SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY MASZYN ROLNICZYCH Bielsk Podlaski oferta pracy URSUS DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w restrukturyzacji
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY MASZYN ROLNICZYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż ciągników i maszyn rolniczych, przygotowywanie ofert sprzedaży, pozyskiwanie klientów
Data publikacji: 2019-11-12
Lokalizacja: Bielsk Podlaski (podlaskie)
Pracodawca: URSUS DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w restrukturyzacji
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Brańska 114, 17-100 Bielsk Podlaski, powiat: bielski, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż ciągników i maszyn rolniczych, przygotowywanie ofert sprzedaży, pozyskiwanie klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: plus premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY MASZYN ROLNICZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsk Podlaski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsk Podlaski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.11.2019
Data zakończenia pracy: 12.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa komputera, prawo jazdy kat.B, mile widziane doświadczenie w branży rolniczej
Nazwa pracodawcy:
URSUS DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w restrukturyzacji
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku Podlaskim
Adres pracodawcy:
Frezerów 7, 20-209 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Frezerów
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy:
SPRZEDAŻ HURTOWA MASZYN I URZĄDZEŃ ROLNICZYCH ORAZ DODATKOWEGO WYPOSAŻENIA
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku Podlaskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 12.11.2019
Oferta pracy ważna do: 11.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ad964aa3eddfbb9efed7513ca4212269
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie ofert przetargowych, analiza dokumentacji przetargowej, korespondencja z zamawiającym, sporządzenie umów z podwykonawcami, prowadzenie dokumentacji
INFRAKOM KOŚCIAN Sp. z o.o. Sp. K - 2019-01-25 - Kościan (wielkopolskie)
Specjalista do spraw finansowo-księgowych (STAŻ)
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Tychy (śląskie)
telefoniczna sprzedaż turystycznych usług firmy
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Poznań (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
Profesjonalna obsługa klientów firmy - rejestrowanie zgłoszeń oraz reklamacji (telefon, e-mail, chat); monitorowanie bieżących spraw; odbieranie telefonów i rozmowa z klientem, kompletowanie wymaganych dokumentów, prowadzenie e-mailowej oraz chatowej korespondencji z klientem. Praca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie zamówień
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO - MOSTOWYCH Karol Cieśla - 2018-09-07 - Chybice (świętokrzyskie)
- zawieranie umów ubezpieczeniowych,- obsługa klienta- dekretowanie dokumentów,- prace biurowe,
KEMPKA Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Łaziska Górne (śląskie)
w/g potrzeb
Centrum Przygotowań Do Misji Zagranicznych - 2018-07-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Nadzór nad procesem produkcyjnym ,kontrola jakościowa,szkolenie pracowników z zakresu jakości wytwarzanych produktów,przygotowywanie raportów oraz dokumantacji,przygotowanie firmy do certyfikacji (ISO,IATF).
Dong-a Poland Spółka z o.o Środa Śląska - 2019-01-07 - Środa Śląska (dolnośląskie)
sporządzanie i rozlicaenie list płac, zasiłków, deklaracji ZUS, PFRON, urząd skarbowy, GUS i inne
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Gniezno (wielkopolskie)
Obsługa klienta w procesie sprzedaży , dostawy zamówienia i odbioru towaru, doradztwo w zakresie sprzedawanych towarów, dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sklepu firmowego, odpowiedzialność za rozliczenia finansowe
"PROCAM POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-22 - Łęczeszyce (mazowieckie)
sprzedaż części samochodowych na rynku polskim i wschodnim
SERWIŃSKI SERWIS SAMOCHODOWY - 2019-05-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie szkoleń wprowadzających kadrę w zagadnienia pracy z osobami z autyzmem, aktywny udział w tworzeniu narzędzi do pracy z osobami z autyzmem, służących wypracowaniu modelu wsparcia dla osób pracujących z osobami niepełnosprawnymi, weryfikacja programów szkoleniowych prowadzonych dla kadry, prowadzenie konsultacji i poradnictwa dla kadry w zakresie wykonywania zadań, szczególnie w sytuacjach trudnych wynikających z pracy z osobami z autyzmem, wypracowanie, wraz z zespolem, modelu wsparcia osób z autyzmem w placówkach dziennych, koordynowanie prac merytorycznych związanych z testowaniem i doskonaleniem modelu wsparcia dla osób z autyzmem, opracowanie i zredagowanie dokumentu zestawiającego słabe i mocne strony wypracowywanego modelu, wskazującego problemy, zagrożenia, korzyści oraz szanse z realizacji modelu wsparcia osób z autyzmem.
Wspólnota Nadziei Fundacja - 2015-12-08 - Więckowice (małopolskie)
prace biurowe
BUSINESS & WORK CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie utrzymaniem ruchu i remontów w ramach branży AKP oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowanych /praca Janikowo/Inowrocław
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-03-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- identyfikacja, poszukiwanie i ewaluacja nowych dostawców- kompletowanie oraz wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców- organizowanie i prowadzenie negocjacji- tworzenie umów i kontraktów wzorcowych- nadzór nad zgodnością zamówień i kontraktów z wymaganiami korporacyjnymi- nawiązywanie współpracy pod kątem nowych produktów i usług- współpraca z użytkownikiem końcowym w zakresie jakości zrealizowanych dostaw- zarządzanie reklamacjami dostaw w ramach Działu Technicznego
Randstad Polska Sp. z o.o. numer ewidencji 47 - 2017-08-24 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
redagowanie pism, prace biurowe, kserowanie, prace administracyjne
P.P.H.U. "KOMA" MARIUSZ KOT W ŻOŁYNI - 2019-04-30 - Żołynia (podkarpackie)
1.Dokonywanie czynności związanych z prowadzeniem wszelkich spraw kadrowych pracowników szkoły, w tym:- sprawy związane z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,- prowadzenie akt osobowych i archiwizacja,- przygotowywanie dokumentacji do księgowości w celu dokonania wyliczeń należnych pracownikom wynagrodzeń,- prowadzenie ewidencji czasu pracy,- wydawanie skierowań na badania profilaktyczne i kontrolowanie terminów ważności tych badań,- przygotowywanie pism związanych ze zmianą wynagrodzenia, dodatków, przyznaniem nagród, urlopów, odpraw itp.2.Sporządzanie sprawozdań z zakresu zatrudnienia, w tym do GUS, SIO, PFRON.3.Wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu.4.Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.5.Obsługa PFRON6.Realizacja przepisów i poleceń wewnętrznych.
Zespół Edukacyjny Nr 3 - 2018-11-22 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa kadrowa X L.O.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Gdańsk (pomorskie)
praca w zespole opiniodawczym
SĄD OKRĘGOWY w WARSZAWIE - 2019-05-30 - Warszawa (mazowieckie)
program
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Krasnystaw (lubelskie)
załadunek i rozładunek towarów, materiaów wyrobów gotowych
FIRMA P.H.U. "BUTELX" GRZEGORZ KULA - 2018-09-28 - Olkusz (małopolskie)
1.Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym oraz innymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania organizacji. Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i przepisów przeciwpożarowych.Zapoznanie z programem stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych.Zapoznanie z obowiązkami oraz uprawnieniami. Zapoznanie z regulaminem pracy i innymi dokumentami i przepisami, w tym z zakresu poufności i ochrony danych osobowych oraz specyfiką pracy organizacji.Instruktaż stanowiskowy.Zapoznanie się z przepisami obowiązującymi u Organizatora stażu. Obsługa biura i prowadzenie ewidencji materiałów biurowych organizacji.Przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących.Otwieranie i sprawdzanie nadesłanych przesyłek.Przepisywanie i wysyłanie korespondencji.Nadzór nad stanem magazynowym artykułów biurowych i gospodarczych na potrzeby oddziału OPZL i zgłaszanie potrzeb do Biura Głównego.Bieżąca opieka nad pomieszczeniami wynajmowanymi przez OPZL wynikająca z zakresu najmu Biura Oddziału Świebodzin.Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania sprzętu biurowego i pozostałych środków trwałych w Oddziale Świebodzin.Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.2.Obsługa interesantów.Bieżące utrzymywanie kontaktów z firmami członkowskimi.Reprezentowanie OPZL wobec samorządów terytorialnych, np. Starostwo Powiatowe, Urząd Miejskich, itp.Współpraca z Biurem Głównym przy planowaniu i realizacji działań OPZL, w tym szkoleniowo-konferencyjnych.Kompleksowa organizacja działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin, w tym w zakresie wynajmu sal szkoleniowych, cateringu, materiałów szkoleniowych i inne wg potrzeb.Prowadzenie rekrutacji dot. organizacji działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin.Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji.Kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika jednostki.Odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym.Wysyłanie i odbierani e-maili. Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.3.Działania marketingowe.Zapoznanie się z misją i strategią marketingową Organizacji.Stosowanie narzędzi kreowania pozytywnego wizerunku Organizacji wewnątrz i na zewnątrz.Prowadzenie działań promocyjnych działań podejmowanych przez OPZL.Budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem Organizacji (klienci, firmy, instytucje).Obsługiwanie portali społecznościowych Organizacji (umieszczanie newsów, relacji, tworzenie wydarzeń).Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.4.Sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji i pism.Sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych i innych urządzeń biurowych (zaświadczenia, zawiadomienia, zaproszenia, teksty promocyjne i informacyjne, itp.).Przygotowywanie dokumentacji poprzez kserowanie oraz skanowanie.Przestrzeganie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, która obowiązuje w Organizacji.Znakowanie, przechowywanie i oznakowywanie pism i dokumentów zgodnie z zasadami przyjętymi w Organizacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Świebodzin (lubuskie)
Terminowe przygotowywanie i wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej, kontrola terminowości wykonywania badań profilaktycznych, wstępnych, kontrolnych, cykliczne przygotowywanie imiennych list pracowników, wydawanie zatwierdzonych skierowań na badania pracownikom szkoły, realizacja zgłoszeń wniosków nauczycieli w sparwie otrzymania legitymacji służbowych, pomoc w wprowadzeniu spraw kadrowych pracowników szkoły, prowadzenie teczek osobowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie ewidencji urlopów, slałe śledzenie zmian w przepisach z zakresu prawa pracy.
Szkoła Podstawowa Nr 4 w Pruszczu Gdańskim - 2018-08-16 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
przeprowadzanie spotkań techniczno-handlowych, przygotowywanie ofert z zakresu analityki procesowej, projektowanie układów analitycznych, realizacja i wdrażanie układów analityki procesowej na obiekcie, uczestnictwo w szkoleniach oraz stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ASKI SPZ OO - 2016-02-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
,
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki:- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych;- przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;- opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału;- informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego;- uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP;- udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ichstosowania w praktyce;- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów;- komunikatywność;- umiejętność obsługi komputera;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- prawo jazdy kat. B;- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.nne informacje: Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie brutto: 2293,58 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego. Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. Oświadczenia wskazane w wymaganych dokumentach i oświadczeniach należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414-41-39, (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-09-28 - Racibórz (śląskie)
wdrażanie nowych produktów, kosztorysowanie produkcyjne, tworzenie materiałów promocyjnych (zdjęcia nowych produktów, ulotki produkcyjne), obsługa klienta w zakresie informacji nt. nowych produktów
EUROTOM Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Pranie tapcerek, polerowanie lakieru, mycie, czyszczenie aut. Około 100 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godzinach: 9:00-15:00. Przewidywany okres wykonywania pracy: 12 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Wrocław (dolnośląskie)