SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY/PRACOWNIK ADMINISTRACJI Widna Góra oferta pracy Zakład Przetwórstwa Mięsnego "SZAREK" Andrzej Szarek
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY/PRACOWNIK ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Wystawianie faktur, obsługa klienta, ewidencjonowanie towaru.Wymagana koniecznie aktualna książeczka sanitarno- epidemiologiczna.Wynagrodzenie proponowane brutto 2250 zł + premia uznaniowa. Godziny pracy - dwie zmiany: 02.00-10.00 i 10.00-18.00.
Data publikacji: 2019-04-18
Lokalizacja: Widna Góra (podkarpackie)
Pracodawca: Zakład Przetwórstwa Mięsnego "SZAREK" Andrzej Szarek
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Roźwienicka 15, 37-500 Widna Góra, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wystawianie faktur, obsługa klienta, ewidencjonowanie towaru.Wymagana koniecznie aktualna książeczka sanitarno- epidemiologiczna.Wynagrodzenie proponowane brutto 2250 zł + premia uznaniowa. Godziny pracy - dwie zmiany: 02.00-10.00 i 10.00-18.00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie proponowane brutto 2250 zł + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY/PRACOWNIK ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Widna Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarosławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pawłosiów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.05.2019
Data zakończenia pracy: 06.08.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
Zakład Przetwórstwa Mięsnego "SZAREK" Andrzej Szarek
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Adres pracodawcy:
Roźwienicka 15, 37-500 Widna Góra, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: jarosławski
Gmina pracodawcy: Pawłosiów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Widna Góra
Ulica pracodawcy: Roźwienicka
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.04.2019
Data dodania oferty pracy: 18.04.2019
Oferta pracy ważna do: 02.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b2a2e418f094a02330733ba1f40ee9bd
Podobne oferty pracy
obsługa programu kadrowo-płacowego, naliczanie i rozliczanie urlopów, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, list obecności, przygotowywanie umów, świadectw pracy itp.
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W POZNANIU - 2018-03-19 - Poznań (wielkopolskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klintów w zakresie instalacji automatycznych systemów nawadniania,przygotowywanie ofert handlowo-technicznych,wycen systemu nawadniania oraz prowadzenie negocjacji handlowych,realizacja założonej polityki sprzedażowej firmy,budowanie trwałych relacji z klientami
"IRS Polska"Rafał Starzec - 2017-01-20 - Sochaczew (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa klienta, doradztwo w zakresie obsługi zamówień, doradztwo w zakresie doboru produktów a także usług oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientami, gromadzenie danych, udział w procesie zarządzania projektami.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie średnie, dobra organizacja pracy, chęć do pracy, mile widziana znajomość języka obcego.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
VOICE NET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Bieżąca obsługa klienta indywidualnego oraz biznesowego, obsługa kasowa
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Barlinek (zachodniopomorskie)
telefoniczna sprzedaż usług szkoleniowych
Instytut Badania Marki Sp. z o.o. - 2018-10-18 - Sosnowiec (śląskie)
Sporządzanie umów o prace oraz świadectw pracy, prowadzenie akt pracowniczych, analiza czasu pracy zatrudnionych osób.
BAZA TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Sprzedaż części samochodowych.
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
GOMAR PIŃCZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2019-02-26 - Pińczów (świętokrzyskie)
obsługa zawartych kontraktów handlowych na rynku tureckim, uzbeckim, rosyjskim w zakresie rzetelności i terminowosci dostaw
FERTIZ SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-30 - Białystok (podlaskie)
- PROWADZENIE I ORGANIZOWANIE SZKOLEŃ DLA ROLNIKÓW- PROWADZENIE DOKUMENTACJI SZKOLENIOWEJ
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR DANIEL SOCHACKI - 2017-01-24 - Lublin (lubelskie)
Dozór i kontrola nad dokumentacją z zakresu zarządzania jakością oraz tworzenie nowej dokumentacji.
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2018-06-26 - Kutno (łódzkie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
Organizowanie wysyłek, kontakt z klientem, współpraca z działem planowania produkcji, operacyjne zarządzanie zespołem podległych pracowników. Pierwsza umowa na okres próbny, proponowane wynagrodzenie od 3000 zł.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2016-11-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)
doradztwo techniczno-handlowe klientom firmy, dobór odpowiednich produktów z gamy oferowanej przez przedsiębiorstwo, prowadzenie ewidencji działu handlowo-technicznego
"EKONSTAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-26 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
jw.
INSTYTUT METEOROLOGII i GOSPODARKI WODNEJ - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie dokumentacji technicznej produkcji
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Szepietowo (podlaskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, US, PFRON, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, płaca zasadnicza +premia uznaniowa, wymagane min. 2 lata doświadczenia w zawodzie
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE BIEGPOL GRAŻYNA BIEGAŃSKA - 2018-08-27 - Chorzemin (wielkopolskie)
• Nadzór nad wdrożonym systemem zarządzania jakością oraz jego dalszy rozwój;• Tworzenie i prowadzenie dokumentacji jakościowej oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcyjnego;• Statystyczna analiza zdolności procesów,• Nadzór nad środkami pomiarowymi;• Opracowywanie reklamacji, raportów 8D;• Współpraca z innymi działami firmy w zakresie doskonalenia jakości
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2016-06-17 - Mława (mazowieckie)
Tworzenie albumów cyfrowych w języku angielskim, analiza rynku muzycznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w siedzibie firmy.
REHEGOO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Kompleksowa obsługa klienta indywidualnego.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 10:00-18:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe przynajmniej dwa lata w biurze podróży na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność obsługi systemów rezerwacyjnych (Merlin, Amadeus itp.). Wymagana znajomość geografii świata oraz zagadnień turystyki zagranicznej. Wymagana dokładność w realizacji obowiązków. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-16:00) (Tel. 32-781-32-26) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Andrzeja 23, 40-061 Katowice) lub e-mail: todos (at) todos.com.pl
1. ADAM POCHYLCZUK TODOS TRAVEL 2. ADAM POCHYLCZUK TODOS RENT CAR - 2016-04-05 - Katowice (śląskie)
Specjalista ds. Sprzedaży będzie odpowiedzialny za projektowanie i wdrażanie oprogramowania w Sales Force. Osobazatrudniona w tym miejscu zaprojektuje, wdroży i przetestuje aplikacje internetowe i interfejsy, stosując standardyopracowywania oprogramowania, techniki, narzędzia i ramy.
Atos Global Delivery Center Polska Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)
koordynowanie i nadzorowanie importu produktów
"MARKIZETA" WITOLD, HENRYK SOLARSCY, JOANNA SOLARSKA-KUSZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-23 - Skopanie (podkarpackie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Skarbimierz (opolskie)
Więcej informacji: www.katowice.so.gov.pl - Zakładka Oferty PracyGłówne obowiązki i czynności:1)kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;2)publikowanie postępowań;3)opracowanie jednolitych wzorów dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń itp.;4)przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.);5)współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego;6)uczestnictwo w komisjach przetargowych, w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych;7)udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualne reprezentowanie Zamawiającego;8)wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania;9)przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie całokształtu prac;10)szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych;11)monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów;12)nadzorowanie procedur rozeznania rynku dla zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wewnętrznymi przepisami regulującymi udzielanie zamówień;13)opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości dokumentacji wynikającej ze stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1)pełna zdolność do czynności prawnych;2)wykształcenie wyższe drugiego stopnia (preferowane: prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia);3)niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;4)przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5)nieposzlakowana opinia;6)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;7)znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych tej ustawy, znajomość kodeksu cywilnego;8)udokumentowana wiedza z zakresu zamówień publicznych oraz minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie przygotowania i przeprowadzania zamówień publicznych;9)znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).Wymagania dodatkowe: rzetelność i terminowość; zdolność analitycznego myślenia; komunikatywność, operatywność i dobra organizacja pracy; wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej; inicjatywa i zaangażowanie; umiejętności negocjacyjne; odporność na stres; umiejętność pracy w zespole
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-09-18 - Katowice (śląskie)
Specjalista do spraw marketingu- oferta stażu realizowana ze środków ( Algorytm) wymagania: wykształcenie, wyższe niepełne, wyższe preferowane marketing, obsługa komputera, znajomosć j. angielskiego komunikatywna.
kontakt przez PUP - 2016-02-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
- współudział w tworzeniu planów rzeczowo-finansowych, -przygotowanie raportów i analiz na potrzeby zarządcze, -analiza i kontrola kosztów, - usprawnianie narzędzicontrollingowych. Praca w godzinach 7-11
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2018-06-28 - Opole (opolskie)