SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY MASZYN ROLNICZYCH Bielsk Podlaski oferta pracy URSUS DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w restrukturyzacji

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY MASZYN ROLNICZYCH

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: sprzedaż ciągników i maszyn rolniczych, przygotowywanie ofert sprzedaży, pozyskiwanie klientów

Data publikacji: 2019-11-12

Lokalizacja: Bielsk Podlaski (podlaskie)

Pracodawca: URSUS DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w restrukturyzacji

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Brańska 114, 17-100 Bielsk Podlaski, powiat: bielski, woj: podlaskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
sprzedaż ciągników i maszyn rolniczych, przygotowywanie ofert sprzedaży, pozyskiwanie klientów

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: plus premia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY MASZYN ROLNICZYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsk Podlaski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bielski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsk Podlaski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 13.11.2019

Data zakończenia pracy: 12.02.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa komputera, prawo jazdy kat.B, mile widziane doświadczenie w branży rolniczej

Nazwa pracodawcy:
URSUS DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w restrukturyzacji

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku Podlaskim

Adres pracodawcy:
Frezerów 7, 20-209 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Lublin

Gmina pracodawcy: Lublin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lublin

Ulica pracodawcy: Frezerów

Numer budynku pracodawcy: 7

Profil działalności pracodawcy:
SPRZEDAŻ HURTOWA MASZYN I URZĄDZEŃ ROLNICZYCH ORAZ DODATKOWEGO WYPOSAŻENIA

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku Podlaskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 12.11.2019

Oferta pracy ważna do: 11.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 12.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 12.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ad964aa3eddfbb9efed7513ca4212269

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA - od 2 250 PLN

sporządzanie ofert przetargowych, analiza dokumentacji przetargowej, korespondencja z zamawiającym, sporządzenie umów z podwykonawcami, prowadzenie dokumentacji
INFRAKOM KOŚCIAN Sp. z o.o. Sp. K - 2019-01-25 - Kościan (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH (STAŻ) - 1 017,4 PLN

Specjalista do spraw finansowo-księgowych (STAŻ)
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI W CONTACT CENTER - od 2 200 PLN

telefoniczna sprzedaż turystycznych usług firmy
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK CHORWACKI) (NR REF. SP/HR/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M - od 5 500 PLN

Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-07-04 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA K/M (J. PORTUGALSKI, J. ANGIELSKI) - od 5 000 PLN

Profesjonalna obsługa klientów firmy - rejestrowanie zgłoszeń oraz reklamacji (telefon, e-mail, chat); monitorowanie bieżących spraw; odbieranie telefonów i rozmowa z klientem, kompletowanie wymaganych dokumentów, prowadzenie e-mailowej oraz chatowej korespondencji z klientem. Praca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - od 1 850 PLN

- zawieranie umów ubezpieczeniowych,- obsługa klienta- dekretowanie dokumentów,- prace biurowe,
KEMPKA Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Łaziska Górne (śląskie)

SPECJALISTA DS JAKOŚCI - od 3 000 PLN

Nadzór nad procesem produkcyjnym ,kontrola jakościowa,szkolenie pracowników z zakresu jakości wytwarzanych produktów,przygotowywanie raportów oraz dokumantacji,przygotowanie firmy do certyfikacji (ISO,IATF).
Dong-a Poland Spółka z o.o Środa Śląska - 2019-01-07 - Środa Śląska (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC - 1 320 - 1 500 PLN

sporządzanie i rozlicaenie list płac, zasiłków, deklaracji ZUS, PFRON, urząd skarbowy, GUS i inne
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Gniezno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY ŚRODKÓW OCHRONY ROŚLIN - od 2 250 PLN

Obsługa klienta w procesie sprzedaży , dostawy zamówienia i odbioru towaru, doradztwo w zakresie sprzedawanych towarów, dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sklepu firmowego, odpowiedzialność za rozliczenia finansowe
"PROCAM POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-22 - Łęczeszyce (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY-BR. MOTORYZACYJNA (NR 3082) - 2 250 - 2 500 PLN

sprzedaż części samochodowych na rynku polskim i wschodnim
SERWIŃSKI SERWIS SAMOCHODOWY - 2019-05-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. AUTYZMU - od 3 700 PLN

Prowadzenie szkoleń wprowadzających kadrę w zagadnienia pracy z osobami z autyzmem, aktywny udział w tworzeniu narzędzi do pracy z osobami z autyzmem, służących wypracowaniu modelu wsparcia dla osób pracujących z osobami niepełnosprawnymi, weryfikacja programów szkoleniowych prowadzonych dla kadry, prowadzenie konsultacji i poradnictwa dla kadry w zakresie wykonywania zadań, szczególnie w sytuacjach trudnych wynikających z pracy z osobami z autyzmem, wypracowanie, wraz z zespolem, modelu wsparcia osób z autyzmem w placówkach dziennych, koordynowanie prac merytorycznych związanych z testowaniem i doskonaleniem modelu wsparcia dla osób z autyzmem, opracowanie i zredagowanie dokumentu zestawiającego słabe i mocne strony wypracowywanego modelu, wskazującego problemy, zagrożenia, korzyści oraz szanse z realizacji modelu wsparcia osób z autyzmem.
Wspólnota Nadziei Fundacja - 2015-12-08 - Więckowice (małopolskie)

SPECJALISTA UTRZYMANIA RUCHU (NR 0786) - od 2 000 PLN

zarządzanie utrzymaniem ruchu i remontów w ramach branży AKP oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowanych /praca Janikowo/Inowrocław
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-03-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW I INWESTYCJI - 2 000 - 4 000 PLN

- identyfikacja, poszukiwanie i ewaluacja nowych dostawców- kompletowanie oraz wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców- organizowanie i prowadzenie negocjacji- tworzenie umów i kontraktów wzorcowych- nadzór nad zgodnością zamówień i kontraktów z wymaganiami korporacyjnymi- nawiązywanie współpracy pod kątem nowych produktów i usług- współpraca z użytkownikiem końcowym w zakresie jakości zrealizowanych dostaw- zarządzanie reklamacjami dostaw w ramach Działu Technicznego
Randstad Polska Sp. z o.o. numer ewidencji 47 - 2017-08-24 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)

POMOC SPEDYTORA - 2 500 - 3 000 PLN

redagowanie pism, prace biurowe, kserowanie, prace administracyjne
P.P.H.U. "KOMA" MARIUSZ KOT W ŻOŁYNI - 2019-04-30 - Żołynia (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. KADR - od 1 700 PLN

1.Dokonywanie czynności związanych z prowadzeniem wszelkich spraw kadrowych pracowników szkoły, w tym:- sprawy związane z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,- prowadzenie akt osobowych i archiwizacja,- przygotowywanie dokumentacji do księgowości w celu dokonania wyliczeń należnych pracownikom wynagrodzeń,- prowadzenie ewidencji czasu pracy,- wydawanie skierowań na badania profilaktyczne i kontrolowanie terminów ważności tych badań,- przygotowywanie pism związanych ze zmianą wynagrodzenia, dodatków, przyznaniem nagród, urlopów, odpraw itp.2.Sporządzanie sprawozdań z zakresu zatrudnienia, w tym do GUS, SIO, PFRON.3.Wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu.4.Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.5.Obsługa PFRON6.Realizacja przepisów i poleceń wewnętrznych.
Zespół Edukacyjny Nr 3 - 2018-11-22 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DS KADR - od 2 500 PLN

Obsługa kadrowa X L.O.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Gdańsk (pomorskie)

MAGAZYNIER - do 3 000 PLN

załadunek i rozładunek towarów, materiaów wyrobów gotowych
FIRMA P.H.U. "BUTELX" GRZEGORZ KULA - 2018-09-28 - Olkusz (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW I KOOPERACJI - 1 017,4 PLN

1.Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym oraz innymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania organizacji. Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i przepisów przeciwpożarowych.Zapoznanie z programem stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych.Zapoznanie z obowiązkami oraz uprawnieniami. Zapoznanie z regulaminem pracy i innymi dokumentami i przepisami, w tym z zakresu poufności i ochrony danych osobowych oraz specyfiką pracy organizacji.Instruktaż stanowiskowy.Zapoznanie się z przepisami obowiązującymi u Organizatora stażu. Obsługa biura i prowadzenie ewidencji materiałów biurowych organizacji.Przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących.Otwieranie i sprawdzanie nadesłanych przesyłek.Przepisywanie i wysyłanie korespondencji.Nadzór nad stanem magazynowym artykułów biurowych i gospodarczych na potrzeby oddziału OPZL i zgłaszanie potrzeb do Biura Głównego.Bieżąca opieka nad pomieszczeniami wynajmowanymi przez OPZL wynikająca z zakresu najmu Biura Oddziału Świebodzin.Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania sprzętu biurowego i pozostałych środków trwałych w Oddziale Świebodzin.Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.2.Obsługa interesantów.Bieżące utrzymywanie kontaktów z firmami członkowskimi.Reprezentowanie OPZL wobec samorządów terytorialnych, np. Starostwo Powiatowe, Urząd Miejskich, itp.Współpraca z Biurem Głównym przy planowaniu i realizacji działań OPZL, w tym szkoleniowo-konferencyjnych.Kompleksowa organizacja działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin, w tym w zakresie wynajmu sal szkoleniowych, cateringu, materiałów szkoleniowych i inne wg potrzeb.Prowadzenie rekrutacji dot. organizacji działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin.Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji.Kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika jednostki.Odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym.Wysyłanie i odbierani e-maili. Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.3.Działania marketingowe.Zapoznanie się z misją i strategią marketingową Organizacji.Stosowanie narzędzi kreowania pozytywnego wizerunku Organizacji wewnątrz i na zewnątrz.Prowadzenie działań promocyjnych działań podejmowanych przez OPZL.Budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem Organizacji (klienci, firmy, instytucje).Obsługiwanie portali społecznościowych Organizacji (umieszczanie newsów, relacji, tworzenie wydarzeń).Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.4.Sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji i pism.Sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych i innych urządzeń biurowych (zaświadczenia, zawiadomienia, zaproszenia, teksty promocyjne i informacyjne, itp.).Przygotowywanie dokumentacji poprzez kserowanie oraz skanowanie.Przestrzeganie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, która obowiązuje w Organizacji.Znakowanie, przechowywanie i oznakowywanie pism i dokumentów zgodnie z zasadami przyjętymi w Organizacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Świebodzin (lubuskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - 2 500 - 3 000 PLN

Terminowe przygotowywanie i wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej, kontrola terminowości wykonywania badań profilaktycznych, wstępnych, kontrolnych, cykliczne przygotowywanie imiennych list pracowników, wydawanie zatwierdzonych skierowań na badania pracownikom szkoły, realizacja zgłoszeń wniosków nauczycieli w sparwie otrzymania legitymacji służbowych, pomoc w wprowadzeniu spraw kadrowych pracowników szkoły, prowadzenie teczek osobowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie ewidencji urlopów, slałe śledzenie zmian w przepisach z zakresu prawa pracy.
Szkoła Podstawowa Nr 4 w Pruszczu Gdańskim - 2018-08-16 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ANALITYKI PROCESOWEJ R83/0604-204/16 - od 3 900 PLN

przeprowadzanie spotkań techniczno-handlowych, przygotowywanie ofert z zakresu analityki procesowej, projektowanie układów analitycznych, realizacja i wdrażanie układów analityki procesowej na obiekcie, uczestnictwo w szkoleniach oraz stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ASKI SPZ OO - 2016-02-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACYREFERATU DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY I PRACY WYDZIAŁU KONTROLI - od 2 293,58 PLN

Główne obowiązki:- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych;- przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;- opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału;- informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego;- uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP;- udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ichstosowania w praktyce;- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów;- komunikatywność;- umiejętność obsługi komputera;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- prawo jazdy kat. B;- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.nne informacje: Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie brutto: 2293,58 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego. Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. Oświadczenia wskazane w wymaganych dokumentach i oświadczeniach należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414-41-39, (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-09-28 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ NOWYCH PRODUKTÓW - od 1 920 PLN

wdrażanie nowych produktów, kosztorysowanie produkcyjne, tworzenie materiałów promocyjnych (zdjęcia nowych produktów, ulotki produkcyjne), obsługa klienta w zakresie informacji nt. nowych produktów
EUROTOM Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

POMOCNIK MYJNI SAMOCHODOWEJ - do 15 PLN

Pranie tapcerek, polerowanie lakieru, mycie, czyszczenie aut. Około 100 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godzinach: 9:00-15:00. Przewidywany okres wykonywania pracy: 12 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Wrocław (dolnośląskie)


Wybierz powiat