)
jw.
Energomix Sp. z o.o. - 2018-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- prowadzenie ewidencji zgłoszeń reklamacyjnych,- prowadzenie korespondencji z klientami w sprawach reklamacyjnych,- pozyskiwanie dokumentacji związanej ze szkodami,- rozpatrywanie reklamacji ze względu na ich terminowość.
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)