SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Krak贸w oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2聽600 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: nadzorowanie i organizowanie sprzeda偶y , kontakt z kluczowymi klientami, delegacje, marketing, praca na terenie ca艂ego kraju
Data publikacji: 2020-08-24
Lokalizacja: Krak贸w (ma艂opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Krak贸w, powiat: m. Krak贸w, woj: ma艂opolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
nadzorowanie i organizowanie sprzeda偶y , kontakt z kluczowymi klientami, delegacje, marketing, praca na terenie ca艂ego kraju
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: inna
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽600 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpocz臋cia pracy: 14.09.2020
Data zako艅czenia pracy: 13.09.2023
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
mile widziane 6 m-cy do艣wiadczenia, mile widziana znajomo艣膰 bran偶y tekstylnej, mile widziana komunikatywna znajomo艣膰 j. wietnamskiego (w mowie)
danePracodawcy_nip: 5492222096
danePracodawcy_regon: 120030650
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Grodzki Urz膮d Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 24.08.2020
Oferta pracy wa偶na do: 11.09.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 24.08.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 24.08.2020
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b723fefe61dcba730b46a4d6eaba63a6
Podobne oferty pracy
1. Przygotowywanie dokument贸w i danych niezb臋dnych do przeprowadzenia procedur przetargowych na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz rob贸t budowlanych.2. Opracowywanie program贸w inwestycji.3. Sprawdzanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, jej zgodno艣ci z umow膮 i kompletno艣ci.4. Wykonywanie czynno艣ci s艂u偶膮cych realizacji inwestycji budowlanych.
REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2019-10-04 - Lublin (lubelskie)
wsparcie klienta przez telefon i e-mail w j臋zyku niemieckim, rozwi膮zywanie problem贸w technicznych klient贸w
SELLBYTEL GROUP GMBH (SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭) ODDZIA艁 W POLSCE - 2016-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
analizy rynk贸w motoryzacyjnych Ameryki 艢rodkowej i Po艂udniowej, kontakt z potencjalnymi klientami, aran偶owanie i organizacja spotka艅 online, rozliczanie dzia艂alno艣ci, negocjowanie cen, organizacja transportu towar贸w z terenu Ameryki Po艂udniowej i 艢rodkowejraportowanie i wsp贸艂praca z Zarz膮dem
kontakt przez PUP - 2020-09-22 - Strzegom (dolno艣l膮skie)
wprowadzanie faktur, odbieranie poczty elektronicznej
PPHU "OSKAR" 艁ukasz Gacek - 2017-12-14 - Lubsko (lubuskie)
wystawianie faktur sprzeda偶y oraz wszelkich dokument贸w ksi臋gowych, rejestracja faktur kosztowych, weryfikacja nale偶no艣ci i zobowi膮za艅, przygotowywanie raport贸w do p艂atno艣ci, sporz膮dzanie zestawie艅, raport贸w na rzecz ksi臋gowo艣ci i Zarz膮du, obs艂uga administarcyjna biura, telefoniczna wsp贸艂praca z Klentami i dostawcami
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Krak贸w (ma艂opolskie)
samodzielne prowadzenie ksi膮g rachunkowych sp贸艂ek prawa handlowego, w tym dekretowanie i ksi臋gowanie dokument贸w, rozliczanie i deklarowanie bie偶膮cych zobowi膮za艅 publiczno-prawnych, sporz膮dzanie rocznych sprawozda艅 finansowych i zezna艅 podatkowych, obs艂uga p艂acowa
DORADCA ZESP脫艁 DORADC脫W FINANSOWO-KSI臉GOWYCH SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2020-09-10 - Che艂m (lubelskie)
Przygotowanie surowc贸w do produkcji wyrob贸w spo偶ywczych, przygotowanie wyrob贸w do wysy艂ki, utrzymanie w czysto艣ciurz膮dze艅, maszyn i sprz臋tu. Obs艂uga urz膮dze艅 produkcyjnych. Pakowanie i etykietowanie opakowa艅 w j臋zyku ukrai艅skim.Komunikowanie si臋 ze wsp贸艂pracownikami i prze艂o偶onymi w ramach zespo艂u pracownik贸w z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - S艂omniki (ma艂opolskie)
-wsparcie Dzia艂u Doradztwa i Rozwoju w codziennych pracach,-pisanie tekst贸w i news贸w na strony internetowe,-tworzenie materia艂贸w reklamowych i informacyjnych,-bie偶膮ca obs艂uga platformy B2B
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Krak贸w (ma艂opolskie)
obs艂uga zam贸wie艅 klient贸w, kontakt z klientami telefoniczny i emailowy, obs艂uga komputera, dba艂o艣膰 o relacje.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - R膮bie艅 (艂贸dzkie)
j.w.
CONTACT POLAND Joanna Skrobisz-Sowi艅ska - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie i sprzeda偶 ofert wycieczek zagranicznych, lot贸w, kontakty z hotelami, przyjmowanie wp艂at, rozliczanie sprzeda偶y, praca mobilna w terenie,
kontakt przez PUP - 2020-02-26 - Katowice (艣l膮skie)
obs艂uga klient贸w sklepu, obs艂uga kasy fiskalnej, wyk艂adanie towaru sklepowego, metkowanie,
kontakt przez OHP - 2017-12-04 - Mielec (podkarpackie)
- sprzeda偶 asortymentu z zakresu ch艂odnictwa komercyjnego i klimatyzacji;- aktywne budowanie rynku, pozyskiwanie nowych klient贸w oraz podtrzymywanie dobrych relacji ze sta艂ymi klientami firmy;- analiza rynku i ofert konkurencji, planowanie i realizacja strategii sprzeda偶owych, praca nad rozwojem marki i wizerunku przedsi臋biorstwa;- tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta;- promowanie dzia艂a艅 usprawniaj膮cych sprzeda偶 - przygotowywanie materia艂贸w promocyjnych, kreowanie merytorycznych tre艣ci dotycz膮cych produkt贸w znajduj膮cych si臋 w ofercie firmy, tworzenie post贸w na potrzeby social media, marketing internetowy;- administrowanie stronami internetowymi firmy, kreowanie identyfikacji wizualnej, optymalizacja SEO, wprowadzanie nowych produkt贸w do sklepu internetowego, obs艂uga zam贸wie艅;- udzia艂 w targach, wystawach i konferencjachUmowa o prac臋, pe艂ny etatUmowa o prac臋 na czas okre艣lony (praca od poniedzia艂ku do pi膮tku, w godz. 8-16)
PRZEDSI臉BIORSTWO HANDLOWO-US艁UGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2020-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- zapoznanie z przepisami BHP,- zapoznanie sie z przepisami wydawania lek贸w,- sprawdzanie termin贸w wa偶nosci lek贸w, - obs艂uga klient贸w,- zamawianie lek贸w i 艣rodk贸w opatrunkowych,- przyrz膮dzanie wszystkich form lek贸w recepturowych,
kontakt przez PUP - 2019-11-19 - Szyd艂贸w (艣wi臋tokrzyskie)
OBS艁UGA KLIENTA DETAL I HURT, PRZYJMOWANIE ZAM脫WIE艃 NA STOLARK臉, ROBIENIE WYCEN, WPROWADZANIE FAKTUR ZAKUPU, WYSTAWIANIE DOKUMENT脫W SPRZEDA呕Y (FAKTUR, PARAGONY I DOKUMENT脫W MAGAZYNOWYCH).
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Opoczno (艂贸dzkie)
wg. programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Garwolin (mazowieckie)
realizacja zada艅 w ramach projekt贸w z zakresu technologii kosmicznych podj臋tych we wsp贸艂pracy z instytucjami polskimi oraz europejskimi, pozyskiwanie projekt贸w, udzia艂 w spotkaniach bran偶owych, monitorowanie program贸w polskich i europejskich
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2016-09-08 - Zielona G贸ra (lubuskie)
Prowadzenie rozrachunk贸w/rozlicze艅 z kontrahentami typowe prace w dziale ksi臋gowo艣ci. Po zako艅czeniu umowy na zast臋pstwo istnieje mo偶liwo艣膰 dalszego zatrudnienia. CV nale偶y koniecznie wys艂a膰 na adres e-mail: m.zalewska (at) astengroup.pl
Asten Group Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
obs艂uga dotychczasowych oraz pozyskiwanie nowych klient贸w, prowadzenie procesu sprzeda偶y nawoz贸w rolniczych, fachowe doradztwo bran偶owo-handlowe, prezentowanie oferty firmy, organizowanie szkole艅 (rolniczych), uczestnictwo w imprezach targowych, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, realizowanie planu sprzeda偶y
FOSFAN SA - 2015-12-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:1. Obs艂uga biurowo-administracyjna sekretariatu Dziekana i Prodziekana Wydzia艂u Nauk o Zdrowiu.2. Po艣redniczenie mi臋dzy studentem a Dziekanem WNZ w zakresie przyjmowania poda艅 i rozwi膮zywania bie偶膮cych problem贸w.3. Obs艂uga interesant贸w w tym student贸w, kandydat贸w na student贸w oraz innych os贸b zg艂aszaj膮cych si臋 do sekretariatu WNZ.4. Obs艂uga centrali telefonicznej, odbieranie poczty internetowej.5. Przyjmowanie i wysy艂anie korespondencji, oraz prowadzenie rejestru pism przychodz膮cych i wychodz膮cych z Wydzia艂u Nauk o Zdrowiu.6. Przyjmowanie zaprosze艅 na kongresy, konferencje, szkolenia.7. Przepisywanie pism, wyst膮pie艅, referat贸w.8. Prowadzenie rejestru adresowego w艂adz urz臋d贸w i organ贸w wsp贸艂pracuj膮cych z Wydzia艂em.9. Obs艂uga administracyjna procesu dydaktycznego, szczeg贸lnie w zakresie dzia艂a艅 projako艣ciowych i komisji tematycznych oraz konferencji organizowanych przez WNZ.10. Obs艂uga administracyjna egzamin贸w dyplomowych.11. Udzia艂 w przygotowaniu sprawozda艅 i prowadzenie statystyki z prac komisji problemowych Wydzia艂u.12. Wsp贸艂praca z wydzia艂owym oraz kierunkowymi koordynatorami ds. jako艣ci kszta艂cenia w WNZ w zakresie procesu kszta艂cenia.13. Obs艂uga administracyjna i 艣cis艂a wsp贸艂praca ze studentami i nauczycielami akademickimi dot.: semestralnych ocen zaj臋膰 dydaktycznych (przygotowywanie ankiet i wsp贸艂praca ze starostami poszczeg贸lnych rocznik贸w studi贸w), przeprowadzania hospitacji zaj臋膰 dydaktycznych oraz ankiet do badania opinii student贸w na temat jako艣ci 艣wiadczonych us艂ug przez kom贸rki administracyjne PWSZ w P艂ocku.14. Obs艂uga administracyjna spotka艅 i konsultacji ze studentami na temat jako艣ci kszta艂cenia w PWSZ w P艂ocku.15. Ewidencja druk贸w 艣cis艂ego zarachowania.16. Wypisywanie i wydawanie za艣wiadcze艅 dla student贸w oraz przygotowywanie projekt贸w decyzji w indywidualnych sprawach studenckich.17. Wsp贸艂praca i obs艂uga administracyjna w organizowaniu dodatkowych form kszta艂cenia tj. studi贸w podyplomowych, specjalizacji, kurs贸w, warsztat贸w, seminari贸w i konferencji prowadzonych przez Wydzia艂 Nauk o Zdrowiu.18. Wsp贸艂praca z Koordynatorem Pracowni Umiej臋tno艣ci Piel臋gniarskich i Koordynatorem pracowni kosmetologicznych na kierunku Kosmetologia w zakresie wyposa偶enia w sprz臋t i materia艂y.19. Wsp贸艂praca z Koordynatorem Zaj臋膰 Praktycznych i Praktyk Zawodowych w zakresie organizacji kszta艂cenia praktycznego student贸w Wydzia艂u Nauk o Zdrowiu.20. Obs艂uga zewn臋trznych komisji kontrolnych.21. Wsp贸艂praca z Dzia艂em Spraw Studenckich i Dydaktyki oraz Kwestur膮 w zakresie spraw studenckich, a tak偶e innymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie ich dzia艂ania.22. Wsp贸艂praca z Dziekanem, Prodziekanem i nauczycielami Wydzia艂u Nauk o Zdrowiu i Dzia艂em Spraw Studenckich i Dydaktyki w przygotowaniu planu zaj臋膰 i obci膮偶e艅 sal dydaktycznych.23. Wsp贸艂praca z Dzia艂em Zam贸wie艅 Publicznych w zakresie post臋powa艅 na us艂ugi dydaktyczne i wyposa偶enie na Wydziale Nauk o Zdrowiu.24. Aktualizowanie i archiwizowanie dokumentacji studi贸w stacjonarnych/niestacjonarnych.
Pa艅stwowa Wy偶sza Szko艂a Zawodowa w P艂ocku - 2018-10-18 - P艂ock (mazowieckie)
Standaryzacja i automatyzacja cz臋艣ci proces贸w finansowych firmy. Zapewnienie odpowiedniej sprawozdawczo艣ci, walidacji danych i analityki. Zapewnienie prawid艂owych i terminowych p艂atno艣ci, a tak偶e koordynacja dzia艂a艅 pomidzy zewn臋trznym dostawc膮 a podleg艂ymi organziacjami firmy. Proponowanie i relaizacja dalszych usprawnie艅 w ramach procesu Purhase to Pay.
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Wykonywanie zada艅 zamkni臋cia dziennego/miesi臋cznego w spos贸b efektywny i staranny, zgodnie z wymaganiami stawianymi przez klienta w nawi膮zaniu do Warunk贸w Zlecenia, Standard贸w Proceduralnych, lokalnych regulacji oraz przepis贸w prawnych; Procesowanie zada艅 w spos贸b dok艂adny oraz zgodny z harmonogramem (Dziennie/tygodniowo, miesi臋cznie/kwartalnie/p贸艂rocznie/rocznie); Wykonywanie zada艅 opisanych w Standardach Proceduralnych (SP) w ramach obowi膮zk贸w i z uwzgl臋dnieniem kalendarza MEC; Przygotowywanie raport贸w zgodnie z Standardami Proceduralnymi i harmonogramem (dziennie/tygodniowo, miesi臋cznie/kwartalnie); Publikowanie standardowych, niestandardowych, powtarzaj膮cych si臋 i nietypowych wpis贸w do dziennik贸w dla przypisanych podmiot贸w; zapewnianie, 偶e ka偶dy wpis zosta艂o prawid艂owo wykonany - w razie konieczno艣ci stosowanie dzia艂a艅 koryguj膮cych; zapewnienie, 偶e ka偶dy wpis jest wykonywany zgodnie z harmonogramem okre艣lonym w SP; utrzymywanie dokumentacji uzupe艂niaj膮cej i komunikowanie si臋, gdy transakcje s膮 ksi臋gowane w spos贸b okre艣lony w SP; utrzymywanie dziennik贸w i tracker贸w, kt贸re umo偶liwiaj膮 realizacj臋 transakcji; Zapewnienie, 偶e konta zawieszone dla przypisanych podmiot贸w s膮 rozliczane przez EOM w stosownych przypadkach; Aktualizowanie kont KG (Ksi臋gi G艂贸wnej) do ksi臋gi pomocniczej, zgodnie ze wzorem konta, w tym przygotowywanie i przegl膮danie kont zgodnie z harmonogramem; identyfikowanie problem贸w i mo偶liwo艣ci poprawy procesu uzgadniania kont w KG; sprawdzanie danych podstawowych kont i korygowanie w przypadku wyst膮pienia b艂臋d贸w; W艂a艣ciwe i terminowe rozwi膮zywanie zapyta艅 Klient贸w; Eskalowanie zapyta艅/problem贸w/b艂臋d贸w wed艂ug dost臋pnego harmonogramu oraz wytycznych; Utrzymywanie koncentracji klienta i post臋powanie zgodnie z formalnymi zasadami komunikacji z klientem; Przekazywanie wszystkich istotnych informacji i zapyta艅 do odpowiednich zespo艂贸w; Obs艂uga i monitorowanie komunikacji elektronicznej w uzgodnionych terminach oraz w odniesieniu do etykiety e-mailowej i zasad biznesowych; Komunikowanie si臋 w powy偶szym zakresie w j臋zykach tureckim i angielskim.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Miejsce wykonywania sta偶u Kr臋pna.Wyk.wy偶sze techniczne - wydzia艂 mechaniczny,komunikatywna znajomo艣膰 j.angielskiego,prawo jazdy kat.b.
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Kr臋pna (opolskie)
obs艂uga sprz臋tu laboratoryjnego, wykonywanie analiz
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2016-06-16 - 呕abno (ma艂opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
pracownik powinien legitymowa膰 si臋 wykszta艂ceniem minimum technicznym. Posiada膰 znajomo艣膰 prawa budowlanego, wnioskowania i opracowywania analiz op艂acalno艣ci inwestycji oraz zagadnie艅 zwi膮zanych z dozorem technicznymGodziny pracy: 6.45-14.45
Przewozy Regionalne sp z o.o. oddzia艂 Warmi艅sko-Mazurski w Olsztynie - 2019-08-28 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Ostro艂臋ka (mazowieckie)
Obs艂uga klient贸w zagranicznych, przygotowywanie dokumentacji handlowej
ORNO-POLSKA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-03-03 - Miko艂贸w (艣l膮skie)
tworzenie i analiza tre艣ci, nawi膮zywanie kontakt贸w
kontakt przez PUP - 2020-02-04 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Doradztwo techniczno-handlowe, przygotowywanie ofert, dob贸r urz膮dze艅 (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Obs艂uga klient贸w w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedzia艂ku do pi膮tku, w godz. 9-17).Budowanie trwa艂ych i dobrych relacji ze sta艂ymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Pierwsza umowa na okres pr贸bny 3 miesi膮ce (czas przyuczenia do zawodu), nast臋pnie umowa o prac臋 na czas okre艣lony
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)